mzrider Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Ai nevoie de joja? Cum ti-a iesit radiatorul de ulei, ma gandesc si eu sa imi fac. Daca poti pune niste poze sa vedem si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Ai nevoie de joja? Cum ti-a iesit radiatorul de ulei, ma gandesc si eu sa imi fac. Daca poti pune niste poze sa vedem si noi Vreau sa imprumut o joja de ulei cu termometru pt RD02. Cat timp? Un weekend, cat trag o fuga pe ici pe colo cu motoru. SI da, e legat de radiatorul de ulei. Momentan functioneaza destul de bine insa nu ii pot aprecia beneficiile pentru ca am schimbat jet-urile din carburator cu unele prea mici si acu am amestec sarac tot timpul. Ar fi trebuit sa se incinga in draci, dar e ok ca temperatura. Apropo, de la 70-80 la ora in sus, temperatura nu trece de 90 de grade. E drept, n-am mers 140 timp de 15 minute sa vad exact. Cand o sa fac si asta ar fi bine sa am si joja aia ca sa masor temperatura in rezervorul de ulei, nu numai la chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Oare e pe direct radiatorul sau ai pus si termostat. Asta mi s-ar parea interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) Oare e pe direct radiatorul sau ai pus si termostat. Asta mi s-ar parea interesant Eu l-am pus pe direct. Am considerat ca e mai simplu sa ii leg un carton daca e chiar asa racoare As fi putut sa-i pun un termostat dar ar fi crescut semnificativ costurile (spre dublu). Editat Iulie 21, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Vreau sa imprumut o joja de ulei cu termometru pt RD02. Cat timp? Un weekend, cat trag o fuga pe ici pe colo cu motoru. SI da, e legat de radiatorul de ulei. Momentan functioneaza destul de bine insa nu ii pot aprecia beneficiile pentru ca am schimbat jet-urile din carburator cu unele prea mici si acu am amestec sarac tot timpul. Ar fi trebuit sa se incinga in draci, dar e ok ca temperatura. Apropo, de la 70-80 la ora in sus, temperatura nu trece de 90 de grade. E drept, n-am mers 140 timp de 15 minute sa vad exact. Cand o sa fac si asta ar fi bine sa am si joja aia ca sa masor temperatura in rezervorul de ulei, nu numai la chiulasa. spune te rog de cat ai pus jet/urile si cat ai consum in oras.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Consumul in oras e irelevant si inca nu am facut un drum lung. Am 145/50 sau 140/50. Ceva pe acolo. Foarte sarac amestecul, chiar si pentru filtru/toba stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut ! Ma gandeam azi sa n-ar strica duminica viitoare sa facem o plimbare cu Dominatoarele noastre, noi cei din Tm, e binevenit oricine altcineva. Ma gandeam sa mergem pana la Ana Lugojana si inapoi sau traseul acela, Tm-Alios-Altringen-Comeat-Hodos-Lucaret-Topolovatu Mare-Recas-Timisoara. La Altringen e o pensiune super unde putem manca, bea ceva , iar drumul este si off cat si on road. Subscrie cineva? Orice alt trase e binevenit, ideea era ca noi sa ne cunostem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut ! Ma gandeam azi sa n-ar strica duminica viitoare sa facem o plimbare cu Dominatoarele noastre, noi cei din Tm, e binevenit oricine altcineva. Ma gandeam sa mergem pana la Ana Lugojana si inapoi sau traseul acela, Tm-Alios-Altringen-Comeat-Hodos-Lucaret-Topolovatu Mare-Recas-Timisoara. La Altringen e o pensiune super unde putem manca, bea ceva , iar drumul este si off cat si on road. Subscrie cineva? Orice alt trase e binevenit, ideea era ca noi sa ne cunostem. Salut! Ma bag si eu! Putem face multe trasee frumoase prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut ! Ma gandeam azi sa n-ar strica duminica viitoare sa facem o plimbare cu Dominatoarele noastre, noi cei din Tm, e binevenit oricine altcineva. Ma gandeam sa mergem pana la Ana Lugojana si inapoi sau