phreak_or Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Aveai masina in stanga si nu in dreapta, nu? Probabil a scazut turatia sub 1000 si a intrat decompresoru, dar gaz + ambreiaj a permis motorului sa revina intr-un regim normal fara sa moara (presupun ca reflexele tale de sofer au intrat in functiune si fix asta ai facut). Motivul pentru care s-a auzit din stanga e ca acolo s-a reflectat sunetul din masina de langa tine. De fapt masina era in dreapta. Si da, a fost combinatia de gaz+ambreiaj. In principiu, m-am gandit ca daca e ok, merge bine, porneste bine si pare sa aiba nici o problema nu e cazul sa ma ingrijorez. Intr-adevar sunetul a fost asemanator cu cel pe care il face cand merge subturat. Pentru rectificarea supapelor si a scaunelor, daca uzura nu e mare se poate si asa (nu am incercat dar pare o idee...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Pentru rectificarea supapelor si a scaunelor, daca uzura nu e mare se poate si asa (nu am incercat dar pare o idee...) Rectificarea supapelor si a scaunelor se face in caz ca pierzi compresie. Daca fumega e alta problema - ghidul supapelor. Ghidurile sunt probabil defecte si posibil si supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 intrebare: daca fac un deflector de vant ma ajuta sau il fac degeaba? mentionez ca nu am parbriz inalt ci doar cel de fabrica. reusesc sa trec curentul de aer peste casca doar din deflector? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) intrebare: daca fac un deflector de vant ma ajuta sau il fac degeaba? mentionez ca nu am parbriz inalt ci doar cel de fabrica. reusesc sa trec curentul de aer peste casca doar din deflector? Nu. La modelul 96, trebuie parbriz inalt si ceva deflector ca sa scapi de vant in casca. Editat August 3, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Salut, saptamana aceasta vreau sa-mi pun pe capra Heidenau k60 Scout. Ce parere aveti de ele? Puteti oferi ceva feedback? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Salut, saptamana aceasta vreau sa-mi pun pe capra Heidenau k60 Scout. Ce parere aveti de ele? Puteti oferi ceva feedback? Mersi Da, eu am avut pe Domi K60 - inca nu aparuse SCOUT. Foarte multumit de ele, merg bine pe asfalt uscat cat si ud.Pe noroi - merg binisor. Singura problema e zgomotul de rulare. Motorul l-am luat cu Metzeler Tourance si dupa ce i-am pus K60 vajaia destul de tare. Eu am luat mobra in primavara 2008 si am pus set nou fata spate, dupa 11.ooo am schimbat doar spatele, si dupa inca 10.ooo am schimbat ambele. Fata probabil mai ducea vreo 3-4.ooo Acum are aproape 8.ooo si mai are destula carne. Probabil ca nu s-a tocit asa mult ca nu a mai mers pe drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Switch, oare nu pui niste fotografii cu radiatorul tau de ulei? Editat August 3, 2011 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Mersi. Vineri ii pun incaltari noi. Sper sa-i placa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ti-am mai raspuns odata, pe celalalt topic. Nu arunca banii pe K60 Scout. Ia K60 simple. In rest, bani de benzina. Vorbesc foarte serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ce parere aveti despre placutele de frana FERODO? Vreau sa le schimb pe cele din fata. Fac o galagie de ma scoate din minti (TRW). As lua organice, o fi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Am avut Ferodo pe spate, sinter, si m-au tinut mult si bine. Nu imi aduc aminte sa fi scartait. Cand am cumparat nu stiam ca e mai bine sa iau organice. Era o senzatie ciudatica pe franare, in sensul ca parca nu era foarte dozabil, dar nu ma plang. Nu am avut niciodata nevoie de frana spate si sa ma lase balta. On a sidenote, la primu schimb de placute voi reveni la Nissin. Scumpe, al dracu de scumpe, dar pe atat de bune. Switch, oare nu pui niste fotografii cu radiatorul tau de ulei? Duminica - il testez sambata in conditii extreme: drum lung si variat, presarat cu de toate. Temperaturi de baragan si munte, soare si probabil ceva norisori - din astea. Unde mai pui ca am ulei mineral in motor pe moment. Editat August 3, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Duminica - il testez sambata in conditii extreme: drum lung si variat, presarat cu de toate. Temperaturi de baragan si munte, soare si probabil ceva norisori - din astea. Unde mai pui ca am ulei mineral in motor pe moment. Deci nu l-ai montat inca... te rog sa faci niste poze dupa montaj si