ser79ban Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 iar incepeti cu raschetatul scaritelor la enduroaice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 la Klx am atins si eu cu scaritele si era mai inalt decat Domi , are gume pirelli scorpion si is bune , nu is uzate sa zici ca e din cauza asta . cred ca e chestie de obisnuinta . maine poate ma uit ce pinion am pe fata si daca zici ca nu intra mai mare , am sa ii caut unul mai mic pe spate . Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 iar incepeti cu raschetatul scaritelor la enduroaice? Recunosc, cu o enduroaica adevarata nu am reusit sa rashchetez scaritele decat la trante. Dar la astea mai joase, mai adventure asa, merge bine mersi cand intrii in serpentine cu 80 la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 @baiatu tony: o sa te obisnuiesti cu motorul si o sa vezi ce mult se lasa. Probabil ca lipsa aderentei s-a datorat asfaltului mai slab calitativ, inca acoperit de nisip si pietris sau daca nu faptului ca pe vremea asta nu se incalzesc prea simplu anvelopele. Referitor la intalnire, in zona Apusenilor ar fi multe de facut si in nici un caz plictiseala: Lesu Ursului, Valea Draganului, Belis, Padis, Vladeasa si multe alte locuri. Daca intalnirea o sa fie in iulie sau la sfarsitul lui august probabil ca o sa particip. Daca nu, anul acesta am o scuza buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Azi am iesit vreo 100 km sa ma mai obisnuiesc cu Domi-ul, zici ca m-am urcat prima oara pe motor , asa merg cu el . Din astia 100 de km vreo 60 am mers pe drum mai rau , ceva judetean , si ma scutara cam tare pe la 80-100 km\h , KLX-ul nu scutura asa tare pe acelasi drum in aceleasi conditii. Alta chestie e ca nu-miplace cum sta in curbe , nu ma pot inclina asa cum faceam cu Klx-ul si simt ca fuge motorul de sub mine . I-am dat un pic si in linie dreapta sa vad cat merge si am atins 150 km\h la 6500 rpm , eram intins pe motor de zici ca eram superman , oricum viteza ideala ar fi undeva la 120 km\h, trebuie sa vad ce pinion are pe fata , stiu ca ala de pe spate e de 45, si i-as pune pe fata unu cu un dinte mai mare , si vreau sa ii fac un parbriz sa nu imi sufle vantu capu de la loc . KLX-ul ala e prajitor de paine de la Ufesa noul model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 KLX-ul ala e prajitor de paine de la Ufesa noul model? nu m-am prins care-i faza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 nu m-am prins care-i faza era o ironie la incercarea celor de la kazakaki sa dea o replica la concurenta prin modelul electrocasnic KLX. ziceam de electrocasnice pentru ca din clasa aceea de produse face parte prajitorul KLX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 oricum eu am fost multumit de Klx si un pic imi pare rau dupa el . azi m-am uitat si am pinion de 15 pe fata , si cred ca am sa ii caut atunci unul mai mic pe spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Am o problema cam nasoala la Domi. Azi am vrut sa fac o tura l-am pornit si am constatat ca nu mai functioneaza farul semnalizarile claxonul si nu se aprind ceasurile in bord, becul de la neutru se aprinde, motorul are baterie buna, sigurantele le-am verificat si sunt bune nu imi explic care e problema. Este posibil sa se fi bulit blocul de comanda de pe ghidon asa peste iarna??? . Cand am bagat-o la garaj in iarna totul mergea perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Am o problema cam nasoala la Domi. Azi am vrut sa fac o tura l-am pornit si am constatat ca nu mai functioneaza farul semnalizarile claxonul si nu se aprind ceasurile in bord, becul de la neutru se aprinde, motorul are baterie buna, sigurantele le-am verificat si sunt bune nu imi explic care e problema. Este posibil sa se fi bulit blocul de comanda de pe ghidon asa peste iarna??? . Cand am bagat-o la garaj in iarna totul mergea perfect. io cred ca acolo-i treaba io bagam dupa fiecare spalare niste jeturi de spray de lant acolo sa intre pe la contactele alea. apai vad ca nu e chiar asa de rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Am sa incerc cu sprei de lant iti multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 (editat) NU baga spray de lant. Sub nici o forma. O sa iasa o mazga mizerabila care n-o mai cureti nici cu shpaclu. Incearca WD-40 la blocul de lumini. Face minuni. De asemenea, urmeaza firul de la blocul de comenzi pana la mufa si vezi si acolo contactele. Desfa, da cu WD40, pune la loc. Cam asa pe la toate mufele, daca nu vrei sa ai probleme. Mesaj completat oricum eu am fost multumit de Klx si un pic imi pare rau dupa el .azi m-am uitat si am pinion de 15 pe fata , si cred ca am sa ii caut atunci unul mai mic pe spate . KLXul era ceva mai "capra", nu? Pinion cam la ce suma te gandesti ca vei gasi? Stiu pe