Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Poti desface si fara surubelnita sau pistol cu impact , bagi in treapta 1 si blochezi roata pe spate , sau nu am citit bine si ma bag ca musca-n zar !?!

» Post actualizat in 13 Jul 2014 14:48

Arcul ce tine rolele s-ar mai putea intinde , nu am incercat insa e sfat de la batrinii mecanici , care mai prelungeau viata semeringurilor . Tai arcul si apoi " calaresti " cateva spire una in alata ! Am si eu o problema la vacuta mea , care stiti sa ma dumeriti , oscileaza in ture (1500-3500) fara sa se umble la soc sau acceleratie , ma refer la relanti , indiferent daca e motorul cald sau nu , precizez ca am schimbat distributia si am reglat eu supapele , dupa lera parea ok , insa nu am auzit pacanitul specific decompresorului , trasa la punct , umpic peste , apoi tras vibrochenul din nou la punc in sensul invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa traga aer fals , cert e ca gatul acela de cauciuc nu are mai mult de 3 ani , nou , oem , la ultima interventie mi se pare ca am scos oringul (dintre cilindru si "flansa de cauciuc ) am bagat umpic de silicon de temperatura in santuletul lui din flansa , apoi am intors oringul ( partea ce era spre cilindru e acum inspre carburator ) insa de atunci a mers mult si bine , doar ca intre timp am folosit alta mobra , dominatorul stind pe butuci mai bine de un an ( rusine sa-mi fie , in soare , ploaie , frig ... ) si inca o problema , dind la automat greu prinde sa invirta , se aude ca un carait de roti dintate , nu pare sa semene cu sunetul ce il avea inainte pina sa-mi bag mana in rolele de la fraiul de pornire , cand , clar , patinau pe vibrochen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici, tind sa cred ca ai bateria slaba


» Post actualizat in 31 Jul 2014 05:54

mai tovarasi, tocmai ce am primit noul CDI comandat de la mexycanu,,,,

marfa buna, livrata exact in conditiile si termenul convenit

super omu

recomand

si de o fisa ne intalnim, dau si o bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, cine ma poate ajuta cu un CDI de Domi, pentru o diagnosticare, in Bucuresti?

Am schimbat deja 2 originale, acum am unul de la Ignitech, din Cehia.

Mi se intrerupe scanteia din cand in cand. Butonul si firele de on-off arata bine, am schimbat bujia, pipa, fisa si bobina, am curatat contactele. Nu stiu ce sa mai fac...

Daca scot bujia si dau la automat, face scanteie atunci cand apas pe buton si cand iau degetul de pe el. In rest invarte, dar nu da scanteie. Motorul porneste numai daca apas scurt pe buton. La relanti merge, mai scapa o scanteie, scade brusc turatia, isi revine, iar merge. La ture mari se simte ca mai rateaza cate o scanteie, dar nu e asa dramatic.


» Post actualizat in 08 Aug 2014 09:56

Am schimbat si acumulatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sub capacul din dreapta (cel unde e si ambreajul) e un cititor(magnetic) , in ulei se aduna pilitura de fier , deci fiind magnetic , pilitura se depune pe acel senzor, care inpreuna cu cdi-ul da scinteia la bobina de inductie-fisa-pipa-bujie , parerea mea e ca ori e incarcat acel senzor de pilitura , ori e pe duca si atunci da semnal aiurea sau nu mai prea da , cdiului , implicit , scinteie bujiei . mai intreaba si daca crezi ca e relevant ceea ce spun , ia legatura cu mine sa-ti spun pasii care trebuiesc facuti pt a ajunge la senzor (nu sunt mecanic , insa am desfacut , deci doar imi dau cu parerea !)https://imageshack.com/i/f0wuaKUop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aia ca ai umblat la tacheti. nu mai au joc deloc ,deci pierde compresie.

asa am zis si eu , dar pare aiurea , la rece , atunci , logic la cald , cand metalul se dilata , sa fie si mai mic , sau inexistent , jocul la tacheti , deci practic sa nu mai am compresie de loc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor !

Aveam si eu rateuri, mai dese la rece. Am curatat/reglat, carburator respectiv supape, am schimbat toata aprinderea si tot asa facea. Problema era de la butonul ON/OFF, intrase praf acolo. Am curatat si merge brici acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam si eu rateuri, mai dese la rece. Am curatat/reglat, carburator respectiv supape, am schimbat toata aprinderea si tot asa facea. Problema era de la butonul ON/OFF, intrase praf acolo. Am curatat si merge brici acum.

am umblat la acel buton , era mult praf si un cocon , probabil de paianjen , am dat cu wd40 , fara sa curat contactul , ca nu aveam scinteie la bujie , deci se prea poate ,in ziua precedenta am reglat supapele , a mers brici ( dupa 1 ani jumatate de stat pe tusa) apoi a doua zi a inceput sa mearga aiurea , treaba se manifesta mai agresiv cind e socul tras ,putin , undeva la 1600 rpm cu socul inchis nu se manifesta , decit foarte rar , eram gata sa refac scaunele supapelor , dar maine o sa desfac si o sa curat contactul ala calumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...