Purice Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 cumpar carburator dominator/slr/vigor/fmx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 ANUNT IMPORTANT PENTRU TARA Intalnire HONDA DOMINATOR la sfarsitul asta de saptamana. Amanunte aici: http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopic.php?f=36&t=112&st=0&sk=t&sd=a&start=440 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Buna. Problema mea se cheama CRASH-BAR .... Am si eu un NX650 din '91 si de ceva timp tot caut niste crashbaruri. Aveti vreo idee daca exista cineva care le poate face la comanda sau exista vreunul dintre voi care vrea sa scape de tablaria in plus ?, eu m-am saturat sa tot repar la carene... Pe net nu am gasit nimic, stiu ca ar fi vrenul prin Cluj care face , dar trebuie mers acolo, eu fiind din Lugoj,intelegeti ca e putin mai complicat. Va rog,ma poate ajuta careva cu vreo solutie sau sugestie ( in afara de cea de a da carenele jos).... Mersi.Se da multa bere la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_tm Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salutare, pentru cei care au nevoie pot oferi ansamblu melc fata +cablu toate noi la 110 roni.. Melcul din imagini echipeaza o roata de xlv600 din '93, aceeasi roata/ax/dimensiuni cu cea de dominator Melcul este metalic. Stima, Liviu Salut. daca le mai ai si merg pe Transalp PD06 din 91, le vreau eu. Ciprian - astept PM. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 propun un schimb: pinion 48 am eu stare f buna. vreau unul de 46, chiar 45. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
j`ariel Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) buna. am si eu nevoie de un sfat. luna viitoare o sa imi iau carnetu moto, si vreau sa-mi cumpar dominator. dar....e muuult prea inalt pentru mine. am inteles ca se poate lasa saua. cat de mult? E o alegere idioata? Am cautat modelul de 250, dar nu am gasit decat cel de 650. Editat Iunie 20, 2011 de j`ariel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 buna. am si eu nevoie de un sfat. luna viitoare o sa imi iau carnetu moto, si vreau sa-mi cumpar dominator. dar....e muuult prea inalt pentru mine. am inteles ca se poate lasa saua. cat de mult? E o alegere idioata? Am cautat modelul de 250, dar nu am gasit decat cel de 650. eu am 1,67 si tot pe Dominator am incalecat prima oara; saua nu se poate "lasa", se poate regla pre-loadul; nu cred deloc ca e o alegere idioata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 saua se poate modifica si cobora cam 2, 3 cm daca iei din ea. si merita sal iei.de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Si pt mine domi e primul motor. Daca vrei sa il lasi mai jos se poate din suspensia spate, si din fata, lasand capetele furcilor mai sus de jug. In privinta suspensiei pe spate daca vrei sa pastrezi cursa telescopului (aka si confortul) cel mai bine e sa procuri oase mai scurte sau mai lungi, dupa caz, nu stiu exact cum afecteaza geometria, se vede la fata locului O modificare, daca il lasi mult jos, trebuie scurtat cricul lateral, ca altfel nu va mai sta pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
j`ariel Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 oau, merci de sfaturi, am uitat sa precizez, am 1,65 cm inaltime. toate modificarile astea trebuie facute in service, sau merge si acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Merge si acasa, daca nu iti e frica sa le faci, sau daca ai cu tine pe cineva priceput la surubareala. Chestia cu "oasele" de la suspensia spate e un pic mai complicata pt ca trebuie facute altele la strung. Prima data ar trebui sa incerci sa lasi furca cu vreo 2 cm, si sa slabesti arcul din spate, s-ar putea sa ajungi la o inaltime convenabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Io trebuie sa ridic mai mult,la 2m si 105kg ce sa zic O alegere foarte buna.M-am indragostit de mobra asta. Editat Iunie 21, 2011 de Simpson_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 fotografii si impresii de la Dominatoriada? cum a fost? eu am avut un necaz in familie si nu am putut pleca din oras din pacate... in alta ordine de idei am facut schimbul de ulei si am bagat un ulei spaniolesc mineral Cepsa 20W50, la un pret imposibil de mic - aprox. 40 de lei bidonul de 4 litri; pana acum totul pare ok, suna bine si schimba bine vitezele; Am un zgomot (zdranganit metalic) in mers, si apare doar la anumite turatii, indiferent de viteza, insa dispare cand decuplez ambreiajul. Nu are legatura cu uleiul, facea si inainte de schimb. Am mai avut o chestie similara cand era o sita din toba...dar care e legatura cu ambreiajul...?