andrei belcic Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cel mai simplu curatat de lant: dai toate aparatorile de lant jos, dus mobra la spalatorie, pus pe cricul central (cine are). Jet de apa, degresant, jet de apa. Baiatul de la spalatorie poate fi ajutat invartindu-i roata, ca sa dea cu karcherul pe tot lantul. Ideea e ca un lant murdarit prin noroaie, intai tre spalat cu apa, apoi cu degresant (motorina, detergent de vase...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Am inteles. Motorina. Multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Arcul original am reusit sa-l scap in canalizare... Iar pe OEM nu stiu cand va ajunge, se pare ca n-a cerut nimeni piesa asta in Europa. Gasisem unu de TDM, dar difera ca diametru si numar de spire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Cel mai simplu curatat de lant: dai toate aparatorile de lant jos, dus mobra la spalatorie, pus pe cricul central (cine are). Jet de apa, degresant, jet de apa. Baiatul de la spalatorie poate fi ajutat invartindu-i roata, ca sa dea cu karcherul pe tot lantul. Ideea e ca un lant murdarit prin noroaie, intai tre spalat cu apa, apoi cu degresant (motorina, detergent de vase...) Eu spal de 3 ani numai cu motorina, si e OK! dar am dispozitiv de curatare cu perii. Benzina cica ar ataca O-Ringurile Solutia cu jet de apa pe lant nu e buna, ca poate patrunde apa intre O-Ringuri si sa rugineasca articulatia. Daca lantul e cu mult noroi, si eu dau prima data cu apa, dar nu cu jet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Eu spal de 3 ani numai cu motorina, si e OK! dar am dispozitiv de curatare cu perii. Benzina cica ar ataca O-Ringurile Solutia cu jet de apa pe lant nu e buna, ca poate patrunde apa intre O-Ringuri si sa rugineasca articulatia. Daca lantul e cu mult noroi, si eu dau prima data cu apa, dar nu cu jet! Asa e. Dar, deh, comoditatea.... Cu dispozitiv de curatat e cel mai corect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Pai si eu am dispozitiv de curatat , abia ce a ajuns de 2 zile. De-aia am intrebat ca sa stiu cu ce se poate inlocui spray-ul de curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Dar, deh, comoditatea.... Ai dreptate! curatatul de lant iti ia destul timp, plus ca te murdaresti cu unsoare. Pai si eu am dispozitiv de curatat , abia ce a ajuns de 2 zile. De-aia am intrebat ca sa stiu cu ce se poate inlocui spray-ul de curatat. Motorina cu incredere! Daca reusesti sa faci rost de kerosen, cica e mai bun decat motorina si nu distruge O-Ringurile. Aici cateva screen-shot-uri din manuale moto: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Salutare Daca aveti nevoie de manuale gastiti aici pentru aproape toate mobrele http://www.manualedereparatie.info/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Foarte tare. Toti recomanda pt ungere ulei si nu spray de uns lantul. Eu folosesc ulei amestecat cu vaselina. Uleiul simplu este aruncat prea repede de pe lant (chiar si ala de cutie) iar vaselina se imbacseste prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Initial si eu am folosit ulei de cutie, si aveam mereu janta spate, si anvelopa in partea stanga pline de picaturi mici de ulei. Am luat ceva de la Putoline, care la inceput e lichid, iar in cateva minute se ingroasa si adera la lant foarte bine. De ala am fost cel mai multumit, tinea 500 km fara probleme. Acum am de la Procycle spray-ul ala mare, care cica face acelasi lucru dar nu e la fel de bun. Tine cam 300km. Dupa ce se va termina voi lua din nou Putoline. Pe cele doua tipuri de spray pe care le-am incercat scrie clar sa sunt facute pt lanturi cu O-(X-Z)-ring-uri. nota: Cand zic ca "tinea 300-500 km" ma refer la durata pana lantul era ori uscat ori vaselina aia imbacsita cu mizerie si era timpul de curata + uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 stie careva o roata fata pe 17 care sa se potriveasca fara modificari pe domi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 (editat) Salutare, pentru cei care au nevoie pot oferi ansamblu melc fata +cablu toate noi la 110 roni.. Melcul din imagini echipeaza o roata de xlv600 din '93, aceeasi roata/ax/dimensiuni cu cea de dominator Melcul este metalic. Stima, Liviu Editat Iunie 