Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand?

Mai ieftin, mai rapid, mai elegant: www.dillypoint.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand?

 

Cel mai ieftin, foarte rapid dar mai putin elegant: foaie mare de calendar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai revenit si eu pe forum, pina la urma am incaltat dominatoru pe spate cu continental tkc 80 si pe fata mitas E07 la 300 ron amindoua si noi :D . Apropo a mai pus cineva ARAL semisintetic la dominator ? si un ghidon daca are cineva care il incurca pe acasa :laugh:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tub e totusi prea mult; da pe-afara si, in plus, ii creste consumul (ca se ingreuneaza motorul aiurea :laugh: ). Oricum, un strat finutz de silicon nu strica.

Telefon la magazinu de silicoane: "Buna ziua, vreau si eu un strat fin de silicon pe aceasta foaie de calendar... Pe ambele fete, da... Nu, il voi aplica eu... Da, va rog sa il ambalati.... LA TUB, E OK.... Multumesc!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus un tub de silicon pt ganturi de motor.

Un tub de silicon pe ambele fete de la pagina 5.

La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai revenit si eu pe forum, pina la urma am incaltat dominatoru pe spate cu continental tkc 80 si pe fata mitas E07 la 300 ron amindoua si noi :D . Apropo a mai pus cineva ARAL semisintetic la dominator ? si un ghidon daca are cineva care il incurca pe acasa :laugh:

 

 

de unde pot lua si io conti asa ieftin?

Mesaj completat

sau mai scump putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand?

 

Salut,

te duci la un magazin cu piese auto import care lucreaza cu Autonet SRL si comanzi codul mt7347842.

Codul este pt NX650 din 1992. Poti sa cauti singur in catalog, sau imi zici din ce an este.

Te costa cam 22 lei

 

http://www.motomike.eu/autonet/category/10...98?show=gallery

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea.

 

si eu asa am facut, am pus doar garnitura de carton, mai, spuneti omului sa nu puna toata foaia de calendar acolo :D)

nush cum au facut altii dar eu am dat jos capacul, l-am dus in casa, l-am curatat bine, apoi am luat coala de carton, am pus-o pe masa, am pus capacul peste dansa, si am trasat conturul cu un pix, apoi am taiat la interiorul marcajului (tocmai realizat).

am folosit banda izolatoare din loc in loc sa prind coala de carton pe capac, apoi cu un ciocan de cauciuc am lovit usor pe contur pana s-a imprimat forma pe care trebuia sa o tai, si gaurile ce trebuia sa le fac.

se verifica cu atentie sa se potriveasca si e buna.

 

in cazul capacului de la ambreiaj se poate pune silicon fara probleme, parerea mea, pt ca nu trebuie sa treaca uleiul prin capac, nu in dreptul imbinarii cu CV. dar trebuie pus cu bun simt, un strat ft subtire:P

 

numai bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tub de silicon pe ambele fete de la pagina 5.

La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea.

Din fericire, la capabul de la ambreiaj nu exista asa ceva. Cel putin la Domi.

Mesaj completat

Ca tot discutam mai devreme cu o pagina de fiabilitate comparativa, iata ce anunt am gasit pe forum:

 

VAND KTM 200 EXC, an: 2004, Enduro, putere : 42 CP, km parcursi: 4500, inmatriculata in tara, motor refacut in august, kit ambreiaj nou, kit de lant nou ( foaie+pinion+lant), toba initiala nelovita, furca refacuta+neoprene, placute frana fata-spate noi, manete ambreiaj+frana noi,

Motocicleta este in stare foarte buna, pretul este negociabil, poze le trimit pe mail, sau id-ul meu este bar___7@domain, tel 0757 oooooo Barbu

MERITA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Ca tot discutam mai devreme cu o pagina de fiabilitate comparativa, iata ce anunt am gasit pe forum:

Pai si ce ti se pare anormal? Face un Domi ce face un EXC200? Comparam cirese cu pepeni?

 

Ori mergem cuminti cu un EXC200 de parca ar fi domi, ori tinem in rosu un Domi pe poteci. In primu caz fiabilitatea e in favoarea domi-ului. In al doilea caz in favoarea KTMului. Clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ce ti se pare anormal? Face un Domi ce face un EXC200? Comparam cirese cu pepeni?

 

Ori mergem cuminti cu un EXC200 de parca ar fi domi, ori tinem in rosu un Domi pe poteci. In primu caz fiabilitatea e in favoarea domi-ului. In al doilea caz in favoarea KTMului. Clar.

Nu, nu mi se pare anormal. Doar ma refeream la fiabilitate. In niciun caz la performante (mai ales ca in ziua de azi, ca faci performanta iti trebuie clar un sponsor :laugh: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu mi se pare anormal. Doar ma refeream la fiabilitate. In niciun caz la performante (mai ales ca in ziua de azi, ca faci performanta iti trebuie clar un sponsor :laugh: ).

