Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salut,

 

Ma puteti sfatui, va rog, ce sa aleg dintre anvelopele astea:

- Continental TKC80

- Metzeler Enduro 3 Sahara

- Dunlop Trailmax (nu TR91)

- Heidenau K60

- Michelin Anakee 2

 

Merg in general pe asfalt (80%), dar trebuie sa faca fata si pe nisip, noroi (cat de cat) si asfalt ud.

Am auzit pareri doar despre TKC 80, stiti ceva si despre celelalte ?

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TKC80 sunt superbe, merg super pe offroad dar pe asfalt se mananca foarte repede (spatele vreo 3000-4000 km)

Metzeler - nu stiu ce sa spun, dar cred ca au un pret cam mare...

Dunlop Trailmax - nu am fost multumit nici pe asfalt nici pe off... pe iarba aluneca foarte urat

K60 - am avut, mi-a placut (s-a dus destul de repede (aprox 8000-9000) km, dar mai tinea inca vreo 2000 pana sa nu mai aiba profil. l-am schimbat pt ca se facea frig si am vrut sa merg in siguranta (aveam un Shinko E705 care astepta...)

Michelin - am citit de bine de ele, dar tot asa, mi se pare ca e pretul destul de mare...

 

Eu o sa revin la K60, cand se duce Shinko pe care il am acum. K60-ul merge super si pe asfalt si pe offroad (cat timp nu e noroi prea mare). Shinko E705 e bunicel, pe asfalt sunt foarte multumit, si pe uscat, si pe ud, si pe frig... dar pe teren, din cauza profilului, nu se descurca grozav.

:friends: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continental trailattack, mai putin pe noroi... in schimb duce, am mers cu el aproape slick pe nisip pana la Gura Portitei, face multe pentru pretul lui

si tine de te plictisesti 23000km spatele

Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu surubul ala afecteaza amestecul doar la ralanti... ca sa schimbi amestecul in conditii de mers cred ca numai prin schimbarea jigloarelor se poate...

 

Azi: post-51492-0-10323100-1330289702_thumb.jpg post-51492-0-40110600-1330289729_thumb.jpg

Sa isi mai clateasca ochii si cei la care zapada e prea mare ca sa calareasca... :cheers:

 

 

Era o metoda empirica ce-i drept cu o bujie din ceramica , si in funtie de culoare acesteia se vedea amesteculhttp://www.google.ro/imgres?q=colortune&hl=ro&sa=X&biw=1280&bih=827&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=s91iJ-byrh-YFM:&imgrefurl=http://www.retrique.com/photographs/index.php/photos/459&docid=uHbReqRKvfpxvM&imgurl=http://www.retrique.com/photographs/var/albums/Tools/Automotive/Colortune%252520500.jpg%253Fm%253D1323897517&w=3430&h=2565&ei=iRVLT6aEMonNswbIwZWUBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=197&vpy=503&dur=266&hovh=194&hovw=260&tx=140&ty=139&sig=105531211985229563155&page=3&tbnh=154&tbnw=218&start=54&ndsp=30&ved=1t:429,r:12,s:54

 

daca se tine intrunirea din 4 mai vin cu bujia sa te ajut.

 

spor in toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, trec pe K60. Inca ceva, daca pun 130/80 in loc de 120/90 m-ar ajuta pe offroad ?

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,de cateva zile ma tot macina o intrebare poate putin mai penibila asa sa zic,prin ce se manifesta o motocicleta(in cazu nostru dominatoru)daca nu are uleiul care trebuie in ea?care ar fi simtomele? pe ce poti sa-ti dai seama?sau doar in timp se poate observa?(sper ca s-a inteles ideea).Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu, in cazul meu, dupa ce l-am luat pe domi, am schimbat uleiul cu Repsol full sintetic. Motivul pentru care am facut asta a fost pentru ca am citit pe net ca uleiul sintetic are stabilitate foarte buna la temperaturi mari. Motoarele racite cu aer merg in general la temp mai mari decat cele racite cu apa.

 

In cazul lui domi am descoperit ca nu ii place uleiul sintetic aproape imediat dupa ce am schimbat uleiul:

A inceput sa fie mai zgomotos

Vitezele se schimbau mai greu, nu intra in viteza sau mai facea galagie

Se simtea (si fara termometru) ca e mai cald, cat de cald nu stiu sa zic.

 

Am schimbat uleiul cu Castrol ActEvo mineral, si totul a revenit la normal. Intre timp am intrat pe forum si am vazut ca lumea foloseste semi-sintetic si asa fac si eu acum.

 

Din punctul meu de vedere iti recomand Motorex Semisintetic 10w40 cand e mai rece si 15w50 cand e mai cald (peste 30 grade). Poti la fel de bine sa folosesti 10w40 mereu...daca nu vrei/trebuie(km) sa schimbi uleiul cand se schimba vremea.

