paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Destul de scumpe...Poate potrivesc de XR sau XL , clar , carenajul nu mai potriveste atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Destul de scumpe...Poate potrivesc de XR sau XL , clar , carenajul nu mai potriveste atunci Merg cele de XR. Stiu un anume cturturica (are Vigor) care are unul; ultima data nu voia sa-l vanda. Oricum pretul unui rezervor acerbis nou sau aproape nou e 200-300. Ce-i sub e ocazie sau sh uzat. La XR/XL, recomand o proba intai. Nu garanteaza nimeni ca se pupa. Ma refer la prinderile de la rezervor, ca in rest oricum trebuie adaptat (prinderea din spate de la sha, buson carburator etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Ce intelegi prin uzate ? Nu vad ce s'ar uza in timp la un rezervor din plastic sincer , am avut motociclete din '80 cu rezervoare de plastic si erau super ok , adica , inafara de aspect , nici un alt defect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Ce intelegi prin uzate ? Nu vad ce s'ar uza in timp la un rezervor din plastic sincer , am avut motociclete din '80 cu rezervoare de plastic si erau super ok , adica , inafara de aspect , nici un alt defect... http://www.ebay.com/itm/Husqvarna-Acerbis-Gas-Tank-/220934758510?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3370bce06e Vezi cum poate ajunge un rezervor de plastic. Reconditionarea nu-i tocmai usoara. E mult mai simplu la un rezervor "de tabla". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Stiu cum "imbatranesc" rezervoarele de plastic , si mai stiu ca teoretic nu se pot vopsi desi eu am vopsit unul de la o fosta motocicleta (Honda CR 125) si a tinut vopseaua ft bine , grund pt. plastic si dupaia vopsea spray ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 am "rezolvat" problema ambreiajului de electromotor! ...cel putin pentru moment cum? relativ simplu, am inlocuit arcul care fixeaza tachetii cu un arc similar ca grosime de la un semering si til-am nimerit ca lungime. practic daca arcul care il veti folosi e prea gros se vor bloca tachetii si/sau se va rupe arcul la un moment dat, daca e prea mare in diametru nu va tine tachetii pe pozitie suficient cat sa agate pe roata dintata angrenata de electromotor (cazul meu - arcul vechi era deformat si decalibrat = largit); daca arcul e prea mic in diametru e posibil sa se deformeze foarte repede... de mentionat faptul ca am masurat piesele supuse uzurii si se incadrau in limitele de service din manual. atasez si cateva fotografii concludente. ca idee nu stiu cat va tine manevra asta dar ideea e ca nu m-a costat mai nimic, mai precis 10 lei o coala de clingherit din care am croit cele doua garnituri care trebuiau inlocuite in urma demontarii capacului motor stanga si a capacului de electromotor; am reusit sa pornesc mobra de fiecare data in ultimele 3-4 zile, si nu a dat nici un rateu la cuplarea electromotorului; teoretic am facut o economie de aprox. 400 de lei, practic daca tine macar un sezon sunt super multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie. merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred. atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Esti nebun! Ai pornit mobra in casa! Si fara esapament! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie. merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred. atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor ) ) Super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 zici ca-i mitraliera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie. merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred. atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor ) Foarte tare frate , in casa , fara tobe ... nu credeam ca o sa o vad si pe asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Mai trebuia sa o turezi de cateva ori si ati pica tot de pe pereti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 bun asa hai ca mai am un pic de munca si o pornesc si io pe Hoini a mea am schimbat semeringurile de supapa, ca a prins gustul uleiului lua cate un litru la mie,,,,,,,,,,,,,,, numa bine ca am dat chiuloasa jos,,,,ca supapele de evacuare trebuiau rectificate mai am de atasat carbul,,,,si pot sa ii dau sa sune no care se baga la intalnirea de 1 Mai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Eu as vrea sa mergem