Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

160 ron stiam eu ca ar fi pretul pentru setul cu role + simeringuri. Mai e o chestie mai ieftina dar... sa zicem ca nu mi se pare 160 un capat de tara in conditiile in care astia tin zeci de mii de km in conditii de strada si mii de km in conditii de offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

160 ron stiam eu ca ar fi pretul pentru setul cu role + simeringuri. Mai e o chestie mai ieftina dar... sa zicem ca nu mi se pare 160 un capat de tara in conditiile in care astia tin zeci de mii de km in conditii de strada si mii de km in conditii de offroad.

 

la dilly sau unde erau cu tot cu simeringuri la pretul asta?

o sa desfac zilele astea oricum sa vad ce nu e in regula, inainte sa ii demontez camasile de pe cadru nu am avut probleme de genul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dilly sau unde erau cu tot cu simeringuri la pretul asta?

o sa desfac zilele astea oricum sa vad ce nu e in regula, inainte sa ii demontez camasile de pe cadru nu am avut probleme de genul asta

Poate nu ai aliniat cum trebe furcile sau nu ai prins jos axul cum trebuie. Sau pur si simplu nu ai strans la cuplul corect rulmentii de jug sau prinderile ghidonului. Mie imi tremura pt k prinderea din dreapta era stransa doar la mana (uitasem de ea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Domi de vanzare!

Mesaj completat

.........

siiii, gata, functioneaza... mai ce bine merge... pana o vand, cand ne vedem la o plimbarica? sau la o terasa ceva pt schimb de impresii dominatoriste?

Eu m-am plimbat azi cu... mobra ta (mai pe seara, dupa ce ai vandut-o :P Apropos, dai si tu o :laugh: ? ca ti-am trimis client serios si hotarat! :) ) Da' n-ai zis si tu in prealabil ca n-ai frana pe spate si nici suportul pe care se monteaza topcase-ul... In fine, ideea e ca trage misto, foarte misto, pacat ca se opreste mai greu :( Dar las', ca maine ma duc sa-l ajut pe om sa o reparam si dup-aia o sa mai vrei tu sa te dai cu ea. Asta a fost cumva a lui Axa?

 

Dragi Dominatori, acum avem un nou - mandru - posesor de Domi, care sper sa fie prezent la toate intrunirile de acum inainte. Azi si-a luat categoria A, azi a cumparat mobra de la Siu_long, azi si-a luat si echipament si a plecat in noaptea asta fara frana (spate) pana dincolo de Tartasesti. Si e.... FERICIIIT! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu ai aliniat cum trebe furcile sau nu ai prins jos axul cum trebuie. Sau pur si simplu nu ai strans la cuplul corect rulmentii de jug sau prinderile ghidonului. Mie imi tremura pt k prinderea din dreapta era stransa doar la mana (uitasem de ea).

totul e strans la cuplu, furcile cum ar putea sa nu fie aliniate?

rulmentii se strang la 5 Nm, prinderile de ghidon le-am verificat de 3 ori, oricum demontez zilele astea si vad, trebuie sa imi confectionez un cric sa pot suspenda roata fata...deja lucrez la el, am un cric hidraulic care face praf degeaba :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totul e strans la cuplu, furcile cum ar putea sa nu fie aliniate?

rulmentii se strang la 5 Nm, prinderile de ghidon le-am verificat de 3 ori, oricum demontez zilele astea si vad, trebuie sa imi confectionez un cric sa pot suspenda roata fata...deja lucrez la el, am un cric hidraulic care face praf degeaba :(

 

Doar parerea mea:

1. Nu cred ca are rost sa investesti timp/ munca/ bani intr-un cric daca nu sta mobra mereu pe el. Eu am facut rost de o lada de bere (deja sta pe ea de vreo cinci zile) astept sa ajunga husa de protectie pt amortizorul din spate. (Multumesc lui NX250 pt indrumare)

2. Cu "rulmentii de la jug" adica setul de cuvete si bilele tinute de "distantierul din plastic" - probabil ca atunci cand sunt noi e ok sa fie stransi la cuplul ala. Observatiie mele sunt:

- se dau jos

- se curata bine bine

- se inspecteaza pt defecte bilele si cuvetele. Daca defectele nu sunt majore atunci mai merge destul de mult

- cand se monteaza se da cu vaselina (chiar si in exces ca o stergi dup-aia)

- strangi prima piulita (cea care strange practic rulmetul) pana jocul e mic, dar mai este inca.

