Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu.

Nu stiu exact , dar daca al tau e dupa 96 cred ca e carenajul identic cu cel fabricat pina in 93 , fara semnalizatoare fata incorporate , deci cauta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cc3/ poate gasesti in cele din gama -93 , am vazut si clasic si parbriz touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact , dar daca al tau e dupa 96 cred ca e carenajul identic cu cel fabricat pina in 93 , fara semnalizatoare fata incorporate , deci cauta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cc3/ poate gasesti in cele din gama -93 , am vazut si clasic si parbriz touring

Cu tot respectul, nu cred ca ai vazut cele trei modele unul langa altul.

 

Eu aveam (si inca mai am, dar e sub forma de puzzle) parbriz special pentru modelul 96, de la Givi.

 

Ai trei tipuri de carenaj la domi:

- 89-91 (RD02)

- 92-95 (RD02 pana in 94 si RD08 in 95)

- 96-03 (RD08)

 

Parbrizele nu se potrivesc de la unu la altu. Nici de la Transalp/Africa Twin sau alta motocicleta la vreunu din tipurile de carenaj. Sorry, dar asta e.

 

 

 

La model 96, trebe parbriz 96+. Cauta fix parbrizul ala (doar Givi facea), uita de idee sau fa-ti singur.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, nu cred ca ai vazut cele trei modele unul langa altul.

 

Eu aveam (si inca mai am, dar e sub forma de puzzle) parbriz special pentru modelul 96, de la Givi.

 

Ai trei tipuri de carenaj la domi:

- 89-91 (RD02)

- 92-95 (RD02 pana in 94 si RD08 in 95)

- 96-03 (RD08)

 

Parbrizele nu se potrivesc de la unu la altu. Nici de la Transalp/Africa Twin sau alta motocicleta la vreunu din tipurile de carenaj. Sorry, dar asta e.

 

 

 

La model 96, trebe parbriz 96+. Cauta fix parbrizul ala (doar Givi facea), uita de idee sau fa-ti singur.

 

 

Nu am vrut sa supar pe nimeni , mi-am dat doar cu parerea , cu gindul de a ajuta , imi cer scuze , nu se va mai intimpla ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vrut sa supar pe nimeni , mi-am dat doar cu parerea , cu gindul de a ajuta , imi cer scuze , nu se va mai intimpla ...

Of topic oricum...

 

:kick: :kick: :kick: asa iti trebuie...sa te bata cunoascatorii de pe forum daca nu ai fost cuminte...deh, iei nana :hurt:

:crack:

 

P.S.

Facerea de bine...stii tu

 

Stima,

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu.

http://fodi.frubar.net/files/EADB306A-A368-9948-B6BD-21B5A899254A.jpg

 

Nenea ceho-croatu care detine mtooru asta zice ca a reusit sa fixeze un parbriz de model 88-91 pe carenaj de model 96+. Cica nu vine perfect, dar "merge".

 

Parbriz MRA de 88-91 poti gasi la mai multa lume. Incearca la dillypoint.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://fodi.frubar.net/files/EADB306A-A368-9948-B6BD-21B5A899254A.jpg

 

Nenea ceho-croatu care detine mtooru asta zice ca a reusit sa fixeze un parbriz de model 88-91 pe carenaj de model 96+. Cica nu vine perfect, dar "merge".

 

Parbriz MRA de 88-91 poti gasi la mai multa lume. Incearca la dillypoint.ro.

is in lucru cu ceva. detalii dupa ce il pun sus. 1 mil toata smecheria. poze daca imi iese. :diggin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios , dar din cite am inteles de la "priceputi " nu se potriveste cel de 89-92 , doar cel special de 96+ , desi m-as bucura sa reusesti ,asteptam poze

In calitate de nepriceput cu experienta, confirm ca NU se potriveste. Nu sta perfect, nu e "de acolo".

 

Daca o iei la "las ca merge si-asa" si alte romanisme din astea, o merge. Omu a zis clar ca a pus parbrizu ala "cu forta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge orice. o sa va arat curind. :rolleyes:

 

iata ce am mesterit. m-am saturat sa mai caut original. toata smecheria e sa vrei.

 

 

Foarte frumos , felicitarile mele , mi se pare mie sau ai folie carbon pe mobra ? Un aspect as fi schimbat eu , as fi pus suruburi cu capul ingropat si eventual folie auto care se poate schimba atunci cind se uzeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos , felicitarile mele , mi se pare mie sau ai folie carbon pe mobra ? Un aspect as fi schimbat eu , as fi pus suruburi cu capul ingropat si eventual folie auto care se poate schimba atunci cind se uzeaza.

suruburi am pus la repezeala dar am pus capace pe ele. si parbrizu e second ceva mra. deci polish si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taie jumatea din spate a aparatorii din fatza de sub jug!

 

Ah si inca ceva: daca folosesti rezervorul pe post de crash-bar s-ar putea sa ai o surpriza extrem de neplacuta. Inteleg ca iti plac improvizatiile, dar totusi :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taie jumatea din spate a aparatorii din fatza de sub jug!

 

Ah si inca ceva: daca folosesti rezervorul pe post de crash-bar s-ar putea sa ai o surpriza extrem de neplacuta. Inteleg ca iti plac improvizatiile, dar totusi :scratch:

i doar pe carena prins. si isi fac treaba. pe verificate. am dato de tera. si nici o urma. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i doar pe carena prins. si isi fac treaba. pe verificate. am dato de tera. si nici o urma. :peace:

Care carena e prinsa pe rezervor. E treaba ta daca vrei sa dai cu rezervoru de pamant. Se indoaie, se mai rupe o ureche, ramai cu carena in aer... nicio problema :firends: Apropo, rezervorul ai vazut ca nu e prins fix pe cadru. Si din experienta iti spun ca se deformeaza extrem de usor.

 

Iar aripa aia din fata - taie-i spatele daca tii la motorul tau. Reduce fluxul de aer si afecteaza negativ racirea motorului.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,o intrebare am de data asta : intinzatoru de la lantu de distributie intinde el automat sau mai trebuie facut si ceva manual pe acolo?am vazut ca ar fi ca un bendix care as putea sa mai tensionez lantu,isi face el singur treaba?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul lantului de distributie e automat. Tot ce poti sa faci e sa ii schimbi arcul (daca e slabit) sau sa cureti tot ansamblu daca din oarecare motiv e murdar de diverse depuneri.

In principiu daca ai idei sa desfaci sa umblii la el, iti recomand sa schimbi lantul de distributie, si arcul de la intinzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios , dar din cite am inteles de la "priceputi " nu se potriveste cel de 89-92 , doar cel special de 96+ , desi m-as bucura sa reusesti ,asteptam poze

pai asa cumperi o bucata de plastic transparent de la Baumax , parca era 40 lei, si o indoi cu feonul.

 

O intrebare : am vazut un Domi cu radiator de racire pt ulei, in ce ani de fabricatie este? sau e ceva improvizat? parea original

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...