harciogu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 cum faci dom'le praf motorul daca lasi la atmosfera ventilarea carterului? in afara de o proba de scufundari in lacuri cu motorul? furtunul ar trebui sa fie destul de lung si ingust ca sa iasa sub motocicleta, iar carterul nu va avea niciodata presiune negativa ca sa traga aer de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Buna.... Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o.... Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri: 1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce? 2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti . 3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei? Multumesc ! Mesaj completat Buna.... Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o.... Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri: 1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce? 2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti . 3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei? Multumesc ! Am un Dominator NX650 rd02 din 1991 codul piesei ii HO16211MN9000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 cum faci dom'le praf motorul daca lasi la atmosfera ventilarea carterului? in afara de o proba de scufundari in lacuri cu motorul? furtunul ar trebui sa fie destul de lung si ingust ca sa iasa sub motocicleta, iar carterul nu va avea niciodata presiune negativa ca sa traga aer de afara. Intra praf, umezeala, cand stai pe loc. Si daca intra apa, iar nu-i bine. Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Daca vrei sa tii motocicleta si nu te omoara prea rau costul, merita s-o iei noua. Daca schimbi des motocicletele, nu se justifica investita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Eu am eliminat conexiunea dintre carter si airbox. Am astupat orificiul din airbox in care intra epuratorul. Pe furtunul epuratorului am bagat o supapa confectionata din doua capace de pix, un arc de pix si o bila de rulment. Apa, noroiul, praful nu intra in carter si, daca se creeaza presiune in carter, gazele sau uleiul vor iesi totusi prin epurator. In atmosfera sau pe pamant. Asta e... nu cred ca e cea mai inspirata idee... in cazul in care umiditatea poate ajunge in carter si prin alta parte... adica condensul (apa) va fi elimnat mai greu. In airbox este o depresiune care ar influenta si carterul, ceea ce ar fi influentata negativ de supapa de sens ... ...daca ala e singurul loc de legatura cu unmiditata atmosferica, ma gandesc de ce nu s-or fi gandit japone"j"ii la asta Mesaj completat Buna.... Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o.... Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri: 1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce? 2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti . 3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei? Multumesc ! Mesaj completat sh este ca si cum ai cumpara anvelope sh ... ca sa faci o carpeala trebe sa o dai jos, sa o degresezi, sa lipesti fisura cu ceva care care este flexibil dupa intarire si care si rezista la temperatura, dupa operatiunea asta eu as da si cu o banda de izolat de calitate... asta cateva saptamani/luni pana dai de bani Cauta ceva licenta poate-i mai ieftin decat original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Cauta ceva licenta poate-i mai ieftin decat original Nu gasesti decat OEM. 60-70e parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Buna.... Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o.... Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Eu am cumparat una noua de la dilly, parca 250 RON...la cat am bagat in motor, adica doar consumabile, la mine s-a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ike Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 salut. as avea nevoie si eu de un parbriz mai inalt pt un domi din 91. stiu ca se gaseste greu dar poate stie cineva ceva. sau ce s-aar potrivi. deasemenea mi-ar trebui si ambele oglinzi. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 salut. as avea nevoie si eu de un parbriz mai inalt pt un domi din 91. stiu ca se gaseste greu dar poate stie cineva ceva. sau ce s-aar potrivi. deasemenea mi-ar trebui si ambele oglinzi. numai bine Parbriz pentru modelele vechi gasesti la dillypoint.ro. De la MRA. Oglinzi tot la el. E din Bucuresti baiatu dar are dealeri si lucreaza si cu curieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Deci fara a sta prea mult pe ganduri am comandat o flansa de carburator pe OE , ma costa 200 lei si vine in 8-9 zile lucratoare, pacat pentru ca mi-ar fi placut sa trag cateva ture weekendul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 mai fratilor!!! tot va aud/citesc despre presiune negativa,,,,,ca exista,,,,ca nu exista,,,, voi ati vazut cum se gatuie flansa aia de la carb cand merge motorul la ralanti???? aia nu e cumva presiune negativa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 mai fratilor!!!tot va aud/citesc despre presiune negativa,,,,,ca exista,,,,ca nu exista,,,, voi ati vazut cum se gatuie