mzrider Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Asta a fost consumul pe 200 de km plin la plin. E adevarat insa ca au fost unele conditii mai deosebite. Am mers tot drumul constant cu o viteza intre 80 si 100 (niciodata peste) cu vreo 2 opriri scurte si fara accelerari bruste. In mod normal consuma undeva intre 3.5 si 4 in afara si 5 in oras. Nu stiu exact cat e rezerva dar la un mom dat am facut 86 de km cu rezerva pana la o benzinarie dar atunci chiar am facut tot ce s-a putut sa nu raman in pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Nu cumva ai pus un motor de BMW F650 GS? Ca ala e laudat sa aiba consumul ala la mers constant cu 90 Si eu cand am fost la drum lung, cu pasagera si bagaje (inclusiv "torpilele") am scos cam 4. Dupa ce m-am intalnit cu Andrei de la Zalau si m-am tinut dupa el (deh el era singur pe mobra) consumul a crescut pana pe la 4.2 Mesaj completat Toate aceste date sunt conform computerului de bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Nu cumva ai pus un motor de BMW F650 GS? Ca ala e laudat sa aiba consumul ala la mers constant cu 90 Si eu cand am fost la drum lung, cu pasagera si bagaje (inclusiv "torpilele") am scos cam 4. Dupa ce m-am intalnit cu Andrei de la Zalau si m-am tinut dupa el (deh el era singur pe mobra) consumul a crescut pana pe la 4.2 Mesaj completat Toate aceste date sunt conform computerului de bord Vreau si eu reteta de consum, al meu baga peste 5 mereu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8 Da. Dar tu ai mana de aur stii sa rotesti de acceleratie in moduri deosebite Reteta pt consum bun: Motor in stare ok. Carburator curat. Benzina normala, nu "kegs" (sau cum s-o mai scrie)(Andrei de la Zalau stie... ca doar a alimentat dupa Piatra Craiului). Evitarea orelor de varf in oras (gen 8:00. 17:00). Usurel cu mana-n gaz. Si la drum intins viteza constanta 90....poate 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Da. Dar tu ai mana de aur stii sa rotesti de acceleratie in moduri deosebite Reteta pt consum bun: Motor in stare ok. Carburator curat. Benzina normala, nu "kegs" (sau cum s-o mai scrie)(Andrei de la Zalau stie... ca doar a alimentat dupa Piatra Craiului). Evitarea orelor de varf in oras (gen 8:00. 17:00). Usurel cu mana-n gaz. Si la drum intins viteza constanta 90....poate 100. Bai, domnule, ia termina cu prostiile! Daca si cu motoreta evitam orele de varf, atunci ce sa facem? Sa mergem cu conserva? Reteta cea mai buna: folositi un NX250 (motocicleta, nu user-ul ) Sau reteta nr 2: nu circulati niciodata in Bucuresti in timpul saptamanii ) Glumesc: e pacat sa mergi cu masina in Bucuresti daca ai motoreta. De fapt nici nu concep deplasare prin Bucuresti fara motocicleta (cel putin cand vremea o permite si nu mergi la cumparaturi pentru o saptamana). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8 scuteristule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oniga ioan Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Buna ziua! Cine ma poate ajuta...cu niste sfaturi, sau documentatie.... sa cobor suspensia spate la un DOMINATOR??? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 patineaza bendixu.ce tr schimbat? un pret la piese va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 schimba carbunii la electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 din dominatoristi se deplaseaza cineva de 1mai in vama ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8 CONFIRM. Asa e cum zice Andrei. N-am inteles cum ai scos 3,8 l din rezervor, cu furtunu' ? In timpul mersului? Acuma discutand serios, cu CDI-ul nou si eu consum 4,3 l/ 100 km (defapt motorul) . Smecheria e ca deobicei merg mai putin de 100 de km, deci consumul e chiar mai mic... Editat Aprilie 28, 2011 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 patineaza bendixu.ce tr schimbat? un pret la piese va rog domi nu are bendix,,,,,,,,,, nu stiu care e pb,,,,,tre ascultat pt o diagnoza cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 patineaza bendixu.ce tr schimbat? un pret la piese va rog domi nu are bendix,,,,,,,,,, nu stiu care e pb,,,,,tre ascultat pt o diagnoza cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) rezolvat in parte. cel putin cu pornirea. iata ce aveam sub sa. noroc cu stefy. astea toate erau in plus. Editat Aprilie 29, 2011 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 CONFIRM. Asa e cum zice Andrei.N-am inteles cum ai scos 3,8 l din rezervor, cu furtunu' ? In timpul mersului? Acuma discutand serios, cu CDI-ul nou si eu consum 4,3 l/ 100 km (defapt motorul) . Smecheria e ca deobicei merg mai putin de 100 de km, deci consumul e chiar mai mic... mno bineinteles ca in timpul mersului,,,,,,,,,,chiar cu un furtun e unul micut, negru,,,,,chiar sub rezervor, de ajunge la carbelitor,,,,,,il stii? NO ALA E!!!!!!