NX250 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 mnobineinteles ca in timpul mersului,,,,,,,,,,chiar cu un furtun e unul micut, negru,,,,,chiar sub rezervor, de ajunge la carbelitor,,,,,,il stii? NO ALA E!!!!!!!1 L-am gasiiiit. Era la locul lui si la motorul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Oare de unde as putea sa cumpar o spita pt roata spate (cu tot cu piulita)?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Orice reprezentanta Honda, MyMoto, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Oare de unde as putea sa cumpar o spita pt roata spate (cu tot cu piulita)?? Exista magazin cu piese moto in Cluj? Daca nu iti pot aduce ei, da un semn si intreb prin zona pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut. Mai am cate ceva din dominator, poate careva din voi aveti nevoie de ceva: -cadru cu acte -furca fata completa -telescop central -roti fata spate (fata vine cu tot cu disc) -tobe -maruntaie de prin motor (ce a ramas dupa ce s'a spart pistonul) -releu de incarcare -cutia filtrului de aer cu tot cu filtru care are vreo 300 KM montat de nou + alte maruntaie la care nu ma pot gandi acum. 0751185194 al_locului@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut. Mai am cate ceva din dominator, poate careva din voi aveti nevoie de ceva: -cadru cu acte -furca fata completa -telescop central -roti fata spate (fata vine cu tot cu disc) -tobe -maruntaie de prin motor (ce a ramas dupa ce s'a spart pistonul) -releu de incarcare -cutia filtrului de aer cu tot cu filtru care are vreo 300 KM montat de nou + alte maruntaie la care nu ma pot gandi acum. 0751185194 al_locului@yahoo.com Dupa ce se dau ale lui, daca mai aveti nevoie, apelati la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Am fost in weekendul de 1 mai intr-o drumetie de vreo 500 km. Intre Sudrigiu si Moneasa am prins o portiune bunicica de vreo 50-60 km de offroad. Respectiv forestier mai ne-ingrijit. Fiind doar singur pe mobra (cu bagaje ce-i drept) nu m-am putut abtine sa nu merg cu 50-60 si chiar 70-80 km/h pe alocuri. Acum problema: Dupa ce am iesit inapoi pe asfalt, am sesizat ca pe la 60 km/h ghidonul vobleaza putin (vibreaza stanga-dreapta). Treaba asta se intampla cu tot cu roata (stand in picioare m-am uitat si la roata si vibreaza impreuna). Dupa ce am ajuns la destinatie am verificat spitele. Sunt toate la loc, si par sa fie stranse. Am verificat daca roata are "opt", si nu are; am mai verificat si simeringurile de la furca, si pe la suruburile de jos daca sunt scurgeri de ulei. Nu sunt. Ce poate sa fie? Inca nu am spalat-o bine, si fiind toata plina de praf (noroi) altceva nu mi-a sarit in ochi. Mentionez ca am mers si mai tare, respectiv 120-130 si nu facea asa (sau amplitudinea era prea mica sa imi mai dau seama). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 In ordine: - roata strambata (de fapt doar putin shuie) - oricare din ele! - rulmenti roata dusi - oricare din roti! - rulmenti bascula dusi - bine ca n-ai bascula pe fatza; aia de la jug probabil sunt ok Bottom line: - verifica ambele roti - verifica toti rulmentii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Multumesc foarte mult pt. sfaturi. Am verificat toate (cu ocazia faptului ca oricum trebuia sa lipesc mansonul din dreapta ca aluneca) si totul e in regula. Am facut acum o tura de vreo 20 km si nu mai face. In concluzie: "torpilele" pe care le-am pus aveau dimensiuni, greutati, si forme diferite (stanga - sac de dormit, dreapta - izolir) banuiesc ca era vina lor, respectiv dupa cum batea vantul peste ele. O vibratie mica se simte, dar am concluzionat ca e vorba de crampoanele cauciucurilor. Cand imping mobra se simt. Acum se simt mai tare pt. ca am umflat mai mult rotile (2 atm pe fata si cam 2.5 pe spate) Va recomand sa bagati benzina din Chisineu-Cris (jud. Arad). Nu stiu ce minune contine