phreak_or Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Da, s-a rupt intr-o mie de bucati, majoritatea lipite pe cilindru, din fericire doar putine pe cutia de viteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 pune o carpa cu benzina/diluant peste garnitura si lasa acolo sa se inmoaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 o incercat careva ulei agip?ar merge asa macar 2000 de km fara sa-mi fac griji? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) o incercat careva ulei agip?ar merge asa macar 2000 de km fara sa-mi fac griji? 2000km merge un ulei bun (schimbul la 2500 sau MAXIM 3000; 3000km doar daca stii ca motorul e brici), si chiar si atunci trebuie verificat. Teoretic orice ulei ce indeplineste specificatiile producatorului JASO M2 / API SF, pentru ambreiaj umed (wet clutch) este ok la domi. Indicativii cei mai buni la campie sunt 15w-50 - usor de gasit si gama larga de temperaturi. 10w-40 merge doar daca stai mai la munte. Editat Iunie 28, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 phreak ce ai mai facut cu chiuloasa?ai pus-o sus?se mai aude tzacaneala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) Nu, astept sa vina segmentii si garnitura pt cilindru Sper sa le pot monta pe weekend-ul urmator, si o sa anunt si ce a iesit Este cineva din Targu-Mures? S-ar putea sa ma intereseze o mobra de-acolo si ar fi bine daca s-ar putea uita cineva la ea inainte sa ma sui in tren... Editat Iulie 1, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Dominator: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Da ce-i cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 [quote name='Dominator72' Interesanta postarea asta... Oare astea se vand sau se cumpara? Daca se vand, cu cat? Daca se cumpara, cu cat? E Domi 250? Daca se cumpara sunt la bucata sau la Kg? In rest e clar... Pe mine ma intereseaza semnalizatoarele, daca-s bune si ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Interesanta postarea asta... Oare astea se vand sau se cumpara? Daca se vand, cu cat? Daca se cumpara, cu cat? E Domi 250? Daca se cumpara sunt la bucata sau la Kg? In rest e clar... Pe mine ma intereseaza semnalizatoarele, daca-s bune si ieftine. Daca ti-as spune ca da, probabil ca nu m-ai crede O sa vi-l mai arat o data dupa ce va fi... ca nou. E de 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Dominator: Traiasca junioru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 am o uzura la patina fixa de 0,5 milimetri,are un sant pe mijloc de sus pana jos,in rest mai are multa ''carne'',ar mai duce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) am o uzura la patina fixa de 0,5 milimetri,are un sant pe mijloc de sus pana jos,in rest mai are multa ''carne'',ar mai duce? Daca plasticul pare "mancat", trebuie schimbata patina. ...mai merge, insa: - orice piesa noua (lant, rulmenti) pe care o pui acum se va uza FOARTE repede si va ajunge aproape de nivelul de uzura al piesei vechi - cand lantul ajunge sa "roada" patinele, distribuita e mult dincolo de termentul de inlocuire (60k conform manualului, daca tin bine minte) - uzura asupra patinelor nu este in mod CERT singura problema - este probabil sa fi uzat culbutori/tacheti/axa cu came deja - verifica atent - fiecare face ce vrea cu motorul lui Editat Iulie 2, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat)  nu arata asa rau,axa came si restu pieselor is ca noi,patina i uzata mai mult in partea de sus(varf),nu are rupturi sau alte chestii,pur si simplu un sant mic si unfiorm,lantu de distributie are doar 2500 de km,atunci am schimbat si patinele.iar patina aia mobila nu are gram de uzura,se uzeaza mai repede aia fixa de obicei? si arcu de la intinzator ii schimbat. Editat Iulie 2, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 In mod normal nu ar trebui sa se uzeze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 sa fie arcu de la intinzator prea slab si sa dea lantu pe patina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 sa fie arcu de la intinzator prea slab si sa dea lantu pe patina? Habar nu am. Dominatoru meu, proaspat reparat, la 1200 euro. SAPTAMANA ASTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 In mod normal patina mobila se uzeaza, ea este cea care tine lantul intins. Cea fixa, cel putin la mine nu avea nici o urma de uzura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat)  cam cat tine un set nou de patine la domi?in conditiile in care schimbi uleiul la timp si etc.  Editat Iulie 4, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Salut! Nu ma scapa nimeni de CDI? Pe langa el, mai am etrierele, bordu, far, cadru, jambe si roata fata. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Pai daca vrei sa scapi de el,trimite la mine CDI-ul cat ceri pe el?si pentru ce model e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Pai daca vrei sa scapi de el,trimite la mine CDI-ul cat ceri pe el?si pentru ce model e? Da'mi un semn pe PM cu numaru tau de tel. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat)  cam cat tine un set nou de patine la domi?in conditiile in care schimbi uleiul la timp si etc.  Unul-doua lanturi. 60k - 100k. Si trebuie unse de la inceput Imi da cineva 1250 pe domi-ul meu? Acu, repede, sa-mi iau masina Editat Iulie 5, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Q: daca ai kick la domi poti sa elimini electromotorul si bateria fara sa afectezi partea electrica !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Din câte Âştiu tot ai avea nevoie de un tampon în instalația electrică, măcar pentru stabilizarea tensiunii ( minime ) a rețelei. Deci ori ceva condensatori de capacitate mare ( 50 mF ) ori o baterie câtuÂşi de mică ( bănuiesc că vrei să le elimini pentru greutate ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.