phreak_or Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/ind...amp;language=roasta merge? daca as stii nu as mai intreba. multi nu au rabdare sa explice. si nu poti vb cu ei. Daca e cea din poza NU e buna. Trebuie sa ai reglajul ala cu 4 pozitii. Suna-l pe Attila la nr 0747775234 si intreaba-l! Pe site http://www.motodiscount.ro/ nu are din cate am vazut. Dar e amabil, se uita in catalog si iti zice. O sa te intrebe el modelul, anul de fabricatie...etc. Asta are rabdare. Mie mi-a trimis inclusiv mesaj cand i-am dat ocupat(ma sunase si eram la curs, nu puteam raspunde) ca sa ma informeze ce fel de disc imi trebuie si ce pret are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 de cand am revopsit cadrul anul trecut am o bataie in ghidon pe denivelari marunte si pe franare, suspectez rulmentii de jug, probabil nu i-am montat ok sau am busit ceva la montaj...altceva nu imi vine in minte; stie careva codul rulmentilor in cauza? eventual cine i-a schimbat daca ii mai are, ar trebui sa scrie pe camasa... as vrea sa fac o informare de pret inainte sa desfac toata fata, am gasit cu 150 de lei modelul mai bun, cu role nu cu bile dar trag speranta sa gasesc si mai ieftin daca am codul la indemana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 160 ron stiam eu ca ar fi pretul pentru setul cu role + simeringuri. Mai e o chestie mai ieftina dar... sa zicem ca nu mi se pare 160 un capat de tara in conditiile in care astia tin zeci de mii de km in conditii de strada si mii de km in conditii de offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 160 ron stiam eu ca ar fi pretul pentru setul cu role + simeringuri. Mai e o chestie mai ieftina dar... sa zicem ca nu mi se pare 160 un capat de tara in conditiile in care astia tin zeci de mii de km in conditii de strada si mii de km in conditii de offroad. la dilly sau unde erau cu tot cu simeringuri la pretul asta? o sa desfac zilele astea oricum sa vad ce nu e in regula, inainte sa ii demontez camasile de pe cadru nu am avut probleme de genul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 la dilly sau unde erau cu tot cu simeringuri la pretul asta?o sa desfac zilele astea oricum sa vad ce nu e in regula, inainte sa ii demontez camasile de pe cadru nu am avut probleme de genul asta Poate nu ai aliniat cum trebe furcile sau nu ai prins jos axul cum trebuie. Sau pur si simplu nu ai strans la cuplul corect rulmentii de jug sau prinderile ghidonului. Mie imi tremura pt k prinderea din dreapta era stransa doar la mana (uitasem de ea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 ... Domi de vanzare!Mesaj completat ......... siiii, gata, functioneaza... mai ce bine merge... pana o vand, cand ne vedem la o plimbarica? sau la o terasa ceva pt schimb de impresii dominatoriste? Eu m-am plimbat azi cu... mobra ta (mai pe seara, dupa ce ai vandut-o Apropos, dai si tu o ? ca ti-am trimis client serios si hotarat! ) Da' n-ai zis si tu in prealabil ca n-ai frana pe spate si nici suportul pe care se monteaza topcase-ul... In fine, ideea e ca trage misto, foarte misto, pacat ca se opreste mai greu Dar las', ca maine ma duc sa-l ajut pe om sa o reparam si dup-aia o sa mai vrei tu sa te dai cu ea. Asta a fost cumva a lui Axa? Dragi Dominatori, acum avem un nou - mandru - posesor de Domi, care sper sa fie prezent la toate intrunirile de acum inainte. Azi si-a luat categoria A, azi a cumparat mobra de la Siu_long, azi si-a luat si echipament si a plecat in noaptea asta fara frana (spate) pana dincolo de Tartasesti. Si e.... FERICIIIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Nici nu i-am pus bine CDI si a si vandut-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Poate nu ai aliniat cum trebe