Dominator72 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 TI-AI GASIT MOBRA????????????da,,,,nu ne-ai zis ca ai pierdut-o,,,,,,,,, Partea buna e ca a gasit-o, partea proasta e ca a gasit-o impreuna cu una clonata si nu stie care-i originalu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) Poza era doar pt a exemplifica shaua. Inca nu am schimbat macazul. Anul viitor probabil o voi face. BMW sau Triumph, asta e cert F800GS vs Triumph Tiger 800(xc). Dar asta e alta mancare de peste. Se preconizeaza o vanzare de domi si una de R1100GS. Editat Decembrie 9, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Anul viitor probabil o voi face. BMW sau Triumph, asta e cert F800GS vs Triumph Tiger 800(xc). Dar asta e alta mancare de peste. Astept sa te hotarasti ca sa-ti spun si eu: 'tradatorule!'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 numa pe jumate tradator ramane la un pic de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 numa pe jumate tradatorramane la un pic de enduro O sa-mi ziceti voi la anu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 deci poze cu trompeta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 deci poze cu trompeta: Faina manevra cu tobele. Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 trebe ca suna bine de tot ai putea pune si un film scurt,,,,,,bineinteles, cu motoru pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Da, da, vreau un filmulet sa aud cum se aude Bafta la vanzare! Eu nu am nici o oferta inca ma gandesc sa o dezbrac si sa fac schimb de haine cu unul dintre voi cei de pe forum sa scad vreo 1500 lei din pret poate gasesc mai multi dornici... Sau sa fac cumva sa o tin si pe domi sa-mi iau si tourerista multicilindrica... ( hmz, pot trai si cu un singur rinichi, cu o treime de ficat ca se reface, un ochi etc ) (Doamne fereste, glume macabre) ) Sau.. sa ne vedem la dominatoriada peste juma de an? (chiar daca o vand pe domi, vreau oricum sa vin cu ce oi avea) numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Da, da, vreau un filmulet sa aud cum se aude Bafta la vanzare! Eu nu am nici o oferta inca ma gandesc sa o dezbrac si sa fac schimb de haine cu unul dintre voi cei de pe forum sa scad vreo 1500 lei din pret poate gasesc mai multi dornici... Sau sa fac cumva sa o tin si pe domi sa-mi iau si tourerista multicilindrica... ( hmz, pot trai si cu un singur rinichi, cu o treime de ficat ca se reface, un ochi etc ) (Doamne fereste, glume macabre) ) Sau.. sa ne vedem la dominatoriada peste juma de an? (chiar daca o vand pe domi, vreau oricum sa vin cu ce oi avea) numai bine! Stiu ca ai mai zis, dar din ce an e si cu cat o dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 @switch: vad ca esti activ pe forum mai putin sa-mi raspunzi la mesaje. te rog ai bun-simt si respecta ce ai promis!! sorry pt restul ca apelez la canalul public insa am epuizat metodele private Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete? Nu esti singurul cu filtru K&N; inclusiv eu am si pot sa-ti spun ca nu trebuie sa iti faci griji in aceasta privinta (a jet-urilor). Lasa-le asa cum sunt sau, daca ai sursa 'eftina de benzina, pune-ti marite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete? io nu am simtit nici o diferenta intre cele 2 tipuri de filtre,,,,, adica dupa ce am pus K&N, nu am simtit sa fie amestec sarac,,,,,, prin urmare, nu cred ca se justifica investitia in "jet"-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Cat timp evacuarile sunt standard, e ok. Odata trecut la evacuari goale (da goale nene), cu filtru K&N si airbox mod (inlaturat cotul de sub sha), e posibil ca amestecul sa nu mai fie chiar in parametrii. La relanti e simplu: surubul de aer. Pentru ture medii si inalte, posibil sa fie nevoie de alt main jet si eventual reglat si nivelul de benzina. Oricum, asta e finetuning care fara dyno e ceva cam greu de facut. In principiu ar trebui sa ajunga daca faci amestecul la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 am inteles:) mersi de raspunsuri o chestie pe care o pateam era ca: dupa ce mergeam fara oprire mai mult (gen 30min, o ora) si ma opream, ce stiu eu, la un stop, sau la intrarea in oras cand lasam la ralanti murea motorul, inainte sa moara statea ft jos, e reglat cam la 1500 rpm, dar dupa o tura de genul cateodata statea pe la 1200, 1100 si apoi murea. idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Se intampla. Si era si relativ racoare afara, nu? Se racea motorul, atata tot. Probabil nu-i f precis amestecul sau e jiclorul de relanti putin uzat (mai putin probabil). Poate nici compresia nu mai e 100% cat ar trebui sa fie din fabrica etc. Eu sunt obisnuit sa-l tin din