emilian_rks Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Eu am din astea: /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/?p=3441405 si nu am nici o problema cu cablurile (in link au fost puse pe un TA, dar apoi mi-am luat sa-mi pun si eu pe Domi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 eu o sa comand 2 bucati, daca mai este cineva interesat din Bucuresti (livrarea costa cat produsele) rog sa imi dea mesaj pana pe Marti 20 mai. pt doritori fac un sumar: -12 RON bucata -inaltime 34 mm -din aluminiu, ele sunt de fapt produse pt un model de cross de 125 dar pe site se vand ca pt scutere; dpdv rezistenta la soc/fisurare, am vb cu emilian_rks, si feedbackul lui a fost ca sunt rezistente -se accentueaza putin vibratiile in ghidon pt ca se "lungeste" traseul pe care se transmite vibratia -nu este necesara schimbarea/lungirea vreunui cablu; doar cel de soc, cand este actionat, la viraj dreapta maxim produce o accelerare moderata Eu am din astea: /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/?p=3441405 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Buna ziua, tocmai i-am achizitionat sotiei un dominator RD 08 din '96 extrem de frumos si am nevoie de un sfat. Sotia este mai mica asa si nu prea ajunge la sol cum trebuie. Ar trebuie coborata motoreta aprox. 5-6 cm, si nu as duce piulita de la amortizor la maxim. Aveti idee cum se poate rezolva asta? Am tot vazut pe net ceva chit-uri , dar am zis ca mai bine intreb la sursa. M-ar interesa chiar ceva confectionat nu neaparat firma recunoscuta ( TRW, Lucas, etc) . Sau macar idei cum se face unul , ca poate gasesc un strung prin zona. Merci anticipat. PS: Am dat search pe forum si nu a aparut nimic legat de asta pt. dominator. Probabil undeva s-a mai discutat, dar topicul are 300 si de pagini.....Merci de intelegere. Salut. Daca te gandesti sa schimbi telescopul spate de pe Domi cu unul de Transalp pt a mai cobora motoreta, am eu unul de la fostul meu motor ( TRANSALP DIN '92). Doar ca ii lipseste un singur lucru si anume piesa aceea din capat in forma de "U" care s-a rupt. Pot sa fac alta la fabrica si atunci va fi ca si nou. Daca ai sa fi interesat, anunta-ma! Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am montat radiator de ulei pe dominator,radiatorul este de pe o vitezana de 600,poze pt care vrea sa se inspire! poate ajuta pe cineva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 @ bruja_andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am montat radiator de ulei pe dominator,radiatorul este de pe o vitezana de 600,poze pt care vrea sa se inspire!Picture 811.jpgPicture 806.jpg Picture 816.jpgPicture 815.jpg Picture 807.jpgPicture 808.jpg poate ajuta pe cineva! super!...ceva detalii...ce vitezana?...creste cantitatea de ulei?...unde l-ai racordat?...ceva efecte adverse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Nu mai stiu exact dar din cate ami amintesc,este de la o Yamaha model mai vechi pe care am gasito la un centru de fier vechi si am luat radiatorul de la ea.Pt prindere m-am folosit de urechea care tinea trusa de scule ,si an partea de sus de urechea unde era prins claxonul!Vizavi de efecte,numai bune pt sanatatea motorului Cantitatea de ulei creste aproape nesemnificativ,undeva la 100g.Racordul este facut pe conducta cea lunga de metal ce vine de la motor la cadru an partea de sus!Bineanteles am taiat conducta,pt a ma racorda cu furtunele de la radiator! Editat Mai 20, 2014 de turbo_dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Oare poti sa-i faci schimbul la 4000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Ramne de vazut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 care aţi scos decompresorul de pe axul cu came? care sunt efectele ? mă cam scot din pepeni zgomotele la rece. lanţul de distribuţie are sub 10k...... supapele sunt reglate .....chiar şi aia din dreapta faţă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Eu lam scos decompresorul ,si pot sa ati zic ca nu ati recomand pt ca la rece nu ati mai anvarte motorul,si faci praf electromotorul,la mine cat la-m fortat fara dec.mi-a sarit din rotor cuprul unde actioneaza carbunii,dupa care am luat electromotor.Rezolvarea a fost prin schimbarea arcului la decompresor cu unul nou si nici o problema,merge perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 şi tu ai avut aceeaşi pb cu tzacaneala ? pe unde ai găsit arc nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 aceiasi problema am avuto si eu ,arc am comandat de la Dily,pret undeva la 3 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 mulţam fain ventilator nu pui pe radiator ? revenind ......s-a rezolvat cu zgomotele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Nu mai necesita radiator pt ca asi face treaba perfect,referitor la zgomote nici un fel de zgomot dupa ce am schimbat arcul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 si cum mama vietii ai scos suportul pinionului de la distributie????? nu se lasa neam la presa,,,,, e pe pana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Ne este pe pana,este pe caneluri dar bagat fortat,eu la-m scos batut cu un ciocan si cu o bucata de bronz,la-m pus pe doua bucati de lemn asezat an zona unde sunt suruburile si batut cu bucata de bronz an ax! Sa ai grija la remontare ca are o singura pozitie an care intra pe caneluri,si se poate baga la presa ca sa nu ati sara arcurile! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 am demontat axul la presa, am comandat arculetul la dilly, ba chiar si pe cel de intindere a lantului de distributie, daca tot mai face larma, ma gandesc si la lant,,,, desi are sub 4000 mai vedem, comunicam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) Eu zic ca daca mai face larma sa nu schimbi lantul,sa schimbi antinzatorul!Dar sa speram ca nu! Editat Mai 28, 2014 de turbo_dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 mo,am umblat vreo 2 ani fara decompresor si a fost ok,acum am decompressor second-hand ca mi-a fost tarsa sa umblu fara el,am cumparat si io arculet nou si tot degeaba buba este la intinzatorul lantului de distributie care este de o conceptie de rahat,rezolvare/ am sudat un cap de surub de imbus de la un surub de 8mm de tija axului ce tine intinzatorul si cand il bag inauntru il tin cu cheia fortat sa intinda lantul si atunci bag surubul de blocare.daca acea tija este bagata normal numai prin impingere nu mai intinde intinzatorul cum trebe si supapa de evacuare dreapta trebe reglata cu atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Depinde si de compresia motorului,la mine cum am facut reparatie capitala la motor si era cata mai rece nu mai anvartea la automat nici cu bateria de la masina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 alcaponez, tu nu ai arcul intinzator montat? ca nu prea inteleg,,, de vreo 7 ani numa eu am reglat jocul la supape, si cu lera, si ''la mana'' fara pb pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dunhy Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Salutare. Pe scurt: taiat cateva din suruburile de prindere a pinionului spate (shimbare kit lant) poate stiti voi de unde pot face rost de 6 suruburi. dominator din 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Salutare oameni buni! Vad ca inca se mai da lumea cu dominatoare! Eu ma tot uit cand aud sau vad unul prin trafic - poate recunosc rider-ul Mai stiti ceva de vechiul meu domi? Stiu ca ajunsese la jumba odata :) Editat Mai 30, 2014 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Salutare domnu' switch... Dominatoru' lu' matale e bine (aproape) merci A făciut iarna la Jumba... acu' stă stingher afară-n ploaie și așteaptă să mă ducă acas' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.