furcile sau nu ai prins jos axul cum trebuie. Sau pur si simplu nu ai strans la cuplul corect rulmentii de jug sau prinderile ghidonului. Mie imi tremura pt k prinderea din dreapta era stransa doar la mana (uitasem de ea). totul e strans la cuplu, furcile cum ar putea sa nu fie aliniate? rulmentii se strang la 5 Nm, prinderile de ghidon le-am verificat de 3 ori, oricum demontez zilele astea si vad, trebuie sa imi confectionez un cric sa pot suspenda roata fata...deja lucrez la el, am un cric hidraulic care face praf degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 totul e strans la cuplu, furcile cum ar putea sa nu fie aliniate?rulmentii se strang la 5 Nm, prinderile de ghidon le-am verificat de 3 ori, oricum demontez zilele astea si vad, trebuie sa imi confectionez un cric sa pot suspenda roata fata...deja lucrez la el, am un cric hidraulic care face praf degeaba Doar parerea mea: 1. Nu cred ca are rost sa investesti timp/ munca/ bani intr-un cric daca nu sta mobra mereu pe el. Eu am facut rost de o lada de bere (deja sta pe ea de vreo cinci zile) astept sa ajunga husa de protectie pt amortizorul din spate. (Multumesc lui NX250 pt indrumare) 2. Cu "rulmentii de la jug" adica setul de cuvete si bilele tinute de "distantierul din plastic" - probabil ca atunci cand sunt noi e ok sa fie stransi la cuplul ala. Observatiie mele sunt: - se dau jos - se curata bine bine - se inspecteaza pt defecte bilele si cuvetele. Daca defectele nu sunt majore atunci mai merge destul de mult - cand se monteaza se da cu vaselina (chiar si in exces ca o stergi dup-aia) - strangi prima piulita (cea care strange practic rulmetul) pana jocul e mic, dar mai este inca. - strangi jugul superior doar cu piulita centrala cam atat cat trebuie de tare. - verifici jocul. Daca inca e si din furci poti roti usor atunci slabesti piulita de pe jug si cu un dorn (surubelnita lata) si un ciocan de cauciuc sau de lemn mai strangi sau mai desfaci piulita de sub jug. - strangi din nou piulita de pe jug si reiei pasul anterior pana iese la fix. E treaba de 20- 30 min dupa ce ai pus motoreta pe lada (sau cric) Daca as fi mai aproape te-as ajuta cu placere. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) dau o bere, mai multe chiar, daca reusesc sa imi iau mobra pana la intrunire (ma mai primiti nu?) pt ca vreau sa ajung neaparat anul asta. imi pare rau, si eu am aflat de fatza cu el ca nu mai tine frana spate (lovitura nasoala pt orgoliul meu de "dominator perfect:), am mers cu ea din drumul taberii pana in Stefan cel Mare si a fost destul de dificil, deci bravo lui ca a ajuns cu bine (adevarul e ca frana fatza e beton, nu?) ... acuma normal ca trebuie sa mai ziceti si de defecte nu? (nici suportul pt topcase nu l-am avut, am umblat cu ghiozdan urias in spate, sprijinit pe sa) am plans dupa ea la metrou.... ma tot intrebam daca am facut ce trebuie, insa.. sper sa se bucure de ea, sa afle si mai multa lume ce moto excelenta e, si sa aiba grija unul de celalalt cum s-a intamplat: initial eu m-am gandit sa plec cu ea spre antrenament, si sa ma vad cu domnul o ora inainte, ca sa o vada ce bine merge. (inca sunt socat si o regret, cand o sa ma fac mare si o sa fiu bogat o sa mai imi iau un dominator) dar a fost atat de hotarat omul, nu mi-a venit sa cred, sper sa citeasca si el ce scriu aici, il vad ca fiind un mare afacerist, hotarat, spirt, argint viu incat m-a convins si pe mine (cu noul CDI mergea asa bine, dupa ce i-am incarcat bateria, incat ma pusese si pe mine pe ganduri) ce am mai observat: cat a stat la iernat a "sarit" (ai naibii betivi de la garaj) partea unde se prindea cu surubul carena spate dreapta, spune-i sa o rezolve cat de repede poate, ea se tine bine in