Purice Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 meanwhile on the roads near Iasi an old project is back in progress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 domnilor: stie careva o roata fata pe 17 sa mearga pe motoarele noastre? as dori sa faca si eu motoreta asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Roata de FMX sau butuc de domi respitat cu cerc de 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Roata de FMX sau butuc de domi respitat cu cerc de 17. nu merge. am incercat sami fac la pegaso. 20 ron spita. si nici nu prea gasesti. la pegasa le-am taiat a ei si le-am facut filet. dar nu am terminat-o veci pururi. vreau roata gata chiar daca tr adaptor pt etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 @florynn vezi ca erau pe bikeshop, sau daca nu cauta pe ebay, gasesti da e cam 200E una, minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 are careva din gresala o patina de domi (aia fixa),platesc bine,am nevoie urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 are careva din gresala o patina de domi (aia fixa),platesc bine,am nevoie urgent. Din pacate eu am dat "la pachet" mai multe, am asteptat sa imi dai un semn si daca nu ai spus nimic ...au plecat, dar...exista un dar...am un amic care cred ca mai are una, exact cea fixa...nu stiu statusul ei dar daca te mai intereseaza, da un semn si te lamuresc ce si cum, maine ma vad cu el . Stima, Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 are careva din gresala o patina de domi (aia fixa),platesc bine,am nevoie urgent. Daca esti din Bucuresti, te pot rezolva luni. Da-mi un semn pe privat daca e. Vorbim de patina de distributie, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Cine stie sau are culbutori de domi vreau sa ai pun pe un xr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Cine stie sau are culbutori de domi vreau sa ai pun pe un xr 600 Cumpara-i de noi, de XR sau NX? Vreo 110 dolai cu tot cu transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Daca ami zici de unde, mi se par cam ieftini noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 problema e ca nu sunt din bucuresti si inca o problema ar fi ca sunt ft departe,daca esti de acord sa mi-o trimiti prin ceva courier e ft ok,suport toate costuriile numai sa fie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Daca ami zici de unde, mi se par cam ieftini noi www.ebay.com. Practic iei de la producator nu de la Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gestapo Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Sal lume.Nu prea postez eu.Am si eu o problema cu Dominatorul meu-una dintre ele.M-a mancat intr-o zi sa ma dau mai hard cu el si acum observ ca imi picura ulei de la amortizor,dar picura in fericire.Mai tot timpul am pasager si daca e de schimbat as dori atunci unul mai tare.Ce imi recomandati sa fac ? Amortizorul ala se poate repara sau direct unul nou si daca este nou la ce bani gasesc in Tm.Celelalte hibe ar fi ca papa ulei si treapta a doua e distrusa-asa l-am luat>teapa,dar nah asta e...Tot asa as dori sa stiu la cat ma ajunge sa repar motorul-treapta si consumul de ulei sa dispara-sa se repare.Stiu , e model vechi si nu merita investitia dar e ok pt mine ca motor.Multumesc si o zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Vad ca se ofera tot soiul de solutii si surse de piese ieftine, domnilor, nu va lasati indusi in eroare, apa nu este o bautura din care te poti imbata, cu toate ca este facuta cam din aceleasi elemente ca si alcoolul...nu va raportati la piesele de scuter chinezesti...si la alea un simering de supapa este 8-12 roni... Oricum ,daca reuseste cineva sa ia un set de culbutori cu 110 dolari/setul de culbutori NOI, l-as ruga sa imi ia si mie un set...sa impartim transportul in doua...si bonus ii ofer montajul la motorul lui cu tot cu reglajele aferente. Informativ va pot spune ca un singur culbutor este undeva in jurul pretului de 30 de dolari...cel mai scump fiind bineinteles cel de la decompresor care poate ajunge pe la 40 de dolari...plus taxe. Stima, Liviu Daca la anuntul asta se face referire...spun DA, vreau si eu ! culbutori Editat Octombrie 30, 2011 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Link e-bay: http://www.ebay.com/itm/NEW-4PCS-ARM-VALVE-ROCKER-XR600-XR650L-NX650-GB500-/120801066407?