yuk Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Pana la urma am scos intrerupatorul de la cric (comutator mai bine zis, ca are 3 fire), l-am scufundat in diluant ca sa il curat, apoi l-am luat in casa la batut pe colo colo, si pana la urma s-a rezolvat. Nici acum nu prea merge bine, se vede cum tremura lumina de la becul cu S atunci cand misc cricul. Cred ca o sa imi iau vreun intrerupator din asta nou daca gasesc pe undeva...iar cu faza cu scosul, ca incepator nu prea ma incumet sa trec peste protectia asta . incearca cu spray de contacte/bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Cred ca o sa imi iau vreun intrerupator din asta nou daca gasesc pe undeva...iar cu faza cu scosul, ca incepator nu prea ma incumet sa trec peste protectia asta . Uite aici, o sa gasesti sigur ceva potrivit. http://www.adelaida.ro/index.php?cPath=84_...614932bf1ef3d01 http://www.conexelectronic.ro/produse.php?id=55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 I-ti imaginezi cat de inteligenti suntem noi astia cu DOMI pana in '91 de nu uitam sa plecam cu cricul ridicat chiar de nu avem intrerupatoare dalea si beculete smechere... cu cat repeti mai mult cu atat esti mai...invatat astia cu vechituri s-au obijnuit ca nu trebuie sa pleci cu cricul dupa tine impotriva lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) SAlutare, Se pare ca domi-ul meu are mai multe probleme decat parea la prima vedere sa aibe. Ar mai fi asa: a trebuit sa merg cu socul tras la jumatate pt ca nu statea la relanti nici dupa 10km mersi la ora 21. Zic asta ca poate e si foste frig afara insa nu mi se pare normal sa nu stea la relanti dupa atatia km. Adica sta la 1500 apoi urca pe la 2500 si imping socul(in mers) la capat. Merge ce merge si scad turatiile pe la 500 si ca sa nu moara trag iar de soc pana la jumatate... si tot asa... Alta chestie ar fi ca pe partea stanga la motor se aude un tzacanit metalic dar nu e constant. Adica cand se aude cand nu... Tzacanitul seamana cu acela de la tachetii dereglati de la dacia 1310 (la aia mai stiam sa umblu). Rugamintea mea maer este: De fapt sunt doua. 1- cine are o cheie de bujie si ma poate ajuta sa schimb si eu bujia ?(dau o bere) 2- Cine se pricepe cat de cat sa ma invete sa desfac si eu chestii pe la motor si sa reglez - tacheti, scos si spalat carburator, verificat intinzator lant... etc M-as baga si singur dar mi-e teama sa nu stric mai mult decat sa repar. Poate sunt chichite pe care cineva care a mai desfacut un motor de domi le stie (chichite gen sigurante...arcuri care sa nu sare si sa le pierd.. ) Pt acest ajutor dau mai multe beri.. )) Sunt destul de demoralizat dupa mersul de asta seara cand a trebuit sa merg mai mult cu socul tras... Multumesc anticipat domnilor! PS sunt din Bucuresti Editat Martie 15, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Ai carburatia praf sau trage aer fals. Probabil s-a crapat galeria de admisie si nu e constanta turatia. Ar fi cea mai simplu de rezolvat problema. Tzacanitu pe stanga ori esti tu cand te invarti pe langa ea, ori e una din supape. Lantul de distributie si cea mai naspa supapa sunt ambele pe dreapta. In stanga teoretic nu are ce cloncani. Carburatorul e cel mai enervant de dat jos. Trebe multa rabdare si degete lungi. Supapele se fac in juma de ora toate. Trebe o surubelnita cruce, una cu cap lat chei de 8, de 12 si parca de 24. A, si lere de 0.04 0.08 si 0.10 (sau doar 0.10 si 0.12). Cam atat La distributie nu ai ce umbla. Daca zornaie sau mai rau, cloncane in dreapta, atunci schimbi arcu. Iti va scurta viata cu aproximativ 1 zi operatiunea asta, la cati nervi iti vei consuma. Daca faci si carburatia.... 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Carburatorul e cel mai enervant de dat jos. Trebe multa rabdare si degete lungi. Switch, cam cat timp ai nevoie pentru a curata carburatorul? E drept ca nu am multi km (in 3 ani ), dar ar fii necesara o curatare de primavara. