Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Dominatoristii din Muntenia mai ies prin paduri si alte coclauri? Cu al meu am facut azi o tura, insa parca e mai fun in grup :love: mai ales daca e compus din dominatoare. respect-048.gif

 

PS. Daca sunt interesati, facem topic separat pe forumul "Intalniri" ca sa nu perturbam lucrurile aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dominatoristii din Muntenia mai ies prin paduri si alte coclauri? Cu al meu am facut azi o tura, insa parca e mai fun in grup :laugh: mai ales daca e compus din dominatoare. respect-048.gif

 

PS. Daca sunt interesati, facem topic separat pe forumul "Intalniri" ca sa nu perturbam lucrurile aici.

Suna interesant propunerea. In general, intalnirile si iesirile pentru enduro se mai programeaza si pe www.EnduroManiacs.ro.

 

Cu alte cuvinte, eu unul ma bag :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andreizalau:

Cum dracului sa curga pe la alternator? Sunt niste oringuri acolo.. Eu zic sa verifici ATENT instalatia de ungere inainte sa mai pornesti motocicleta. Ia incearca tu sa iei un bidon si sa scurgi rezervorul mare de ulei pe la surubul de 14 din fatza. Nu cumva e gol? In cazu asta s-ar putea sa ai o mare problema cu pompa. Desigur, poate doar ai prea mult ulei (la domi nu completezi pana nu mai incape, ca ar trebui sa bagi vreo 3l jumate) sau poate e infundat ceva pe acolo.

 

Niciodata la domi nu ai voie sa bagi mai mult de 2.4L ulei -- si asta pe motor nou, proaspat asamblat. In mod normal, la un schimb de ulei intra 1.9-2L - practic un bidon de 2L. Doar daca desfaci motorul cu totul si automat scurgi tot uleiul - abia atunci bagi 2.4L. Daca ai facut asa (ca la carte) atunci nu ai de ce sa ai nivelu pana la jumatea camerei inferioare a motorului - asta ar indica blocaje sau supapae proaste pe traseul de ungere.

salut switch

nu imi curge ulei pe la alternator :love:

purice intreba daca scoate dopul ala, pt a regla supapele,,,,nu curge ulei?

pt el are raspunsuldar, multumesc fratioare

pe mine m-ai ajutat de mai multe ori

sper sa ne si vedem intr-o zi,,,,,,ca se invecheste palinca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai tot citit, si cica trusa de scule de la dominator e buna etc...eu cand l-am luat in trusa de scule nu era nimic (aer de italia) si as vrea sa o completez, imi zice si mie cineva ce include trusa originala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai tot citit, si cica trusa de scule de la dominator e buna etc...eu cand l-am luat in trusa de scule nu era nimic (aer de italia) si as vrea sa o completez, imi zice si mie cineva ce include trusa originala?

Cheie de 8 (dubla: normal+inelar), cheie dubla 10-11, cheie 10, cheie dubla 12-13, cheie inelara 17, cheie inelara 24, prelungitor chei 14-17-24, cheie bujie, cap surubelnita, tija surubelnita cap lat, tija surubelnita cap cruce, imbus 5, imbus 6, imbus 8 (sau 10; vezi cat trebe la scarite), patent

 

Asta e ce am eu. Mai trebuie adaugata o cheie de 14 inelara, prelungibilia, dar mi-a fost lene :love: Oricum trebe doar pt schimbul de ulei si demontat subcadrul coditei - alea sunt singurele suruburi de 14. Original, uite aici ce are:

 

http://www.oemmotorparts.eu/oem5.asp?M=Hon...L2=HO-NX650T-VS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switch unde este filtru de aer la 41 ron ? eu cel mai ieftin am gasit la 80

Bati cu el de perete, suflii tu (nu aer comprimat la 6atm) si cam atat. De obicei nu prea ai ce curata -- particulele mari oricum se strang pe fund ca un fel de nisip.

Mesaj completat

Filtru aer = 41 RON

Filtru lavabil (K&N) = 93 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Am o dilema legat de reglarea supapelor la domi poate ma puteti ajuta. Am deschis topicul cu supapele chiar daca s-a mai vorbit despre treaba cu pricina si cu ajutorul lui Switch am mai iesit un pic din ceata insa mai am cateva nelamuriri Cred ca ar trebui scris pas cu pas cum trebuie facuta treaba caci probabil sunt multi care ar dori sa stie. Una din intrebari ar fi :In timpul operatiunii arborele il invart numai in sens invers orar sau si orar? Se lucreaza cu bujia scoasa sau nu conteaza?

 

Legat de pasii care trebuie urmati (sa ma corectati sau adaugati daca trebuie):

 

Vreau sa reglez supapele la compresie => momentul in care supapele de admisie se deschid si se inchid ,pistonul ajungand sus in TDC (pe vizor marcajul vertical in stanga lui"T")

pana aici arborele se invarte in sens invers orar.

