GEORGIAN Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) am inteles cica una noua cea mai eftina gasita ar fi la 240 ron dar in schimb imi ofera cineva una ca noua cica are 2000km pe moto cu ea la 150ron ca a dezmembrat moto deci recurg la una din astea 2 variante , asa e SWITCH ai dreptate Editat Mai 15, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 La diferenta asta de bani si tinand cont de faptul ca nu se inlocuieste decat la intervale mari si foarte mari, eu zic mai bine sa o iei noua. am inteles cica una noua cea mai eftina gasita ar fi la 240 ron dar in schimb imi ofera cineva una ca noua cica are 2000km pe moto cu ea la 150ron ca a dezmembrat moto deci recurg la una din astea 2 variante , asa e SWITCH ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS?? Mesaj completat Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??Mesaj completat Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS?? inainte sa ti se raspunda la intrebarea ta nu ma pot abtine sa zic ... ferice de mine si de cei cu RD02 modele mai vechi fara senzor pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Am mai vazut prostii din astea. Senzor de cric cu probleme. Predominant la modelele care au asa ceva La cele vechi nu prea am remarcat Sincer si mie imi face la fel. Insa e vorba de altceva: pe cric o pornesc intotdeauna cu ghidonul bracat maxim dreapta (pozitia de blocare). Fara cric mai tot timpul cu mine pe ea, ghidon drept. Pornirea e diferita. La cric+bracaj maxim, juma de soc si buton scurt. In celalalt caz, doua-trei invarteli. Nu pot spune ca dupa un an jumate si vreo 12000km mai am vreo problema la pornitul motorului asta -- asa ca nu-i bai daca tre sa invarta oleaca mai mult Editat Mai 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 inainte sa ti se raspunda la intrebarea ta nu ma pot abtine sa zic ... ferice de mine si de cei cu RD02 modele mai vechi fara senzor pe cric Ma bucur ca ai o fericire,ceea ce inseamna ca am si eu o bucurie la randul meu. Atunci eu sunt bucuros ca am o bucurie si automat am doua bucurii.Sant foarte bucuros ca am doua bucurii si atnci automat am trei bucurii. etc...etc.........REZULTA DIN IPOTEZA CA SANT CEL MAI FERICIT OM DIN LUME CA AM SENZOR PE CRIC. Mesaj completat Am mai vazut prostii din astea. Senzor de cric cu probleme. Predominant la modelele care au asa ceva La cele vechi nu prea am remarcat Sincer si mie imi face la fel. Insa e vorba de altceva: pe cric o pornesc intotdeauna cu ghidonul bracat maxim dreapta (pozitia de blocare). Fara cric mai tot timpul cu mine pe ea, ghidon drept. Pornirea e diferita. La cric+bracaj maxim, juma de soc si buton scurt. In celalalt caz, doua-trei invarteli. Nu pot spune ca dupa un an jumate si vreo 12000km mai am vreo problema la pornitul motorului asta -- asa ca nu-i bai daca tre sa invarta oleaca mai mult MULTAM FAIN PENTRU A 1279 OARA!!!!!!! Mesaj completat Am sa va transmit(in special D-nului Dominator72) ca NX- ul meu mic a ajuns la categoria NX6500 g. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Am sa va transmit(in special D-nului Dominator72) ca NX- ul meu mic a ajuns la categoria NX6500 g. Fain! Cum ai reusit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) si la mine e la fel. chiar daca am curatat contactul si pare sa faca contact cum si cand trebuie, tot porneste la sfert cu cricul sus si dupa 3-4 invarteli cu cricul jos. cred ca singura solutie e sa scot din circuit contactul de cric Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??Mesaj completat Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS?? Editat Mai 17, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Cred ca diferenta asta intre pornitul cu sau fara cric pus este de la pozitia motorului. Am observat ca dupa ce las motorul pe cric la incalzit, in momentul in care ma urc pe el si il indrept creste in turatii putin. De aici am presupus ca pozita vertical/inclinat influenteaza putin pornirea.. Incearca sa ridici motorul in pozitie verticala (stai pe el) dar cu cricul lasat si vezi daca e vreo diferenta. Editat Mai 17, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Cred ca diferenta asta intre pornitul cu sau fara cric pus este de la pozitia motorului. Am observat ca dupa ce las motorul pe cric la incalzit, in momentul in care ma urc pe el si il indrept creste in turatii putin. De aici am presupus ca pozita vertical/inclinat influenteaza putin pornirea.. Incearca sa ridici motorul in pozitie verticala (stai pe el) dar cu cricul lasat si vezi daca e vreo diferenta. Pai asta plus contacte proaste la cric (cricul e fix inainte de aprindere) duce la dubiosenii la pornire. Eu tind sa cred ca nu pozitia verticala/inclinata conteaza, ci pozitia ghidonului cu jocul aferent al socului. Sau toata adunate duc la probleme minore la pornire. Acuma, daca o ia din 1 sau 5 invarteli, nu-i mare chestie. Cand deja te chinui cu 2-3 reprize, atunci deja e dubios. Eu urmeaza sa bag dominatoru intr-o revizie capitala, ce va include curatat de contacte si verificat de senzori. Daca cineva vrea informatii inside despre diverse maruntisuri pe NX 650 T (an 1996, model cu carenaj nou si frane nissin), ziceti repede sa stiu dupa ce ma uit Editat Mai 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 inainte sa ti se raspunda la intrebarea ta nu ma pot abtine sa zic ... ferice de mine si de cei cu RD02 modele mai vechi fara senzor pe cric ma mine ma excluzi dintre cei care plang dupa asa ceva...cand ma urc pe motor nici nu apuc sa imi amintesc, ca e pe cric, am si dat un calcai la cric, asa