flansa aia de la carb cand merge motorul la ralanti???? aia nu e cumva presiune negativa? http://ro.wikipedia.org/wiki/Presiune Mesaj completat http://translate.google.ro/translate?hl=ro...ve-pressure.htm Mesaj completat http://translate.google.ro/translate?hl=ro...ve-pressure.htm Mesaj completat Mesaj completat cred ca ai dreptate domnu Andrei. e buna palinca mah Mesaj completat trebuia sa pun una sub alta, sa nu fie din aceeasi fraza. Io cred ca asa e cu presiunea aia de la flansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) pe e bay ;D Editat Octombrie 19, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand? Mai ieftin, mai rapid, mai elegant: www.dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand? Cel mai ieftin, foarte rapid dar mai putin elegant: foaie mare de calendar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) Am mai revenit si eu pe forum, pina la urma am incaltat dominatoru pe spate cu continental tkc 80 si pe fata mitas E07 la 300 ron amindoua si noi . Apropo a mai pus cineva ARAL semisintetic la dominator ? si un ghidon daca are cineva care il incurca pe acasa Editat Octombrie 19, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Cel mai ieftin, foarte rapid dar mai putin elegant: foaie mare de calendar Plus un tub de silicon pt ganturi de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Plus un tub de silicon pt ganturi de motor. Un tub e totusi prea mult; da pe-afara si, in plus, ii creste consumul (ca se ingreuneaza motorul aiurea ). Oricum, un strat finutz de silicon nu strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Un tub e totusi prea mult; da pe-afara si, in plus, ii creste consumul (ca se ingreuneaza motorul aiurea ). Oricum, un strat finutz de silicon nu strica. Telefon la magazinu de silicoane: "Buna ziua, vreau si eu un strat fin de silicon pe aceasta foaie de calendar... Pe ambele fete, da... Nu, il voi aplica eu... Da, va rog sa il ambalati.... LA TUB, E OK.... Multumesc!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Plus un tub de silicon pt ganturi de motor. Un tub de silicon pe ambele fete de la pagina 5. La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Am mai revenit si eu pe forum, pina la urma am incaltat dominatoru pe spate cu continental tkc 80 si pe fata mitas E07 la 300 ron amindoua si noi . Apropo a mai pus cineva ARAL semisintetic la dominator ? si un ghidon daca are cineva care il incurca pe acasa de unde pot lua si io conti asa ieftin? Mesaj completat sau mai scump putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand? Salut, te duci la un magazin cu piese auto import care lucreaza cu Autonet SRL si comanzi codul mt7347842. Codul este pt NX650 din 1992. Poti sa cauti singur in catalog, sau imi zici din ce an este. Te costa cam 22 lei http://www.motomike.eu/autonet/category/10...98?show=gallery Editat Octombrie 20, 2010 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea. si eu asa am facut, am pus doar garnitura de carton, mai, spuneti omului sa nu puna toata foaia de calendar acolo ) nush cum au facut altii dar eu am dat jos capacul, l-am dus in casa, l-am curatat bine, apoi am luat coala de carton, am pus-o pe masa, am pus capacul peste dansa, si am trasat conturul cu un pix, apoi am taiat la interiorul marcajului (tocmai realizat). am folosit banda izolatoare din loc in loc sa prind coala de carton pe capac, apoi cu un ciocan de cauciuc am lovit usor pe contur pana s-a imprimat forma pe care trebuia sa o tai, si gaurile ce trebuia sa le fac. se verifica cu atentie sa se potriveasca si e buna. in cazul capacului de la ambreiaj se poate pune silicon fara probleme, parerea mea, pt ca nu trebuie sa treaca uleiul prin capac, nu in dreptul imbinarii cu CV. dar trebuie pus cu bun simt, un strat ft subtire:P numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Un tub de silicon pe ambele fete de la pagina 5.La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea. Din fericire, la capabul de la ambreiaj nu exista asa ceva. Cel putin la Domi. Mesaj completat Ca tot discutam mai devreme cu o pagina de fiabilitate comparativa, iata ce anunt am gasit pe forum: VAND KTM 200 EXC, an: 2004, Enduro, putere : 42 CP, km parcursi: 4500, inmatriculata in tara, motor refacut in august, kit ambreiaj nou, kit de lant nou ( foaie+pinion+lant), toba initiala nelovita, furca refacuta+neoprene, placute frana fata-spate noi, manete ambreiaj+frana noi,Motocicleta este in stare foarte buna, pretul este negociabil, poze le trimit pe mail, sau id-ul meu este bar___7@domain, tel 0757 oooooo Barbu MERITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Mesaj completatCa tot discutam mai devreme cu o pagina de fiabilitate comparativa, iata ce anunt am gasit pe forum: Pai si ce ti se pare anormal? Face un Domi ce face un EXC200? Comparam cirese cu pepeni? Ori mergem cuminti cu un EXC200 de parca ar fi domi, ori tinem in rosu un Domi pe poteci. In primu caz fiabilitatea e in favoarea domi-ului. In al doilea caz in favoarea KTMului. Clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.