Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Da as putea sa fac si asta, dar nu prea are rost, ca e f periculos, poate uit cricul vreodata. intrebarea e daca as putea sa il desfac sa il curat in vreun fel, ca e compact asa.....

I-ti imaginezi cat de inteligenti suntem noi astia cu DOMI pana in '91 de nu uitam sa plecam cu cricul ridicat chiar de nu avem intrerupatoare dalea si beculete smechere... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I-ti imaginezi cat de inteligenti suntem noi astia cu DOMI pana in '91 de nu uitam sa plecam cu cricul ridicat chiar de nu avem intrerupatoare dalea si beculete smechere... ;)

La Domi de 250 au facut un cric "inteligent": cand indrepti motoreta, cricul se ridica singur (deci nici nu se pune problema de senzor). Apropos de Domi de 250, am curatat la al meu carburatorul (ca pornea cam greu si dupa ce ajungea la temperatura de functionare se tot oprea motorul si greu mai pornea).

 

Acum porneste la sfert de buton (ce mandru sunt :wacko: ) insa dupa ce se incalzeste, tot se opreste motorul (si porneste greu sau mai deloc). Am verificat si dupa ce se raceste din nou, iar porneste la sfert... Are cineva idee de la ce poate fi? De la bujie oare? Precizez ca la rece, dupa ce porneste motorul merge rotund, sta la relanti fara probleme, dar dupa ce s-a incalzit... se duce tot parfumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Domi de 250 au facut un cric "inteligent": cand indrepti motoreta, cricul se ridica singur (deci nici nu se pune problema de senzor). Apropos de Domi de 250, am curatat la al meu carburatorul (ca pornea cam greu si dupa ce ajungea la temperatura de functionare se tot oprea motorul si greu mai pornea).

 

Acum porneste la sfert de buton (ce mandru sunt :wacko: ) insa dupa ce se incalzeste, tot se opreste motorul (si porneste greu sau mai deloc). Am verificat si dupa ce se raceste din nou, iar porneste la sfert... Are cineva idee de la ce poate fi? De la bujie oare? Precizez ca la rece, dupa ce porneste motorul merge rotund, sta la relanti fara probleme, dar dupa ce s-a incalzit... se duce tot parfumul...

 

Eu zic sa verifici daca atunci cand ai impins complet la loc socul se deschide complet si clpeta din carburator. Poate nu e bine reglata si clapeta ramane partial deschisa, ducand la innecarea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa verifici daca atunci cand ai impins complet la loc socul se deschide complet si clpeta din carburator. Poate nu e bine reglata si clapeta ramane partial deschisa, ducand la innecarea motorului.

Socul functioneaza normal (a fost primul lucru pe care l-am verificat). Simptomele apar oricum la ceva vreme dupa ce inchid socul complet

Mesaj completat

Bujia cum e dupa ce moare la cald?

Bujia nu am cum s-o verific (inca) la cald - si nici la rece - pentru ca nu am cheie de bujie pentru Domi de 250 (cea de la NX650 e prea lunga). Oricum, am bujie noua pentru el si cu prima ocazie o s-o schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am scos intrerupatorul de la cric (comutator mai bine zis, ca are 3 fire), l-am scufundat in diluant ca sa il curat, apoi l-am luat in casa la batut pe colo colo, si pana la urma s-a rezolvat. Nici acum nu prea merge bine, se vede cum tremura lumina de la becul cu S atunci cand misc cricul.

 

Cred ca o sa imi iau vreun intrerupator din asta nou daca gasesc pe undeva...iar cu faza cu scosul, ca incepator nu prea ma incumet sa trec peste protectia asta :bounce: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia nu am cum s-o verific (inca) la cald - si nici la rece - pentru ca nu am cheie de bujie pentru Domi de 250 (cea de la NX650 e prea lunga). Oricum, am bujie noua pentru el si cu prima ocazie o s-o schimb.