dar domi meu ajunge pe la 110-120 fara sa imi dau seama Sau am prins eu cam "de sus" de acceleratie Numai bine! Si hai cu dominatoriada! (fara cai italieni) Editat Mai 5, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dane1 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Are cineva o flansa in stare buna?cea intre carb si motor. cam cat costa una noua de la mama ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 nu mai dati o groaza de bani pe flanse de admisie.Uite aici ceva sanatos care tine o viata la mobra mea,am facuto antro zi cand eram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 E 300 de lei o flansha care tine 15 ani de zile. Mi se pare ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 mie imi cam mananca ulei, aproximativ 1 litru la 1000 de km si din ce am mai citit e o problema comuna la Dominatoare, in special cele mai batrane. Buba e de la camasile/semeringurile de la supape, cel mai probabil pe evacuare. 1. Cam cat consuma ale voastre? 2. daca a mai facut cineva operatiunea cam cat ajunge si de unde se pot lua piesele? In alta ordine de idei, pe aceasta cale apelez la voi, care aveti timpul si finantele necesare pentru a petrece cateva zile la Bacau, la etapa europeana de enduro. Avem nevoie de oameni in traseu...in jur de 100-150 in total. Cazarea e dupa cum se descurca fiecare, dar se compenseaza cu peisajul, iar un vin/tuica/carne la gratar gasim fara probleme. Nu stiu inca ce/cum/unde va fi nevoie dar daca sunteti dispusi astept un PM si discutam. puteti vedea traseul in pozele de anul trecut aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 mie imi cam mananca ulei, aproximativ 1 litru la 1000 de km si din ce am mai citit e o problema comuna la Dominatoare, in special cele mai batrane. Buba e de la camasile/semeringurile de la supape, cel mai probabil pe evacuare. 1. Cam cat consuma ale voastre? 2. daca a mai facut cineva operatiunea cam cat ajunge si de unde se pot lua piesele? In alta ordine de idei, pe aceasta cale apelez la voi, care aveti timpul si finantele necesare pentru a petrece cateva zile la Bacau, la etapa europeana de enduro. Avem nevoie de oameni in traseu...in jur de 100-150 in total. Cazarea e dupa cum se descurca fiecare, dar se compenseaza cu peisajul, iar un vin/tuica/carne la gratar gasim fara probleme. Nu stiu inca ce/cum/unde va fi nevoie dar daca sunteti dispusi astept un PM si discutam. puteti vedea traseul in pozele de anul trecut aici si a mea papa,,,,, tot cam pe acolo. numa ca eu am mers cu mineral,,,, abia de acum o sa indraznesc sa pun ceva mai scump, sa vad ce o sa iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Transfagarasan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salutare lume! scriu aici ca vad ca bikeshop e in cap si nu gasesc.. Cumpar far enduro, cu faza scurta lunga si pozitie, SH sau nou, ceva gen Acerbis sau cum e pe KTM LC4 SC, cat mai simplu. Daca stiti ceva, PM va rog, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Cauta la magazinele de piese moto. MyMoto ar fi un exemplu (mymoto.ro). Dilly ar if altul (dillypoint.ro). Sau Moto Discount (motodiscout.ro). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salut. De vreo saptamana sunt si eu posesor de Dominator. Da , e o motocicleta superba din mai multe puncte de vedere,dar acum incep cu problemele.. In prima zii vad ca tot nu vrea sa stea la relanti si ca trage intrerupt, desfac tot si vad flansa de admisie crapata (boala la dominatoare), o inlocuiesc si dupa merge putin mai bine,dar tot nu statea la relanti si tot pana in 3000 merge intrerupt..Ma gandesc ca e din amestec,fac surubul ala de reglaj la 4 ture (pare foarte bogat) si obtin o bujie caramizie , eu am jigler de 150...Acum sta la relanti dar tot merge intrerupt pana in 3000,si nu e un intrerupt din ala ca si cum ar ramane fara benzina,e parca un intrerupere