 

Un alt aspect in acest moment ar fi ca toate supapele au un pic de joc

 

Urmeaza reglarea propriuzisa a celor doua supape de admisie (joc de 0.10) si cea de evacuare stanga (0.12)

 

pana aici toul clar

 

urmeaza a patra supapa si anume evacuare dreapta care dupa manual e tare greu de priceput

la faza asta am auzit ca unii fac in felul urmator si anume lasa un joc mare de aprox 1mm la supapa , mai dau o tura arborele pana la TDC si apoi regleaza la 0.12 Acel joc de 1mm ar fi ptr ca decompresorul

sa nu fie actionat decat dupa acea tura in plus. In afara de faptul ca nu stiu daca e bine asa nu stiu acea tura se da in sens orar sau invers? si mai o dilema - o singura tura sau doua ptr un ciclu intreg?

 

Legat de reglarea acestei supape va las pe voi sa completati ,cei care aveti experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nebunie de joc de 1 mm!? :love: Aia o faci cand vrei sa iei compresia numai.

 

 

Hai s-o iau cu teorie, din ce-am adunat eu.

 

 

Bine de stiut:

- joc admisie: 0.10

- joc evacuare: 0.12

- sensul motorului: sens invers orar cum te uiti la capacul din stanga

- TDC: Top dead-center = pozitia neutra superioara; se refera la capatul superior al cursei pistonului in cilindru

 

 

Hai s-o dau cu TDCu ca am e mai dubios. Daca nu te lamuresti, uite timpii:

 

- (piston de sus in jos) admisie (supapele de admisie deschise, deci bratele care le imping sunt tensionate si nu au joc; evacuarile inchise)

- (piston de jos in sus) compresie (toate supapele inchise, deci bratele au joc; dreapta fatza se deschide putin pe finalul cursei de compresie)

- (piston de sus in jos) destindere (toate supapele inchise)

- (piston de jos in sus) evacuare (supapele de evacuare deschise, deci bratele lor sunt tensionate; admisie inchise, deci brate libere)

 

Practic reglajul de supapa se face cu supapa respectiva inchisa, insa daca nu il faci la TDC (pozitia neutra superioara a pistonului) de dupa compresie, risti sa introduci mici abateri (de exemplu nu iti dai seama daca o supapa e inchisa 100% sau numai 90% -- diferenta intre jocul bratelor este insesizabila in aceasta stiuatie).

 

Ca sa gasesti timpul de compresie te uiti cand se ridica admisiile -- urmatorul T care apare pe volanta la ferestruica de observare va indica pozitia TDC de pe compresie, deci pozitia de reglare a supapelor.

 

 

Acuma la supapa dreapta de la domi:

 

Decompresorul actioneaza aproape de TDCul de pe compresie la turatii mici. Ca sa il 'pacalesti', pornind de la TDC de pe compresie, invarti inca un sfert de tura in sensul normal, apoi revii la TDC invartind INVERS. Nu te apuca sa fatzai sa aliniezi fix la TDC ca iar declansezi decompresoru'. Mai bine rotesti mai lent.

 

 

 

Daca nu iti iese deloc-deloc, cauta frumos o pozitie in care ai actionate supapele de admisie si reglezi atunci supapa dreapta fatza. Nu-i ca la carte metoda asta dar la mine e ok :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

In sfarsit s-a rezolvat problema de carburatie la mobra mea. Cu ocazia asta : multam fain Dominator72 , dau o bere la "birou". Toata problema era din o-ringul dintre carburator si cilindru. A fost schimbat si Domi al meu merge perfect (cu toate ca ii trebuie un cablu de soc nou).

 

Multam fain de tot tuturor celor care m-au ajutat si sfatuit. :love:

 

 

P.S. Are cineva sau stie cineva un parbriz de vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

In sfarsit s-a rezolvat problema de carburatie la mobra mea. Cu ocazia asta : multam fain Dominator72 , dau o bere la "birou". Toata problema era din o-ringul dintre carburator si cilindru. A fost schimbat si Domi al meu merge perfect (cu toate ca ii trebuie un cablu de soc nou).

 

Multam fain de tot tuturor celor care m-au ajutat si sfatuit. :love:

 

 

P.S. Are cineva sau stie cineva un parbriz de vanzare ?

 

Bravo, ma bucur. Cand zici "o-ring" te referi cumva la mansonul acela de cauciuc care face legatura dintre carburator si cilindru? Sau exista un o-ring ca atare pe vreundeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, ma bucur. Cand zici "o-ring" te referi cumva la mansonul acela de cauciuc care face legatura dintre carburator si cilindru? Sau exista un o-ring ca atare pe vreundeva?

 

 

Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.

Mesaj completat

Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.

Mesaj completat

Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.

Daca nu zici si a treia oara, zau ca nu inteleg :love:

 

Ce avea garnitura aia? De unde ai luat-o? Cat a costat? In cat timp ai schimbat-o?