astept concluziile testului. L-ai facut la comanda sau e pentru alt tip de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Deci nu l-ai montat inca... te rog sa faci niste poze dupa montaj si astept concluziile testului. L-ai facut la comanda sau e pentru alt tip de motor? E montat pe motorul meu de vreo luna de zile. De fapt de trei, dar merg doar de o luna Poza aia e facuta in noiembrie cand l-am primit E facut la comanda, dupa schemele de radiator Jagg pentru domi, de un mester din Brasov, foarte... om. Ardelean de-al tau Il recomand pentru chestii similare. Pentru montare, am apleat la alt mester, de data asta american, care a facut un kit de montare absolut impecabil. Laser cut stuff, polished, absolut profi. Arata de milioane. A costat insa cam de trei ori cat radiatorul, dar eu zic k merita. Costurile totale cred ca au fost pe la 125 euro. Inca mai caut un electroventilator mai micut, rezistent la praf si apa, pe care sa il leg prin ceva termocupla/releu. Sunt convins ca jafurile alea de calculator nu rezista la 120 grade, apa si nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 daca pui radiator de ulei la citi km faci schibu de ulei? merge termocupla de pegaso? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 daca pui radiator de ulei la citi km faci schibu de ulei? merge termocupla de pegaso? Habar nu am. Tu stii vreun producator de ventilatoare diametru sub 80mm, rezistente la praf si apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Habar nu am. Tu stii vreun producator de ventilatoare diametru sub 80mm, rezistente la praf si apa? sint ceva pt calculatoare din inox. da is extrem de scumpe. m-am uitat si eu dar am renuntat. ma gindeam la sistemu de racire de pe pegaso. cu ventilatoru exact ca si la pegasa. pe interior. e mai ferit de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Tu stii vreun producator de ventilatoare diametru sub 80mm, rezistente la praf si apa? E clar ca e nevoie de un ventilator constructie speciala... La NX 250 este un asemenea ventilator. Trebuie sa cauti la piese SH de motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Misto. Ce dimeniune are ventilatorul respectiv? Oricum de calculator nu merg. Specificatiile trebuie sa fie runs immersed in water, dustproof si temp de functionare (-20 -- 150) grade celsius. Editat August 4, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Misto. Ce dimeniune are ventilatorul respectiv? Oricum de calculator nu merg. Specificatiile trebuie sa fie runs immersed in water, dustproof si temp de functionare (-20 -- 150) grade celsius. Are vreo 90- 95 mmm. Nu e aici motorul sa-l masor... Daca suprafata radiatorului este mai mare si cauti o racire rapida se pot pune 2 ventilatoare, unul langa altul. Pentru o functionare in regim optim si consum minim, solutia este un circuit cu termostat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Are vreo 90- 95 mmm. Nu e aici motorul sa-l masor... Daca suprafata radiatorului este mai mare si cauti o racire rapida se pot pune 2 ventilatoare, unul langa altul. Pentru o functionare in regim optim si consum minim, solutia este un circuit cu termostat. Problema este de alta natura - orice sate de 6cm e prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Poti cauta ( daca au) la KTM-uri, ei au cate 2 radiatoare mai mici si poate au ventilatoare mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Poti cauta ( daca au) la KTM-uri, ei au cate 2 radiatoare mai mici si poate au ventilatoare mai mici. Multam de pont! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0908_2010_ktm_xc_450_xcw_isde_edition_two_strokes/photo_12.html Exista. Vad ca la modele 530 450...probabil ca gasesti ceva second daca sapi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0908_2010_ktm_xc_450_xcw_isde_edition_two_strokes/photo_12.html Exista. Vad ca la modele 530 450...probabil ca gasesti ceva second daca sapi . Nu-i asta problema, ca iau si nou. Dar ma uit ca radiatorul ala are 9 sau 10 randuri. Al meu are 6 si nu prea am loc pe margine Editat August 5, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Salutare. Maine vreau sa fac o o tura, traseul e in poza atasata. O sa am si o pasagera, prietena. Am emotii insa, ar fi 550 km in 2 zile, drumul e ok, insa cu prietena am ceva retineri, mi se pare cam greu de controlat Domi cu pasager. Ianinte am avut KAWA ER5 si cu Domi e ceva mai diferit. Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.