de 1 mai. Doar sa stabilim daca va fi in weekendul dinainte sau de dupa 1 mai. Daca e inainte, sansele sa vin cresc substantial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 hmmmmm la mine s-ar potrivi mai tare dupa,,,,,,,,,,,,, dar, cred ca ma descurc si inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 apropo de supape,consumul excesiv de ulei nu e neaparat de la supape. am un amic caruia tot asa ii consuma domi-ul 1l la 1000 de km si a comandat segmenti si semeringuri de supapa,si cand a dat jos cilindrul a vazut ca segmentii erau cocsati,blocati de calamina pe canalul pistonului,drept urmare se mai desfaceau sa preseze pe cilindru. o simpla curatare a rezolvat problema. am schimbat si eu semeringurile de la supape daca tot am umblat dar si cele vechi inca erau destul de bune(presau pe codita supapei destul de tare si buza de etansare nu era chiar rotunjita) asa ca fa bine si da si cilindrul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 consumul de 1l/1000km e de la segmenti cand am schimbat segmentii distanta intre capete era de 4mm si nu de 0.4maxim cum recomanda producatorul pe langa segmenti am schimbat si lantul de distributie semeringuri supape, rulmenti axa cu came si alte cateva piese. supapele erau ok, inchideau bine dar le-am curatat si pe alea de calamina si am refacut scaunul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 aveti si voi dreptate,,,,,,dar si eu am pistonu e curat,,,,,segmentii aproape ca isi pupa capetele,,,,,uzuri pe cilindru si piston nu se vede,,,,,,, acu e gata totul e montat, mai putin carenele am pornit-o,,, MOAMAAA ce ii mai place sa duduie,,,, tre sa mai trimit o sha la Darian pt modificare, dar asta maine acu merg sa o impachetez hai ca iarna e pe sfarsite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Cum e iarna pe sfarsite? Eu ieri ma plimbam cu domi Mi-am luat si eu termometru de-ala smecher de ulei, si ieri dupa vreo 15 km prin oras a ajuns la 90. Adevarat ca erau vreo 2 grade afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 i-am dat o cheie la rece,acum cateva minute,si stupoare acel zanganit de lant de distributie apare iar la rece,ceva mai putin timp dar la fel. lantul e nou,patine bune,intinzatorul e ok. nu stiu de la ce ar mai putea aparea acel sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 poate sa sune si de la ulei fiind prea gros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 i-am dat o cheie la rece,acum cateva minute,si stupoare acel zanganit de lant de distributie apare iar la rece,ceva mai putin timp dar la fel. lantul e nou,patine bune,intinzatorul e ok. nu stiu de la ce ar mai putea aparea acel sunet. sau un circuit deficitar / îngreunat al uleiului care ar trebui sa ajunga pe distribuție Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 sa sti ca si la mine azi, a urcat f greu uleiul in chiuloasa,,,,,,, desi garajul este incalzit pa la vreo 10-15 grade, uleiul era destul de vascos dar, totusi nu se auzea lantul de distributie la rece,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Daca la cald nu mai suna atunci inseamna ca nu era ulei sus in chiuloasa , pana apuca sa urce uleiul sus e normal sa sune , orice motocicleta ar fii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) Sunetul ala se aude si la mine cateva secunde, la rece, daca temperatura e sub 5 grade. Traseul uleiului e ok, sitele curate, filtru nou, am verificat si daca urca uleiul la culbutori, cu motorul rece, si dand la automat fara benzina, urca uleiul bine. Partea interesanta e ca se aude de undeva din zona cutiei de viteze, cam in zona filtrului de ulei (zona unde e si pinionul de jos al distributiei). Sunt curios daca se poate sa fie din pompa de ulei.... Mi-a lasat pe youtube un comentariu, un baiat care are un DOMI, mi-a spus ca si mobra lui face asa daca o porneste cand e frig tare, si ca are deja peste 90 000 km. La fel mi-a spus un tip de pe XRV, care are un SLR ca si lui ii face asa la rece si e ok. Dupa 1 mai am programat si eu sa ii fac o revizie mai completa, si o sa verific uzuri si pe la pompa de ulei si alte cele, poate aflu ce e... Ah. Daca tin socul in asa fel incat turatia sa nu depasasca aprox 1800 rpm, nu se aude, daca las turatia mai sus se aude. De exemplu se aude si in clipul asta: clip Editat Ianuarie 22, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.