Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are).

ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are).

ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta?

sar putea sa fie coroana pe care antreneaza electrom.la mine asa era si pornea greu [nu cupla bine]aia este in interior si e ceva de munca sa ajungi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sar putea sa fie coroana pe care antreneaza electrom.la mine asa era si pornea greu [nu cupla bine]aia este in interior si e ceva de munca sa ajungi acolo.

m-am uitat pe manual, e ceva de treaba... probabil la anul de acum... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are).

ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta?

Nu stiu ce sa zic dar ar putea fi o chestie , sa-ti fie bateria slabita , poate sa aiba destui vati , nu e suficient , pt pornire ai nevoie de amperi . In cazul in care bateria ta e invechita si nu mai are putere (amperi) nu poate inpinge suficient de tare bendixul sa culpeze pe coroana . Incearca cu o baterie de inprumut care stii ca e buna . Atentie , probabil ai o baterie de 8 pina la 10 amperi , dar cei de pornire sunt mult mai multi , in jur de 170-200 , daca te uiti bine pe eticheta baterie vei gasi aceste specificatii . In cazul in care gresesc accept ori ce corectare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai DACA ai cabluri serioase. Cablurile de 2 lei care sunt disponibile in comert se incalzesc ca naiba si NU lasa amperaj suficient sa treaca. Mi s-a intamplat in destule cazuri(cu perechi diferite de cabluri) sa nu pot porni o motocicleta cu ele decat dupa ce astept 10-15 minute sa se incarce bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic dar ar putea fi o chestie , sa-ti fie bateria slabita , poate sa aiba destui vati , nu e suficient , pt pornire ai nevoie de amperi . In cazul in care bateria ta e invechita si nu mai are putere (amperi) nu poate inpinge suficient de tare bendixul sa culpeze pe coroana . Incearca cu o baterie de inprumut care stii ca e buna . Atentie , probabil ai o baterie de 8 pina la 10 amperi , dar cei de pornire sunt mult mai multi , in jur de 170-200 , daca te uiti bine pe eticheta baterie vei gasi aceste specificatii . In cazul in care gresesc accept ori ce corectare

 

bateria e de 8Ah, 80A (EN) la pornire - am facut test de baterie si e ok, plus ca am pornit XT-ul unui coleg de garaj cu ea fara probleme...

mi-as fi dorit sa fie bateria defecta si sa nu fie altceva.... scapam mai ieftin si mai rapid :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria e de 8Ah, 80A (EN) la pornire - am facut test de baterie si e ok, plus ca am pornit XT-ul unui coleg de garaj cu ea fara probleme...

mi-as fi dorit sa fie bateria defecta si sa nu fie altceva.... scapam mai ieftin si mai rapid :friends:

io zic sa cureti bine contactele

si incarca bine bateria

e slabita de zici tu ca maraie

electromotorul de domi nu are bendix,,,,,,,,

 

sa nu uit,,,,,

desfa reductoru, ca nu e milt de lucru

are niste saibe-distantier care s-ar putea sa stranga la rece, mai ales daca nu ai garnitura la capacul ala

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu, domi-ul, sta de vreo 3 saptamani nepornit, sub o husa, cu bateria ne-pusa pe redresor de asta primavara. Afara. Azi m-am dus la el, i-am dat o cheie (invartea de ziceai ca acu se duce bateria) si a luat-o aproape instant. L-am lasat sa se incalzeasca si nu a avut nicio problema. Doar un zornait idiot, de la saibele scaritelor spate. Imi place mie mobra asta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu.

Nu stiu exact , dar daca al tau e dupa 96 cred ca e carenajul identic cu cel fabricat pina in 93 , fara semnalizatoare fata incorporate , deci cauta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cc3/ poate gasesti in cele din gama -93 , am vazut si clasic si parbriz touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact , dar daca al tau e dupa 96 cred ca e carenajul identic cu cel fabricat pina in 93 , fara semnalizatoare fata incorporate , deci cauta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cc3/ poate gasesti in cele din gama -93 , am vazut si clasic si parbriz touring

Cu tot respectul, nu cred ca ai vazut cele trei modele unul langa altul.

 

Eu aveam (si inca mai am, dar e sub forma de puzzle) parbriz special pentru modelul 96, de la Givi.

 

Ai trei tipuri de carenaj la domi:

- 89-91 (RD02)

- 92-95 (RD02 pana in 94 si RD08 in 95)

- 96-03 (RD08)

 

Parbrizele nu se potrivesc de la unu la altu. Nici de la Transalp/Africa Twin sau alta motocicleta la vreunu din tipurile de carenaj. Sorry, dar asta e.

 

 

 

La model 96, trebe parbriz 96+. Cauta fix parbrizul ala (doar Givi facea), uita de idee sau fa-ti singur.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, nu cred ca ai vazut cele trei modele unul langa altul.

 

Eu aveam (si inca mai am, dar e sub forma de puzzle) parbriz special pentru modelul 96, de la Givi.

 

Ai trei tipuri de carenaj la domi:

- 89-91 (RD02)

- 92-95 (RD02 pana in 94 si RD08 in 95)

- 96-03 (RD08)

 

Parbrizele nu se potrivesc de la unu la altu. Nici de la Transalp/Africa Twin sau alta motocicleta la vreunu din tipurile de carenaj. Sorry, dar asta e.

 

 

 

La model 96, trebe parbriz 96+. Cauta fix parbrizul ala (doar Givi facea), uita de idee sau fa-ti singur.

 

 

Nu am vrut sa supar pe nimeni , mi-am dat doar cu parerea , cu gindul de a ajuta , imi cer scuze , nu se va mai intimpla ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vrut sa supar pe nimeni , mi-am dat doar cu parerea , cu gindul de a ajuta , imi cer scuze , nu se va mai intimpla ...

Of topic oricum...

 

:kick: :kick: :kick: asa iti trebuie...sa te bata cunoascatorii de pe forum daca nu ai fost cuminte...deh, iei nana :hurt:

:crack:

 

P.S.

Facerea de bine...stii tu

 

Stima,

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu.

http://fodi.frubar.net/files/EADB306A-A368-9948-B6BD-21B5A899254A.jpg

 

Nenea ceho-croatu care detine mtooru asta zice ca a reusit sa fixeze un parbriz de model 88-91 pe carenaj de model 96+. Cica nu vine perfect, dar "merge".

 

Parbriz MRA de 88-91 poti gasi la mai multa lume. Incearca la dillypoint.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://fodi.frubar.net/files/EADB306A-A368-9948-B6BD-21B5A899254A.jpg

 

Nenea ceho-croatu care detine mtooru asta zice ca a reusit sa fixeze un parbriz de model 88-91 pe carenaj de model 96+. Cica nu vine perfect, dar "merge".

 

Parbriz MRA de 88-91 poti gasi la mai multa lume. Incearca la dillypoint.ro.

is in lucru cu ceva. detalii dupa ce il pun sus. 1 mil toata smecheria. poze daca imi iese. :diggin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...