Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Destul de scumpe...Poate potrivesc de XR sau XL , clar , carenajul nu mai potriveste atunci

Merg cele de XR. Stiu un anume cturturica (are Vigor) care are unul; ultima data nu voia sa-l vanda. Oricum pretul unui rezervor acerbis nou sau aproape nou e 200-300. Ce-i sub e ocazie sau sh uzat.

 

La XR/XL, recomand o proba intai. Nu garanteaza nimeni ca se pupa. Ma refer la prinderile de la rezervor, ca in rest oricum trebuie adaptat (prinderea din spate de la sha, buson carburator etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegi prin uzate ? Nu vad ce s'ar uza in timp la un rezervor din plastic sincer , am avut motociclete din '80 cu rezervoare de plastic si erau super ok , adica , inafara de aspect , nici un alt defect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegi prin uzate ? Nu vad ce s'ar uza in timp la un rezervor din plastic sincer , am avut motociclete din '80 cu rezervoare de plastic si erau super ok , adica , inafara de aspect , nici un alt defect...

http://www.ebay.com/itm/Husqvarna-Acerbis-Gas-Tank-/220934758510?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3370bce06e

 

Vezi cum poate ajunge un rezervor de plastic. Reconditionarea nu-i tocmai usoara. E mult mai simplu la un rezervor "de tabla".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum "imbatranesc" rezervoarele de plastic , si mai stiu ca teoretic nu se pot vopsi desi eu am vopsit unul de la o fosta motocicleta (Honda CR 125) si a tinut vopseaua ft bine , grund pt. plastic si dupaia vopsea spray !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am "rezolvat" problema ambreiajului de electromotor! :grinbandit: ...cel putin pentru moment :scratch:

cum? relativ simplu, am inlocuit arcul care fixeaza tachetii cu un arc similar ca grosime de la un semering si til-am nimerit ca lungime. practic daca arcul care il veti folosi e prea gros se vor bloca tachetii si/sau se va rupe arcul la un moment dat, daca e prea mare in diametru nu va tine tachetii pe pozitie suficient cat sa agate pe roata dintata angrenata de electromotor (cazul meu - arcul vechi era deformat si decalibrat = largit); daca arcul e prea mic in diametru e posibil sa se deformeze foarte repede...

de mentionat faptul ca am masurat piesele supuse uzurii si se incadrau in limitele de service din manual. atasez si cateva fotografii concludente.

ca idee nu stiu cat va tine manevra asta dar ideea e ca nu m-a costat mai nimic, mai precis 10 lei o coala de clingherit din care am croit cele doua garnituri care trebuiau inlocuite in urma demontarii capacului motor stanga si a capacului de electromotor; am reusit sa pornesc mobra de fiecare data in ultimele 3-4 zile, si nu a dat nici un rateu la cuplarea electromotorului;

teoretic am facut o economie de aprox. 400 de lei, practic daca tine macar un sezon sunt super multumit! :rock:

post-57286-0-00910100-1327093690_thumb.jpg

post-57286-0-02403000-1327093701_thumb.jpg

post-57286-0-64318200-1327093710_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie.

merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred.

atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie.

merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred.

atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor :))

 

:)) Super tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie.

merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred.

atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor :))

Foarte tare frate , in casa , fara tobe ... nu credeam ca o sa o vad si pe asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun asa

hai ca mai am un pic de munca si o pornesc si io pe Hoini a mea

am schimbat semeringurile de supapa, ca a prins gustul uleiului :laugh:

lua cate un litru la mie,,,,,,,,,,,,,,, :angryfire:

numa bine ca am dat chiuloasa jos,,,,ca supapele de evacuare trebuiau rectificate

mai am de atasat carbul,,,,si pot sa ii dau sa sune :bigstar:

no care se baga la intalnirea de 1 Mai? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de supape,consumul excesiv de ulei nu e neaparat de la supape.

am un amic caruia tot asa ii consuma domi-ul 1l la 1000 de km si a comandat segmenti si semeringuri de supapa,si cand a dat jos cilindrul a vazut ca segmentii erau cocsati,blocati de calamina pe canalul pistonului,drept urmare se mai desfaceau sa preseze pe cilindru.

o simpla curatare a rezolvat problema.

am schimbat si eu semeringurile de la supape daca tot am umblat dar si cele vechi inca erau destul de bune(presau pe codita supapei destul de tare si buza de etansare nu era chiar rotunjita)

asa ca fa bine si da si cilindrul jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul de 1l/1000km e de la segmenti

cand am schimbat segmentii distanta intre capete era de 4mm si nu de 0.4maxim cum recomanda producatorul

pe langa segmenti am schimbat si lantul de distributie semeringuri supape, rulmenti axa cu came si alte cateva piese.

supapele erau ok, inchideau bine dar le-am curatat si pe alea de calamina si am refacut scaunul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti si voi dreptate,,,,,,dar si eu am :cheers:

pistonu e curat,,,,,segmentii aproape ca isi pupa capetele,,,,,uzuri pe cilindru si piston nu se vede,,,,,,,

acu e gata

totul e montat, mai putin carenele

am pornit-o,,,

MOAMAAA ce ii mai place sa duduie,,,, :banana:

tre sa mai trimit o sha la Darian pt modificare, dar asta maine

acu merg sa o impachetez

hai ca iarna e pe sfarsite :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e iarna pe sfarsite? Eu ieri ma plimbam cu domi :) Mi-am luat si eu termometru de-ala smecher de ulei, si ieri dupa vreo 15 km prin oras a ajuns la 90. Adevarat ca erau vreo 2 grade afara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am dat o cheie la rece,acum cateva minute,si stupoare acel zanganit de lant de distributie apare iar la rece,ceva mai putin timp dar la fel.

lantul e nou,patine bune,intinzatorul e ok.

nu stiu de la ce ar mai putea aparea acel sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am dat o cheie la rece,acum cateva minute,si stupoare acel zanganit de lant de distributie apare iar la rece,ceva mai putin timp dar la fel.

lantul e nou,patine bune,intinzatorul e ok.

nu stiu de la ce ar mai putea aparea acel sunet.

sau un circuit deficitar / îngreunat al uleiului care ar trebui sa ajunga pe distribuție

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul ala se aude si la mine cateva secunde, la rece, daca temperatura e sub 5 grade. Traseul uleiului e ok, sitele curate, filtru nou, am verificat si daca urca uleiul la culbutori, cu motorul rece, si dand la automat fara benzina, urca uleiul bine.

 

Partea interesanta e ca se aude de undeva din zona cutiei de viteze, cam in zona filtrului de ulei (zona unde e si pinionul de jos al distributiei).

 

Sunt curios daca se poate sa fie din pompa de ulei....

 

Mi-a lasat pe youtube un comentariu, un baiat care are un DOMI, mi-a spus ca si mobra lui face asa daca o porneste cand e frig tare, si ca are deja peste 90 000 km.

 

La fel mi-a spus un tip de pe XRV, care are un SLR ca si lui ii face asa la rece si e ok. :bigstar:

 

Dupa 1 mai am programat si eu sa ii fac o revizie mai completa, si o sa verific uzuri si pe la pompa de ulei si alte cele, poate aflu ce e...

 

Ah. Daca tin socul in asa fel incat turatia sa nu depasasca aprox 1800 rpm, nu se aude, daca las turatia mai sus se aude. :scratch:

 

:cheers:

 

De exemplu se aude si in clipul asta: clip

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...