restul, dar cine stie.... unele suruburi pot fi inlocuite cu unele, cele cu care se prind carenele de la roata fata sunt imbatranite, mai sunt si altele destul de chinuite cu surubelnita cand tragi de butonul de semnalizare are momente cand se blocheaza inspre dreapta si nu revine decat ajutat (lucru observat si la transalpuri) bate-l la cap sa fie cu ochii pe nivelul de ulei, e la jumate acum, si sa ii faca consumul dupa prima suta de km, sa stie cand sa ii puna benzina nu de alta bate-l la cap sa isi ia o protectie mai zdravana pt coloana, genunchere si un colier pt gat (o sa il bat si eu la cap cu toate astea) in rest, ca sa fie perfecta, ii mai trebuie: bord digital (candva se va duce melcul) crash pad-uri ii doresc succes noului venit si va multumesc tuturor celor de pe acest forum care m-ati ajutat, toate cele bune! (si sper sa ne revedem pe 2 roti cat de curand) Editat Martie 22, 2011 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Suport de topcase cred ca mai am eu unul p'aci prin garaj. Domi72, da-mi un semn daca e Mesaj completat totul e strans la cuplu, furcile cum ar putea sa nu fie aliniate?rulmentii se strang la 5 Nm, prinderile de ghidon le-am verificat de 3 ori, oricum demontez zilele astea si vad, trebuie sa imi confectionez un cric sa pot suspenda roata fata...deja lucrez la el, am un cric hidraulic care face praf degeaba Jamba dreapta poate prinde axul de jos aiurea. Jambele se poate sa nu fie fixate perfect in juguri (una mai sus alta mai jos) sau sa fie usor strambe jugurile. Incearca ca montezi roata perfect, apoi cu o lada de bere sub mobra sa slabesti suruburile jugului si sa le strangi la loc la cuplu, dupa ce ai verificat ca ambele jambe sunt la nivel. Apropo, dupa ceva km de la instalarea noilor rulemnti e bine sa verifici cuplul piulitei aleia. EDIT: Cu ocazia celui de 4000-le post, urez un calduros bun venit noului posesor de Dominator, cu CDI Ignitech Editat Martie 22, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Suport de topcase cred ca mai am eu unul p'aci prin garaj. Domi72, da-mi un semn daca e legat de topcase, ma gandesc la cele laterale, nu franeaza din cauza frecarii cu aerul? (poate suna a intrebare stupida, dar ma gandesc ca 2 chestii masive care sunt fix perpendiculare pe directia de miscare au rol de "flaps") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 legat de topcase, ma gandesc la cele laterale, nu franeaza din cauza frecarii cu aerul? (poate suna a intrebare stupida, dar ma gandesc ca 2 chestii masive care sunt fix perpendiculare pe directia de miscare au rol de "flaps") Daca sunt bine reglate, side-bag-urile ajuta la decolare ) Referitor la postul tau anterior, stai linistit, ca el vroia sa-si ia doar casca, dar l-am informat sumar la telefon ce mai trebuie si ai vazut ca, in limita cash-ului, si-a luat: geaca, cizme (cizmele vor trebui sa suporte update cat de curand, insa mai bine asa decat in tenisi) si manusi. L-ai dus si tu la un magazin scump, ca altfel isi lua si genunchere si protectie spate in banii astia (glumesc ). Defectele + lipsurile sunt minore, important e ca mecanic sa fie ok, ceea ce si pare a fi. Bafta la gasit ce-ti doresti tu pe doua roti! (apropos, ce-ti doresti?