Daca bujia e uda cand o scoti,e clar ca se ineaca.Daca e uscata, nu iti deschide cuiul pontou si ramai fara benzina in carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul functioneaza normal (a fost primul lucru pe care l-am verificat). Simptomele apar oricum la ceva vreme dupa ce inchid socul complet

Mesaj completat

 

Bujia nu am cum s-o verific (inca) la cald - si nici la rece - pentru ca nu am cheie de bujie pentru Domi de 250 (cea de la NX650 e prea lunga). Oricum, am bujie noua pentru el si cu prima ocazie o s-o schimb.

 

Prima manevra, schimba bujia cu una noua.

E nasol de scos ca e putin spatiu acola. Cumpara o tubulara, din aia facuta din teava si o scurtezi la dimensiunea potrivita. Faci apoi o alta gaura in ea prin care sa bagi tija cu care o desfaci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bujia e uda cand o scoti,e clar ca se ineaca.Daca e uscata, nu iti deschide cuiul pontou si ramai fara benzina in carburator.

O sa testez cand o sa-mi procur cheie de bujie, desi ma tem ca nu este de la carburator. Avandu-l pe banc (vorba vine, pe masa :P ) desfacut si apoi remontat, am verificat atat functionarea plutitorului (si implicit a cuiului pontou) care functionau absolut ok, cat si functionarea socului care era iarasi in parametri.

 

Oricum, voi reface testul si voi verifica bujia inainte de a o schimba.

Mesaj completat

Prima manevra, schimba bujia cu una noua.

E nasol de scos ca e putin spatiu acola. Cumpara o tubulara, din aia facuta din teava si o scurtezi la dimensiunea potrivita. Faci apoi o alta gaura in ea prin care sa bagi tija cu care o desfaci.

Da, cam la asta ma gandesc, ocazie cu care sa o si verific pe cea veche. Buna ideea cu confectionarea cheii.

 

Multumesc frumos amandorura!

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am scos intrerupatorul de la cric (comutator mai bine zis, ca are 3 fire), l-am scufundat in diluant ca sa il curat, apoi l-am luat in casa la batut pe colo colo, si pana la urma s-a rezolvat. Nici acum nu prea merge bine, se vede cum tremura lumina de la becul cu S atunci cand misc cricul.

 

Cred ca o sa imi iau vreun intrerupator din asta nou daca gasesc pe undeva...iar cu faza cu scosul, ca incepator nu prea ma incumet sa trec peste protectia asta :bounce: .

incearca cu spray de contacte/bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa imi iau vreun intrerupator din asta nou daca gasesc pe undeva...iar cu faza cu scosul, ca incepator nu prea ma incumet sa trec peste protectia asta :bounce: .

 

Uite aici, o sa gasesti sigur ceva potrivit.

 

http://www.adelaida.ro/index.php?cPath=84_...614932bf1ef3d01

 

http://www.conexelectronic.ro/produse.php?id=55

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ti imaginezi cat de inteligenti suntem noi astia cu DOMI pana in '91 de nu uitam sa plecam cu cricul ridicat chiar de nu avem intrerupatoare dalea si beculete smechere... :bounce:

 

cu cat repeti mai mult cu atat esti mai...invatat

 

astia cu vechituri s-au obijnuit ca nu trebuie sa pleci cu cricul dupa tine impotriva lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare,

 

Se pare ca domi-ul meu are mai multe probleme decat parea la prima vedere sa aibe.

 

Ar mai fi asa: a trebuit sa merg cu socul tras la jumatate pt ca nu statea la relanti nici dupa 10km mersi la ora 21. Zic asta ca poate e si foste frig afara insa nu mi se pare normal sa nu stea la relanti dupa atatia km. Adica sta la 1500 apoi urca pe la 2500 si imping socul(in mers) la capat. Merge ce merge si scad turatiile pe la 500 si ca sa nu moara trag iar de soc pana la jumatate... si tot asa...

