Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna.

 

Problema mea se cheama CRASH-BAR :P .... Am si eu un NX650 din '91 si de ceva timp tot caut niste crashbaruri. Aveti vreo idee daca exista cineva care le poate face la comanda sau exista vreunul dintre voi care vrea sa scape de tablaria in plus ?, eu m-am saturat sa tot repar la carene... Pe net nu am gasit nimic, stiu ca ar fi vrenul prin Cluj care face , dar trebuie mers acolo, eu fiind din Lugoj,intelegeti ca e putin mai complicat.

 

Va rog,ma poate ajuta careva cu vreo solutie sau sugestie ( in afara de cea de a da carenele jos).... Mersi.Se da multa bere la sfarsit :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, pentru cei care au nevoie pot oferi ansamblu melc fata +cablu toate noi la 110 roni..

Melcul din imagini echipeaza o roata de xlv600 din '93, aceeasi roata/ax/dimensiuni cu cea de dominator

Melcul este metalic.

 

Stima,

 

Liviu

Salut.

daca le mai ai si merg pe Transalp PD06 din 91, le vreau eu.

Ciprian - astept PM.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna. am si eu nevoie de un sfat. luna viitoare o sa imi iau carnetu moto, si vreau sa-mi cumpar dominator. dar....e muuult prea inalt pentru mine. am inteles ca se poate lasa saua. cat de mult? E o alegere idioata? Am cautat modelul de 250, dar nu am gasit decat cel de 650.

Editat de j`ariel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna. am si eu nevoie de un sfat. luna viitoare o sa imi iau carnetu moto, si vreau sa-mi cumpar dominator. dar....e muuult prea inalt pentru mine. am inteles ca se poate lasa saua. cat de mult? E o alegere idioata? Am cautat modelul de 250, dar nu am gasit decat cel de 650.

eu am 1,67 si tot pe Dominator am incalecat prima oara; saua nu se poate "lasa", se poate regla pre-loadul; nu cred deloc ca e o alegere idioata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pt mine domi e primul motor. Daca vrei sa il lasi mai jos se poate din suspensia spate, si din fata, lasand capetele furcilor mai sus de jug. In privinta suspensiei pe spate daca vrei sa pastrezi cursa telescopului (aka si confortul) cel mai bine e sa procuri oase mai scurte sau mai lungi, dupa caz, nu stiu exact cum afecteaza geometria, se vede la fata locului :)

 

O modificare, daca il lasi mult jos, trebuie scurtat cricul lateral, ca altfel nu va mai sta pe el.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si acasa, daca nu iti e frica sa le faci, sau daca ai cu tine pe cineva priceput la surubareala. Chestia cu "oasele" de la suspensia spate e un pic mai complicata pt ca trebuie facute altele la strung. Prima data ar trebui sa incerci sa lasi furca cu vreo 2 cm, si sa slabesti arcul din spate, s-ar putea sa ajungi la o inaltime convenabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fotografii si impresii de la Dominatoriada? cum a fost? eu am avut un necaz in familie si nu am putut pleca din oras din pacate...

in alta ordine de idei am facut schimbul de ulei si am bagat un ulei spaniolesc mineral Cepsa 20W50, la un pret imposibil de mic - aprox. 40 de lei bidonul de 4 litri; pana acum totul pare ok, suna bine si schimba bine vitezele;

Am un zgomot (zdranganit metalic) in mers, si apare doar la anumite turatii, indiferent de viteza, insa dispare cand decuplez ambreiajul. Nu are legatura cu uleiul, facea si inainte de schimb. Am mai avut o chestie similara cand era o sita din toba...dar care e legatura cu ambreiajul...?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata.

Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata.

Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok.

ia continental escape. o sati placa.

un parbriz inalt de domi are careva de dat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... O sa caut sa vad si preturi. Chestia e ca am gasit Tourance la pret foarte bun - 340 ron- cu 50 lei mai mult decat k60(la aceeasi dimensiune 130/80-17).

