NX250 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Tu stii vreun producator de ventilatoare diametru sub 80mm, rezistente la praf si apa? E clar ca e nevoie de un ventilator constructie speciala... La NX 250 este un asemenea ventilator. Trebuie sa cauti la piese SH de motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Misto. Ce dimeniune are ventilatorul respectiv? Oricum de calculator nu merg. Specificatiile trebuie sa fie runs immersed in water, dustproof si temp de functionare (-20 -- 150) grade celsius. Editat August 4, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Misto. Ce dimeniune are ventilatorul respectiv? Oricum de calculator nu merg. Specificatiile trebuie sa fie runs immersed in water, dustproof si temp de functionare (-20 -- 150) grade celsius. Are vreo 90- 95 mmm. Nu e aici motorul sa-l masor... Daca suprafata radiatorului este mai mare si cauti o racire rapida se pot pune 2 ventilatoare, unul langa altul. Pentru o functionare in regim optim si consum minim, solutia este un circuit cu termostat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Are vreo 90- 95 mmm. Nu e aici motorul sa-l masor... Daca suprafata radiatorului este mai mare si cauti o racire rapida se pot pune 2 ventilatoare, unul langa altul. Pentru o functionare in regim optim si consum minim, solutia este un circuit cu termostat. Problema este de alta natura - orice sate de 6cm e prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Poti cauta ( daca au) la KTM-uri, ei au cate 2 radiatoare mai mici si poate au ventilatoare mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Poti cauta ( daca au) la KTM-uri, ei au cate 2 radiatoare mai mici si poate au ventilatoare mai mici. Multam de pont! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0908_2010_ktm_xc_450_xcw_isde_edition_two_strokes/photo_12.html Exista. Vad ca la modele 530 450...probabil ca gasesti ceva second daca sapi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) http://www.dirtrider.com/reviews/dirt_bike/141_0908_2010_ktm_xc_450_xcw_isde_edition_two_strokes/photo_12.html Exista. Vad ca la modele 530 450...probabil ca gasesti ceva second daca sapi . Nu-i asta problema, ca iau si nou. Dar ma uit ca radiatorul ala are 9 sau 10 randuri. Al meu are 6 si nu prea am loc pe margine Editat August 5, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Salutare. Maine vreau sa fac o o tura, traseul e in poza atasata. O sa am si o pasagera, prietena. Am emotii insa, ar fi 550 km in 2 zile, drumul e ok, insa cu prietena am ceva retineri, mi se pare cam greu de controlat Domi cu pasager. Ianinte am avut KAWA ER5 si cu Domi e ceva mai diferit. Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Nou am vazut ca e 120 de dolari... dar trebuie sa te uiti la specificatiile ventilatorului...inca nu am gasit..dar poti sa vezi si latimea radiatorului ktm si atunci iti poti face o idee de latimea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 OIL COOLER Concluzii pana acum: - instalarea e putin enervanta, fiind necesare modificari ale kitului - capacitatea de ulei creste cam cu 300-700mL (asta va zic la urmatoru schimb mai sigur) - temperatura scade la mers normal cu 10-15 grade - temperatura in oras scade, dar nu imi dau seama clar cu cat - temperatura la viteza mare ma astept sa scada drastic ...dar nu am mers cu 120 mai mult de 200m Dupa cum ma asteptam, impactul la mers in oras pe canicula nu e asa drastic pe cat mi-ar fi placut. Trebuie (normal!) montat un ventilator, insa nu gasesc unul atat de mic! Am masurat si am la dispozitie cam... 60mm diametru si vreo 20-25mm grosime (sau vreo 40-45mm in zona centrala). Orice altceva presupune deja reproiectarea unor componente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager? Du-te linistit. Domi merge excelent si pe trasee enduro de dificultate medie cu pasager. Totul depinde de ghidonist si de experienta pasagerului. Eu am facut multe mii de km in 2. OIL COOLER Ai vazut in poza KTM radiatorul? E foarte important. Un motor supraracit merge la fel de rau ca unul supraincalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Salutare. Maine vreau sa fac o o tura, traseul e in poza atasata. O sa am si o pasagera, prietena. Am emotii insa, ar fi 550 km in 2 zile, drumul e ok, insa cu prietena am ceva retineri, mi se pare cam greu de controlat Domi cu pasager. Ianinte am avut KAWA ER5 si cu Domi e ceva mai diferit. Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager? Orice enduro inalt si cu suspensii moi ii mai greu de controlat cu pasager, si mai greu cu pasager + bagaje. Mergi linistit, in 50km te-ai obijnuit cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Am o alta mare problema , poate ma sfatuiti ce e de facut . Ieri dupa ce am repus distributia la punct am constatat ca la volanta jos trebuia sa fie ulei , dar culmea , nu e desi in cadru uleiul e in parametri . Ce e de facut ? sa fie o pompa de ulei bulita ? Tot pe acea lipsa de ulei la volanta pun si tacanitul lantului de distributie care facea zgomot doar pina se incalzea motorul si probabil ajungea uleiul pe patina si intinzator . In timp ce motorul merge si desfac busonul uleiului din cadru , arunca ulei , deci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Du-te la cineva care stie cu ce se mananca dominatoarele, ca asa nu rezolvi mare lucru. Ai un surub de verificare a sistemului de ungere. In dreapta, mai jos de capacul filtrului de ulei, cam in dreptul pedalei de frana. E un surub solitar cu cap de 10 sau 12 - nu mai stiu. Daca la relanti iti curge pe acolo sau macar supura, sistemul e in regula. Mi se pare ca trebe tinut motoru drept nu pe cric lateral. Apropo, tu erai tipu cu distributia sarita si pise lipsa la decompresor? Daca da, suna-l pe baiatu care te-a ajutat cu decompresoru Editat August 5, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Du-te la cineva care stie cu ce se mananca dominatoarele, ca asa nu rezolvi mare lucru. Ai un surub de verificare a sistemului de ungere. In dreapta, mai jos de capacul filtrului de ulei, cam in dreptul pedalei de frana. E un surub solitar cu cap de 10 sau 12 - nu mai stiu. Daca la relanti iti curge pe acolo sau macar supura, sistemul e in regula. Mi se pare ca trebe tinut motoru drept nu pe cric lateral. Apropo, tu erai tipu cu distributia sarita si pise lipsa la decompresor? Daca da, suna-l pe baiatu care te-a ajutat cu decompresoru Salut , eu eram tipul caruia ii sarea distributia dar nu din cauza decompresorului ci cred ca e prea uzat lantul . Intradevar e un surub exact in dreptul pedalei de frina , cu cap de 10 , ulei curge chiar si cu motorul oprit , cu el pornit arunca aproape un metru jetul , chiar la relani. Alta intrebare pt tine sau pt orice cunoscator , e normal ca patina din dreapta , ( cea dinspre roata fata ) sa se miste asa libera cind pe lant cind in cilindru ? inteleg ca nu are arc dar in frina de motor acolo face bucla lantul distributiei , mie asa imi sare distributia , nu la tras , doar cind primeste soc in frina de motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Salut , eu eram tipul caruia ii sarea distributia dar nu din cauza decompresorului ci cred ca e prea uzat lantul . Intradevar e un surub exact in dreptul pedalei de frina , cu cap de 10 , ulei curge chiar si cu motorul oprit , cu el pornit arunca aproape un metru jetul , chiar la relani. Alta intrebare pt tine sau pt orice cunoscator , e normal ca patina din dreapta , ( cea dinspre roata fata ) sa se miste asa libera cind pe lant cind in cilindru ? inteleg ca nu are arc dar in frina de motor acolo face bucla lantul distributiei , mie asa imi sare distributia , nu la tras , doar cind primeste soc in frina de motor ! Acolo ar trebui sa desfaci si sa verifici patina sa vezi daca e rupta pe undeva. Uita-te la poze pe oemmotorparts si vezi eventuale diferente. Referitor la ulei: Sunt 2 site pe traseu. Una e la baza cadrului (rezervor de ulei) si o poti scoate destul de usor cand faci schimbul si alta este in dreapta, sub capacul care vine pe cutie.... Scrie in manual mai multe. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Acolo ar trebui sa desfaci si sa verifici patina sa vezi daca e rupta pe undeva. Uita-te la poze pe oemmotorparts si vezi eventuale diferente. Referitor la ulei: Sunt 2 site pe traseu. Una e la baza cadrului (rezervor de ulei) si o poti scoate destul de usor cand faci schimbul si alta este in dreapta, sub capacul care vine pe cutie.... Scrie in manual mai multe. spor! OK , o sa verific patina , dar in ceea ce priveste sitele cred ca le pot curata doar dind capacul din dreapta cu totul jos , dupa cum am vazut in manual , sau este si alt fel de a ajunge la ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 OK , o sa verific