dodomotox Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Mai baieti/fete, are careva idee al cui e Domi ASTA? Imi cam place cum arata si ma bantuie o idee dar nu-s prea convins. ce iti place la motorul ala in afara ca e honda? mi se pare ca intr-o poza e lustruit pentru vanzare, in rest nu are nimic special. mi se pare plictisitoare culoarea aia simpla. si e si scump in vreme de criza. cu km ai dreptate in mare masura Mesaj completat oau cata lume are stopuri adaptate... ba de la escavator, de la moskwich, trabant, de la masina de barbierit etc. genial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 ce iti place la motorul ala in afara ca e honda? mi se pare ca intr-o poza e lustruit pentru vanzare, in rest nu are nimic special. mi se pare plictisitoare culoarea aia simpla. si e si scump in vreme de criza. cu km ai dreptate in mare masuraMesaj completat oau cata lume are stopuri adaptate... ba de la escavator, de la moskwich, trabant, de la masina de barbierit etc. genial Daca ai vreun stop original in plus, sunt primu care ma ofer sa-l iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Daca ai vreun stop original in plus, sunt primu care ma ofer sa-l iau nu am dar gasesti pe e bay si stop si ce vrei pt orice model. Mesaj completat nu am dar gasesti pe e bay si stop si ce vrei pt orice model. daca nu, este de escavator la louis cu 20 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 nu am dar gasesti pe e bay si stop si ce vrei pt orice model.Mesaj completat daca nu, este de escavator la louis cu 20 euro Tare asta, adevaru' e ca Domi este o fortza de miscat pamantu' ... dar pana la stop, trebuie sa schimb bujia, am citit ca trebuie NGK DPR8EA-9, merge si NGK DPR9EA-9? Care e defapt diferenta? Mesaj completat Tare asta, adevaru' e ca Domi este o fortza de miscat pamantu' ... dar pana la stop, trebuie sa schimb bujia, am citit ca trebuie NGK DPR8EA-9, merge si NGK DPR9EA-9? Care e defapt diferenta? Si cam cati km tine in medie o bujie NGK DPR8EA-9? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 vezi ca a scris despre bujii cateva pagini anterioare vreo 6-7 pagini scria swich despre ele care cum, e buna aia D 8 EA . tine peste 1000 km fara probleme daca e inregula si functioneaza normal Mesaj completat cam o lasi un sezon de dat cu motoreta asa ca tine mult peste 1000 km. cand vezi ca face figuri al pornire te uiti si la bujie sa vezi ce culori are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) vezi ca a scris despre bujii cateva pagini anterioare vreo 6-7 pagini scria swich despre ele care cum, e buna aia D 8 EA . tine peste 1000 km fara probleme daca e inregula si functioneaza normalMesaj completat cam o lasi un sezon de dat cu motoreta asa ca tine mult peste 1000 km. cand vezi ca face figuri al pornire te uiti si la bujie sa vezi ce culori are nu stiu de ce dar cred ca ai vrut sa scrii 10 000 Mesaj completat ce iti place la motorul ala in afara ca e honda? mi se pare ca intr-o poza e lustruit pentru vanzare, in rest nu are nimic special. mi se pare plictisitoare culoarea aia simpla. si e si scump in vreme de criza. cu km ai dreptate in mare masuraMesaj completat oau cata lume are stopuri adaptate... ba de la escavator, de la moskwich, trabant, de la masina de barbierit etc. genial io zic ca arata fain domi ala, poate e lustruit, poate are mai multi km..dar important ar fi sa mergi sa il vezi daca te tenteaza, asa iti dai seama cel mai bine, de pret eu zic ca e ok, eu am luat acum din italia unul si am dat 1300 eur si e neinmatriculat dar e cu un an mai nou... si iarasi, in functie de ce gasesti il mai convingi pe om sa lase 100 -200 cine stie Editat Aprilie 1, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Da... am de ales: ori 1100GS, ori fac Domi-u de sa nu-l mai dau. Simbioza se prezinta astfel: RALLY-RAAAAAID Schimbat far + masca fatza, apoi urmeaza piesa de rezistenta: jambe pt disc dublu, cu tot ce atrage asta dupa sine. La jambe pt disc dublu ma gandeam si eu anul trecut ( cineva de pe forum ar trebui sa stie ). Te rog sa ne tii la curent, la mine mai dureaza vreo 2 sapt sa fie gata ce mi-am propus, dar dupa asta, daca mai am bani ( ma rupe ce am facut pana acum) vreau si eu. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) La jambe pt disc dublu ma gandeam si eu anul trecut ( cineva de pe forum ar trebui sa stie ). Te rog sa ne tii la curent, la mine mai dureaza vreo 2 sapt sa fie gata ce mi-am propus, dar dupa asta, daca mai am bani ( ma rupe ce am facut pana acum) vreau si eu. Numai bine! Dupa un calcul scurt, am ajuns la concluzia ca e destul de scump. Ar trebui sa gasesc cui sa vand furca mea intai (cu tot cu roata si sistem de franare) la vreo 400e, abia pe urma pot sa ma uit de un ansamblu complet din asta de la africana (costa cam 550-600e). Costa. Daca pui furci de TA, reduci cursa (cu 10%), dar poti reutiliza jugul (si cercul cu spitze, la o adica). Daca pui furci de AT, trebuie schimbat jugul (41mm la Domi si TA, 43mm la AT). Furca de super tenere e o optiune, dar e tot pe 43 si trebe jug de africana pt prinderi compatibile si jambe + frane + roata de ST. Alte dublu-discuri la preturi rezonabile nu stiu eu. Mesaj completat Bujie: DPR8EA-9 - stock; recomandata in toate circumstantele DPR7EA-9 - bujie de iarna, conform manualului; se recomanda la temperaturi medii sub 5 grade (iarna) DPR9EA-9 - bujie calda; recomandata conform manualului pentru mers constant in ture inalte/la viteza mare Diferenta e temperatura normala de functionare a bujiei respective: cea cu 7 are o temperatura de funcitonare scazuta, cea cu 9 are o temperatura de functionare ridicata. De mentionat ca in afara parametrilor (prea cald, prea rece), bujia nu functioneaza optim si ori nu da scanteie cum trebuie, ori se incalzeste excesiv (aici nu mai sunt sigur; cert e ca nu-i face bine ). La cati 12 lei costa o bujie, eu as schimba-o la doua schimburi de ulei. Sau macar sa ai una de rezerva in cazul in care incepe sa faca figuri la pornire. Editat Aprilie 1, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che_TheUndertaker Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 hombre, poate sunt pisalog, dar te rog, spune-mi si mie unul, pana la urma, uleiul se verifica la cald sau la rece, la dominator? (al meu e din 89,ca sa evit orice...) Merci max, hombre. ps: eu stiam ca la cald, dar aud tot felul de speculatii in ultima vreme. Mesaj completat nu e treaba mea sa ma bag, dar dominatorul ramane dominator, indiferent de an.al meu e din 89, recunosc anul trecut i-am pus un set de pe un 95.merge de rupe, rotund si frumos.eu zic ca nu e MUSAI sa te uiti la an cand cumperi o moto.mai ales daca e vorba de domi. acuma, daca am zis ceva gresit, imi asum castanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 ps: eu stiam ca la cald, dar aud tot felul de speculatii in ultima vreme. Pai si tu crezi stiri noi sau stiri vechi si bune. LA CALD. CU MOTORUL TINUT LA VERTICALA SI JOJA DESURUBATA. Mesaj completat Ia recunoasteti acilea, care esti cu PYF-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 hombre, poate sunt pisalog, dar te rog, spune-mi si mie unul, pana la urma, uleiul se verifica la cald sau la rece, la dominator? (al meu e din 89,ca sa evit orice...) Merci max, hombre. ps: eu stiam ca la cald, dar aud tot felul de speculatii in ultima vreme. Mesaj completat nu e treaba mea sa ma bag, dar dominatorul ramane dominator, indiferent de an.al meu e din 89, recunosc anul trecut i-am pus un set de pe un 95.merge de rupe, rotund si frumos.eu zic ca nu e MUSAI sa te uiti la an cand cumperi o moto.mai ales daca e vorba de