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebam pt ca eu am bagat acuma motul 5100 si sincer nu imi place,vitezele se schimba un pic mai greu si agata parca mai ales intra-1-ia,nici cand o pornesc la rece nu imi place ca il cam papa si baga fum albastru si are un miros ciudat(specific motul),cu uleiul asta am decis sa-i fac rodaju pt ca am bagat piston nou cu segmenti si cilindru alezat

post-67454-0-33909700-1330450066_thumb.jpg

post-67454-0-03861000-1330450105_thumb.jpg

post-67454-0-60653900-1330450130_thumb.jpg

post-67454-0-12175600-1330450384_thumb.jpg

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe temperaturi scazute daca ii pui un ulei mai gros iti tzacane tachetii pana ajunge la temperatura optima(si tzacane o perioada destul de lunga)

tachetii iti mai tzacane si cand incepe nivelul uleiului sa ajunga la marcajul de minim de pe joja.

dupa 2000km cu un schimb de ulei schimbatul treptelor nu e la fel de "fin".

 

simptome care le-am observat eu la 2 marci de uleiuri:

la motul: pornesti motoru cu soc, dupa 30 secunde poti sa pleci cu socul inchis(nu mi-a placut aceasta metoda pentru ca poti sa pleci foarte repede cu motorul rece si apare uzura prematura la motor), se mananca foarte repede, cel putin la mine si foloseam 5100 semisintetic parca

 

la motorex: pornesti motoru, stai cu socu tras la jumatate vreo 2-3 minute pana ajunge temp uleiul macar la 40-60 de grade, dupa care poti sa pleci cu socul inchis(mi se pare un ulei ideal deoarece iti indica, prin metoda descrisa mai inainte, cand poti sa pleci in siguranta), pana la 2000km isi pastreaza culoarea, in ultima mie se innegreste foarte repede, cu un motor bun nu ai nevoie sa completezi ulei, pleci de pe full si la 3000km e 1cm peste limita minima.

 

momentan testez bardhal si e cel mai bun :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alcapone..in jur de 680 de lei marca Wosner,ii piston de honda dominator de 650 si l-am luat de la un baiat din timisoara care se ocupa cu asa ceva,daca te intereseaza ceva iti pot da date de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebam pt ca eu am bagat acuma motul 5100 si sincer nu imi place,vitezele se schimba un pic mai greu si agata parca mai ales intra-1-ia,nici cand o pornesc la rece nu imi place ca il cam papa si baga fum albastru si are un miros ciudat(specific motul),cu uleiul asta am decis sa-i fac rodaju pt ca am bagat piston nou cu segmenti si cilindru alezat

 

motul 5100 15w50 e un ulei ok zic eu. Cu asta merg si eu si sunt multumit. Astapta sa mai faci ceva km din rodaj siapoi pune un verdict(zic si eu).

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@georgian xtc c60 10w40

mersi, :cheers: cand am luat dominatoru avea recent uleiu schimbat motul dar nustiu de care si de aceea as vrea sa trec pe bardhal ca am folosit la hornet si are o ungere mai buna, viata mai lunga si un zgomot mai redus la motor .Asta care e acuma e de culoare verde dar nustiu daca o fi 3100 sau 7100..... :scratch:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, :cheers: cand am luat dominatoru avea recent uleiu schimbat motul dar nustiu de care si de aceea as vrea sa trec pe bardhal ca am folosit la hornet si are o ungere mai buna, viata mai lunga si un zgomot mai redus la motor .Asta care e acuma e de culoare verde dar nustiu daca o fi 3100 sau 7100..... :scratch:

am mai auzit de bardhal. e asa de bun? in italia am auzit k e renumit,asa o fi?ce sti despre el.as pune si eu la un bmw gs.dar mai intreb.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, :cheers: cand am luat dominatoru avea recent uleiu schimbat motul dar nustiu de care si de aceea as vrea sa trec pe bardhal ca am folosit la hornet si are o ungere mai buna, viata mai lunga si un zgomot mai redus la motor .Asta care e acuma e de culoare verde dar nustiu daca o fi 3100 sau 7100..... :scratch:

 

2500km sau pana se face negru - care vine mai repede.

 

7100 e rosu caramiziu.

5100 de obicei e negru dupa 2 ore de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2500km sau pana se face negru - care vine mai repede.

 

7100 e rosu caramiziu.

5100 de obicei e negru dupa 2 ore de functionare.

uleiu nu are 500 km de cand e pus e vb despre dominatou ala rosu care l-am luat pe toamna cu chestia aia de gaze pe stanga daca mai ti minte ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiu nu are 500 km de cand e pus e vb despre dominatou ala rosu care l-am luat pe toamna cu chestia aia de gaze pe stanga daca mai ti minte ?

Nu mai stiu, dar mergi sanatos cu el si verifica nivelu si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...