traseul acela, Tm-Alios-Altringen-Comeat-Hodos-Lucaret-Topolovatu Mare-Recas-Timisoara. La Altringen e o pensiune super unde putem manca, bea ceva , iar drumul este si off cat si on road. Subscrie cineva? Orice alt trase e binevenit, ideea era ca noi sa ne cunostem. M-as baga si eu, 50% momentan ca pe weekendul viitor am "programata" alta tura. Mai bine continuam cu organizarea pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Da noi astia din Bucuresti nu ne strangem odata? Asa, intr-o marti, pe la fostul Ursu? Eventual, daca nu ne place acolo, putem merge pe langa foisor Hai, care sunteti bucuresteni cu domi-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 deci ti-a placut la voltage cu transalpistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 deci ti-a placut la voltage cu transalpistii Oamenii sunt de vina! Apropo, cui tre sa platesc pt saptamana trecuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrutz Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Salutare, Nou fiind in zona, am incercat sa parcurg discutia asta, insa cele peste 500 de pagini m-au descumpanit.Mi-am luat si eu dominator, prima mea motocicleta, atend fiind la discutiile voastre de pe aici.Astfel, domi din 96 in stare faina, intretinuta si cumparata din italia, 26 000 km ai ei.Am dus-o la o revizie la un servis mai obscur, unde am cam schimbat placute si altele, iar surpriza mare, dupa 800 de km facuti in wkd asta, placutele pe spate s-au dus...btw ceva servis bun recomandati? Mi-ar placea sa mai cunosc offline si alti dominatori, deci contati pe mine la o viitoare intalnire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Salutare, Nou fiind in zona, am incercat sa parcurg discutia asta, insa cele peste 500 de pagini m-au descumpanit.Mi-am luat si eu dominator, prima mea motocicleta, atend fiind la discutiile voastre de pe aici.Astfel, domi din 96 in stare faina, intretinuta si cumparata din italia, 26 000 km ai ei.Am dus-o la o revizie la un servis mai obscur, unde am cam schimbat placute si altele, iar surpriza mare, dupa 800 de km facuti in wkd asta, placutele pe spate s-au dus...btw ceva servis bun recomandati? Mi-ar placea sa mai cunosc offline si alti dominatori, deci contati pe mine la o viitoare intalnire. ti-ai tras placute racing de ktm ? aceeasi surpriza am avut si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrutz Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Nu am habar, insa surpriza mi-a fost mare, cred ca erau totusi ceva chinezarii... In afara de asta, imi moare subit la relanti, cand se incalzeste, trage bine, insa am impresia ca ii cam trebuie cuplu la turatie joasa, vibreaza si suna ciudat pana in 3500 rpm, poate imi pare mie... tare bine ar fi sa ma vad cu cineva cu un domi sa il compar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Invatati-ma baieti , nu stiu ce sa ma fac e a 2-ua oara in 2 zile cind imi sare distributia de la punct . Sa va explic , ieri am fost la o plimbare soft pe dealurile din inprejurimi . Bun , oprim cam o ora, pornesc motorul cu socul tras si fara sa astept sa se incalzeasca plec si cam in 15-20 de metri am inpins socul de tot , motorul s-a bilbait si s-a oprit , moment in care cred eu ca a sarit lantul peste un dinte de-al pinionului distributiei . Dupa multe incercari a pornit cu mult fum si doar in treapta intai in maxim 3500 de ture am ajuns acasa . Azi am pus distributia la punct din nou , am incordat putin arcul intinzatorului patinei , l-am bagat cu greu la loc , am montat chiulasa . A pornit relativ usor si nu se mai auzea cloncanitul de zilele trecute care era (cred) sunetul lantului de distributie lovin blocul cilindrului . dupa citeva ore primesc un telefon si aflu ca trebuie sa ajumg undeva cit mai rapid. Incalec dominatorul si plec linistit , in 5-600 metri iar se bilbaie motorul si moare . Uitasem robinetul benzinei inchis , bun , dau la automat si mi-am dat seama dupa felul greoi de a invirti ca s-a decalat iarasi distributia maine o voi lua de la capat , dar astept orice sfat sugestie sau propunere de ori ce fel in ceea ce priveste aceasta problema . Lantul distributiei pare uzat (intins) dar nu exagerat . modelul e un rd02 din 1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) Nu am habar, insa surpriza mi-a fost mare, cred ca erau totusi ceva chinezarii... In afara de asta, imi moare subit la relanti, cand se incalzeste, trage bine, insa am impresia ca ii cam trebuie cuplu la turatie joasa, vibreaza si suna ciudat pana in 3500 rpm, poate imi pare mie... tare bine ar fi sa ma vad cu cineva cu un domi sa il compar... Motorul asta are cuplul foarte liniar. PRactic dupa 2500rpm ai 80-90% din cuplu maxim. Toata jmecheria e din carburator: nu are "pompa de spritz", deci daca deschizi brusc gazul se va balbai putin. Daca deschizi gazul usurel, nu ai probleme si trage ca tractoru. Crede-ma ca ai mai mult cuplu pana la linia rosie decat orice vitezana. La relanti, e discutabil. Depinde mult de carburatie. Daca vrei bibilit de domi-uri, ori il duci la Honda (culmea e ca se pricep oamenii aia - dar o sa te rupa la bani) ori la baietii care mesteresc domi-uri de ani de zile. Your choice. Editat August 2, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Cum a zis si switch mai cateva posturi mai sus: "noi astia din Bucuresti nu ne strangem odata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Invatati-ma baieti , nu stiu ce sa ma fac e a 2-ua oara in 2 zile cind imi sare distributia de la punct . Sa va explic , ieri am fost la o plimbare soft pe dealurile din inprejurimi . Bun , oprim cam o ora, pornesc motorul cu socul tras si fara sa astept sa se incalzeasca plec si cam in 15-20 de metri am inpins socul de tot , motorul s-a bilbait si s-a oprit , moment in care cred eu ca a sarit lantul peste un dinte de-al pinionului distributiei . Dupa multe incercari a pornit cu mult fum si doar in treapta intai in maxim 3500 de ture am ajuns acasa . Azi am pus distributia la punct din nou , am incordat putin arcul intinzatorului patinei , l-am bagat cu greu la loc , am montat chiulasa . A pornit relativ usor si nu se mai auzea cloncanitul de zilele trecute care era (cred) sunetul lantului de distributie lovin blocul cilindrului . dupa citeva ore primesc un telefon si aflu ca trebuie sa ajumg undeva cit mai rapid. Incalec dominatorul si plec linistit , in 5-600 metri iar se bilbaie motorul si moare . Uitasem robinetul benzinei inchis , bun , dau la automat si mi-am dat seama dupa felul greoi de a invirti ca s-a decalat iarasi distributia maine o voi lua de la capat , dar astept orice sfat sugestie sau propunere de ori ce fel in ceea ce priveste aceasta problema . Lantul distributiei pare uzat (intins) dar nu exagerat . modelul e un rd02 din 1995 Mai, sincer nu stiu cum e posibil sa sara asa lantul de distributie. Dar solutia evidenta ar fi urmatoarea: Comanzi lant nou (200 lei D.I.D. de la motodiscount), comanzi arc de intinzator nou, si patina daca e uzata, si le schimbi. E vorba de 230-250 lei care pot sa salveze motorul. Eu am patit o chestie interesanta: Acum vreo 2 saptamani, eram cu pasagera pe motor si ma cam grabeam. Am stat la un semafor, si cand s-a facut verde am dat sa plec. Pe moment am uitat de pasagera si am vrut sa pornesc de pe loc fara sa turez foarte mult motoreta. Era sa moara motorul iar apoi cum trasesem de gaz a luat-o tare. In momentul ala s-a auzit un sunet, ca o lovitura metal pe metal de undeva din partea stanga. Motoreta porneste, si merge bine, nu scoate fum, nu face nimic deosebit. Eu am pus sunetul ala pe seama lantului de transmisie. Stiu ca e destul de uzat si mai ales pinionul din fata, care e terminat. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) Aveai masina in stanga si nu in dreapta, nu? Probabil a scazut turatia sub 1000 si a intrat decompresoru, dar gaz + ambreiaj a permis motorului sa revina intr-un regim normal fara sa moara (presupun ca reflexele tale de sofer au intrat in functiune si fix asta ai facut). Motivul pentru care s-a auzit din stanga e ca acolo s-a reflectat sunetul din masina de langa tine. Editat August 2, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Apropo ca se discuta de fum: Una bucata dominator '96 60.oookm, scoate fum la pornire, albastru, mult dar numai pe o toba, si nu tot timpul, si nu pe aceeasi toba + la decelarare can ai turatie si tai gazul brusc. Anul asta i-am schimbat simeringurile la supape in Martie, oare ce sa-i fac? sa schimb supape + ghiduri? sau nu merita sa bag atatia bani in motor? Orice idee, sugestie, sfat e bine venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Sigur ai schimbat cum trebe simeringurile? Scaunele erau in regula? Nu ar trebui multi bani sa schimbi scaunele de supapa. Trebuie facut cum trebe, nu romaneste, altfel iti bagi picioarele in ea de treaba. Testat de mai multi tovarasi care si-au facut aiurea schimbarile astea. Unu chiar a ajuns sa bage 1L de ulei la 150 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Mai, sincer nu stiu cum e posibil sa sara asa lantul de distributie. Dar solutia evidenta ar fi urmatoarea: Comanzi lant nou (200 lei D.I.D. de la motodiscount), comanzi arc de intinzator nou, si patina daca e uzata, si le schimbi. E vorba de 230-250 lei care pot sa salveze motorul. Din cite stiti voi , pinioanele distributiei se uzeaza repede , exista o cota sau vreun fel de a le masura uzura ? daca tot ma voi hotari sa fac investitia asta de a schimba lantul de distributie as vrea sa stiu daca e necesar sa schimb si pinioanele. Mersi de raspuns si mai astept eventuale situri de pe unde ati mai cumparat voi piese pt domiatoare la preturi rezonabile si o calitate acceptabila ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Sigur ai schimbat cum trebe simeringurile? Scaunele erau in regula? Nu ar trebui multi bani sa schimbi scaunele de supapa. Trebuie facut cum trebe, nu romaneste, altfel iti bagi picioarele in ea de treaba. Testat de mai multi tovarasi care si-au facut aiurea schimbarile astea. Unu chiar a ajuns sa bage 1L de ulei la 150 km. Da, le-am schimbat cum trebe. Am mai schimbat si la masini si nu am avut probleme. Cat coasta scaunele? ca supapele is scumpe. Nu manca asa mult ulei. Am bagat <1L la un schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Mai, sincer nu stiu cum e posibil sa sara asa lantul de distributie. Dar solutia evidenta ar fi urmatoarea: Comanzi lant nou (200 lei D.I.D. de la motodiscount), comanzi arc de intinzator nou, si patina daca e uzata, si le schimbi. E vorba de 230-250 lei care pot sa salveze motorul. Din cite stiti voi , pinioanele distributiei se uzeaza repede , exista o cota sau vreun fel de a le masura uzura ? daca tot ma voi hotari sa fac investitia asta de a schimba lantul de distributie as vrea sa stiu daca e necesar sa schimb si pinioanele. Mersi de raspuns si mai astept eventuale situri de pe unde ati mai cumparat voi piese pt domiatoare la preturi rezonabile si o calitate acceptabila ! Ia un manual de service. Scrie acolo. Oricum daca cineva a fost destul de inconstient sa mearga cat sa sara distributia, probabil trebuie lant + patine + pinioane + arc intinzator. Probabil. Distributia e 250 lantu, pinioanele cam $50 bucata (mai bine iei unele sh) iar patinele vreo 100-200 lei bucata. Din amintiri. Arcul intinzator e maruntis - 4-5 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.