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Daca sunt bine reglate, side-bag-urile ajuta la decolare ) Referitor la postul tau anterior, stai linistit, ca el vroia sa-si ia doar casca, dar l-am informat sumar la telefon ce mai trebuie si ai vazut ca, in limita cash-ului, si-a luat: geaca, cizme (cizmele vor trebui sa suporte update cat de curand, insa mai bine asa decat in tenisi) si manusi. L-ai dus si tu la un magazin scump, ca altfel isi lua si genunchere si protectie spate in banii astia (glumesc ). Defectele + lipsurile sunt minore, important e ca mecanic sa fie ok, ceea ce si pare a fi. Bafta la gasit ce-ti doresti tu pe doua roti! (apropos, ce-ti doresti?) aoleo... zau? gluma negluma, sunt cei mai ok ca si raport calitate / pret din buc din experienta mea de 3 ani, si eu chiar am cautat mult pt ca nu imi permit sa dau aiurea bani in plus... mai era si varianta outlet-ului (fara gluma, am luat casca pt pasager si manusi de acolo, si sunt mai misto ca ale mele). deci daca sti o varianta mai buna de magazin astept un pm (eu il mai bat la cap sa isi ia genunchere, cat mai... azi) de dorit aveam asa: *Dakar 2005 cu ABS (an mai mare nu cred ca imi permit, si vreau scanteie de la 2 bujii) *V-Strom ( a iesit din calcul, e exceptionala dar nu pt mine, este pt cei care vor sa plece la drum cu tona in carca) *SV600 ( ma gandeam ca la cat off fac mai bine iau ceva de strada, si aia chiar e un moto mai de "domn"... insa mi-a trecut ideea cu sportivele, vreau totusi si niscaiva off, prinde bine din cand in cand) si cum raman fidel mono dual-sport (daca honda mai facea Dominatoare imi luam tot Dominator, dar mai nou ... Falconu' ala ciudat nu imi place ), dupa ce 3 ani am "injurat" BMW si F650isti... puteti arunca cu rosii stricate in mine... ABS, injectie, racire pe aer m-au corupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Doar parerea mea:1. Nu cred ca are rost sa investesti timp/ munca/ bani intr-un cric daca nu sta mobra mereu pe el. Eu am facut rost de o lada de bere (deja sta pe ea de vreo cinci zile) astept sa ajunga husa de protectie pt amortizorul din spate. (Multumesc lui NX250 pt indrumare) 2. Cu "rulmentii de la jug" adica setul de cuvete si bilele tinute de "distantierul din plastic" - probabil ca atunci cand sunt noi e ok sa fie stransi la cuplul ala. Observatiie mele sunt: - se dau jos - se curata bine bine - se inspecteaza pt defecte bilele si cuvetele. Daca defectele nu sunt majore atunci mai merge destul de mult - cand se monteaza se da cu vaselina (chiar si in exces ca o stergi dup-aia) - strangi prima piulita (cea care strange practic rulmetul) pana jocul e mic, dar mai este inca. - strangi jugul superior doar cu piulita centrala cam atat cat trebuie de tare. - verifici jocul. Daca inca e si din furci poti roti usor atunci slabesti piulita de pe jug si cu un dorn (surubelnita lata) si un ciocan de cauciuc sau de lemn mai strangi sau mai desfaci piulita de sub jug. - strangi din nou piulita de pe jug si reiei pasul anterior pana iese la fix. E treaba de 20- 30 min dupa ce ai pus motoreta pe lada (sau cric) Daca as fi mai aproape te-as ajuta cu placere. Bafta 1.cu cricul e aproape gata treaba, de investit doar timp... buna si ideea cu lada de bere, trebuie sa ma apuc de cautat serios 2. ce spui tu spune si manualul si am facut de doua ori treaba asta, probabil e nevoie de a treia oara ca sa fie cu noroc povestea a inceput cand am demontat complet mobra ca sa pot sabla cadrul, tot atunci am scos si camasile de la rulmenti de pe cadru bilele erau ok, am bagat si vaselina buna de rulmenti, in exces, in fine, multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 1.cu cricul e aproape gata treaba, de investit doar timp... buna si ideea cu lada de bere, trebuie sa ma apuc de cautat serios2. ce spui tu spune si manualul si am facut de doua ori treaba asta, probabil e nevoie de a treia oara ca sa fie cu noroc povestea a inceput cand am demontat complet mobra ca sa pot sabla cadrul, tot atunci am scos si camasile de la rulmenti de pe cadru bilele erau ok, am bagat si vaselina buna de rulmenti, in exces, in fine, multumesc de sfaturi! Pai ideea e sa faci mai multe incercari, si cu modificari mici (adica sa stragi doar putin