cineva care iti poate face rost la comanda sau la numar (standard ar fi doar 43-49), noi. Nu stiu exact pretul dar pot intreba. Mesaj completat Domnu Tony, vezi ca dominatorul matalutza e '95, nu '96 Editat Ianuarie 10, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 NU baga spray de lant. Sub nici o forma. O sa iasa o mazga mizerabila care n-o mai cureti nici cu shpaclu. Incearca WD-40 la blocul de lumini. Face minuni. De asemenea, urmeaza firul de la blocul de comenzi pana la mufa si vezi si acolo contactele. Desfa, da cu WD40, pune la loc. Cam asa pe la toate mufele, daca nu vrei sa ai probleme. Maine am sa incerc cu WD-40 si poate isi revine. Multumesc. Inca nu am bagat spray de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Nici mie nu imi mai functioneaza semnalizarile de la o ploaie de acu vreo 2 luni. Ticaitul ala de semnalizare se aude, doar ca nu mai merg. Ar merge si la mine cu uleiul ala ? Sau sa fie chestie de electrica mai complicata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) La tine suna a scurt sau masa proasta. Incearca totusi. WD40 in blocul de lumini. E mai bine daca il dai jos si il desfaci un pic, dar cu multa grija, altfel risti sa rupi piciorusul de fixare pe ghidon. L-am rezolvat mai demult pe un prieten caruia ii mergea semnalu doar dupa vreo 10-15 secunde de clickait -- dat jos comenzile, suflate bine cu WD40, scurs, suflat iar, montat. Asta se intampla acu vreun an si n-a avut probleme de atunci. Editat Ianuarie 11, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Cand aveam Dominatorul de 250 am patit la fel cu releul de semnalizare. Nu am folosit wd40 desi ar fi fost bine sa il am atunci, in schimb am curatat cat se poate de bine papucii si contactele. Nu au mai fost probleme de atunci. Daca dupa curatare tot nu merge verifica si firele sa nu fie ciupite, sa faca scurt pe cadru. Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 anu asta la intalniri mai primim spioni de la concurenta cu inscrisuri sub acoperire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Auziti colegilor. Pina la adunarea aia oficiala care teoretic ar trebui sa fie programata atunci cind pot toti (concedii, examene, .....), nu mai trintim una mai spre vara pe la Lepsa cu trecut muntele la Oituz si de acolo spre Covasna,Tg.Mures,.......si alte cele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Mesaj completat KLXul era ceva mai "capra", nu? Pinion cam la ce suma te gandesti ca vei gasi? Stiu pe cineva care iti poate face rost la comanda sau la numar (standard ar fi doar 43-49), noi. Nu stiu exact pretul dar pot intreba. Mesaj completat Domnu Tony, vezi ca dominatorul matalutza e '95, nu '96 Klx-ul era mai sportiv fata de Domi , avea suspensiile fata\spate si frana fata superioare fata de Domi . Pt pinion astept sa dea caldura ca am sa gasesc la un om din piata de la noi, care aduce piese si o gramada de maruntisuri , alea de spate erau parca 50-60 ron si ala de fata vreo 20-30, daca bine tin minte , nu erau in folie ca din magazin , dar erau noi nefolosite . Deocamdata trebuie sa caut pe undeva plexi-glas pt parbriz ( cam ce inaltime maxima recomandati sa il fac , parca am vazut ca sunt de 20 si 30 cm ), si sa gasesc o sursa de venit sa mai fac si alte modificari . In toate actele este '96 fabricatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 VA salut !!!Am de vanzare gentii laterale marac GIVI pt Dominator daca va intereseaza sau stiti pe cineva,va multzumesc!Contac 0748232507 Silviu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 VA salut !!!Am de vanzare gentii laterale marac GIVI pt Dominator daca va intereseaza sau stiti pe cineva,va multzumesc!Contac 0748232507 Silviu!! ce ai tu pe spate nu cumva e HEIDENAU K60 ? mi se pare mie sau e montat pe dos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 ce ai tu pe spate nu cumva e HEIDENAU K60 ? mi se pare mie sau e montat pe dos ? nu e pe dos ca nu se vede captuseala sau cusatura Mesaj completat glumeam. io spun ca e bine montat cu sagetile de pe profil inspe inainte iar pe fata trebe invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 nu e pe dos ca nu se vede captuseala sau cusatura e ca sacul de dormit, are doua fete. nu zice nimeni nimic de tura la Lepsa? Un DA, un NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 mah io as veni, dar pe contrasent. chiar ca nu stiu unde e lepsa aia dar undeva tot as merge cand da iarba Mesaj completat pe contrasens am vrut sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 VA salut !!!Am de vanzare gentii laterale marac GIVI pt Dominator daca va intereseaza sau stiti pe cineva,va multzumesc!Contac 0748232507 Silviu!! Cu tot cu suporturile (laterale) pentru ele? Daca faci un pret bun, ai deja client Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.