- strangi jugul superior doar cu piulita centrala cam atat cat trebuie de tare.

- verifici jocul. Daca inca e si din furci poti roti usor atunci slabesti piulita de pe jug si cu un dorn (surubelnita lata) si un ciocan de cauciuc sau de lemn mai strangi sau mai desfaci piulita de sub jug.

- strangi din nou piulita de pe jug si reiei pasul anterior pana iese la fix.

 

E treaba de 20- 30 min dupa ce ai pus motoreta pe lada (sau cric)

 

Daca as fi mai aproape te-as ajuta cu placere.

Bafta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

dau o bere, mai multe chiar, daca reusesc sa imi iau mobra pana la intrunire (ma mai primiti nu?) pt ca vreau sa ajung neaparat anul asta.

 

 

imi pare rau, si eu am aflat de fatza cu el ca nu mai tine frana spate (lovitura nasoala pt orgoliul meu de "dominator perfect:), am mers cu ea din drumul taberii pana in Stefan cel Mare si a fost destul de dificil, deci bravo lui ca a ajuns cu bine (adevarul e ca frana fatza e beton, nu?) ... acuma normal ca trebuie sa mai ziceti si de defecte nu? (nici suportul pt topcase nu l-am avut, am umblat cu ghiozdan urias in spate, sprijinit pe sa)

 

am plans dupa ea la metrou.... ma tot intrebam daca am facut ce trebuie, insa.. sper sa se bucure de ea, sa afle si mai multa lume ce moto excelenta e, si sa aiba grija unul de celalalt

 

cum s-a intamplat:

initial eu m-am gandit sa plec cu ea spre antrenament, si sa ma vad cu domnul o ora inainte, ca sa o vada ce bine merge. (inca sunt socat si o regret, cand o sa ma fac mare si o sa fiu bogat o sa mai imi iau un dominator) dar a fost atat de hotarat omul, nu mi-a venit sa cred, sper sa citeasca si el ce scriu aici, il vad ca fiind un mare afacerist, hotarat, spirt, argint viu incat m-a convins si pe mine (cu noul CDI mergea asa bine, dupa ce i-am incarcat bateria, incat ma pusese si pe mine pe ganduri)

 

ce am mai observat:

cat a stat la iernat a "sarit" (ai naibii betivi de la garaj) partea unde se prindea cu surubul carena spate dreapta, spune-i sa o rezolve cat de repede poate, ea se tine bine in restul, dar cine stie....

unele suruburi pot fi inlocuite cu unele, cele cu care se prind carenele de la roata fata sunt imbatranite, mai sunt si altele destul de chinuite cu surubelnita

cand tragi de butonul de semnalizare are momente cand se blocheaza inspre dreapta si nu revine decat ajutat (lucru observat si la transalpuri)

bate-l la cap sa fie cu ochii pe nivelul de ulei, e la jumate acum, si sa ii faca consumul dupa prima suta de km, sa stie cand sa ii puna benzina nu de alta

bate-l la cap sa isi ia o protectie mai zdravana pt coloana, genunchere si un colier pt gat (o sa il bat si eu la cap cu toate astea)

 

in rest, ca sa fie perfecta, ii mai trebuie:

bord digital (candva se va duce melcul)

crash pad-uri

 

ii doresc succes noului venit :laugh:

 

 

si va multumesc tuturor celor de pe acest forum care m-ati ajutat, toate cele bune! (si sper sa ne revedem pe 2 roti cat de curand)

