paul_ktm Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Nu sunt bani momentan pt. alt telescop , dar mi'a venit o idee , sa pun un distantier (ca o saiba uriasa) sub arc de vreo aprox 1cm , asa arcul va sta mai comprimat si sper ca va fi mai tare suspensia , oricum sunt moi ca dracu , dar asta e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Nu sunt bani momentan pt. alt telescop , dar mi'a venit o idee , sa pun un distantier (ca o saiba uriasa) sub arc de vreo aprox 1cm , asa arcul va sta mai comprimat si sper ca va fi mai tare suspensia , oricum sunt moi ca dracu , dar asta e ! E de la uzura, din pacate M-a lamurit recent si pe mine un batranel maestru in ale arcurilor. L-am rugat sa se intereseze de un arc nou. Astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 In mod normal suspensia spate la dominator nu trebuie sa fie moale, asta daca pretensionerea arcului este reglata dupa carte. Eu am telescop wilbers pe spate si se comporta cu totul altfel fata de cel original (mie imi pare mult mai moale) dar din pacate nu pot sa recomand, desi il am de nou a trebuit sa il trimit inapoi deoarece nu mai avea rebound (adica se comporta ca un arc). Ce-i drept, de atunci nu am mai avut probleme (aprox 15000 de km) si este destul de comod, nu se simt gropile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 La mine o sa fie ok pt. ca oricum vreau sa ridic putin spatele, mi se parea destul de lasat , si cu 2 persoane era ciudat ! Are cineva idee de unde se pot cumpara jiglere ? Mi'ar trebui unu de 55 si unu de 160 (main jet)... Oricum prin comprimarea arcului o sa se mai ridice de fund si o sa fie umpic mai tare , sper ca destul de tare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 La fel am bagat si eu distantier de circa 1 cm si e foarte ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Distantier cum ziceam eu ? o saiba imensa intre arc si piulitele alea doua rotunde cu zimti pt. a strange arcul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 La mine o sa fie ok pt. ca oricum vreau sa ridic putin spatele, mi se parea destul de lasat , si cu 2 persoane era ciudat ! Are cineva idee de unde se pot cumpara jiglere ? Mi'ar trebui unu de 55 si unu de 160 (main jet)... Oricum prin comprimarea arcului o sa se mai ridice de fund si o sa fie umpic mai tare , sper ca destul de tare ! Cred ca Dilly sau orice comerciant OEM iti poate aduce Jiclere pentru modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) Distantier cum ziceam eu ? o saiba imensa intre arc si piulitele alea doua rotunde cu zimti pt. a strange arcul ? a meu e exagerat, iti sar dintii din gura la gropi, da se ridica la sprint de nu stii cum sa o pui jos ce jigleor ai tu standard? la mine in carte scrie 165 main si 50 idle Editat Ianuarie 19, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Nu mai stiu jiglerele ce le am montate , le stiam dar am uitat...Oricum zilele astea dau si carburatorul jos , deci revin atunci cu detalii ! Am gasit jiglere pt. carburatoare Bing sau Dell'orto , oare potrivesc ? N'am gasit de nimic japonez (Mikuni,Keihin etc.) ! Multumesc mult pt. poze , exact la asta ma gandeam dar nu chiar asa mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 eu l-am facut mai mare ca e arcul mort, la mine fara distantier pot sa il comprim cu saibele alea maxim 5mm si raman fara filet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Am inteles , la mine e mai ok , adica mai am 1cm de filet pana la capat ! Am rezolvat si cu jiglerele , am gasit pana la urma de Keihin ! Eu am 48 si 148(main jet) , mi se par mici , cred ca de aia mergea destul de sarac orice reglaje ii faceam , daca las jiglerele astea si pun si tobe sport o sa fie extrem de sarac , trebuie schimbate neaparat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Ce chestie , amandoi avem Dominatoare la fel , amandoi am vrut aceleasi anvelope ! Si eu m'am gandit la 2in1 , dar dupaia arata aiurea partea din stanga , carena tot bombata e dar fara o toba sub ea. Unele monocilindre vin cu 2 tobe pt. ca asa se obtine un cuplu mai mare , teoretic ! Eu maine sau poimaine o sa primesc tobele , o sa revin cu poze ! O sa fie un chin sa le adaptez , sa fac tevile pana in galerii , dar asta e , daca vrei ceva frumos si fara bani , ai batai de cap ! daca o faci 2 in 1 ,,,,,pe partea cealalta poti pune o toba falsa, pe post de lada de