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 fotografii si impresii de la Dominatoriada? cum a fost? Impresii si fotografii aici: http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopic.php?f=36&p=1706#p1706 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata. Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata. Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok. ia continental escape. o sati placa. un parbriz inalt de domi are careva de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Hmm... O sa caut sa vad si preturi. Chestia e ca am gasit Tourance la pret foarte bun - 340 ron- cu 50 lei mai mult decat k60(la aceeasi dimensiune 130/80-17). Totusi din cei care au Metzeler Tourance pe Domi... spuneti va rog cum va simtiti cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Hmm... O sa caut sa vad si preturi. Chestia e ca am gasit Tourance la pret foarte bun - 340 ron- cu 50 lei mai mult decat k60(la aceeasi dimensiune 130/80-17). Totusi din cei care au Metzeler Tourance pe Domi... spuneti va rog cum va simtiti cu ele si eu am k60 pe spate. imi place mai mult ca si tourance u. am avut inainte de astatourance dar era cam dus. mie nu mia placut. si mai stiu vreo 2 transalpisti care au schimbat cu conti. mie pe pegaso mi-a placut si bridgeston radial trail max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Eu am tourance-uri dar daca m-am descurcat cat de cat in off cu voi este pentru ca sunt eu foarte bun. Acuma lasand gluma la o parte adevarul este ca in teren nu sunt bune de nimic, mai ales pe noroaie sau nisip. Pe drumuri forestiere uscate merg si pe asfalt sunt destul de multumit de ele, au aderenta buna si pe ud, eu nu am avut probleme cu ele si dupa vreo 10000 de km inca arata bine. Daca vrei un compromis bun, cauta michelin sirac. Eu am avut cauciucurile astea si am fost foarte multumit (am si umblat 25000 de km cu ele si cel de pe fata mai mergea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 mai incerc o data, poate poate: propun un schimb: pinion 48 am eu stare f buna. vreau unul de 46, chiar 45. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata. Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok. Tourance e o panarama de cauciuc, profil tare, se incalzeste foarte greu, derapeaza pe asfalt uscat, se toceste aiurea si la mine ajunge acusi la 10.000km si e gata Recomandarea mea e COntinental TrailAttack, e un cauciuc foarte special si iti da un feedback foarte bun la contactul cu asfaltul, foarte previzibil. in offroad recunosc ca nu ai sa faci mare lucru cu continental trail attack, dar anul trecut am fost si eu cu voi si m-am descurcat, si a tinut 23000km. pret aproximativ 350Ron+30RON livrarea, locatia: anvelonet.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Mersi de raspuns. Ma uitam la TA dar nu eram convins pt ca pare prea de strada profilul. O sa caut sa compar Escape cu TrailAttack si o sa ma hotarasc. . In principiu m-am convins. Escape merge cat de cat si pe nisip, si noroi, cu aderenta decenta pe asfalt, cu un mic - pe ud. Trail Attack are aderenta superba pe asfalt, uscat sau ud, merge bine pe pamant uscat, sau pietris, dar in nisip si noroi nu prea face mai nimic. Alta caracteristica ar fi durabilitatea. Despre Trail Attack stiu ca tine foarte mult, aka vreo 20 000 km (spate) dar despre ContiEscape nu stiu. Merita pana la urma sa iau mai lat? Pe 130 in loc de 120? Ce avantaje/ dezavantaje ar fi? (inafara de faptul ca arata mai bine cel mai lat). Multumesc anticipat pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 am pe XT-ul de vanzare Conti Trail Attack, au 7000 km de asfalt de Londra si se prezinta foarte bine....dar pe off-road nu m-as baza foarte tare, dupa cum zice si Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Greu cu anvelopele astea. Am citit deja vreo 100 review-uri despre ele si tot nu stiu. Favorabile au toate, si K60 si ContiEscape si TrailAttack. K60 intra in general cam in aceeasi categorie cu TKC80. Cele 2 conti sunt un pic aparte. Escape se vrea a fi 70/30 iar TA 90/10 (on/off). Cum faceti (unii dintre voi) sa va tina un k60 pe spate 10-15 mii km? Trebuie sa se inventeze ceva anvelope high-tech care sa se adapteze automat la conditiile de drum si sa tina .... forever ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Cum faceti (unii dintre voi) sa va tina un k60 pe spate 10-15 mii km? mergem pe roata din fata te-ai gandit de cand ai motorul pe ce tip de teren te-ai deplasat cel mai mult ? avantaju la 130 e ca te inclini pana ajungi cu scaritele in asfalt si inca mai ai balon pe care sa rulezi, si profilul la TA este rotund asa ca ai suprafata de rulare pe orice unghi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.