Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Tu stii vreun producator de ventilatoare diametru sub 80mm, rezistente la praf si apa?

 

E clar ca e nevoie de un ventilator constructie speciala...

La NX 250 este un asemenea ventilator. Trebuie sa cauti la piese SH de motociclete...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misto. Ce dimeniune are ventilatorul respectiv?

 

Oricum de calculator nu merg. Specificatiile trebuie sa fie runs immersed in water, dustproof si temp de functionare (-20 -- 150) grade celsius.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto. Ce dimeniune are ventilatorul respectiv?

 

Oricum de calculator nu merg. Specificatiile trebuie sa fie runs immersed in water, dustproof si temp de functionare (-20 -- 150) grade celsius.

 

Are vreo 90- 95 mmm. Nu e aici motorul sa-l masor...

Daca suprafata radiatorului este mai mare si cauti o racire rapida se pot pune 2 ventilatoare, unul langa altul.

Pentru o functionare in regim optim si consum minim, solutia este un circuit cu termostat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are vreo 90- 95 mmm. Nu e aici motorul sa-l masor...

Daca suprafata radiatorului este mai mare si cauti o racire rapida se pot pune 2 ventilatoare, unul langa altul.

Pentru o functionare in regim optim si consum minim, solutia este un circuit cu termostat.

Problema este de alta natura - orice sate de 6cm e prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0908_2010_ktm_xc_450_xcw_isde_edition_two_strokes/photo_12.html

Exista. Vad ca la modele 530 450...probabil ca gasesti ceva second daca sapi .

Nu-i asta problema, ca iau si nou. Dar ma uit ca radiatorul ala are 9 sau 10 randuri. Al meu are 6 si nu prea am loc pe margine :angryfire:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Maine vreau sa fac o o tura, traseul e in poza atasata. O sa am si o pasagera, prietena. Am emotii insa, ar fi 550 km in 2 zile, drumul e ok, insa cu prietena am ceva retineri, mi se pare cam greu de controlat Domi cu pasager. Ianinte am avut KAWA ER5 si cu Domi e ceva mai dipost-66103-0-93563100-1312530700_thumb.jpgferit. Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OIL COOLER

 

Concluzii pana acum:

- instalarea e putin enervanta, fiind necesare modificari ale kitului

- capacitatea de ulei creste cam cu 300-700mL (asta va zic la urmatoru schimb mai sigur)

- temperatura scade la mers normal cu 10-15 grade

- temperatura in oras scade, dar nu imi dau seama clar cu cat

- temperatura la viteza mare ma astept sa scada drastic ...dar nu am mers cu 120 mai mult de 200m

 

Dupa cum ma asteptam, impactul la mers in oras pe canicula nu e asa drastic pe cat mi-ar fi placut. Trebuie (normal!) montat un ventilator, insa nu gasesc unul atat de mic! :angryfire: Am masurat si am la dispozitie cam... 60mm diametru si vreo 20-25mm grosime (sau vreo 40-45mm in zona centrala). Orice altceva presupune deja reproiectarea unor componente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager?

 

Du-te linistit. Domi merge excelent si pe trasee enduro de dificultate medie cu pasager.

Totul depinde de ghidonist si de experienta pasagerului.

Eu am facut multe mii de km in 2.

 

OIL COOLER

Ai vazut in poza KTM radiatorul? E foarte important. Un motor supraracit merge la fel de rau ca unul supraincalzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Maine vreau sa fac o o tura, traseul e in poza atasata. O sa am si o pasagera, prietena. Am emotii insa, ar fi 550 km in 2 zile, drumul e ok, insa cu prietena am ceva retineri, mi se pare cam greu de controlat Domi cu pasager. Ianinte am avut KAWA ER5 si cu Domi e ceva mai dipost-66103-0-93563100-1312530700_thumb.jpgferit. Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager?

 

Orice enduro inalt si cu suspensii moi ii mai greu de controlat cu pasager, si mai greu cu pasager + bagaje. Mergi linistit, in 50km te-ai obijnuit cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o alta mare problema , poate ma sfatuiti ce e de facut . Ieri dupa ce am repus distributia la punct am constatat ca la volanta jos trebuia sa fie ulei , dar culmea , nu e desi in cadru uleiul e in parametri . Ce e de facut ? sa fie o pompa de ulei bulita ?