Pai eu de fiabilitate, nu performante vorbesc. Fiabilitatea e direct legata de exploatare. Un KTM poate e fiabil din punctul de vedere al utilajelor de competitie. Nu ma pronunt ca nu am servisat niciodata un motor de competitie.

 

Un Domi este fiabil in conditii de exploatare stradala normala (te invit sa incerci sa-i strici cutia). Iti garantez ca este cel mai de rahat motor daca faci stunt. Te dai de trei ori pe-o roata ajunge instant in 140 grade motoru si ramai fara ulei in 10km.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

cred ca ai dreptate domnu Andrei. e buna palinca mah :D

Mesaj completat

trebuia sa pun una sub alta, sa nu fie din aceeasi fraza. Io cred ca asa e cu presiunea aia de la flansa.

multumesc!!!!!

f complet mesajul tau!!!

dau o palinca

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ce ti se pare anormal? Face un Domi ce face un EXC200? Comparam cirese cu pepeni?

 

Ori mergem cuminti cu un EXC200 de parca ar fi domi, ori tinem in rosu un Domi pe poteci. In primu caz fiabilitatea e in favoarea domi-ului. In al doilea caz in favoarea KTMului. Clar.

 

 

sunt de acord cu dominator 72. xr ul meu poate are de 20 de ori cat ktm ul ala. nu e mers pe autostrada garantat. a ramas neinmatriculat. bordu are 33 mii, cablul si melcul s-a stricat in urma cu muuuulti ani, motor prima data desfacut sapt asta (1993 anul), ii bag piese in el pt ca daca tot e desfacut sa il fac, ca nou, dar mai mergea mult si bine asa.

unde a mers ktm-ul ala si nu a mers xr ul meu??? mentionez ca a fost al unui olendez foarte impatimit de mersul pe motor. deci omul se dadea toata ziua...iar cand l-am luat io la bolovani pe unde a fost romaniacsuuuuuu...

 

KTM- The power of dreams

 

Xr, fratele mai mic al dominatorului, ii sare in ajutor si il bate la fund pe ktm pana sar toate surubelele din motoras, facute din doze de goldenbrau:)

Mesaj completat

concluzia mea e ca un ktm e fiabil doar la cei care au sponsori. in competitii de hard enduro sa zicem, fiabilitatea trebuie sa fie cam doua-trei zile, apoi sponsorii sar cu banu, mecanicii pun totul nou, iata fiabilitatea ktm. dar oare, baietii astia enduristo-pacifisti de prin romania de la noi, cu ktm uri, care nu au sponsori, de ce majoritatea vor sa le vanda dupa primul an de utilizare? nu pot intretine fiabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. dar oare, baietii astia enduristo-pacifisti de prin romania de la noi, cu ktm uri, care nu au sponsori, de ce majoritatea vor sa le vanda dupa primul an de utilizare? nu pot intretine fiabilitatea.

 

Ca sa-si ia KTM-uri mai noi, cu 100g mai usoare si 0.5HP mai mult. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-si ia KTM-uri mai noi, cu 100g mai usoare si 0.5HP mai mult. :D

 

 

corect Andrei! Intr-un final, ajunge si ktm ul sa faca motoare cu piese din material de calitate. mai fura si ei tehnologie. de nu erau baietii cu energizantele, dadeau faliment saracii, caci au pistoane din napolitane, masa copioasa alaturi de un red bull :P

cand ii vad pe 10 enduristi pe pasunat, merg de 3 ori cate 100 km, apoi servisurile sunt portocalii...ii intreb pe mecanicei, baietii, iar ati plantat portocali in curte? :laugh:

Mesaj completat

sper sa nu mai scrie nimeni de ktm aici. mie imi place honda pentru ca e diferita. sa nu mai comparam opel cu mercedes sau roman cu scania. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau scania cu scandic

mentionez ca scania e scania dar scandic is ready to race

eu cu cine sa votez?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM = scandic

Honda = scandia

 

Asta e comparatia care imi place mie.

 

Switch a explicat mai bine. Daca vrei comparatii Honda versus KTM, alege CRF versus EXC si XR (sau NX) versus LC4.

Altfel se poate spune ca LC4 e mult mai fiabil decat CRF. Deci KTM e mai bun decat Honda. Corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM = scandic

Honda = scandia

 

Asta e comparatia care imi place mie.

 

Switch a explicat mai bine. Daca vrei comparatii Honda versus KTM, alege CRF versus EXC si XR (sau NX) versus LC4.

Altfel se poate spune ca LC4 e mult mai fiabil decat CRF. Deci KTM e mai bun decat Honda. Corect?

 

Nu mai zic pt. ca nu e locul unde, aici avem alt fel de enduro, cei dupa care ma iau in afirmatii sunt altfel de oameni, cu alte principii fata de raportul pret-calitate fata de ktm-isti.

