emilian_rks Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Salut, saptamana aceasta vreau sa-mi pun pe capra Heidenau k60 Scout. Ce parere aveti de ele? Puteti oferi ceva feedback? Mersi Da, eu am avut pe Domi K60 - inca nu aparuse SCOUT. Foarte multumit de ele, merg bine pe asfalt uscat cat si ud.Pe noroi - merg binisor. Singura problema e zgomotul de rulare. Motorul l-am luat cu Metzeler Tourance si dupa ce i-am pus K60 vajaia destul de tare. Eu am luat mobra in primavara 2008 si am pus set nou fata spate, dupa 11.ooo am schimbat doar spatele, si dupa inca 10.ooo am schimbat ambele. Fata probabil mai ducea vreo 3-4.ooo Acum are aproape 8.ooo si mai are destula carne. Probabil ca nu s-a tocit asa mult ca nu a mai mers pe drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Switch, oare nu pui niste fotografii cu radiatorul tau de ulei? Editat August 3, 2011 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Mersi. Vineri ii pun incaltari noi. Sper sa-i placa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ti-am mai raspuns odata, pe celalalt topic. Nu arunca banii pe K60 Scout. Ia K60 simple. In rest, bani de benzina. Vorbesc foarte serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ce parere aveti despre placutele de frana FERODO? Vreau sa le schimb pe cele din fata. Fac o galagie de ma scoate din minti (TRW). As lua organice, o fi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Am avut Ferodo pe spate, sinter, si m-au tinut mult si bine. Nu imi aduc aminte sa fi scartait. Cand am cumparat nu stiam ca e mai bine sa iau organice. Era o senzatie ciudatica pe franare, in sensul ca parca nu era foarte dozabil, dar nu ma plang. Nu am avut niciodata nevoie de frana spate si sa ma lase balta. On a sidenote, la primu schimb de placute voi reveni la Nissin. Scumpe, al dracu de scumpe, dar pe atat de bune. Switch, oare nu pui niste fotografii cu radiatorul tau de ulei? Duminica - il testez sambata in conditii extreme: drum lung si variat, presarat cu de toate. Temperaturi de baragan si munte, soare si probabil ceva norisori - din astea. Unde mai pui ca am ulei mineral in motor pe moment. Editat August 3, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Duminica - il testez sambata in conditii extreme: drum lung si variat, presarat cu de toate. Temperaturi de baragan si munte, soare si probabil ceva norisori - din astea. Unde mai pui ca am ulei mineral in motor pe moment. Deci nu l-ai montat inca... te rog sa faci niste poze dupa montaj si astept concluziile testului. L-ai facut la comanda sau e pentru alt tip de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Deci nu l-ai montat inca... te rog sa faci niste poze dupa montaj si astept concluziile testului. L-ai facut la comanda sau e pentru alt tip de motor? E montat pe motorul meu de vreo luna de zile. De fapt de trei, dar merg doar de o luna Poza aia e facuta in noiembrie cand l-am primit E facut la comanda, dupa schemele de radiator Jagg pentru domi, de un mester din Brasov, foarte... om. Ardelean de-al tau Il recomand pentru chestii similare. Pentru montare, am apleat la alt mester, de data asta american, care a facut un kit de montare absolut impecabil. Laser cut stuff, polished, absolut profi. Arata de milioane. A costat insa cam de trei ori cat radiatorul, dar eu zic k merita. Costurile totale cred ca au fost pe la 125 euro. Inca mai caut un electroventilator mai micut, rezistent la praf si apa, pe care sa il leg prin ceva termocupla/releu. Sunt convins ca jafurile alea de calculator nu rezista la 120 grade, apa si nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 daca pui radiator de ulei la citi km faci schibu de ulei? merge termocupla de pegaso? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 daca pui radiator de ulei la citi km faci schibu de ulei? merge termocupla de pegaso? Habar nu am. Tu stii vreun producator de ventilatoare diametru sub 80mm, rezistente la praf si apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Habar nu am. Tu stii vreun producator de ventilatoare diametru sub 80mm, rezistente la praf si apa? sint ceva pt calculatoare din inox. da is extrem de scumpe. m-am uitat si eu dar am renuntat. ma gindeam la sistemu de racire de pe pegaso. cu ventilatoru exact ca si la pegasa. pe interior. e mai ferit de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Tu stii vreun producator de ventilatoare diametru sub 80mm, rezistente la praf si apa? E clar ca e nevoie de un ventilator constructie speciala... La NX 250 este un asemenea ventilator. Trebuie sa cauti la piese SH de motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Misto. Ce dimeniune are ventilatorul respectiv? Oricum de calculator nu merg. Specificatiile trebuie sa fie runs immersed