piulita de sub jug) si o sa iasa la fix. Eu unul prefer sa ma plimb de 150 lei decat sa ii dau pe ceva ce nu e strict necesar. Acuma... acest necesar poate depinde de la persoana la persoana Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) 1.cu cricul e aproape gata treaba, de investit doar timp... buna si ideea cu lada de bere, trebuie sa ma apuc de cautat serios2. ce spui tu spune si manualul si am facut de doua ori treaba asta, probabil e nevoie de a treia oara ca sa fie cu noroc povestea a inceput cand am demontat complet mobra ca sa pot sabla cadrul, tot atunci am scos si camasile de la rulmenti de pe cadru bilele erau ok, am bagat si vaselina buna de rulmenti, in exces, in fine, multumesc de sfaturi! Cat te-a costat pe tine sablatul in Bacau? Imediat dupa sablare ai aplicat vreo metoda de protectie la coroziune (fosfatare sau grunduire etc)? De vopsit cum l-ai vopsit: normal si in camp electrostatic? (Daca in camp eletrostatic, cat a costat?) In alta ordine de idei... recomand si eu cu incredere www.motodiscount.ro Astazi mi-a livrat si mie kitul de lant (DID X-ring, cu pinioane 15/46 JT), la 430 lei. Singura chestie care nu imi convine foarte mult (la lant, nu la furnizor) este ca se inchide cu siguranta (da, stiu, pot cumpara za de legatura...); pe de-o parte imi convine, ca mi-l schimb singur, insa nu stiu cat de sigura este solutia (la motorul asta al nostru) in timp. Cei care ati mai avut za de inchidere cu siguranta ce suprize ati avut in exploatare (sau nu)? Editat Martie 23, 2011 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Pot sa ati spun cu ancredere poti sa al pui cu siguranta care o are este foarte ok,eu pertsonal de cand am domi din 2007 am mers tot cu za cu siguranta nu am avut nici un fel de surprize,plus ca este foarte simplu de schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Pot sa ati spun cu ancredere poti sa al pui cu siguranta care o are este foarte ok,eu pertsonal de cand am domi din 2007 am mers tot cu za cu siguranta nu am avut nici un fel de surprize,plus ca este foarte simplu de schimbat Merci frumos de raspuns. Este super ok sa-l montezi cand ai za de siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 tot secretul este sa montezi siguranta cu partea anchisa sa se roteasca an fata,altfel risti sa o pierzi daca agata an ceva si no problem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Cat te-a costat pe tine sablatul in Bacau? Imediat dupa sablare ai aplicat vreo metoda de protectie la coroziune (fosfatare sau grunduire etc)? De vopsit cum l-ai vopsit: normal si in camp electrostatic? (Daca in camp eletrostatic, cat a costat?) In alta ordine de idei... recomand si eu cu incredere www.motodiscount.ro Astazi mi-a livrat si mie kitul de lant (DID X-ring, cu pinioane 15/46 JT), la 430 lei. Singura chestie care nu imi convine foarte mult (la lant, nu la furnizor) este ca se inchide cu siguranta (da, stiu, pot cumpara za de legatura...); pe de-o parte imi convine, ca mi-l schimb singur, insa nu stiu cat de sigura este solutia (la motorul asta al nostru) in timp. Cei care ati mai avut za de inchidere cu siguranta ce suprize ati avut in exploatare (sau nu)? pe sablat am dat o nimica toata - 50 de lei- dar prin cunostinte si cu creare de obligatii -altfel nu am gasit in Bacau (ca sa ne intelegem - vorbim despre sablare cu nisip, nu cu bile de plumb care e cea mai des intalnita in aplicatii industriale si nu se poate aplica in cazul de fata) vopsirea in camp electrostatic e de departe cea mai buna pentru cadre si orice piesa metalica expusa la lovituri si zgaraieturi - din pacate nu am avut unde sa o fac pe plan local (pe la Brasov am gasit mai pe aproape, pot sa iti dau date de contact daca