Totusi din cei care au Metzeler Tourance pe Domi... spuneti va rog cum va simtiti cu ele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... O sa caut sa vad si preturi. Chestia e ca am gasit Tourance la pret foarte bun - 340 ron- cu 50 lei mai mult decat k60(la aceeasi dimensiune 130/80-17).

Totusi din cei care au Metzeler Tourance pe Domi... spuneti va rog cum va simtiti cu ele :cheers:

si eu am k60 pe spate. imi place mai mult ca si tourance u. am avut inainte de astatourance dar era cam dus. mie nu mia placut. si mai stiu vreo 2 transalpisti care au schimbat cu conti. mie pe pegaso mi-a placut si bridgeston radial trail max.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tourance-uri dar daca m-am descurcat cat de cat in off cu voi este pentru ca sunt eu foarte bun.

Acuma lasand gluma la o parte adevarul este ca in teren nu sunt bune de nimic, mai ales pe noroaie sau nisip. Pe drumuri forestiere uscate merg si pe asfalt sunt destul de multumit de ele, au aderenta buna si pe ud, eu nu am avut probleme cu ele si dupa vreo 10000 de km inca arata bine.

Daca vrei un compromis bun, cauta michelin sirac. Eu am avut cauciucurile astea si am fost foarte multumit (am si umblat 25000 de km cu ele si cel de pe fata mai mergea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai incerc o data, poate poate:

propun un schimb:

pinion 48 am eu stare f buna. vreau unul de 46, chiar 45.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata.

Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok.

Tourance e o panarama de cauciuc, profil tare, se incalzeste foarte greu, derapeaza pe asfalt uscat, se toceste aiurea si la mine ajunge acusi la 10.000km si e gata

 

Recomandarea mea e COntinental TrailAttack, e un cauciuc foarte special si iti da un feedback foarte bun la contactul cu asfaltul, foarte previzibil. in offroad recunosc ca nu ai sa faci mare lucru cu continental trail attack, dar anul trecut am fost si eu cu voi si m-am descurcat, si a tinut 23000km. pret aproximativ 350Ron+30RON livrarea, locatia: anvelonet.com.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns. Ma uitam la TA dar nu eram convins pt ca pare prea de strada profilul. O sa caut sa compar Escape cu TrailAttack si o sa ma hotarasc.

 

.

In principiu m-am convins. Escape merge cat de cat si pe nisip, si noroi, cu aderenta decenta pe asfalt, cu un mic - pe ud.

Trail Attack are aderenta superba pe asfalt, uscat sau ud, merge bine pe pamant uscat, sau pietris, dar in nisip si noroi nu prea face mai nimic.

Alta caracteristica ar fi durabilitatea. Despre Trail Attack stiu ca tine foarte mult, aka vreo 20 000 km (spate) dar despre ContiEscape nu stiu.

 

Merita pana la urma sa iau mai lat? Pe 130 in loc de 120? Ce avantaje/ dezavantaje ar fi? (inafara de faptul ca arata mai bine cel mai lat).

Multumesc anticipat pentru raspunsuri :) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu cu anvelopele astea. Am citit deja vreo 100 review-uri despre ele si tot nu stiu. Favorabile au toate, si K60 si ContiEscape si TrailAttack. K60 intra in general cam in aceeasi categorie cu TKC80. Cele 2 conti sunt un pic aparte. Escape se vrea a fi 70/30 iar TA 90/10 (on/off).

Cum faceti (unii dintre voi) sa va tina un k60 pe spate 10-15 mii km?

 

Trebuie sa se inventeze ceva anvelope high-tech care sa se adapteze automat la conditiile de drum si sa tina .... forever :)) :rolleyes:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum faceti (unii dintre voi) sa va tina un k60 pe spate 10-15 mii km?

 

mergem pe roata din fata :crack:

te-ai gandit de cand ai motorul pe ce tip de teren te-ai deplasat cel mai mult ?

avantaju la 130 e ca te inclini pana ajungi cu scaritele in asfalt si inca mai ai balon pe care sa rulezi, si profilul la TA este rotund asa ca ai suprafata de rulare pe orice unghi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...