domi. acuma, daca am zis ceva gresit, imi asum castanele. la cald dupa 5 min dat te sfatuiesc sa o faci dupa 10 min ca poate nu apuca sa urce uleiul unde trebuie. asa e la mine cu ''muzica anilor 90" , dar jur ca trage motorul mai bine cu ulei expirat. hihihi. vreau sa-l duc la 100 mii fara sa -i fac nimic la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 salutare azi am terminat de montat motorul. am avut de schimbat lantul de distributie si patina fixa. maine, daca e vreme faina, reglez tachetii, pun motorul sus,,,,,si ii dau o cheie. hmmmm toata lumea se lauda cu motoare bune,,,,,,numa eu decin mecanic de motoare,,,,,, nu-i bai,,,,numa sa mearga mobra,,,ca asa mi de dor de o turaaaaaa hai noroc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 salutareazi am terminat de montat motorul. am avut de schimbat lantul de distributie si patina fixa. maine, daca e vreme faina, reglez tachetii, pun motorul sus,,,,,si ii dau o cheie. hmmmm toata lumea se lauda cu motoare bune,,,,,,numa eu decin mecanic de motoare,,,,,, nu-i bai,,,,numa sa mearga mobra,,,ca asa mi de dor de o turaaaaaa hai noroc!!! pai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Hai sa ma laud si eu: o stat mobra mea vreo 10 zile si o plecat la a doua invarteala. Brici, nene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Se pare ca Domi va mai sta in service la Aleks, 4 Pistons, la capatul Giulestiului. Si ma va costa pe masura. Daca omul isi face meseria cum trebuie eu consider normal sa fie si platit pe masura...DACA. Cine stie ceva de ei, care ati mai colaborat cu ei, va rog sa imi trimitei mesaj pe privat. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 salut siu long! dar,,,ce repari la mobra nene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 salut siu long! dar,,,ce repari la mobra nene? In principiu vreau sa o fac perfecta. Totul a plecat de la faptul ca imi consuma cam mult. Pana acum pb cu chiuloasa se pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 se si incalzea tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 se si incalzea tare? ce inseamna incalzit tare? e racire pe aer... bucurestiu e ori fierbinte ca iadu' ori inghetzat ca mintea mea deci nu prea mi-am dat seama... alte semne? Mesaj completat ce inseamna incalzit tare? e racire pe aer... bucurestiu e ori fierbinte ca iadu' ori inghetzat ca mintea mea deci nu prea mi-am dat seama... alte semne? Si daca se incalzea tare cam ce poate insemna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 joc prea mic la tacheti,,,,,, asta duce la consum mare, putere mica si motor supraincaldaca ai un consum mare si la drum intins, iar motorul nu se supraincalzeste, eu zic ca e de vina carburatorul,,,,amestec prea bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naminator2003 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Alta problema si cu dominatorul meu... Astazi am vazut, dupa multe luni de cand l-am luat, ca toba pe dreapta e sudata, adica acolo unde se termina galeria si incepe toba. Ce am observat eu ca sudura e asa poroasa, zgrunturoasa, si mai nou am si niste gaurele in sudura, destul de mari, cam 2...3 mm diametru. Asta am vazut in urma altor probleme cu pornirea. Recunosc ca a mea consuma cam mult, are un zgomot mai ciudat la motor, un clincanit aiurea, si nu de la inceput, ci mai recent, si am fost de cateva ori nevoit, de nervi si de altele, sa o mai turez si la rece... Acum nu mai mi-a pornit, am tot incercat, pana a scos o bufnitura pe teava de am zis ca a scuipat ceva din motor... Mai pot sa verific ceva eu singur, sau nu mai are scapare, si trebuie dusa la doctor? ea e din 97, si are doar 26000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Bufnituri pe tezeava scaote daca o inneci si da scanteie aiurea. De obicei cand te chinui sa o pornesti si nu-ti iese. Suna ca un pistol. Daca asta e insotita de clantzanit in motor,.... ups... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Alta problema si cu dominatorul meu...Astazi am vazut, dupa multe luni de cand l-am luat, ca toba pe dreapta e sudata, adica acolo unde se termina galeria si incepe toba. Ce am observat eu ca sudura e asa poroasa, zgrunturoasa, si mai nou am si niste gaurele in sudura, destul de mari, cam 2...3 mm diametru. Asta am vazut in urma altor probleme cu pornirea. Recunosc ca a mea consuma cam mult, are un zgomot mai ciudat la motor, un clincanit aiurea, si nu de la inceput, ci mai recent, si am fost de cateva ori nevoit, de nervi si de altele, sa o mai turez si la rece... Acum nu mai mi-a pornit, am tot incercat, pana a scos o bufnitura pe teava de am zis ca a scuipat ceva din motor... Mai pot sa verific ceva eu singur, sau nu mai are scapare, si trebuie dusa la doctor? ea e din 97, si are doar 26000 km Daca totul e pus la punct la motoreta asta, trebuie sa porneasca destul de usor. Bine pusa la punct inseamna: bujie buna, baterie buna, benzina buna (se subintelege ca tachetii sunt reglati limite normale). Daca nu esti sigur ca bujia e ok, cel mai simplu o schimbi (e sub 15 lei). Daca bateria nu "forte" - asta inseamna ca tie ti se pare ca invarte ok, insa te poti pacali foarte usor, adica sa nu invarta asa cum ar trebui - poti sa te chinui mult si bine (chiar si pana omori bateria de tot) si nu-ti porneste; in schimbi o poti ineca cu usurinta in acest caz. Parerea mea este ca mai bine incarci bateria inainte sa mai incerci sa o pornesti. In cazul in care bujia si bateria sunt ok si nu-ti porneste la cel mult a doua sau a treia incercare, sunt doua posibilitati: ori nu folosesti socul asa cum trebuie, ori benzina e prea "statuta" in carburator (mai ales daca o ai in rezervor de 2-3 luni). In aceasta situatie, cel mai simplu este sa golesti carburatorul de benzina (robinet inchis, deschis surubul de golire, lasat sa se scurga tot, apoi deshis robinetul pana curge din nou, inchis surubul). Repet: asigura-te ca bujia si bateria sunt ok (chiar si manevra cu benzina nu-i strica daca a stat nepornit mai multa vreme) si foloseste socul cu increderere. Iar daca o pornesti, nu te multumi sa o tii sa se incalzeasca pe loc si apoi sa opresti motorul. Fa o tura de cel putin 2-3km, daca nu chiar 5 ca sa nu-i "murdaresti" bujia aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naminator2003 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Multumesc mult switch si dominator72 pentru raspunsuri! Astazi am mai chinuit-o am scos bujia, am curatat-o, desi are maxim 200 km de cand am schimbat-o, si a pornit, mai cu chiu, mai cu vai. Era intr-adevar cum zicea switch, dadea o bufnitura pe teava de ziceai ca e pistol. Bateria mie mi se pare ca e buna, pt ca invarte repede si bine, altadata o lua din prima. Treaba a inceput de cand mi-a cazut de pe cric, pe partea dreapta... de atunci merge cam aiurea. Dupa o tura de vreo 10 km, am observat ca mergand asa, trage mult mai prost ca inainte, adica parca nu mai are putere, merg la 5..6000 de ture cum mergeam inainte la 2...3000. Ceea ce suspectez eu e si cablul ala de soc, care s-a latit si s-a cam labartat. Socul nu mai revine automat ca la inceput, trebuie sa-l trag eu inapoi cu mana. In plus, e cam labartat cablul, si nu inteleg la ce foloseste dispozitivul ala de pe cablu, chiar langa maneta. E un tub care se invarte liber, se afla deasupra ghidonului. Se poate sa merg aiurea cu socul prea mult tras, chiar daca maneta lui este dusa la minim? cam asta ar explica comportamentul foarte aiurea... Toate cele bune si asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Adu tu mobra la Bucuresti si iti zic ce are pe viu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.