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Depinde de cat de indemanatic esti. Nu m-am bagat la carburi pana acu deci nu stiu. Cineva cu experienta il da jos si-l pune la loc in putin peste 30 min. Mie mi-ar lua dublu cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Imi pare rau sa vad pe aici asa probleme mari. In 2400km am avut doar 3 incidente cu Dominatorul(55800km). Primul si cel mai grav, a fost pe Transalpina anul trecut, cand dupa vreo 8km de la Obarsia Lotrului a inceput sa sune supapa dreapta de la evacuare. De frica m-am intors cu Domi la tabara si am plecat pasager spre Urdele(aia nervi dupa ce am facut 200km pentru o patanie de genu'). Pana acasa am mers pe o "masina de cusut"(asa suna), dar problema s-a rezolvat dupa ce am deschis capacul de la distributie(unde totul era in perfecta stare) si singura interventie mecanica a fost un reglaj la supapa buclucasa. Al doilea incident a fost tot vara trecuta, cand dupa un drum mi s-a oprit motocicleta in intersectie ca si cum i-as fi taiat curentul. Ultimul incident a fost acum vreo 3 saptamani cand dupa o tura a inceput sa clantane supapa(buclucasa) pe decelerare. Cand am ajuns acasa am mai turat motorul de cateva ori(dar nu mai mult de 3000rpm) si a inceput sa sune ca si pe Transalpina. Am oprit-o, am repornit-o si "voila": nu mai avea nimica. Nici cand am vandut-o nu a mai schitat nici o problema. Dupa ce am vandut Dominatorul m-a sunat cumparatorul sa ma intrebe ce inseamna "pass" pe blocul de lumini si mi-a zis ca nu a avut nici o problema cu ea. Se pare ca Dominatoarele au personalitatea lor. Editat Martie 16, 2010 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Se pare ca Dominatoarele au personalitatea lor. Eh..ici colo cate un mic eveniment ca doar trebuie sa ne obisnuim si cu cheia, nu? cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Imi pare rau sa vad pe aici asa probleme mari. In 2400km am avut doar 3 incidente cu Dominatorul(55800km).Primul si cel mai grav, a fost pe Transalpina anul trecut, cand dupa vreo 8km de la Obarsia Lotrului a inceput sa sune supapa dreapta de la evacuare. De frica m-am intors cu Domi la tabara si am plecat pasager spre Urdele(aia nervi dupa ce am facut 200km pentru o patanie de genu'). Pana acasa am mers pe o "masina de cusut"(asa suna), dar problema s-a rezolvat dupa ce am deschis capacul de la distributie(unde totul era in perfecta stare) si singura interventie mecanica a fost un reglaj la supapa buclucasa. Al doilea incident a fost tot vara trecuta, cand dupa un drum mi s-a oprit motocicleta in intersectie ca si cum i-as fi taiat curentul. Ultimul incident a fost acum vreo 3 saptamani cand dupa o tura a inceput sa clantane supapa(buclucasa) pe decelerare. Cand am ajuns acasa am mai turat motorul de cateva ori(dar nu mai mult de 3000rpm) si a inceput sa sune ca si pe Transalpina. Am oprit-o, am repornit-o si "voila": nu mai avea nimica. Nici cand am vandut-o nu a mai schitat nici o problema. Dupa ce am vandut Dominatorul m-a sunat cumparatorul sa ma intrebe ce inseamna "pass" pe blocul de lumini si mi-a zis ca nu a avut nici o problema cu ea. Se pare ca Dominatoarele au personalitatea lor. nu vreau sa ma laud, dar poate am memoria scurta, caci nu-mi amintesc nimic ''interesant'' in leg. cu mobra asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Si am revenit cu un damage report ca sa zic asa. In urma ultimelor evaluari, am descoperit ca motocicleta mea are nevoie de: - scarite dreapta + stanga spate - bascula - intinzator lant dreapta - oglinda far - subcadru codita - diverse suruburi si prinderi - frane mai bune, eventual abs In rest, nu s-au inregistrat daune majore dupa ce a dat un jeep cu 70 la ora peste mine. In rest, dupa 3 luni de zile, timp in care a stat doar cu bateria tinuta in casa (nici macar pusa pe redresor), a pornit. Chinuit, cu baterie aproape dusa, dar a pornit. Editat Martie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Si am revenit cu un damage report ca sa zic asa. In urma ultimelor evaluari, am descoperit ca motocicleta mea are nevoie de: - scarite dreapta + stanga spate - bascula - intinzator lant dreapta - oglinda far - subcadru codita - diverse suruburi si prinderi - frane mai bune, eventual abs In rest, nu s-au inregistrat daune majore dupa ce a dat un jeep cu 70 la ora peste mine. In rest, dupa 3 luni de zile, timp in care a stat doar cu bateria tinuta in casa (nici macar pusa pe redresor), a pornit. Chinuit, cu baterie aproape dusa, dar a pornit. Scuzati, dar vrei sa zici ca tu aveai 70 la ora cand a dat jeep-ul in tine, nu? O sa-ti dau un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Scuzati, dar vrei sa zici ca tu aveai 70 la ora cand a dat jeep-ul in tine, nu? O sa-ti dau un PM Both. Dupa un eveniment mai neplacut de zilele astea, am impresia ca avea cam aceeasi vitea cu mine domnu care m-a accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Depinde de cat de indemanatic esti. Nu m-am bagat la carburi pana acu deci nu stiu. Cineva cu experienta il da jos si-l pune la loc in putin peste 30 min. Mie mi-ar lua dublu cel putin