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 mnobineinteles ca in timpul mersului,,,,,,,,,,chiar cu un furtun e unul micut, negru,,,,,chiar sub rezervor, de ajunge la carbelitor,,,,,,il stii? NO ALA E!!!!!!!1 L-am gasiiiit. Era la locul lui si la motorul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Oare de unde as putea sa cumpar o spita pt roata spate (cu tot cu piulita)?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Orice reprezentanta Honda, MyMoto, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Oare de unde as putea sa cumpar o spita pt roata spate (cu tot cu piulita)?? Exista magazin cu piese moto in Cluj? Daca nu iti pot aduce ei, da un semn si intreb prin zona pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut. Mai am cate ceva din dominator, poate careva din voi aveti nevoie de ceva: -cadru cu acte -furca fata completa -telescop central -roti fata spate (fata vine cu tot cu disc) -tobe -maruntaie de prin motor (ce a ramas dupa ce s'a spart pistonul) -releu de incarcare -cutia filtrului de aer cu tot cu filtru care are vreo 300 KM montat de nou + alte maruntaie la care nu ma pot gandi acum. 0751185194 al_locului@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut. Mai am cate ceva din dominator, poate careva din voi aveti nevoie de ceva: -cadru cu acte -furca fata completa -telescop central -roti fata spate (fata vine cu tot cu disc) -tobe -maruntaie de prin motor (ce a ramas dupa ce s'a spart pistonul) -releu de incarcare -cutia filtrului de aer cu tot cu filtru care are vreo 300 KM montat de nou + alte maruntaie la care nu ma pot gandi acum. 0751185194 al_locului@yahoo.com Dupa ce se dau ale lui, daca mai aveti nevoie, apelati la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Am fost in weekendul de 1 mai intr-o drumetie de vreo 500 km. Intre Sudrigiu si Moneasa am prins o portiune bunicica de vreo 50-60 km de offroad. Respectiv forestier mai ne-ingrijit. Fiind doar singur pe mobra (cu bagaje ce-i drept) nu m-am putut abtine sa nu merg cu 50-60 si chiar 70-80 km/h pe alocuri. Acum problema: Dupa ce am iesit inapoi pe asfalt, am sesizat ca pe la 60 km/h ghidonul vobleaza putin (vibreaza stanga-dreapta). Treaba asta se intampla cu tot cu roata (stand in picioare m-am uitat si la roata si vibreaza impreuna). Dupa ce am ajuns la destinatie am verificat spitele. Sunt toate la loc, si par sa fie stranse. Am verificat daca roata are "opt", si nu are; am mai verificat si simeringurile de la furca, si pe la suruburile de jos daca sunt scurgeri de ulei. Nu sunt. Ce poate sa fie? Inca nu am spalat-o bine, si fiind toata plina de praf (noroi) altceva nu mi-a sarit in ochi. Mentionez ca am mers si mai tare, respectiv 120-130 si nu facea asa (sau amplitudinea era prea mica sa imi mai dau seama). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 In ordine: - roata strambata (de fapt doar putin shuie) - oricare din ele! - rulmenti roata dusi - oricare din roti! - rulmenti bascula dusi - bine ca n-ai bascula pe fatza; aia de la jug probabil sunt ok Bottom line: - verifica ambele roti - verifica toti rulmentii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Multumesc foarte mult pt. sfaturi. Am verificat toate (cu ocazia faptului ca oricum trebuia sa lipesc mansonul din dreapta ca aluneca) si totul e in regula. Am facut acum o tura de vreo 20 km si nu mai face. In concluzie: "torpilele" pe care le-am pus aveau dimensiuni, greutati, si forme diferite (stanga - sac de dormit, dreapta - izolir) banuiesc ca era vina lor, respectiv dupa cum batea vantul peste ele. O vibratie mica se simte, dar am concluzionat ca e vorba de crampoanele cauciucurilor. Cand imping mobra se simt. Acum se simt mai tare pt. ca am umflat mai mult rotile (2 atm pe fata si cam 2.5 pe spate) Va recomand sa bagati benzina din Chisineu-Cris (jud. Arad). Nu stiu ce minune contine dar domi meu ajunge pe la 110-120 fara sa imi dau seama Sau am prins eu cam "de sus" de acceleratie Numai bine! Si hai cu dominatoriada! (fara cai italieni) Editat Mai 5, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.