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suport de topcase cred ca mai am eu unul p'aci prin garaj. Domi72, da-mi un semn daca e :laugh:

Mesaj completat

totul e strans la cuplu, furcile cum ar putea sa nu fie aliniate?

rulmentii se strang la 5 Nm, prinderile de ghidon le-am verificat de 3 ori, oricum demontez zilele astea si vad, trebuie sa imi confectionez un cric sa pot suspenda roata fata...deja lucrez la el, am un cric hidraulic care face praf degeaba :(

Jamba dreapta poate prinde axul de jos aiurea. Jambele se poate sa nu fie fixate perfect in juguri (una mai sus alta mai jos) sau sa fie usor strambe jugurile. Incearca ca montezi roata perfect, apoi cu o lada de bere sub mobra sa slabesti suruburile jugului si sa le strangi la loc la cuplu, dupa ce ai verificat ca ambele jambe sunt la nivel.

 

Apropo, dupa ceva km de la instalarea noilor rulemnti e bine sa verifici cuplul piulitei aleia.

 

 

EDIT: Cu ocazia celui de 4000-le post, urez un calduros bun venit noului posesor de Dominator, cu CDI Ignitech :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suport de topcase cred ca mai am eu unul p'aci prin garaj. Domi72, da-mi un semn daca e :laugh:

 

 

legat de topcase, ma gandesc la cele laterale, nu franeaza din cauza frecarii cu aerul? (poate suna a intrebare stupida, dar ma gandesc ca 2 chestii masive care sunt fix perpendiculare pe directia de miscare au rol de "flaps")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de topcase, ma gandesc la cele laterale, nu franeaza din cauza frecarii cu aerul? (poate suna a intrebare stupida, dar ma gandesc ca 2 chestii masive care sunt fix perpendiculare pe directia de miscare au rol de "flaps")

Daca sunt bine reglate, side-bag-urile ajuta la decolare :laugh:)

 

Referitor la postul tau anterior, stai linistit, ca el vroia sa-si ia doar casca, dar l-am informat sumar la telefon ce mai trebuie si ai vazut ca, in limita cash-ului, si-a luat: geaca, cizme (cizmele vor trebui sa suporte update cat de curand, insa mai bine asa decat in tenisi) si manusi. L-ai dus si tu la un magazin scump, ca altfel isi lua si genunchere si protectie spate in banii astia (glumesc :( ). Defectele + lipsurile sunt minore, important e ca mecanic sa fie ok, ceea ce si pare a fi. Bafta la gasit ce-ti doresti tu pe doua roti! (apropos, ce-ti doresti?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt bine reglate, side-bag-urile ajuta la decolare :laugh:)

 

Referitor la postul tau anterior, stai linistit, ca el vroia sa-si ia doar casca, dar l-am informat sumar la telefon ce mai trebuie si ai vazut ca, in limita cash-ului, si-a luat: geaca, cizme (cizmele vor trebui sa suporte update cat de curand, insa mai bine asa decat in tenisi) si manusi. L-ai dus si tu la un magazin scump, ca altfel isi lua si genunchere si protectie spate in banii astia (glumesc :( ). Defectele + lipsurile sunt minore, important e ca mecanic sa fie ok, ceea ce si pare a fi. Bafta la gasit ce-ti doresti tu pe doua roti! (apropos, ce-ti doresti?)

 

aoleo... zau? gluma negluma, sunt cei mai ok ca si raport calitate / pret din buc din experienta mea de 3 ani, si eu chiar am cautat mult pt ca nu imi permit sa dau aiurea bani in plus... mai era si varianta outlet-ului (fara gluma, am luat casca pt pasager si manusi de acolo, si sunt mai misto ca ale mele). deci daca sti o varianta mai buna de magazin astept un pm :)

 

(eu il mai bat la cap sa isi ia genunchere, cat mai... azi)

 

de dorit aveam asa:

*Dakar 2005 cu ABS (an mai mare nu cred ca imi permit, si vreau scanteie de la 2 bujii)

