switch Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 is in lucru cu ceva. detalii dupa ce il pun sus. 1 mil toata smecheria. poze daca imi iese. Asteptam cu interes Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Nu vreau sa fiu rautacios , dar din cite am inteles de la "priceputi " nu se potriveste cel de 89-92 , doar cel special de 96+ , desi m-as bucura sa reusesti ,asteptam poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Nu vreau sa fiu rautacios , dar din cite am inteles de la "priceputi " nu se potriveste cel de 89-92 , doar cel special de 96+ , desi m-as bucura sa reusesti ,asteptam poze In calitate de nepriceput cu experienta, confirm ca NU se potriveste. Nu sta perfect, nu e "de acolo". Daca o iei la "las ca merge si-asa" si alte romanisme din astea, o merge. Omu a zis clar ca a pus parbrizu ala "cu forta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 merge orice. o sa va arat curind. iata ce am mesterit. m-am saturat sa mai caut original. toata smecheria e sa vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 merge orice. o sa va arat curind. iata ce am mesterit. m-am saturat sa mai caut original. toata smecheria e sa vrei. Foarte frumos , felicitarile mele , mi se pare mie sau ai folie carbon pe mobra ? Un aspect as fi schimbat eu , as fi pus suruburi cu capul ingropat si eventual folie auto care se poate schimba atunci cind se uzeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Foarte frumos , felicitarile mele , mi se pare mie sau ai folie carbon pe mobra ? Un aspect as fi schimbat eu , as fi pus suruburi cu capul ingropat si eventual folie auto care se poate schimba atunci cind se uzeaza. suruburi am pus la repezeala dar am pus capace pe ele. si parbrizu e second ceva mra. deci polish si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Taie jumatea din spate a aparatorii din fatza de sub jug! Ah si inca ceva: daca folosesti rezervorul pe post de crash-bar s-ar putea sa ai o surpriza extrem de neplacuta. Inteleg ca iti plac improvizatiile, dar totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Taie jumatea din spate a aparatorii din fatza de sub jug! Ah si inca ceva: daca folosesti rezervorul pe post de crash-bar s-ar putea sa ai o surpriza extrem de neplacuta. Inteleg ca iti plac improvizatiile, dar totusi i doar pe carena prins. si isi fac treaba. pe verificate. am dato de tera. si nici o urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) i doar pe carena prins. si isi fac treaba. pe verificate. am dato de tera. si nici o urma. Care carena e prinsa pe rezervor. E treaba ta daca vrei sa dai cu rezervoru de pamant. Se indoaie, se mai rupe o ureche, ramai cu carena in aer... nicio problema :firends: Apropo, rezervorul ai vazut ca nu e prins fix pe cadru. Si din experienta iti spun ca se deformeaza extrem de usor. Iar aripa aia din fata - taie-i spatele daca tii la motorul tau. Reduce fluxul de aer si afecteaza negativ racirea motorului. Editat Noiembrie 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Salut,o intrebare am de data asta : intinzatoru de la lantu de distributie intinde el automat sau mai trebuie facut si ceva manual pe acolo?am vazut ca ar fi ca un bendix care as putea sa mai tensionez lantu,isi face el singur treaba? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Intinzatorul lantului de distributie e automat. Tot ce poti sa faci e sa ii schimbi arcul (daca e slabit) sau sa cureti tot ansamblu daca din oarecare motiv e murdar de diverse depuneri. In principiu daca ai idei sa desfaci sa umblii la el, iti recomand sa schimbi lantul de distributie, si arcul de la intinzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Va place dominatorul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Lantu de distributie acu l-am schimbat ,dar am dat de o probl.patina aia fixa era doar metalu,adica uzata peste masura,sper sa gasesc si sa pot asambla motoru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Nu vreau sa fiu rautacios , dar din cite am inteles de la "priceputi " nu se potriveste cel de 89-92 , doar cel special de 96+ , desi m-as bucura sa reusesti ,asteptam poze pai asa cumperi o bucata de plastic transparent de la Baumax , parca era 40 lei, si o indoi cu feonul. O intrebare : am vazut un Domi cu radiator de racire pt ulei, in ce ani de fabricatie este? sau e ceva improvizat? parea original Editat Noiembrie 17, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 @mzrider, frumos tare, ai muncit oleaca la carena fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Va place dominatorul meu? Interesant.... nu e tocmai pe gustul meu, dar nici rau nu arata. Ofera ceva protectie la vant? S-a modificat cu ceva consumul la drum intins? Lantu de distributie acu l-am schimbat ,dar am dat de o probl.patina aia fixa era doar metalu,adica uzata peste masura,sper sa gasesc si sa pot asambla motoru' Gasesti patina in mai multe locuri, la comanda. Incearca la motodiscount, dillypoint, achimoto, wemoto (toate .ro). Verifica amandoua patinele, eventual schimba-le pe amandoua daca e cazul. Nu ar fi rau sa incerci sa cureti cat mai mult din traseul uleiului, ca sa scoti bucatile de plastic care s-au desprins de pe patina care zici ca s-a uzat complet. pai asa cumperi o bucata de plastic transparent de la Baumax , parca era 40 lei, si o indoi cu feonul. O intrebare : am vazut un Domi cu radiator de racire pt ulei, in ce ani de fabricatie este? sau e ceva improvizat? parea original Parbriz: Da, si merge, au mai facut si altii, poate sa arate si bine daca te straduiesti. Din cate stiu nu s-au pus niciodata radiatoare de ulei pe domi de catre fabrica. Era pe ADV un tip care facea un