 

Alta chestie ar fi ca pe partea stanga la motor se aude un tzacanit metalic dar nu e constant. Adica cand se aude cand nu... Tzacanitul seamana cu acela de la tachetii dereglati de la dacia 1310 (la aia mai stiam sa umblu).

 

Rugamintea mea maer este:

De fapt sunt doua.

 

1- cine are o cheie de bujie si ma poate ajuta sa schimb si eu bujia ?(dau o bere)

2- Cine se pricepe cat de cat sa ma invete sa desfac si eu chestii pe la motor si sa reglez - tacheti, scos si spalat carburator, verificat intinzator lant... etc

M-as baga si singur dar mi-e teama sa nu stric mai mult decat sa repar. Poate sunt chichite pe care cineva care a mai desfacut un motor de domi le stie (chichite gen sigurante...arcuri care sa nu sare si sa le pierd.. )

Pt acest ajutor dau mai multe beri.. :bounce:))

 

Sunt destul de demoralizat dupa mersul de asta seara cand a trebuit sa merg mai mult cu socul tras...

 

Multumesc anticipat domnilor!

 

PS sunt din Bucuresti

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai carburatia praf sau trage aer fals. Probabil s-a crapat galeria de admisie si nu e constanta turatia. Ar fi cea mai simplu de rezolvat problema. Tzacanitu pe stanga ori esti tu cand te invarti pe langa ea, ori e una din supape. Lantul de distributie si cea mai naspa supapa sunt ambele pe dreapta. In stanga teoretic nu are ce cloncani.

 

Carburatorul e cel mai enervant de dat jos. Trebe multa rabdare si degete lungi.

 

Supapele se fac in juma de ora toate. Trebe o surubelnita cruce, una cu cap lat chei de 8, de 12 si parca de 24. A, si lere de 0.04 0.08 si 0.10 (sau doar 0.10 si 0.12). Cam atat :bounce:

 

La distributie nu ai ce umbla. Daca zornaie sau mai rau, cloncane in dreapta, atunci schimbi arcu. Iti va scurta viata cu aproximativ 1 zi operatiunea asta, la cati nervi iti vei consuma. Daca faci si carburatia.... 2 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul e cel mai enervant de dat jos. Trebe multa rabdare si degete lungi.

 

Switch, cam cat timp ai nevoie pentru a curata carburatorul?

E drept ca nu am multi km (in 3 ani :bounce: ), dar ar fii necesara o curatare de primavara.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa vad pe aici asa probleme mari. In 2400km am avut doar 3 incidente cu Dominatorul(55800km).

Primul si cel mai grav, a fost pe Transalpina anul trecut, cand dupa vreo 8km de la Obarsia Lotrului a inceput sa sune supapa dreapta de la evacuare. De frica m-am intors cu Domi la tabara si am plecat pasager spre Urdele(aia nervi dupa ce am facut 200km pentru o patanie de genu'). Pana acasa am mers pe o "masina de cusut"(asa suna), dar problema s-a rezolvat dupa ce am deschis capacul de la distributie(unde totul era in perfecta stare) si singura interventie mecanica a fost un reglaj la supapa buclucasa.

Al doilea incident a fost tot vara trecuta, cand dupa un drum mi s-a oprit motocicleta in intersectie ca si cum i-as fi taiat curentul.

Ultimul incident a fost acum vreo 3 saptamani cand dupa o tura a inceput sa clantane supapa(buclucasa) pe decelerare. Cand am ajuns acasa am mai turat motorul de cateva ori(dar nu mai mult de 3000rpm) si a inceput sa sune ca si pe Transalpina. Am oprit-o, am repornit-o si "voila": nu mai avea nimica.

Nici cand am vandut-o nu a mai schitat nici o problema. Dupa ce am vandut Dominatorul m-a sunat cumparatorul sa ma intrebe ce inseamna "pass" pe blocul de lumini si mi-a zis ca nu a avut nici o problema cu ea. :P

 

Se pare ca Dominatoarele au personalitatea lor. :bounce:

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa vad pe aici asa probleme mari. In 2400km am avut doar 3 incidente cu Dominatorul(55800km).