Mesaj completat

KTM = scandic

Honda = scandia

 

Asta e comparatia care imi place mie.

 

Switch a explicat mai bine. Daca vrei comparatii Honda versus KTM, alege CRF versus EXC si XR (sau NX) versus LC4.

Altfel se poate spune ca LC4 e mult mai fiabil decat CRF. Deci KTM e mai bun decat Honda. Corect?

 

Nu mai zic pt. ca nu e locul unde, aici avem alt fel de enduro, cei dupa care ma iau in afirmatii sunt altfel de oameni, cu alte principii fata de raportul pret-calitate fata de ktm-isti.

Mesaj completat

Mesaj completat

cred ca ai dreptate domnu Andrei. e buna palinca mah :D

Mesaj completat

trebuia sa pun una sub alta, sa nu fie din aceeasi fraza. Io cred ca asa e cu presiunea aia de la flansa.

 

multumesc!!!!!

f complet mesajul tau!!!

dau o palinca

:laugh:

 

mersi mersi. buna. palinca aia ce presiune are? negativa pe coloana si pozitiva pe tubbing? :P

Mesaj completat

la mine asa e

Mesaj completat

la mine asa e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu fim patimasi si sa ne intelegem cu totii aici :laugh:

 

Poate-om be' o palincuta cu presiunea ei cu tot undeva pe-un deal odata.... si daca deja ne certam pe sec.. imaginati-va cum o fi atunci :D

Mesaj completat

[asteptam replica lui Domi72]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu fim patimasi si sa ne intelegem cu totii aici :laugh:

 

Poate-om be' o palincuta cu presiunea ei cu tot undeva pe-un deal odata.... si daca deja ne certam pe sec.. imaginati-va cum o fi atunci :D

Mesaj completat

[asteptam replica lui Domi72]

Replica: vedea-te-as pe-un deal mai repede! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe deal e foarte simplu, ca poti testa ambele modele si it poti da cu pererea la cald...

 

o alta gresala pe care a facuto cineva mai sus a comparat un ktm 2t cu o honda 4t.... e foarte clar ca nu are cum sa castige 200exc-ul la durata de viata a pistonului.

 

apropos, stiati ca perioada de garantie a producatorilor de pistoane(prox, vertex etc) este 10 ore de functionare pt orice tip de piston??? deci daca ne luam dupa statistici nici honda nu e prea fiabila in cazul asta...

 

dominatorul este o motocicleta gandita pentru strada 70% si nu are cum saa faca performanta la nivelul exc-ului

 

CA SA SE FACA LUMINA: mai bine de 95% din enduristi din romania nu au sponsori si cu toate astea se dau in campionat de placere, asa cum altii fumeaza, inoata sau merg la sala.

un cauciuc luat cu 20%discount, un litru de ulei sau un spray de lant cumparate o idee mai ieftin ca in magazin nu cred ca se pot numi sponsorizari serioase.

 

 

de ce te miri ca a facut omul revizia completa la motoreta??? e foarte simplu: schimbi un piston la 2t ca sa nu se sparga si sa iti distruga cilindrul care este mult mai scump(kit piston cu tot cu piese si montaj duce vreo150-170euro...cilindru e 800...) Furca se serviseaza regulat(o data pe an cel putin) pentru ca fata de cele de dominator sunt mult mai performante si permit multe reglaje rapide: ai 22de pozitii pe rebound(revenire) si 18 pe compresie iar daca vrei sa simti diferente cand dai de butoane atnci trebuie sa fie curatate foarte bine si sa ai un ulei curat si nou in furci. daca nu schimbi uleiul o sa zici ca ai doua cozi de matura si o sa it rupa mainile. Aceasi poveste este si cu amortizorul spate ;D

ar fi frumos sa ai o furca relativ rigida pe strada si cand ajungi la teren in 3 minute sa ai o furca moale care sa copieze toate denivelarile si sa nu iti dea socuri in ghidon...incearca WP ;D

 

dorinta de a merge pe off road cred ca sta in fiecare din posesorii de motorete enduro dar in momentul in care te sui pe o motoreta dedicata acestui sport performantele tale ca pilot cresc si e normal ca si solicitarile asupra motoretei sa creasca nu?

 

enduro pe bani putini intradevar poti face pana la un anumit nivel si cu o motoreta mai slaba dar asta nu inseamna ca e mai fiabila ;D

 

am fost fan yamaha multa vreme dar cand am inceput sa ies cu baietii la enduro nu mi-am dorit altceva decat ktm, dupa 10 ani de offroad singura motoreta care m-a impresionat a fost husabergul asta nou cu motorul inclinat... mi-a cam amestecat gandurile...

 

cand iesiti la o tura cu dominatoarele dati un semn ca vin si eu, daca ma accepteti cu portocala mecanica bineinteles :laugh:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...