11, 2011 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 (editat) stie careva o roata fata pe 17 care sa se potriveasca fara modificari pe domi? ... butuc fata de domi, cu janta spate de domi ... Daca vrei de aliaj nu stiu exact. S-ar putea de pe CB500 sau eventual de pe GS500 sa mearga...dar chiar fara modificari nu cred. Editat Iunie 11, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 ... butuc fata de domi, cu janta spate de domi ... Daca vrei de aliaj nu stiu exact. S-ar putea de pe CB500 sau eventual de pe GS500 sa mearga...dar chiar fara modificari nu cred. una spitata sa pun doar discu de la un domi pe ea fara alte modificari nu as gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chris.alfa Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 salutare ma intereseaza un telescop spate pentru un dominator din 91, cine ma poate ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 salutare ma intereseaza un telescop spate pentru un dominator din 91, cine ma poate ajuta? Era in paginile trecute un anunt cu cineva care dezmembra un domi... incearca sa il contactezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 cumpar carburator dominator/slr/vigor/fmx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 ANUNT IMPORTANT PENTRU TARA Intalnire HONDA DOMINATOR la sfarsitul asta de saptamana. Amanunte aici: http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopic.php?f=36&t=112&st=0&sk=t&sd=a&start=440 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Buna. Problema mea se cheama CRASH-BAR .... Am si eu un NX650 din '91 si de ceva timp tot caut niste crashbaruri. Aveti vreo idee daca exista cineva care le poate face la comanda sau exista vreunul dintre voi care vrea sa scape de tablaria in plus ?, eu m-am saturat sa tot repar la carene... Pe net nu am gasit nimic, stiu ca ar fi vrenul prin Cluj care face , dar trebuie mers acolo, eu fiind din Lugoj,intelegeti ca e putin mai complicat. Va rog,ma poate ajuta careva cu vreo solutie sau sugestie ( in afara de cea de a da carenele jos).... Mersi.Se da multa bere la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_tm Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salutare, pentru cei care au nevoie pot oferi ansamblu melc fata +cablu toate noi la 110 roni.. Melcul din imagini echipeaza o roata de xlv600 din '93, aceeasi roata/ax/dimensiuni cu cea de dominator Melcul este metalic. Stima, Liviu Salut. daca le mai ai si merg pe Transalp PD06 din 91, le vreau eu. Ciprian - astept PM. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 propun un schimb: pinion 48 am eu stare f buna. vreau unul de 46, chiar 45. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
j`ariel Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) buna. am si eu nevoie de un sfat. luna viitoare o sa imi iau carnetu moto, si vreau sa-mi cumpar dominator. dar....e muuult prea inalt pentru mine. am inteles ca se poate lasa saua. cat de mult? E o alegere idioata? Am cautat modelul de 250, dar nu am gasit decat cel de 650. Editat Iunie 20, 2011 de j`ariel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 buna. am si eu nevoie de un sfat. luna viitoare o sa imi iau carnetu moto, si vreau sa-mi cumpar dominator. dar....e muuult prea inalt pentru mine. am inteles ca se poate lasa saua. cat de mult? E o alegere idioata? Am cautat modelul de 250, dar nu am gasit decat cel de 650. eu am 1,67 si tot pe Dominator am incalecat prima oara; saua nu se poate "lasa", se poate regla pre-loadul; nu cred deloc ca e o alegere idioata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 saua se poate modifica si cobora cam 2, 3 cm daca iei din ea. si merita sal iei.de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Si pt mine domi e primul motor. Daca vrei sa il lasi mai jos se poate din suspensia spate, si din fata, lasand capetele furcilor mai sus de jug. In privinta suspensiei pe spate daca vrei sa pastrezi cursa telescopului (aka si confortul) cel mai bine e sa procuri oase mai scurte sau mai lungi, dupa caz, nu stiu exact cum afecteaza geometria, se vede la fata locului O modificare, daca il lasi mult jos, trebuie scurtat cricul lateral, ca altfel nu va mai sta pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.