Primul si cel mai grav, a fost pe Transalpina anul trecut, cand dupa vreo 8km de la Obarsia Lotrului a inceput sa sune supapa dreapta de la evacuare. De frica m-am intors cu Domi la tabara si am plecat pasager spre Urdele(aia nervi dupa ce am facut 200km pentru o patanie de genu'). Pana acasa am mers pe o "masina de cusut"(asa suna), dar problema s-a rezolvat dupa ce am deschis capacul de la distributie(unde totul era in perfecta stare) si singura interventie mecanica a fost un reglaj la supapa buclucasa.

Al doilea incident a fost tot vara trecuta, cand dupa un drum mi s-a oprit motocicleta in intersectie ca si cum i-as fi taiat curentul.

Ultimul incident a fost acum vreo 3 saptamani cand dupa o tura a inceput sa clantane supapa(buclucasa) pe decelerare. Cand am ajuns acasa am mai turat motorul de cateva ori(dar nu mai mult de 3000rpm) si a inceput sa sune ca si pe Transalpina. Am oprit-o, am repornit-o si "voila": nu mai avea nimica.

Nici cand am vandut-o nu a mai schitat nici o problema. Dupa ce am vandut Dominatorul m-a sunat cumparatorul sa ma intrebe ce inseamna "pass" pe blocul de lumini si mi-a zis ca nu a avut nici o problema cu ea. :P

 

Se pare ca Dominatoarele au personalitatea lor. :bounce:

 

nu vreau sa ma laud, dar poate am memoria scurta, caci nu-mi amintesc nimic ''interesant'' in leg. cu mobra asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am revenit cu un damage report ca sa zic asa.

 

In urma ultimelor evaluari, am descoperit ca motocicleta mea are nevoie de:

- scarite dreapta + stanga spate

- bascula

- intinzator lant dreapta

- oglinda far

- subcadru codita

- diverse suruburi si prinderi

- frane mai bune, eventual abs

 

In rest, nu s-au inregistrat daune majore dupa ce a dat un jeep cu 70 la ora peste mine.

 

 

In rest, dupa 3 luni de zile, timp in care a stat doar cu bateria tinuta in casa (nici macar pusa pe redresor), a pornit. Chinuit, cu baterie aproape dusa, dar a pornit.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am revenit cu un damage report ca sa zic asa.

 

In urma ultimelor evaluari, am descoperit ca motocicleta mea are nevoie de:

- scarite dreapta + stanga spate

- bascula

- intinzator lant dreapta

- oglinda far

- subcadru codita

- diverse suruburi si prinderi

- frane mai bune, eventual abs

 

In rest, nu s-au inregistrat daune majore dupa ce a dat un jeep cu 70 la ora peste mine.

 

 

In rest, dupa 3 luni de zile, timp in care a stat doar cu bateria tinuta in casa (nici macar pusa pe redresor), a pornit. Chinuit, cu baterie aproape dusa, dar a pornit.

Scuzati, dar vrei sa zici ca tu aveai 70 la ora cand a dat jeep-ul in tine, nu? :bounce: O sa-ti dau un PM :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati, dar vrei sa zici ca tu aveai 70 la ora cand a dat jeep-ul in tine, nu? :bounce: O sa-ti dau un PM :P

Both. Dupa un eveniment mai neplacut de zilele astea, am impresia ca avea cam aceeasi vitea cu mine domnu care m-a accidentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de cat de indemanatic esti. Nu m-am bagat la carburi pana acu deci nu stiu. Cineva cu experienta il da jos si-l pune la loc in putin peste 30 min. Mie mi-ar lua dublu cel putin :P
Cu tot cu curatat juma' de ora.
Si am revenit cu un damage report ca sa zic asa.

In urma ultimelor evaluari, am descoperit ca motocicleta mea are nevoie de:

- scarite dreapta + stanga spate

Nu-i adevarat, nu ai nevoie de asaceva la Dominator. :bounce:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...