*V-Strom ( a iesit din calcul, e exceptionala dar nu pt mine, este pt cei care vor sa plece la drum cu tona in carca)

*SV600 ( ma gandeam ca la cat off fac mai bine iau ceva de strada, si aia chiar e un moto mai de "domn"... insa mi-a trecut ideea cu sportivele, vreau totusi si niscaiva off, prinde bine din cand in cand)

 

si cum raman fidel mono dual-sport (daca honda mai facea Dominatoare imi luam tot Dominator, dar mai nou ... Falconu' ala ciudat nu imi place ), dupa ce 3 ani am "injurat" BMW si F650isti... puteti arunca cu rosii stricate in mine... ABS, injectie, racire pe aer m-au corupt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar parerea mea:

1. Nu cred ca are rost sa investesti timp/ munca/ bani intr-un cric daca nu sta mobra mereu pe el. Eu am facut rost de o lada de bere (deja sta pe ea de vreo cinci zile) astept sa ajunga husa de protectie pt amortizorul din spate. (Multumesc lui NX250 pt indrumare)

2. Cu "rulmentii de la jug" adica setul de cuvete si bilele tinute de "distantierul din plastic" - probabil ca atunci cand sunt noi e ok sa fie stransi la cuplul ala. Observatiie mele sunt:

- se dau jos

- se curata bine bine

- se inspecteaza pt defecte bilele si cuvetele. Daca defectele nu sunt majore atunci mai merge destul de mult

- cand se monteaza se da cu vaselina (chiar si in exces ca o stergi dup-aia)

- strangi prima piulita (cea care strange practic rulmetul) pana jocul e mic, dar mai este inca.

- strangi jugul superior doar cu piulita centrala cam atat cat trebuie de tare.

- verifici jocul. Daca inca e si din furci poti roti usor atunci slabesti piulita de pe jug si cu un dorn (surubelnita lata) si un ciocan de cauciuc sau de lemn mai strangi sau mai desfaci piulita de sub jug.

- strangi din nou piulita de pe jug si reiei pasul anterior pana iese la fix.

 

E treaba de 20- 30 min dupa ce ai pus motoreta pe lada (sau cric)

 

Daca as fi mai aproape te-as ajuta cu placere.

Bafta :laugh:

 

 

1.cu cricul e aproape gata treaba, de investit doar timp... buna si ideea cu lada de bere, trebuie sa ma apuc de cautat serios

2. ce spui tu spune si manualul si am facut de doua ori treaba asta, probabil e nevoie de a treia oara ca sa fie cu noroc :(

povestea a inceput cand am demontat complet mobra ca sa pot sabla cadrul, tot atunci am scos si camasile de la rulmenti de pe cadru

bilele erau ok, am bagat si vaselina buna de rulmenti, in exces, in fine, multumesc de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.cu cricul e aproape gata treaba, de investit doar timp... buna si ideea cu lada de bere, trebuie sa ma apuc de cautat serios

2. ce spui tu spune si manualul si am facut de doua ori treaba asta, probabil e nevoie de a treia oara ca sa fie cu noroc :)

povestea a inceput cand am demontat complet mobra ca sa pot sabla cadrul, tot atunci am scos si camasile de la rulmenti de pe cadru

bilele erau ok, am bagat si vaselina buna de rulmenti, in exces, in fine, multumesc de sfaturi!

 

Pai ideea e sa faci mai multe incercari, si cu modificari mici (adica sa stragi doar putin piulita de sub jug) si o sa iasa la fix. Eu unul prefer sa ma plimb de 150 lei decat sa ii dau pe ceva ce nu e strict necesar.