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca se refera la o-ring

la galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring

ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo

costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane

hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca se refera la o-ring

la galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring

ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo

costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane

hai noroc

Mie mi s-a rupt de tot o-ring-ul in cauza. Se gaseste undeva separat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a rupt de tot o-ring-ul in cauza. Se gaseste undeva separat?

 

gasesti la magazine care vand rulmenti in general, (rulmenti, garnituri...) si mergi cu racordul in brate si incerci unul care sa intre la fix. vezi sa ceri ceva rezistent la temperatura. si nu uita sa cureti bine racordul ca altfel nu te lasa sa incerci.

 

daca nu stii de nici un magazin de genul poti face o treaba "romaneasca" si sa pui silicon rosu (gasesti la piese auto) dar nu il pune peste! Dai jos racordul, scoti O-ringul si pui in zona aia un "snur" uniform, lasi cam 24 ore sa se vulcanizeze si apoi montezi racordul..... NU recomand asta!!! e mai usor sa gasesti O-ring :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti la magazine care vand rulmenti in general, (rulmenti, garnituri...) si mergi cu racordul in brate si incerci unul care sa intre la fix. vezi sa ceri ceva rezistent la temperatura. si nu uita sa cureti bine racordul ca altfel nu te lasa sa incerci.

 

daca nu stii de nici un magazin de genul poti face o treaba "romaneasca" si sa pui silicon rosu (gasesti la piese auto) dar nu il pune peste! Dai jos racordul, scoti O-ringul si pui in zona aia un "snur" uniform, lasi cam 24 ore sa se vulcanizeze si apoi montezi racordul..... NU recomand asta!!! e mai usor sa gasesti O-ring :)

Problema la mine e ca imi lipseste o bucata de jumatate de cm din flansa respectiva in partea de jos intre o-ring si interiorul acesteia si desi e relativ noua (25-30000de km) ar cam trebui sa o schimb. S-ar putea totusi sa incerc sa schimb o-ringul ca in mod normal nu ar trebui sa traga aer fals...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am si eu cateva intrebari daca se poate,nu stiu exact cu se face jocul la supape am citit pe forum, odata am incercat dara parca nu sunt sigur ca este bine,va rog frumos daca a facut cineva mai acum de curand sa imi spuna sii m mie adica sa imi scrie :( ?Si cam,care ar fii simtomele exact,nu se oprete cadnd vii din ture,nu da rateurii dar parca este un mic :) tzacani asa usor ,motoru are 44000 si porneste foarte bine,sta la relantiu dar ....?Va mutzumesc si va doresc asfalt uscat sau cu noroi :P cum vreti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la mine e ca imi lipseste o bucata de jumatate de cm din flansa respectiva in partea de jos intre o-ring si interiorul acesteia si desi e relativ noua (25-30000de km) ar cam trebui sa o schimb. S-ar putea totusi sa incerc sa schimb o-ringul ca in mod normal nu ar trebui sa traga aer fals...

 

in cazul asta daca tot va trebui sa o schimbi, poti sa folosesti si silicon rosu (rezistent la temp, max 300 grade) dar nu da cu el pe motor, ci dai jos flansa, scoti ce a ramas din o-ring, o cureti bine cu benzina sau decarburol, o lasi sa se usuce, si canalul in care intra o-ringul il umplii cu silicon de-la si in relief lasa vreo 2-3 mm. astepti 24 ore sa se usuce si apoi pui la loc flansa!

Sa nu dai cu silicon pe camasa de la motor ca e pacat :(

spor la munca :D :)

Mesaj completat

Salutare,am si eu cateva intrebari daca se poate,nu stiu exact cu se face jocul la supape am citit pe forum, odata am incercat dara parca nu sunt sigur ca este bine,va rog frumos daca a facut cineva mai acum de curand sa imi spuna sii m mie adica sa imi scrie :) ?Si cam,care ar fii simtomele exact,nu se oprete cadnd vii din ture,nu da rateurii dar parca este un mic :P tzacani asa usor ,motoru are 44000 si porneste foarte bine,sta la relantiu dar ....?Va mutzumesc si va doresc asfalt uscat sau cu noroi :P cum vreti!!!

 

e destul de simplu dar trebuie sa fii atent; trebuie sa dai jos rezervorul, sa desfaci cele 2 capace rotunde in stanga motorului, unul e mai mare altul mai mic, sa invarti cu o cheie de 18 in sens orar de axul din mijloc pana cand vezi prin gaura de mai sus ca se aliniaza sageata cu marcajul T din interior.

apoi desfaci cele 4 capace de deasupra motorului cu o cheie parca de 24, si folosesti lera sa verifici: la admisie(spre spatele mobrei) trebuie sa ai 0.10mm iar la evacuare (spre fata mobrei) trebuie sa ai 0.12 mm; reglajul il faci cu o cheie si o surubelnita in timp ce lasi si lera inauntru ca sa nu gresesti...

 

daca vrei mai detaliat da-mi un p.m. si vorbim sa iti dau partea asta din manualul de service...

 

 

spor

Mesaj completat

linkul era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...