electrica...Ma puteti ajuta careva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) Salut. De vreo saptamana sunt si eu posesor de Dominator. Da , e o motocicleta superba din mai multe puncte de vedere,dar acum incep cu problemele.. In prima zii vad ca tot nu vrea sa stea la relanti si ca trage intrerupt, desfac tot si vad flansa de admisie crapata (boala la dominatoare), o inlocuiesc si dupa merge putin mai bine,dar tot nu statea la relanti si tot pana in 3000 merge intrerupt..Ma gandesc ca e din amestec,fac surubul ala de reglaj la 4 ture (pare foarte bogat) si obtin o bujie caramizie , eu am jigler de 150...Acum sta la relanti dar tot merge intrerupt pana in 3000,si nu e un intrerupt din ala ca si cum ar ramane fara benzina,e parca un intrerupere electrica...Ma puteti ajuta careva? Multumesc Sa-l stapnesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai multi kilometri! In privinta problemei tale incearca in ordinea urmatoare: - curata carburatorul; - testeaza cu alta bobina de inductie. P.S. Nu in ultimul rand, schimba nickname-ul (sau scoate partea cu "ktm", ca Domi e foarte sensibil la portocalele mecanice ) Editat Mai 8, 2011 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Sa-l stapnesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai multi kilometri! In privinta problemei tale incearca in ordinea urmatoare: - curata carburatorul; - testeaza cu alta bobina de inductie. P.S. Nu in ultimul rand, schimba nickname-ul (sau scoate partea cu "ktm", ca Domi e foarte sensibil la portocalele mecanice ) ) , da ,referitor la nickname ar trebui sa o schimb,dar jur ca "KTM" e de domeniul trecutului,acum ca am ajuns la tatal motocicletelor , Honda . Carburatorul l'am curatat de vreo 5 ori intr'o zi, cred ca e mai curat ca si unul nou. Bobina am verificat'o dupa carte , si se incadreaza in ohm-i . Ah da,mi se pare ca incepe sa intrerupa dupa ce se incalzeste motorul,la rece merge bine. Sper doar sa nu fie CDI-ul ca ala costa de te usca...Apropo,aveti idee bobina de ce mai potriveste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 ) , da ,referitor la nickname ar trebui sa o schimb,dar jur ca "KTM" e de domeniul trecutului,acum ca am ajuns la tatal motocicletelor , Honda . Carburatorul l'am curatat de vreo 5 ori intr'o zi, cred ca e mai curat ca si unul nou. Bobina am verificat'o dupa carte , si se incadreaza in ohm-i . Ah da,mi se pare ca incepe sa intrerupa dupa ce se incalzeste motorul,la rece merge bine. Sper doar sa nu fie CDI-ul ca ala costa de te usca...Apropo,aveti idee bobina de ce mai potriveste ? Incearca si cu alta bobina, chiar daca a iesit bine la masuratori; parerea mea Cu nickname-ul am glumit, evident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Daca bobina iese la ohmi (si nu e crapata sau ceva), e ok si n-are rost sa o schimbe. Verifica impedanta senzorului de TDC de pe volanta. Daca ala nu e in parametrii (la rece de obicei este ok iar la cald o ia in balarii) nu o sa ai scanteie cum trebuie. Mai poti incerca si cu un alt CDI (ce an de domi?), dar eu suspectez senzorul. Alternativa posibila ar fi o fisha crapata care scapa curent. O alta posibilatate mai putin probabila e sa fie prost montat senzorul pe volanta (practic pus avansul static prost). Editat Mai 9, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 legat de problema asta cu intreruptul, am avut si eu la transalp, era de la o bujie nestransa destul, intra aer si la ture joase facea groaznic, de ziceam ca e problema electrica. SI la dominator am avut o perioada cand mergea/nu mergea la cald, era de la firul de plus ce merge la contactul cu cheie, era 'copt' unde intra in mufa sertizata. Verifica si firele zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 intrebare ce cauciuc recomandati pe spate acum am un Dunlop 120/90-17, cam mancat pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.