Acuma... acest necesar poate depinde de la persoana la persoana :)

Spor la treaba :( :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.cu cricul e aproape gata treaba, de investit doar timp... buna si ideea cu lada de bere, trebuie sa ma apuc de cautat serios

2. ce spui tu spune si manualul si am facut de doua ori treaba asta, probabil e nevoie de a treia oara ca sa fie cu noroc :laugh:

povestea a inceput cand am demontat complet mobra ca sa pot sabla cadrul, tot atunci am scos si camasile de la rulmenti de pe cadru

bilele erau ok, am bagat si vaselina buna de rulmenti, in exces, in fine, multumesc de sfaturi!

Cat te-a costat pe tine sablatul in Bacau? Imediat dupa sablare ai aplicat vreo metoda de protectie la coroziune (fosfatare sau grunduire etc)? De vopsit cum l-ai vopsit: normal si in camp electrostatic? (Daca in camp eletrostatic, cat a costat?)

 

In alta ordine de idei... recomand si eu cu incredere www.motodiscount.ro Astazi mi-a livrat si mie kitul de lant (DID X-ring, cu pinioane 15/46 JT), la 430 lei. Singura chestie care nu imi convine foarte mult (la lant, nu la furnizor) este ca se inchide cu siguranta (da, stiu, pot cumpara za de legatura...); pe de-o parte imi convine, ca mi-l schimb singur, insa nu stiu cat de sigura este solutia (la motorul asta al nostru) in timp. Cei care ati mai avut za de inchidere cu siguranta ce suprize ati avut in exploatare (sau nu)?

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa ati spun cu ancredere poti sa al pui cu siguranta care o are este foarte ok,eu pertsonal de cand am domi din 2007 am mers tot cu za cu siguranta nu am avut nici un fel de surprize,plus ca este foarte simplu de schimbat

Merci frumos de raspuns. Este super ok sa-l montezi cand ai za de siguranta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-a costat pe tine sablatul in Bacau? Imediat dupa sablare ai aplicat vreo metoda de protectie la coroziune (fosfatare sau grunduire etc)? De vopsit cum l-ai vopsit: normal si in camp electrostatic? (Daca in camp eletrostatic, cat a costat?)

 

In alta ordine de idei... recomand si eu cu incredere www.motodiscount.ro Astazi mi-a livrat si mie kitul de lant (DID X-ring, cu pinioane 15/46 JT), la 430 lei. Singura chestie care nu imi convine foarte mult (la lant, nu la furnizor) este ca se inchide cu siguranta (da, stiu, pot cumpara za de legatura...); pe de-o parte imi convine, ca mi-l schimb singur, insa nu stiu cat de sigura este solutia (la motorul asta al nostru) in timp. Cei care ati mai avut za de inchidere cu siguranta ce suprize ati avut in exploatare (sau nu)?

 

pe sablat am dat o nimica toata - 50 de lei- dar prin cunostinte si cu creare de obligatii -altfel nu am gasit in Bacau (ca sa ne intelegem - vorbim despre sablare cu nisip, nu cu bile de plumb care e cea mai des intalnita in aplicatii industriale si nu se poate aplica in cazul de fata)

vopsirea in camp electrostatic e de departe cea mai buna pentru cadre si orice piesa metalica expusa la lovituri si zgaraieturi - din pacate nu am avut unde sa o fac pe plan local (pe la Brasov am gasit mai pe aproape, pot sa iti dau date de contact daca vrei) asa ca am vopsit cadrul la pistol; ca protectie la coroziune am folosit Epoxy Primer dupa care vopsea de control (sau body filler cum i se mai zice) si apoi culoarea si la final lacul. foarte ok estetic in schimb insa incomparabil cu vopsirea electorstatica ca rezistenta

Sfatul meu daca aveti de gand sa faceti operatiunea asta e sa sablati si sa vopsiti electrostatic, orice alta varianta iese mai prost decat ce aveti in momentul de fata. Lantul de la mobra mea are inchidere cu siguranta si nu am avut probleme cu ea pana acum, si dupa cat de uzat e lantul as zice ca nici proprietarul anterior nu a avut :laugh: sunt chiar fan al sistemului pentru ca il pot da jos in 5 minute si pune inapoi la fel de repede.

