Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Nu cumva ai pus un motor de BMW F650 GS? Ca ala e laudat sa aiba consumul ala la mers constant cu 90 :D

 

Si eu cand am fost la drum lung, cu pasagera si bagaje (inclusiv "torpilele") am scos cam 4. Dupa ce m-am intalnit cu Andrei de la Zalau si m-am tinut dupa el (deh el era singur pe mobra) consumul a crescut pana pe la 4.2

:P

Mesaj completat

Toate aceste date sunt conform computerului de bord :P

 

Vreau si eu reteta de consum, al meu baga peste 5 mereu...:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8

 

Da. Dar tu ai mana de aur :P stii sa rotesti de acceleratie in moduri deosebite :moron: :P

 

Reteta pt consum bun:

 

Motor in stare ok. Carburator curat. Benzina normala, nu "kegs" (sau cum s-o mai scrie)(Andrei de la Zalau stie... ca doar a alimentat dupa Piatra Craiului). Evitarea orelor de varf in oras (gen 8:00. 17:00). Usurel cu mana-n gaz. Si la drum intins viteza constanta 90....poate 100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Dar tu ai mana de aur :P stii sa rotesti de acceleratie in moduri deosebite :D :P

 

Reteta pt consum bun:

 

Motor in stare ok. Carburator curat. Benzina normala, nu "kegs" (sau cum s-o mai scrie)(Andrei de la Zalau stie... ca doar a alimentat dupa Piatra Craiului). Evitarea orelor de varf in oras (gen 8:00. 17:00). Usurel cu mana-n gaz. Si la drum intins viteza constanta 90....poate 100.

Bai, domnule, ia termina cu prostiile! Daca si cu motoreta evitam orele de varf, atunci ce sa facem? Sa mergem cu conserva? Reteta cea mai buna: folositi un NX250 (motocicleta, nu user-ul :P )

 

Sau reteta nr 2: nu circulati niciodata in Bucuresti in timpul saptamanii :moron:) Glumesc: e pacat sa mergi cu masina in Bucuresti daca ai motoreta. De fapt nici nu concep deplasare prin Bucuresti fara motocicleta (cel putin cand vremea o permite si nu mergi la cumparaturi pentru o saptamana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8

 

CONFIRM. Asa e cum zice Andrei.

N-am inteles cum ai scos 3,8 l din rezervor, cu furtunu' ? In timpul mersului? :blbl:

Acuma discutand serios, cu CDI-ul nou si eu consum 4,3 l/ 100 km (defapt motorul) . Smecheria e ca deobicei merg mai putin de 100 de km, deci consumul e chiar mai mic...

Editat de NX250
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CONFIRM. Asa e cum zice Andrei.

N-am inteles cum ai scos 3,8 l din rezervor, cu furtunu' ? In timpul mersului? :blbl:

Acuma discutand serios, cu CDI-ul nou si eu consum 4,3 l/ 100 km (defapt motorul) . Smecheria e ca deobicei merg mai putin de 100 de km, deci consumul e chiar mai mic...

mno

bineinteles ca in timpul mersului,,,,,,,,,,chiar cu un furtun :P

e unul micut, negru,,,,,chiar sub rezervor, de ajunge la carbelitor,,,,,,il stii? :P

NO

ALA E!!!!!!!1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mno

bineinteles ca in timpul mersului,,,,,,,,,,chiar cu un furtun :P

e unul micut, negru,,,,,chiar sub rezervor, de ajunge la carbelitor,,,,,,il stii? :blbl:

NO

ALA E!!!!!!!1

 

L-am gasiiiit. Era la locul lui si la motorul meu... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de unde as putea sa cumpar o spita pt roata spate (cu tot cu piulita)??

Exista magazin cu piese moto in Cluj? Daca nu iti pot aduce ei, da un semn si intreb prin zona pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai am cate ceva din dominator, poate careva din voi aveti nevoie de ceva:

-cadru cu acte

-furca fata completa

-telescop central

-roti fata spate (fata vine cu tot cu disc)

-tobe

-maruntaie de prin motor (ce a ramas dupa ce s'a spart pistonul)

-releu de incarcare

-cutia filtrului de aer cu tot cu filtru care are vreo 300 KM montat de nou

 

+ alte maruntaie la care nu ma pot gandi acum.

 

 

0751185194

al_locului@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai am cate ceva din dominator, poate careva din voi aveti nevoie de ceva:

-cadru cu acte

-furca fata completa

-telescop central

-roti fata spate (fata vine cu tot cu disc)

-tobe

-maruntaie de prin motor (ce a ramas dupa ce s'a spart pistonul)

-releu de incarcare

-cutia filtrului de aer cu tot cu filtru care are vreo 300 KM montat de nou

 

+ alte maruntaie la care nu ma pot gandi acum.

 

 

0751185194

al_locului@yahoo.com

 

Dupa ce se dau ale lui, daca mai aveti nevoie, apelati la mine :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost in weekendul de 1 mai intr-o drumetie de vreo 500 km. Intre Sudrigiu si Moneasa am prins o portiune bunicica de vreo 50-60 km de offroad. Respectiv forestier mai ne-ingrijit. Fiind doar singur pe mobra (cu bagaje ce-i drept) nu m-am putut abtine sa nu merg cu 50-60 si chiar 70-80 km/h pe alocuri.

Acum problema: Dupa ce am iesit inapoi pe asfalt, am sesizat ca pe la 60 km/h ghidonul vobleaza putin (vibreaza stanga-dreapta). Treaba asta se intampla cu tot cu roata (stand in picioare m-am uitat si la roata si vibreaza impreuna).

Dupa ce am ajuns la destinatie am verificat spitele. Sunt toate la loc, si par sa fie stranse. Am verificat daca roata are "opt", si nu are; am mai verificat si simeringurile de la furca, si pe la suruburile de jos daca sunt scurgeri de ulei. Nu sunt.

Ce poate sa fie? Inca nu am spalat-o bine, si fiind toata plina de praf (noroi) altceva nu mi-a sarit in ochi.

 

Mentionez ca am mers si mai tare, respectiv 120-130 si nu facea asa (sau amplitudinea era prea mica sa imi mai dau seama).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ordine:

- roata strambata (de fapt doar putin shuie) - oricare din ele!

- rulmenti roata dusi - oricare din roti!

- rulmenti bascula dusi - bine ca n-ai bascula pe fatza; aia de la jug probabil sunt ok

 

Bottom line:

- verifica ambele roti

- verifica toti rulmentii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult pt. sfaturi.

Am verificat toate (cu ocazia faptului ca oricum trebuia sa lipesc mansonul din dreapta ca aluneca) si totul e in regula.

Am facut acum o tura de vreo 20 km si nu mai face.

In concluzie: "torpilele" pe care le-am pus aveau dimensiuni, greutati, si forme diferite (stanga - sac de dormit, dreapta - izolir) banuiesc ca era vina lor, respectiv dupa cum batea vantul peste ele.

O vibratie mica se simte, dar am concluzionat ca e vorba de crampoanele cauciucurilor. Cand imping mobra se simt. Acum se simt mai tare pt. ca am umflat mai mult rotile (2 atm pe fata si cam 2.5 pe spate)

 

Va recomand sa bagati benzina din Chisineu-Cris (jud. Arad). Nu stiu ce minune contine dar domi meu ajunge pe la 110-120 fara sa imi dau seama :rock:

Sau am prins eu cam "de sus" de acceleratie :crack:

 

Numai bine! Si hai cu dominatoriada! :moron: (fara cai italieni) :huh:

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...