scule 2 camere, 2 leviere,,,,,,chiar si un mic compresor incap lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Da , e o idee interesanta ! Inca un update pe azi , am vopsit furca spate , care era destul de ruginita... Plictisandu'ma pe acasa , m'am apucat de desenat in Paint (nu prea le am cu Photoshop)... Asta a iesit : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Aveam si eu planuri din astea. Si doua rezervoare Acerbis. Pana la urma m-am lasat de mestereala ca oricum nu aduceam un plus de functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Rezervoarele acerbis mai sunt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 (editat) Rezervoarele acerbis mai sunt ? Unul e in Australia, altul in Rep. Moldova. As putea sa ma interesez daca mai apare ceva, insa preturile sunt intre 200 si 300 euro si se gasesc doar pt modele dupa 92 (inclusiv). Editat Ianuarie 20, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Destul de scumpe...Poate potrivesc de XR sau XL , clar , carenajul nu mai potriveste atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Destul de scumpe...Poate potrivesc de XR sau XL , clar , carenajul nu mai potriveste atunci Merg cele de XR. Stiu un anume cturturica (are Vigor) care are unul; ultima data nu voia sa-l vanda. Oricum pretul unui rezervor acerbis nou sau aproape nou e 200-300. Ce-i sub e ocazie sau sh uzat. La XR/XL, recomand o proba intai. Nu garanteaza nimeni ca se pupa. Ma refer la prinderile de la rezervor, ca in rest oricum trebuie adaptat (prinderea din spate de la sha, buson carburator etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Ce intelegi prin uzate ? Nu vad ce s'ar uza in timp la un rezervor din plastic sincer , am avut motociclete din '80 cu rezervoare de plastic si erau super ok , adica , inafara de aspect , nici un alt defect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Ce intelegi prin uzate ? Nu vad ce s'ar uza in timp la un rezervor din plastic sincer , am avut motociclete din '80 cu rezervoare de plastic si erau super ok , adica , inafara de aspect , nici un alt defect... http://www.ebay.com/itm/Husqvarna-Acerbis-Gas-Tank-/220934758510?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3370bce06e Vezi cum poate ajunge un rezervor de plastic. Reconditionarea nu-i tocmai usoara. E mult mai simplu la un rezervor "de tabla". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Stiu cum "imbatranesc" rezervoarele de plastic , si mai stiu ca teoretic nu se pot vopsi desi eu am vopsit unul de la o fosta motocicleta (Honda CR 125) si a tinut vopseaua ft bine , grund pt. plastic si dupaia vopsea spray ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 am "rezolvat" problema ambreiajului de electromotor! ...cel putin pentru moment cum? relativ simplu, am inlocuit arcul care fixeaza tachetii cu un arc similar ca grosime de la un semering si til-am nimerit ca lungime. practic daca arcul care il veti folosi e prea gros se vor bloca tachetii si/sau se va rupe arcul la un moment dat, daca e prea mare in diametru nu va tine tachetii pe pozitie suficient cat sa agate pe roata dintata angrenata de electromotor (cazul meu - arcul vechi era deformat si decalibrat = largit); daca arcul e prea mic in diametru e posibil sa se deformeze foarte repede... de mentionat faptul ca am masurat piesele supuse uzurii si se incadrau in limitele de service din manual. atasez si cateva fotografii concludente. ca idee nu stiu cat va tine manevra asta dar ideea e ca nu m-a costat mai nimic, mai precis 10 lei o coala de clingherit din care am croit cele doua garnituri care trebuiau inlocuite in urma demontarii capacului motor stanga si a capacului de electromotor; am reusit sa pornesc mobra de fiecare data in ultimele 3-4 zile, si nu a dat nici un rateu la cuplarea electromotorului; teoretic am facut o economie de aprox. 400 de lei, practic daca tine macar un sezon sunt super multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie. merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred. atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Esti nebun! Ai pornit mobra in casa! Si fara esapament! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie. merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred. atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor ) ) Super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.