lucay Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are). ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are). ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta? sar putea sa fie coroana pe care antreneaza electrom.la mine asa era si pornea greu [nu cupla bine]aia este in interior si e ceva de munca sa ajungi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 sar putea sa fie coroana pe care antreneaza electrom.la mine asa era si pornea greu [nu cupla bine]aia este in interior si e ceva de munca sa ajungi acolo. m-am uitat pe manual, e ceva de treaba... probabil la anul de acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 nu stie nimeni un parbriz givi de vanzare pt dominator si o roata fata pe 17 spitata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are). ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta? Nu stiu ce sa zic dar ar putea fi o chestie , sa-ti fie bateria slabita , poate sa aiba destui vati , nu e suficient , pt pornire ai nevoie de amperi . In cazul in care bateria ta e invechita si nu mai are putere (amperi) nu poate inpinge suficient de tare bendixul sa culpeze pe coroana . Incearca cu o baterie de inprumut care stii ca e buna . Atentie , probabil ai o baterie de 8 pina la 10 amperi , dar cei de pornire sunt mult mai multi , in jur de 170-200 , daca te uiti bine pe eticheta baterie vei gasi aceste specificatii . In cazul in care gresesc accept ori ce corectare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 (editat) Un domi porneste cu cabluri de la orice masina, chiar si cu motorul masinii oprit. Eu il porneam e la un Matiz cand aveam bateria veche. Editat Noiembrie 1, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Numai DACA ai cabluri serioase. Cablurile de 2 lei care sunt disponibile in comert se incalzesc ca naiba si NU lasa amperaj suficient sa treaca. Mi s-a intamplat in destule cazuri(cu perechi diferite de cabluri) sa nu pot porni o motocicleta cu ele decat dupa ce astept 10-15 minute sa se incarce bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Nu stiu ce sa zic dar ar putea fi o chestie , sa-ti fie bateria slabita , poate sa aiba destui vati , nu e suficient , pt pornire ai nevoie de amperi . In cazul in care bateria ta e invechita si nu mai are putere (amperi) nu poate inpinge suficient de tare bendixul sa culpeze pe coroana . Incearca cu o baterie de inprumut care stii ca e buna . Atentie , probabil ai o baterie de 8 pina la 10 amperi , dar cei de pornire sunt mult mai multi , in jur de 170-200 , daca te uiti bine pe eticheta baterie vei gasi aceste specificatii . In cazul in care gresesc accept ori ce corectare bateria e de 8Ah, 80A (EN) la pornire - am facut test de baterie si e ok, plus ca am pornit XT-ul unui coleg de garaj cu ea fara probleme... mi-as fi dorit sa fie bateria defecta si sa nu fie altceva.... scapam mai ieftin si mai rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 bateria e de 8Ah, 80A (EN) la pornire - am facut test de baterie si e ok, plus ca am pornit XT-ul unui coleg de garaj cu ea fara probleme... mi-as fi dorit sa fie bateria defecta si sa nu fie altceva.... scapam mai ieftin si mai rapid io zic sa cureti bine contactele si incarca bine bateria e slabita de zici tu ca maraie electromotorul de domi nu are bendix,,,,,,,, sa nu uit,,,,, desfa reductoru, ca nu e milt de lucru are niste saibe-distantier care s-ar putea sa stranga la rece, mai ales daca nu ai garnitura la capacul ala numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Scuzati ca dau buzna dar daca vrea cineva piese de dominator sa se uite prin semnatura mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Motorul meu, domi-ul, sta de vreo 3 saptamani nepornit, sub o husa, cu bateria ne-pusa pe redresor de asta primavara. Afara. Azi m-am dus la el, i-am dat o cheie (invartea de ziceai ca acu se duce bateria) si a luat-o aproape instant. L-am lasat sa se incalzeasca si nu a avut nicio problema. Doar un zornait idiot, de la saibele scaritelor spate. Imi place mie mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Scuze pentru cele 3 saptamani. merge