Tot pe acea lipsa de ulei la volanta pun si tacanitul lantului de distributie care facea zgomot doar pina se incalzea motorul si probabil ajungea uleiul pe patina si intinzator . In timp ce motorul merge si desfac busonul uleiului din cadru , arunca ulei , deci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la cineva care stie cu ce se mananca dominatoarele, ca asa nu rezolvi mare lucru.

 

Ai un surub de verificare a sistemului de ungere. In dreapta, mai jos de capacul filtrului de ulei, cam in dreptul pedalei de frana. E un surub solitar cu cap de 10 sau 12 - nu mai stiu.

 

Daca la relanti iti curge pe acolo sau macar supura, sistemul e in regula. Mi se pare ca trebe tinut motoru drept nu pe cric lateral.

 

Apropo, tu erai tipu cu distributia sarita si pise lipsa la decompresor? Daca da, suna-l pe baiatu care te-a ajutat cu decompresoru ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la cineva care stie cu ce se mananca dominatoarele, ca asa nu rezolvi mare lucru.

 

Ai un surub de verificare a sistemului de ungere. In dreapta, mai jos de capacul filtrului de ulei, cam in dreptul pedalei de frana. E un surub solitar cu cap de 10 sau 12 - nu mai stiu.

 

Daca la relanti iti curge pe acolo sau macar supura, sistemul e in regula. Mi se pare ca trebe tinut motoru drept nu pe cric lateral.

 

Apropo, tu erai tipu cu distributia sarita si pise lipsa la decompresor? Daca da, suna-l pe baiatu care te-a ajutat cu decompresoru ;)

Salut , eu eram tipul caruia ii sarea distributia dar nu din cauza decompresorului ci cred ca e prea uzat lantul . Intradevar e un surub exact in dreptul pedalei de frina , cu cap de 10 , ulei curge chiar si cu motorul oprit , cu el pornit arunca aproape un metru jetul , chiar la relani. Alta intrebare pt tine sau pt orice cunoscator , e normal ca patina din dreapta , ( cea dinspre roata fata ) sa se miste asa libera cind pe lant cind in cilindru ? inteleg ca nu are arc dar in frina de motor acolo face bucla lantul distributiei , mie asa imi sare distributia , nu la tras , doar cind primeste soc in frina de motor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , eu eram tipul caruia ii sarea distributia dar nu din cauza decompresorului ci cred ca e prea uzat lantul . Intradevar e un surub exact in dreptul pedalei de frina , cu cap de 10 , ulei curge chiar si cu motorul oprit , cu el pornit arunca aproape un metru jetul , chiar la relani. Alta intrebare pt tine sau pt orice cunoscator , e normal ca patina din dreapta , ( cea dinspre roata fata ) sa se miste asa libera cind pe lant cind in cilindru ? inteleg ca nu are arc dar in frina de motor acolo face bucla lantul distributiei , mie asa imi sare distributia , nu la tras , doar cind primeste soc in frina de motor !

 

Acolo ar trebui sa desfaci si sa verifici patina sa vezi daca e rupta pe undeva. Uita-te la poze pe oemmotorparts si vezi eventuale diferente.

 

Referitor la ulei: Sunt 2 site pe traseu. Una e la baza cadrului (rezervor de ulei) si o poti scoate destul de usor cand faci schimbul si alta este in dreapta, sub capacul care vine pe cutie.... Scrie in manual mai multe.

spor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo ar trebui sa desfaci si sa verifici patina sa vezi daca e rupta pe undeva. Uita-te la poze pe oemmotorparts si vezi eventuale diferente.

 

Referitor la ulei: Sunt 2 site pe traseu. Una e la baza cadrului (rezervor de ulei) si o poti scoate destul de usor cand faci schimbul si alta este in dreapta, sub capacul care vine pe cutie.... Scrie in manual mai multe.

spor! :)

OK , o sa verific patina , dar in ceea ce priveste sitele cred ca le pot curata doar dind capacul din dreapta cu totul jos , dupa cum am vazut in manual , sau este si alt fel de a ajunge la ele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK , o sa verific patina , dar in ceea ce priveste sitele cred ca le pot curata doar dind capacul din dreapta cu totul jos , dupa cum am vazut in manual , sau este si alt fel de a ajunge la ele ?