 

@phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar :() foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura

Editat de lucay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe sablat am dat o nimica toata - 50 de lei- dar prin cunostinte si cu creare de obligatii -altfel nu am gasit in Bacau (ca sa ne intelegem - vorbim despre sablare cu nisip, nu cu bile de plumb care e cea mai des intalnita in aplicatii industriale si nu se poate aplica in cazul de fata)

vopsirea in camp electrostatic e de departe cea mai buna pentru cadre si orice piesa metalica expusa la lovituri si zgaraieturi - din pacate nu am avut unde sa o fac pe plan local (pe la Brasov am gasit mai pe aproape, pot sa iti dau date de contact daca vrei) asa ca am vopsit cadrul la pistol; ca protectie la coroziune am folosit Epoxy Primer dupa care vopsea de control (sau body filler cum i se mai zice) si apoi culoarea si la final lacul. foarte ok estetic in schimb insa incomparabil cu vopsirea electorstatica ca rezistenta

Sfatul meu daca aveti de gand sa faceti operatiunea asta e sa sablati si sa vopsiti electrostatic, orice alta varianta iese mai prost decat ce aveti in momentul de fata. Lantul de la mobra mea are inchidere cu siguranta si nu am avut probleme cu ea pana acum, si dupa cat de uzat e lantul as zice ca nici proprietarul anterior nu a avut :laugh: sunt chiar fan al sistemului pentru ca il pot da jos in 5 minute si pune inapoi la fel de repede.

 

@phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar :() foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura

Merci frumos pentru detalii. In Bucuresti e relativ usor sa gasesti sa vopsesti in camp electrostatic, mai greu cu sablatul (dar se rezolva).

 

Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar :() foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura

 

Ha! :) Olandeza i se zice la piulita aia care strange conic. De exemplu la instalatiile de refrigerare ( si nu numai) unde etansarea se face metal pe metal (alama - cupru - alama). Parca am vazut si la domi asa ceva la conducta inferioara de ulei.

 

De strans/ ajustat se poate, cum am zis, cu o surubelnita lata si un ciocan mai mic. Nu se strica nici coroana aia a piulitei.

 

Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei :)

 

Si l-ai luat cu 30 eur mai ieftin decat pe louis. :P Sa-l "tocesti" sanatos!!

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei :(

 

Stai flexat. E mai bine asa.

De la o anumita dimensiune a lantului (respectiv putere transmisa) inchiderea standard a acestuia este cu nituri. Solutiile cu za cu siguranta sunt in principiu improvizatii, neagreate de fabricant.

Daca-ti pui si ungator nu mai trebuie intins sau inlocuit "niciodata" :laugh:

Editat de NX250
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce v-o fi frica de zale cu siguranta nu stiu. Nu prea avem noi cuplu, putere si viteza cat sa fie periculoase astfel de lanturi.

Mie nu mi-e frica, ci doar teama; dar nu pentru mine, ci pentru pedichiura pasagerei :( Am deschis subiectul doar ca ma miram ca un producator ca DID sa "promoveze" zaua de imbinare cu siguranta - la tipul acesta de motor. Pana la urma s-a dovedit a fi o eroare de tipar pe cutie, deoarece in interior era za de legatura care trebuie nituita.

 

Mi-ar fi placut sa fi avut za de legatura cu siguranta, ca mi-era mult mai usor cand mergeam in oras si trebuia sa parchez: scoteam frumos siguranta, lantul si apoi legam motorul de gard si gata (in fond, cine fura o motocicleta fara lant? :laugh: )

Mesaj completat

La mine e cu siguranta, dar la cat ma dau eu cu ea .....?!? de...

La tine e explicabil de ce nu te dai cu ea... (ca daca te-ar vedea politia in trafic cu tot arsenalul ala de arme albe legate peste bagaje in spate, sigur ar zice esti membru Al Qaeda deghizat in monociclist care vrea sa arunce in aer traficul din Bucuresti) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...