patina , dar in ceea ce priveste sitele cred ca le pot curata doar dind capacul din dreapta cu totul jos , dupa cum am vazut in manual , sau este si alt fel de a ajunge la ele ? Asa este. Trebuie sa dai capacul din dreapta jos ca sa ajungi la una dintre site. Dar acel capac oricum trebuie sa il desfaci cand schimbi lantul de distibutie; deci poti sa faci mai multe operatiuni de-odata. Pt cealalta sita e relativ usor; dai jos scutul, golesti uleiul, desfaci conducta de la baza cadrului, o dai la o parte, si apoi desfaci sita. Din exterior arata ca un niplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Asa este. Trebuie sa dai capacul din dreapta jos ca sa ajungi la una dintre site. Dar acel capac oricum trebuie sa il desfaci cand schimbi lantul de distibutie; deci poti sa faci mai multe operatiuni de-odata. Pt cealalta sita e relativ usor; dai jos scutul, golesti uleiul, desfaci conducta de la baza cadrului, o dai la o parte, si apoi desfaci sita. Din exterior arata ca un niplu. Mersi fain phreak_or , luni imi voi face timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 (editat) Alta chestie: conducta subtire care merge de deasupra filtrului de ulei pana in spatele capacului de cilindru, pe exterior. Tre sa o stii. Ei bine, daca desfaci suburul de sus cand merge motorul, curge ulei? Daca da, sigur nu ai treaba cu pompa de ulei. Editat August 7, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Alta chestie: conducta subtire care merge de deasupra filtrului de ulei pana in spatele capacului de cilindru, pe exterior. Tre sa o stii. Ei bine, daca desfaci suburul de sus cand merge motorul, curge ulei? Daca da, sigur nu ai treaba cu pompa de ulei. Nu am desfacut dar odata ce vine ulei pe returul care pleaca din capacul chulasei si intra in cadru in dreptul busonului in partea dreapta ... nu stiu ce sa zic . Dar ramane marea dilema : de ce nu am ulei la aprindere , unde e platoul (magnetoul) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 OIL COOLER: - jmecher rau - nu prea conteaza deosebit de mult temperatura ambianta - la drum lung, temperaturile stau intre 85 si 105 (viteze de 90-140), ce-i drept nu pe canicula maxima - la mers ultralejer (50-60 la ora) temperaturile cam scad pana la 80; era totusi frigut afara - la mers de noapte, 110 constant, temperatura de 90 grade Concluzii: - ar trebui ventilator pentru oras; inca studiez problema - pentru drum lung trebuie termostat - imi permit sa recomand 10w-40 la domi all year 'round; eu o sa bag niste full synth Castrol sa vad ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Misto chestia cu radiatorul de ulei Am o idee ca alternativa la asta: O termocupla reglabila, pusa undeva pe carcasa motorului, sau chiar pe o conducta de ulei; Termocupla in cauza sa dea drumul unui ventialor (gen cel de radiator de masina, probabil mai mic) care sa fie prins direct, cu niste clame, pe aripioarele de racire ale motorului, in partea stanga. => racire fortata cu aer, simplu, eficient(cred), si ieftin. Ce-i drept nu cred ca ajuta la aspect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salutare tuturor. A postat si la sectiundea de accidente. Sambata 6.08.2011 in jurul orei 15 am fost implicat intr-un accident pe DN3 imdediat dupa Ostrov spre Constanta.In momentul in care eram in depasirea unei masini care se deplasa cu viteza destul de mica(aproximatov 40Km/H),m-am trezit cu o alta masina in stanca (pe scurt a triplat),care a iesit putin in afara drumului si a pierdut controlu,venind direct peste mine si impinganduma in masina care o depaseam in acel moment.Am cazut pe partea stanga. Eu am scapat cu cateva jullituri mai zdravane, dar pasagera mea a fost mai rau accidentata(in acest moment e in stare buna, nu a avut nevoie de internare in spital). Motocicleta (o HONDA DOMNINATOR) a fost tavalita putin da cu ajutorul unor localnici, dupa ce a fost pozata de catre politia rutiera venita la locul accidentului, am reusit sa o facem cat decat folosibila, ca sa nu o las in camp si am ajuns cu ea in Constanta(unde a trebuit sa ajung la politie pentru declarati si sa-mi recuperez pasagerul de la spital). Acum rugamintea mea la voi este urmatoarea care poate sa ma ajute sa aduc motocicleta din Constanta in Bucuresti. Va multumesc. Asfalt uscat. si feritiva de oameni cu numere de bulgaria!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.