gaz pe la 1500 indiferent ce fac (frana de motor, stat la stop, etc.). Pur si simplu nu-mi place sa-l aud sub 1400rpm si compensez cu o usoara atingere de acceleratie. E reflex deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 da, ori cand era pe la aprox 15-20 grade afara, ori cand era ft cald si puneam ralnti-ul mai jos pt ca in oras la fataiala dute-vino se incalzea mai tare si statea pe la 1600-1700 rpm ralanti-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 (editat) da, ori cand era pe la aprox 15-20 grade afara, ori cand era ft cald si puneam ralnti-ul mai jos pt ca in oras la fataiala dute-vino se incalzea mai tare si statea pe la 1600-1700 rpm ralanti-ul. Poate sa stea lejer la 1600. Stiu pe cineva care asa il are pus si nu ii consuma mai mult ca mie; dimpotriva (bine, e si ceva mai calm ). Editat Decembrie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 ca ai zis de compresie...sa stii ca azi am avut curiozitatea si timpul sa masor lerele de care eram mandru ca le-am procurat si ca pot regla 0.12 am aflat ca sunt in inch. Deci supapele nu sunt tocmai ok reglate, pt ca eu am folosit de ex lera de .01, respectiv cea de .012 pt ca nu se vedea punctul si am banuit ca e dupa acel 0 in fine, acum stiu cum, si cum e vremea buna, ma ocup ps: pt cei din vest(oradea, arad, timisoara, zalau etc), si nu numai, ce ar fi ca in primavara, sa facem o iesire de un weekend undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete? Da rateuri pe deceleratie? Se incinge motorul excesiv? Nu trage la viteze mari? Daca filtrul K&N e mai permisiv, atunci e normal sa se deregleze amestecul in sensul ca va deveni mai sarac. Poti regla din cuiul principal ridicand-ul o trepata. Adica cobori o treapta siguranta de pe cui. Nu va afecta consumul mobrei. Doar largirea jigloarelor, micsorarea raportului transmisiei finale sau (poate) golirea tobelor iti va ridica consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 (editat) Da rateuri pe deceleratie? Se incinge motorul excesiv? Nu trage la viteze mari? Daca filtrul K&N e mai permisiv, atunci e normal sa se deregleze amestecul in sensul ca va deveni mai sarac. Poti regla din cuiul principal ridicand-ul o trepata. Adica cobori o treapta siguranta de pe cui. Nu va afecta consumul mobrei. Doar largirea jigloarelor, micsorarea raportului transmisiei finale sau (poate) golirea tobelor iti va ridica consumul. la carbul de domi, nu este siguranta pe cui, are doar partea de sus largita, si atat, il tine un arc presat, nu am cum sa ii schimb pozitia, ce am mai citit in schimb ca unii au pus o saiba subtire sub cui. (intre partea de jos a cuiului si cilindrul de care e prins). daca se incinge excesiv nu stiu cum sa imi dau seama; de tras trage, am mers cu el 155 in linie dreapta (nu panta si vant din spate), pana la 140 urca destul de repede...apoi mai cu rabdare; rateuri nu da, o singura data am patit, cand nu vroia sa porneasca nici cum, si la un moment dat, dupa mai multe incercari a dat un rateu (dar aia inainte sa am filtru k&n, si membrana din carburator era reparata cu superglue). eventual o sa incerc sa pun o saiba subtire sub cui, eventual va consuma mai mult si nu va mai trage, dar rau nu prea are ce sa ii faca, nu? Mesaj completat LINK uite aici, piesa 2 si 7 in cilindrul 14 Editat Decembrie 19, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 (editat) Lasa carbu asa cum e. Daca nu da rateuri pe deceleratie (nu dupa incercari repetate de pornire), inseamna ca amestecul e OK. Iar pe vremea asta rece nu e indicat sa te apuci sa reglezi carburatorul. La vara va trebui sa il reglezi din nou. Editat Decembrie 19, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 acum oricum e la iernat, nu mai vede scanteie pana in primavara, ma gandeam la ce sa ii fac atunci... ca oricum o sa am una alta de facut: reglat supape, verificat surub aer (am eu o nedumerire cu el ), curatat, "reglat" bujie etc.... acum e doar perioada in care strang resurse si informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 ca ai zis de compresie...sa stii ca azi am avut curiozitatea si timpul sa masor lerele de care eram mandru ca le-am procurat si ca pot regla 0.12 am aflat ca sunt in inch. Deci supapele nu sunt tocmai ok reglate, pt ca eu am folosit de ex lera de .01, respectiv cea de .012 pt ca nu se vedea punctul si am banuit ca e dupa acel 0 in fine, acum stiu cum, si cum e vremea buna, ma ocup ps: pt cei din vest(oradea, arad, timisoara, zalau etc), si nu numai, ce ar fi ca in primavara, sa facem o iesire de un weekend undeva? ma simt vizat,,,, bineinteles ca iesim,,,,,, dar, mai e destul pana atuncea,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.