cum facea maradona cand juca la napoli. pe mine m-ar incurca sezorul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 nu am urmarit asa in mod special la pornire... in schimb am observat ca daca sta nemiscata peste noapte e mai greu sa o pornesc. daca o misc (respectiv in cazul meu o scot din "parcarea" pe care am amenajato langa bloc) chiar si stand pe cric cu ghidonul drept porneste "la sfert" de fapt, ca in filmul pe care l-am postat anterior. cand am fost la padure (1 mai) si am lasat-o nemiscata de dupa-amiaza pana a 2-a zi cam pe la aceasi ora (deci cam 24 h) ( nu de alta dar eu nu puteam sta in picioare, daramite sa mai ma sui pe el ) a pornit foarte greu, la a 3-a sau a 4-a repriza. probabil ca miscand-o ajunge benzina prin toate locurile unde trebuie sa fie dar dupa ce sta o vreme se evapora/ scurge. cu ocazia asta intreb...e normal ca mereu sa miroase un pic a benzina pe langa mobra? nu miroase tare...dar se simte daca urmaresc...se poate sa piarda pe undeva benzina? daca da, pe unde e cel mai probabil? mentionez ca nu se vad scurgeri..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Fain! Cum ai reusit? Secretul este urmatorul.Cat mai multe nopti nedormite si cat mai mult lapte. SCUZE TUTUROR PENTRU MICUL OFF TOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 mai,,,,,nu stiu cum se face, dar la mine porneste la rece la prima compresie, iar la cald,,,,la a 3-a,,,,,,,4-a,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 cu ocazia asta intreb...e normal ca mereu sa miroase un pic a benzina pe langa mobra? nu miroase tare...dar se simte daca urmaresc...se poate sa piarda pe undeva benzina? daca da, pe unde e cel mai probabil? mentionez ca nu se vad scurgeri..etc Pe la busonul rezervorului. Este normal. Daca rezervorul nu ar avea legatura cu exteriorul, s-ar face vacum in rezervor si n-ar mai ajunge benzina in carburator. Asta nu exclude eventuale alte nedorite scurgeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 In sfarsit e gata Domi. Dupa 2 luni de umblat prin service-uri pana am gasit unul bun, am gasit in sfarsit, acum e in stare tehnica excelenta si m-am ocupat si de cosmetica. Sper sa ne vedem curand. ( poate chiar in Apuseni ) Daca ii mai pun si stop original, si ii rezolv contactul de la butonasul de semnalizare (se blocheaza inspre dreapta, am luat-o la curatat cam cu zel) o sa fie motocicleta perfecta in viziunea mea B-) Mi-am cam vandut un c#i si un rinichi ca sa o fac, dar deh.. merita si nu am nevoie de 2 ca sa traiesc nu? Lista prioritatilor? Cam asta e: (Numai bine!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Taticu, zi-mi unde ai imbracat rezervoru, poate pot sa te ajut cu un stop spate Da' tre mi-e ca-i ceva profi si scump Editat Mai 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 arata extraordinar de bine felicitari sa ai parte de drumuri multe si frumoase si sa aveti grija unul de celalalt ce sunt eu curios este daca aparatorile alea de vant de pe ghidon sunt noi... eu am una rupta si nu stiu cu ce sa o lipesc... superglue nu merge, am incercat cv adeziv pt plastice rigide si nu tine (dar acelasi adeziv tine extrem de bine la semnalizator). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Rupta... mda. Nu prea tine. Recomand altele, ca nu-s prea scumpe. Poate, daca nu te grabesti, rezolvam ceva ca pe ale mele vreau mai nimic. Ideea e ca sunt julite (zgariate) de la crangi si pamant dar sunt intregis si sparg vantul destul cat sa nu fi simtit eu pana acum nevoia de manusi de iarna (si am mers si la sub zero grade). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 A participat careva cu Domi la un concurs de enduro , la Hobby eventual ? Cum se comporta Domi in competitii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 A participat careva cu Domi la un concurs de enduro , la Hobby eventual ? Cum se comporta Domi in competitii ? eu am participat la romaniacs. dar pe trotuare asfaltate. am fost sa-i cumpar gogosi lui cyril, ca el nu avea top case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 A participat careva cu Domi la un concurs de enduro , la Hobby eventual ? Cum se comporta Domi in competitii ? Enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) Multzam de filmulet, am vazut cum merg cei de acolo super fain. Inteleg ca nu a participat nimeni cu Domi la vre-un concurs .. .Ca de adus "gogosi" la baietii care se dau profi tot aduc si eu de ceva vreme .. dar m-ash baga si eu la Hobby .. dupa ce imi mai fac curaj Editat Mai 18, 2010 de cristinadyanghel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 In sfarsit e gata Domi. Dupa 2 luni de umblat prin service-uri pana am gasit unul bun, am gasit in sfarsit, acum e in stare tehnica excelenta si m-am ocupat si de cosmetica. Sper sa ne vedem curand. ( poate chiar in Apuseni ) Daca ii mai pun si stop original, si ii rezolv contactul de la butonasul de semnalizare (se blocheaza inspre dreapta, am luat-o la curatat cam cu zel) o sa fie motocicleta perfecta in viziunea mea B-) Mi-am cam vandut un c#i si un rinichi ca sa o fac, dar deh.. merita si nu am nevoie de 2 ca sa traiesc nu? Lista prioritatilor? Cam asta e: (Numai bine!) ce'v'sasi bre cu Dominatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Enjoy era un baiat simpatic cu un domi negru model 96 parca, el era la competitie( cel mai competitiv), noaptea pe partia de ski de la Paltinis anul trecut in vara. deci merge dominatorul si la competitii din astea extreme:). parca din bucuresti era feciorul:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.