 

Asa este. Trebuie sa dai capacul din dreapta jos ca sa ajungi la una dintre site. Dar acel capac oricum trebuie sa il desfaci cand schimbi lantul de distibutie; deci poti sa faci mai multe operatiuni de-odata.

Pt cealalta sita e relativ usor; dai jos scutul, golesti uleiul, desfaci conducta de la baza cadrului, o dai la o parte, si apoi desfaci sita. Din exterior arata ca un niplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Trebuie sa dai capacul din dreapta jos ca sa ajungi la una dintre site. Dar acel capac oricum trebuie sa il desfaci cand schimbi lantul de distibutie; deci poti sa faci mai multe operatiuni de-odata.

Pt cealalta sita e relativ usor; dai jos scutul, golesti uleiul, desfaci conducta de la baza cadrului, o dai la o parte, si apoi desfaci sita. Din exterior arata ca un niplu.

Mersi fain phreak_or , luni imi voi face timp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta chestie: conducta subtire care merge de deasupra filtrului de ulei pana in spatele capacului de cilindru, pe exterior. Tre sa o stii. Ei bine, daca desfaci suburul de sus cand merge motorul, curge ulei? Daca da, sigur nu ai treaba cu pompa de ulei.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta chestie: conducta subtire care merge de deasupra filtrului de ulei pana in spatele capacului de cilindru, pe exterior. Tre sa o stii. Ei bine, daca desfaci suburul de sus cand merge motorul, curge ulei? Daca da, sigur nu ai treaba cu pompa de ulei.

Nu am desfacut dar odata ce vine ulei pe returul care pleaca din capacul chulasei si intra in cadru in dreptul busonului in partea dreapta ... nu stiu ce sa zic . Dar ramane marea dilema : de ce nu am ulei la aprindere , unde e platoul (magnetoul) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OIL COOLER:

- jmecher rau

- nu prea conteaza deosebit de mult temperatura ambianta

- la drum lung, temperaturile stau intre 85 si 105 (viteze de 90-140), ce-i drept nu pe canicula maxima

- la mers ultralejer (50-60 la ora) temperaturile cam scad pana la 80; era totusi frigut afara

- la mers de noapte, 110 constant, temperatura de 90 grade

 

Concluzii:

- ar trebui ventilator pentru oras; inca studiez problema

- pentru drum lung trebuie termostat

- imi permit sa recomand 10w-40 la domi all year 'round; eu o sa bag niste full synth Castrol sa vad ce zice :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto chestia cu radiatorul de ulei :)

Am o idee ca alternativa la asta:

O termocupla reglabila, pusa undeva pe carcasa motorului, sau chiar pe o conducta de ulei; Termocupla in cauza sa dea drumul unui ventialor (gen cel de radiator de masina, probabil mai mic) care sa fie prins direct, cu niste clame, pe aripioarele de racire ale motorului, in partea stanga.

=> racire fortata cu aer, simplu, eficient(cred), si ieftin. :)

Ce-i drept nu cred ca ajuta la aspect :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. A postat si la sectiundea de accidente.

Sambata 6.08.2011 in jurul orei 15 am fost implicat intr-un accident pe DN3 imdediat dupa Ostrov spre Constanta.In momentul in care eram in depasirea unei masini care se deplasa cu viteza destul de mica(aproximatov 40Km/H),m-am trezit cu o alta masina in stanca (pe scurt a triplat),care a iesit putin in afara drumului si a pierdut controlu,venind direct peste mine si impinganduma in masina care o depaseam in acel moment.Am cazut pe partea stanga. Eu am scapat cu cateva jullituri mai zdravane, dar pasagera mea a fost mai rau accidentata(in acest moment e in stare buna, nu a avut nevoie de internare in spital). Motocicleta (o HONDA DOMNINATOR) a fost tavalita putin da cu ajutorul unor localnici, dupa ce a fost pozata de catre politia rutiera venita la locul accidentului, am reusit sa o facem cat decat folosibila, ca sa nu o las in camp si am ajuns cu ea in Constanta(unde a trebuit sa ajung la politie pentru declarati si sa-mi recuperez pasagerul de la spital). Acum rugamintea mea la voi este urmatoarea care poate sa ma ajute sa aduc motocicleta din Constanta in Bucuresti.

Va multumesc.

Asfalt uscat. si feritiva de oameni cu numere de bulgaria!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...