switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 In mod normal nu ar trebui sa se uzeze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 sa fie arcu de la intinzator prea slab si sa dea lantu pe patina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 sa fie arcu de la intinzator prea slab si sa dea lantu pe patina? Habar nu am. Dominatoru meu, proaspat reparat, la 1200 euro. SAPTAMANA ASTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 In mod normal patina mobila se uzeaza, ea este cea care tine lantul intins. Cea fixa, cel putin la mine nu avea nici o urma de uzura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat)  cam cat tine un set nou de patine la domi?in conditiile in care schimbi uleiul la timp si etc.  Editat Iulie 4, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Salut! Nu ma scapa nimeni de CDI? Pe langa el, mai am etrierele, bordu, far, cadru, jambe si roata fata. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Pai daca vrei sa scapi de el,trimite la mine CDI-ul cat ceri pe el?si pentru ce model e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Pai daca vrei sa scapi de el,trimite la mine CDI-ul cat ceri pe el?si pentru ce model e? Da'mi un semn pe PM cu numaru tau de tel. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat)  cam cat tine un set nou de patine la domi?in conditiile in care schimbi uleiul la timp si etc.  Unul-doua lanturi. 60k - 100k. Si trebuie unse de la inceput Imi da cineva 1250 pe domi-ul meu? Acu, repede, sa-mi iau masina Editat Iulie 5, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Q: daca ai kick la domi poti sa elimini electromotorul si bateria fara sa afectezi partea electrica !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Din câte Âştiu tot ai avea nevoie de un tampon în instalația electrică, măcar pentru stabilizarea tensiunii ( minime ) a rețelei. Deci ori ceva condensatori de capacitate mare ( 50 mF ) ori o baterie câtuÂşi de mică ( bănuiesc că vrei să le elimini pentru greutate ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Q: daca ai kick la domi poti sa elimini electromotorul si bateria fara sa afectezi partea electrica !? A: Nu. Instalatia electrica, fara baterie, e instabila. Adica tensiunea variaza aiurea rau de tot. Ai nevoie de o baterie mica acolo; cred ca e nevoie de mai mult de un condensator pentru o stabilizare rezonabila. In plus, ai mare grija la releul de incarcare - cu cat tragi mai putin curent, cu atat se incinge mai tare! Posibil sa fie nevoie sa il ventilezi cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 oricate ai lua de pe el,domi tot grea ramane,nu-i vad rostu sa-i iei bateria jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) oricate ai lua de pe el,domi tot grea ramane,nu-i vad rostu sa-i iei bateria jos. Poti ajunge cam la 130kg fara benzina, asta fara sa tai din cadru sau ceva. XR 600R sau Domi-ul de enduro, are 140kg cu benzina (10L) cu tot. Avea doar pornire la pedala si toba de juma de tona. Editat Iulie 6, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 @phreak, ce ai mai facut cu motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 inca astept segmentii, nu stiu ce e cu dilly ca se misca asa greu... saptamana trecuta era vorba de 3 zile... Intre timp am achizitionat un GPX 600 R la un pret bun, urmeaza sa il pun si pe ala la punct dupa ce termin cu domi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 pt ca segmentii de honda nx/slr/fmx/vigor/xr vin doar de la honda, dilly ia de la honda baga adaos si tii da tie. si ei vin de la honda in 2 saptamani, asa am patit eu, am comandat direct de la honda si pana vin de la depozitul de peste granita dureaza 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 stie careva o modalitate cum sa imi dau seama daca ambreiaju meu de la domi chiar patineaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Mergi pe un drum drept si de preferat liber si intr-a 5-a la 80-90 km/h tragi tare de gaz, daca creste turatie mult si motorul nu accelereaza pe masura atunci vei stii ca patineaza. La mine patina asa cand am bagat ulei full sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Inainte de test, asigura-te ca ai cablul la ambreiaj curat si uns, iar jocul manetei de ambreiaj e corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 joc la maneta am lasat destul de mare,cu a 5-a la 80 si BLANA ambreiajul patineaza,se accelereaza instant dar nu prea se duce,am desfacut capacu si ambreiaju si lamele alea de fier nu au gram de uzura,alealalte sunt in stare ft buna,au inca patratele alea pe ele,sa fie uleiul?am motul 5100 10w40 API SL / SJ / SH / SG – JASO MA,arcuriile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 joc la maneta am lasat destul de mare,cu a 5-a la 80 si BLANA ambreiajul patineaza,se accelereaza instant dar nu prea se duce,am desfacut capacu si ambreiaju si lamele alea de fier nu au gram de uzura,alealalte sunt in stare ft buna,au inca patratele alea pe ele,sa fie uleiul?am motul 5100 10w40 API SL / SJ / SH / SG – JASO MA,arcuriile? Masoara ambreiajul conform manualului. E posibil sa fie duse placile; poate au patratele dar sunt prea subtiri. Si nu mai cumparati fratilor Motul. E mai prost decat uleiu de la OMV! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Si nu mai cumparati fratilor Motul. E mai prost decat uleiu de la OMV! are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 are dreptate De ce nu-i bun? Eu is foarte multumit de 3000-ul de la Motul (15w50 mineral). Sau nu se intelege prea bine cu Dominatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 dispare repede am un prieten cu dominator din 94 care are nevoie de un far si masca de la kilometraj stie cineva unde pot gasi asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.