suport foarte misto, si o aparatoare pt radiator. Radiatorul in sine il poti face la comanda si in RO, avea Switch o schema pt el. Verifica in posturile anterioare ca s-a discutat despre treaba asta spor. Editat Noiembrie 17, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 @mzrider, frumos tare, ai muncit oleaca la carena fata Am avut putin de lucru cu ea intr-adevar, noroc cu fibra de sticla. Mai am inca cate veva de facut dar e aproape gata. Am vrut sa fie in genul adventure-rally sau asa ceva. Mie imi place cum a iesit si carena fata de exemplu e dintr-o bucata deci cu 3 suruburi cu desfacere rapida am dat-o jos daca trebuie. Interesant.... nu e tocmai pe gustul meu, dar nici rau nu arata. Ofera ceva protectie la vant? S-a modificat cu ceva consumul la drum intins? Nu ofera nici un fel de protectie in plus fata de carena originala, sau mie nu mi se pare si consumul nu stiu daca s-a modificat. Am scos in jur de 4,3 la suta dar mers foarte lejer cam cu 70-80 constant, dar asta inainte sa fac motorul deci nu stiu exact. E de 650 nu cel de 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 salutare.de 2 zile am intrat si eu in posesia unui dominator din 1994.ce pot sa zic e ca imi place la nebunie pozitia si forta motorului,comparativ cu XT de 600 pe care l-am avut. o intrebare din curiozitate,am vazut ca sunt 2 modele de motoare rd02(cum e al meu) si rd08(modelele mai noi) am vazut ca nu se prea potrivesc piesele la motor,deci clar ceva e schimbat. e mai bun rd08?are ceva in plus fata de modelul vechi?e mai fiabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 pai asa cumperi o bucata de plastic transparent de la Baumax , parca era 40 lei, si o indoi cu feonul. O intrebare : am vazut un Domi cu radiator de racire pt ulei, in ce ani de fabricatie este? sau e ceva improvizat? parea original Asta? Cadrul va fi negru in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Parerea mea in legatura cu radiatoru asta de ulei este ca cea mai bun varianta ar fi sa se interpuna undeva intre baza cadrului si pompa de ulei. Adica sa asigure o racire suplimantara a uleiului in cazul in care cadrul nu a reusit, si bineinteles cu un fel de termostat pt ca altfel este mai greu sa se ajunga la temperatura de regim. Fara termostat mi se pare ca in conditii normale temperatura uleiului ar putea fi prea mica. Adevarul este ca sunt circumstante in care chiar se simte lipsa unui astfel de radiator. In vrea 50000 de km pe dominator au fost cateva ocazii in care l-am simtit supraincalzit desi nu as putea spune ca am vazut sau am smtit efectele negative dupa. Daca motoarele astea ar avea racire pe apa nu stiu ce le-ar mai lipsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 switch trebuie negru perlat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Parerea mea in legatura cu radiatoru asta de ulei este ca cea mai bun varianta ar fi sa se interpuna undeva intre baza cadrului si pompa de ulei. Adica sa asigure o racire suplimantara a uleiului in cazul in care cadrul nu a reusit, si bineinteles cu un fel de termostat pt ca altfel este mai greu sa se ajunga la temperatura de regim. Fara termostat mi se pare ca in conditii normale temperatura uleiului ar putea fi prea mica. Daca iei rezervorul de ulei ca pe un mare radiator, conteaza (mult) daca pui racirea inainte sau dupa el? Atata timp cat ai un termostat automat care trece uleiul prin radiator doar daca are peste o anumita temperatura, nu prea ai griji. Da, daca il pui "dupa" rezervorul de ulei atunci il folosesti doar daca racirea gandita de Honda nu isi face treaba. Suspectez ca diferenta la temperatura finala (intre termostat + radiator in amonte si termostat + radiator in aval de rezervorul existent) este extrem de mica. Pentru comparatie, XR 400 este singurul RVFC cu radiator de ulei din fabrica. Acesta este amplasat pe retur, uleiul de la motor trecand prin el inainte sa se "verse" in rezervorul de ulei. Sincer comparatia cu XRul m-a convins ca amplasarea e ok. Ceea ce NU e ok e faptul ca nu am termostat. Costa cam 150e unul automat bun. Se impune, dat fiind ca la 80-100 la ora (viteza interurbana) nu mergi destul de turat cat sa incingi rau motorul iar fluxul de aer asigura o racire mult prea eficienta cand iei in calcul radiatorul. Practic uleiul are temperatura cam joasa... switch trebuie negru perlat. Doar daca vopsitoru are chef de glume proaste... Editat Noiembrie 18, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 [quote name='mzrider' . Fara termostat mi se pare ca in conditii normale temperatura uleiului ar putea fi prea mica. Subscriu pentru montarea unui radiator dar NUMAI cu un termostat, cu sonda undeva cat mai aproape de cilindru, montat pe retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) [quote name='mzrider' . Fara termostat mi se pare ca in conditii normale temperatura uleiului ar putea fi prea mica. Subscriu pentru montarea unui radiator dar NUMAI cu un termostat, cu sonda undeva cat mai aproape de cilindru, montat pe retur. Un termostat "in-line" face cam aceeasi chestie. http://www.jagg.com/by-pass.htm Sistemul de mai sus costa ~105 euro, livrat la cel mai apropiat OP international. Editat Noiembrie 18, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 ame='NX250' timestamp='1321617572' post='2998555'] Un termostat "in-line" face cam aceeasi chestie. http://www.jagg.com/by-pass.htm Sistemul de mai sus costa ~105 euro, livrat la cel mai apropiat OP international. Nu chiar... Inertia la racirea cu ulei e f. mare si apare o intarziere in efectul de racire. La racirea cu apa ar merge mai bine. Scump tare termostatul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.