careva la un gratar maine pe langa urziceni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Scuze pentru cele 3 saptamani. Nu-i bai omule, acu macar are culoare normala, nu albastru perlat cu roz Multam fain! Ramane sa vopsesc si cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 chiar nu stie nime un parbriz de domi pe undeva la un pret rezonabil? http://www.wemoto.ro/bikes/Honda/NX_650_N_P_R_Dominator_RD02/92-94/picture/Screen_-_Flip_Up_-_Tall/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) Ala e de model 92+, nu 96+. Nu se potriveste. Editat Noiembrie 4, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Vopsim vopsim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Ala e de model 92+, nu 96+. Nu se potriveste. de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Curbura e alta. Nu vine prea bine daca incerci sa-l iei la pila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu. Nu stiu exact , dar daca al tau e dupa 96 cred ca e carenajul identic cu cel fabricat pina in 93 , fara semnalizatoare fata incorporate , deci cauta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cc3/ poate gasesti in cele din gama -93 , am vazut si clasic si parbriz touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) Nu stiu exact , dar daca al tau e dupa 96 cred ca e carenajul identic cu cel fabricat pina in 93 , fara semnalizatoare fata incorporate , deci cauta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cc3/ poate gasesti in cele din gama -93 , am vazut si clasic si parbriz touring Cu tot respectul, nu cred ca ai vazut cele trei modele unul langa altul. Eu aveam (si inca mai am, dar e sub forma de puzzle) parbriz special pentru modelul 96, de la Givi. Ai trei tipuri de carenaj la domi: - 89-91 (RD02) - 92-95 (RD02 pana in 94 si RD08 in 95) - 96-03 (RD08) Parbrizele nu se potrivesc de la unu la altu. Nici de la Transalp/Africa Twin sau alta motocicleta la vreunu din tipurile de carenaj. Sorry, dar asta e. La model 96, trebe parbriz 96+. Cauta fix parbrizul ala (doar Givi facea), uita de idee sau fa-ti singur. Editat Noiembrie 5, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Cu tot respectul, nu cred ca ai vazut cele trei modele unul langa altul. Eu aveam (si inca mai am, dar e sub forma de puzzle) parbriz special pentru modelul 96, de la Givi. Ai trei tipuri de carenaj la domi: - 89-91 (RD02) - 92-95 (RD02 pana in 94 si RD08 in 95) - 96-03 (RD08) Parbrizele nu se potrivesc de la unu la altu. Nici de la Transalp/Africa Twin sau alta motocicleta la vreunu din tipurile de carenaj. Sorry, dar asta e. La model 96, trebe parbriz 96+. Cauta fix parbrizul ala (doar Givi facea), uita de idee sau fa-ti singur. Nu am vrut sa supar pe nimeni , mi-am dat doar cu parerea , cu gindul de a ajuta , imi cer scuze , nu se va mai intimpla ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 meresi baietii. am sa mai caut. daca stiti ceva dati de veste. va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Nu am vrut sa supar pe nimeni , mi-am dat doar cu parerea , cu gindul de a ajuta , imi cer scuze , nu se va mai intimpla ... Of topic oricum... :kick: asa iti trebuie...sa te bata cunoascatorii de pe forum daca nu ai fost cuminte...deh, iei nana P.S. Facerea de bine...stii tu Stima, Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu. http://fodi.frubar.net/files/EADB306A-A368-9948-B6BD-21B5A899254A.jpg Nenea ceho-croatu care detine mtooru asta zice ca a reusit sa fixeze un parbriz de model 88-91 pe carenaj de model 96+. Cica nu vine perfect, dar "merge". Parbriz MRA de 88-91 poti gasi la mai multa lume. Incearca la dillypoint.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 http://fodi.frubar.net/files/EADB306A-A368-9948-B6BD-21B5A899254A.jpg Nenea ceho-croatu care detine mtooru asta zice ca a reusit sa fixeze un parbriz de model 88-91 pe carenaj de model 96+. Cica nu vine perfect, dar "merge". Parbriz MRA de 88-91 poti gasi la mai multa lume. Incearca la dillypoint.ro. is in lucru cu ceva. detalii dupa ce il pun sus. 1 mil toata smecheria. poze daca imi iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.