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item1c204dfda7 (am impresia ca e identic cu cel de mai sus). Apropo, la 100$+ se aplica TVA 24% la ridicare. Adica platesti 100$ prin Paypal (obiect + transport) si apoi cand ridici coletul platesti inca 24% din valoare (in exemplul meu, inca 24$). Adica poti calcula in euro in loc de dolari, ca sa aflii pretul final. Apropo, oamenii aia au si shaft-uri pt culbutori si axe cu came si supape. Merita aruncat un ochi, ca au chestii ieftine si aparent ok. Editat Octombrie 30, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are). ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are). ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta? sar putea sa fie coroana pe care antreneaza electrom.la mine asa era si pornea greu [nu cupla bine]aia este in interior si e ceva de munca sa ajungi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 sar putea sa fie coroana pe care antreneaza electrom.la mine asa era si pornea greu [nu cupla bine]aia este in interior si e ceva de munca sa ajungi acolo. m-am uitat pe manual, e ceva de treaba... probabil la anul de acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 nu stie nimeni un parbriz givi de vanzare pt dominator si o roata fata pe 17 spitata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 salutare! am o problema cu pornirea electrica de ceva vreme, la rece in 99% din cazuri, ca urmare ma chinui la kickstart (noroc ca are). ca simptome se pare ca nu cupleaza electromotorul, carbunii sunt ok ca misca cand apas butonul dar scoate un zgomot bizar, plus ca daca merg ceva km si e calda porneste fara probleme la automat. ce parere aveti? ati mai intalnit problema asta? Nu stiu ce sa zic dar ar putea fi o chestie , sa-ti fie bateria slabita , poate sa aiba destui vati , nu e suficient , pt pornire ai nevoie de amperi . In cazul in care bateria ta e invechita si nu mai are putere (amperi) nu poate inpinge suficient de tare bendixul sa culpeze pe coroana . Incearca cu o baterie de inprumut care stii ca e buna . Atentie , probabil ai o baterie de 8 pina la 10 amperi , dar cei de pornire sunt mult mai multi , in jur de 170-200 , daca te uiti bine pe eticheta baterie vei gasi aceste specificatii . In cazul in care gresesc accept ori ce corectare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 (editat) Un domi porneste cu cabluri de la orice masina, chiar si cu motorul masinii oprit. Eu il porneam e la un Matiz cand aveam bateria veche. Editat Noiembrie 1, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Numai DACA ai cabluri serioase. Cablurile de 2 lei care sunt disponibile in comert se incalzesc ca naiba si NU lasa amperaj suficient sa treaca. Mi s-a intamplat in destule cazuri(cu perechi diferite de cabluri) sa nu pot porni o motocicleta cu ele decat dupa ce astept 10-15 minute sa se incarce bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Nu stiu ce sa zic dar ar putea fi o chestie , sa-ti fie bateria slabita , poate sa aiba destui vati , nu e suficient , pt pornire ai nevoie de amperi . In cazul in care bateria ta e invechita si nu mai are putere (amperi) nu poate inpinge suficient de tare bendixul sa culpeze pe coroana . Incearca cu o baterie de inprumut care stii ca e buna . Atentie , probabil ai o baterie de 8 pina la 10 amperi , dar cei de pornire sunt mult mai multi , in jur de 170-200 , daca te uiti bine pe eticheta baterie vei gasi aceste specificatii . In cazul in care gresesc accept ori ce corectare bateria e de 8Ah, 80A (EN) la pornire - am facut test de baterie si e ok, plus ca am pornit XT-ul unui coleg de garaj cu ea fara probleme... mi-as fi dorit sa fie bateria defecta si sa nu fie altceva.... scapam mai ieftin si mai rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 bateria e de 8Ah, 80A (EN) la pornire - am facut test de baterie si e ok, plus ca am pornit XT-ul unui coleg de garaj cu ea fara probleme... mi-as fi dorit sa fie bateria defecta si sa nu fie altceva.... scapam mai ieftin si mai rapid io zic sa cureti bine contactele si incarca bine bateria e slabita de zici tu ca maraie electromotorul de domi nu are bendix,,,,,,,, sa nu uit,,,,, desfa reductoru, ca nu e milt de lucru are niste saibe-distantier care s-ar putea sa stranga la rece, mai ales daca nu ai garnitura la capacul ala numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.