in water, dustproof si temp de functionare (-20 -- 150) grade celsius. Editat August 4, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Misto. Ce dimeniune are ventilatorul respectiv? Oricum de calculator nu merg. Specificatiile trebuie sa fie runs immersed in water, dustproof si temp de functionare (-20 -- 150) grade celsius. Are vreo 90- 95 mmm. Nu e aici motorul sa-l masor... Daca suprafata radiatorului este mai mare si cauti o racire rapida se pot pune 2 ventilatoare, unul langa altul. Pentru o functionare in regim optim si consum minim, solutia este un circuit cu termostat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Are vreo 90- 95 mmm. Nu e aici motorul sa-l masor... Daca suprafata radiatorului este mai mare si cauti o racire rapida se pot pune 2 ventilatoare, unul langa altul. Pentru o functionare in regim optim si consum minim, solutia este un circuit cu termostat. Problema este de alta natura - orice sate de 6cm e prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Poti cauta ( daca au) la KTM-uri, ei au cate 2 radiatoare mai mici si poate au ventilatoare mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Poti cauta ( daca au) la KTM-uri, ei au cate 2 radiatoare mai mici si poate au ventilatoare mai mici. Multam de pont! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0908_2010_ktm_xc_450_xcw_isde_edition_two_strokes/photo_12.html Exista. Vad ca la modele 530 450...probabil ca gasesti ceva second daca sapi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0908_2010_ktm_xc_450_xcw_isde_edition_two_strokes/photo_12.html Exista. Vad ca la modele 530 450...probabil ca gasesti ceva second daca sapi . Nu-i asta problema, ca iau si nou. Dar ma uit ca radiatorul ala are 9 sau 10 randuri. Al meu are 6 si nu prea am loc pe margine Editat August 5, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Salutare. Maine vreau sa fac o o tura, traseul e in poza atasata. O sa am si o pasagera, prietena. Am emotii insa, ar fi 550 km in 2 zile, drumul e ok, insa cu prietena am ceva retineri, mi se pare cam greu de controlat Domi cu pasager. Ianinte am avut KAWA ER5 si cu Domi e ceva mai diferit. Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Nou am vazut ca e 120 de dolari... dar trebuie sa te uiti la specificatiile ventilatorului...inca nu am gasit..dar poti sa vezi si latimea radiatorului ktm si atunci iti poti face o idee de latimea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 OIL COOLER Concluzii pana acum: - instalarea e putin enervanta, fiind necesare modificari ale kitului - capacitatea de ulei creste cam cu 300-700mL (asta va zic la urmatoru schimb mai sigur) - temperatura scade la mers normal cu 10-15 grade - temperatura in oras scade, dar nu imi dau seama clar cu cat - temperatura la viteza mare ma astept sa scada drastic ...dar nu am mers cu 120 mai mult de 200m Dupa cum ma asteptam, impactul la mers in oras pe canicula nu e asa drastic pe cat mi-ar fi placut. Trebuie (normal!) montat un ventilator, insa nu gasesc unul atat de mic! Am masurat si am la dispozitie cam... 60mm diametru si vreo 20-25mm grosime (sau vreo 40-45mm in zona centrala). Orice altceva presupune deja reproiectarea unor componente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager? Du-te linistit. Domi merge excelent si pe trasee enduro de dificultate medie cu pasager. Totul depinde de ghidonist si de experienta pasagerului. Eu am facut multe mii de km in 2. OIL COOLER Ai vazut in poza KTM radiatorul? E foarte important. Un motor supraracit merge la fel de rau ca unul supraincalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Salutare. Maine vreau sa fac o o tura, traseul e in poza atasata. O sa am si o pasagera, prietena. Am emotii insa, ar fi 550 km in 2 zile, drumul e ok, insa cu prietena am ceva retineri, mi se pare cam greu de controlat Domi cu pasager. Ianinte am avut KAWA ER5 si cu Domi e ceva mai diferit. Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager? Orice enduro inalt si cu suspensii moi ii mai greu de controlat cu pasager, si mai greu cu pasager + bagaje. Mergi linistit, in 50km te-ai obijnuit cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Am o alta mare problema , poate ma sfatuiti ce e de facut . Ieri dupa ce am repus distributia la punct am constatat ca la volanta jos trebuia sa fie ulei , dar culmea , nu e desi in cadru uleiul e in parametri . Ce e de facut ? sa fie o pompa de ulei bulita ? Tot pe acea lipsa de ulei la volanta pun si tacanitul lantului de distributie care facea zgomot doar pina se incalzea motorul si probabil ajungea uleiul pe patina si intinzator . In timp ce motorul merge si desfac busonul uleiului din cadru , arunca ulei , deci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.