vrei) asa ca am vopsit cadrul la pistol; ca protectie la coroziune am folosit Epoxy Primer dupa care vopsea de control (sau body filler cum i se mai zice) si apoi culoarea si la final lacul. foarte ok estetic in schimb insa incomparabil cu vopsirea electorstatica ca rezistenta Sfatul meu daca aveti de gand sa faceti operatiunea asta e sa sablati si sa vopsiti electrostatic, orice alta varianta iese mai prost decat ce aveti in momentul de fata. Lantul de la mobra mea are inchidere cu siguranta si nu am avut probleme cu ea pana acum, si dupa cat de uzat e lantul as zice ca nici proprietarul anterior nu a avut sunt chiar fan al sistemului pentru ca il pot da jos in 5 minute si pune inapoi la fel de repede. @phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar ) foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura Editat Martie 23, 2011 de lucay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 pe sablat am dat o nimica toata - 50 de lei- dar prin cunostinte si cu creare de obligatii -altfel nu am gasit in Bacau (ca sa ne intelegem - vorbim despre sablare cu nisip, nu cu bile de plumb care e cea mai des intalnita in aplicatii industriale si nu se poate aplica in cazul de fata)vopsirea in camp electrostatic e de departe cea mai buna pentru cadre si orice piesa metalica expusa la lovituri si zgaraieturi - din pacate nu am avut unde sa o fac pe plan local (pe la Brasov am gasit mai pe aproape, pot sa iti dau date de contact daca vrei) asa ca am vopsit cadrul la pistol; ca protectie la coroziune am folosit Epoxy Primer dupa care vopsea de control (sau body filler cum i se mai zice) si apoi culoarea si la final lacul. foarte ok estetic in schimb insa incomparabil cu vopsirea electorstatica ca rezistenta Sfatul meu daca aveti de gand sa faceti operatiunea asta e sa sablati si sa vopsiti electrostatic, orice alta varianta iese mai prost decat ce aveti in momentul de fata. Lantul de la mobra mea are inchidere cu siguranta si nu am avut probleme cu ea pana acum, si dupa cat de uzat e lantul as zice ca nici proprietarul anterior nu a avut sunt chiar fan al sistemului pentru ca il pot da jos in 5 minute si pune inapoi la fel de repede. @phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar ) foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura Merci frumos pentru detalii. In Bucuresti e relativ usor sa gasesti sa vopsesti in camp electrostatic, mai greu cu sablatul (dar se rezolva). Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 @phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar ) foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura Ha! Olandeza i se zice la piulita aia care strange conic. De exemplu la instalatiile de refrigerare ( si nu numai) unde etansarea se face metal pe metal (alama - cupru - alama). Parca am vazut si la domi asa ceva la conducta inferioara de ulei. De strans/ ajustat se poate, cum am zis, cu o surubelnita lata si un ciocan mai mic. Nu se strica nici coroana aia a piulitei. Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei Si l-ai luat cu 30 eur mai ieftin decat pe louis. Sa-l "tocesti" sanatos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei Stai flexat. E mai bine asa. De la o anumita dimensiune a lantului (respectiv putere transmisa) inchiderea standard a acestuia este cu nituri. Solutiile cu za cu siguranta sunt in principiu improvizatii, neagreate de fabricant. Daca-ti pui si ungator nu mai trebuie intins sau inlocuit "niciodata" Editat Martie 24, 2011 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Ce v-o fi frica de zale cu siguranta nu stiu. Nu prea avem noi cuplu, putere si viteza cat sa fie periculoase astfel de lanturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.