Cu tot cu curatat juma' de ora.Si am revenit cu un damage report ca sa zic asa.In urma ultimelor evaluari, am descoperit ca motocicleta mea are nevoie de: - scarite dreapta + stanga spate Nu-i adevarat, nu ai nevoie de asaceva la Dominator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Nu-i adevarat, nu ai nevoie de asaceva la Dominator. Sa stii ca sunt si barbati care spun ca exista sex si fara femeie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Sa stii ca sunt si barbati care spun ca exista sex si fara femeie... Sa intelegm din ceea ce spui ca, dupa ce-ti faci rost de scarite spate, esti hotarat sa nu mai iei in viata ta pasagera ci numai si numai pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Sa intelegm din ceea ce spui ca, dupa ce-ti faci rost de scarite spate, esti hotarat sa nu mai iei in viata ta pasagera ci numai si numai pasager? Stiu ca e visul tau, Sebi, dar nu te iau Editat Martie 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Nestiind ce s-a intamplat ii urez mobrei tale insanatosire grabnice si sper ca nu ai patit nimic grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Stiu ca e visul tau, Sebi, dar nu te iau Pai problema se pune exact invers (la naiba-n puii mei): daca eu sunt pasager la tine, eu decid daca si cand te "iau" sau nu (tu de-acolo de la ghidon poti doar sa ma rogi frumos ) Cu alte cuvinte, de ce ti-e frica, d-aia nu scapi... P.S.1. Ai vazut care-i id-ul meu pe forum, da? Si, in plus, suntem pe topicul de... Dominator P.S.2. Promit sa nu mai scriu off-topic (azi) / daca nu ma mai provoaca Switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Nestiind ce s-a intamplat ii urez mobrei tale insanatosire grabnice si sper ca nu ai patit nimic grav A dat un bou peste mine cand mergeam linistit. Destul de urat impactul si ma mir ca nu e mai rau decat e. Cadru, motor, rezervor, suspensii, instalatia electrica -- cam atat e neafectat. In rest sunt multe chestii indoite, sparte sau rupte. Voi reveni zilele astea cu poza unui Renthal Twinwall indoit. Pai problema se pune exact invers (la naiba-n puii mei): daca eu sunt pasager la tine, eu decid daca si cand te "iau" sau nu (tu de-acolo de la ghidon poti doar sa ma rogi frumos ) Cu alte cuvinte, de ce ti-e frica, d-aia nu scapi...P.S.1. Ai vazut care-i id-ul meu pe forum, da? Si, in plus, suntem pe topicul de... Dominator P.S.2. Promit sa nu mai scriu off-topic (azi) / daca nu ma mai provoaca Switch Scuze sefu Promit sa nu mai las dus se val. Ia spune, ne facem niste carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Scuze sefu Promit sa nu mai las dus se val. Ia spune, ne facem niste carene? Nebunaticule, tu vrei sa ma iei pasager si n-ai carene? Poti sa vii cu ce mai ai din carene maine la "birou" sa le anal-izam? Sau mergem la locul de gazduire al motoretei tale sa le vedem? Editat Martie 17, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 va garantez eu ca Sebi nu merge pasager cu nimeni pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Pai carenele fatza au doar prinderile rupte. Acolo nu-i mult de lucru. Lipseste complet carena fatza, insa. Pe asta as incerca s-o mulez dupa o bucata de carena de domi si un cozoroc de casca enduro. Da, suna aiurea, dar ar trebui sa iasa misto. Practic ar fi vorba de-un parbriz integrat. Cele spate sunt mai mult sau mai putin intregi, dar prinderile nu prea exista. Aici nu stiu exact cum sa fac; s-au rupt ghearele de plastic ce le fixau in prinderile cauciucate de pe rezervor/cadru. Ma gandeam sa fixez in carena niste suruburi niste suruburi cu putina sudura in varf My best guess. Dintre toate, plasticul spate a scapat cel mai bine: e doar putin crapat. Putin Den Braven sau Poxipol si ceva polish si nu iti dai seama c-a fost vreodata crapat. Editat Martie 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) @dorian: domnu', domnu', daca le refaci undeva mai ieftineanu' vreau si eu. si eu am multe prinderi "muci". sau ma rog, sa le mesterim/bricolam, sa le facem cu totii la o bere, mai multe capete sunt mai bune decat unul, eu ofer spatiu, scule uzuale, bere . Later edit: cum se face ca vinzi doua rezervoare? tu mai ramai cu vreunul? Editat Martie 17, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-274778.html ce zic de asta expertii in NX650? cica da un pic de fum.. e grav? cam cit costa un kit de reparatie segmenti+camasa.. ce o mai fi? manopera? la ce altceva ma sfatuuiti sa dfiu atent tinind cont de vechime (1991) thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.