andrei belcic Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Saddle (sa/sea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Salutare, un sit (scaun/sezut) de RD02 cu tapiteria OK daca are careva si la ce pret, m-am apucat sal retapitez pe al meu si nu mai reusesc sa il fac, nu am tapiter in zona iar mie nu vrea sa-mi iese sub nici o forma asa ca vreau unul tapitat gata daca e convenabil pretul. salutare eu am trimis shaua la userul Darian in Bucuresti, pt modificari si tapitare am vazut poze cu alte lucrari ale lui si imi inspira incredere un retapitat, cu modificare, cu gel,,,,,a zis ca o sa fie pe la 150 lei acum astept sa vina marfa inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Salutare, un sit (scaun/sezut) de RD02 cu tapiteria OK daca are careva si la ce pret, m-am apucat sal retapitez pe al meu si nu mai reusesc sa il fac, nu am tapiter in zona iar mie nu vrea sa-mi iese sub nici o forma asa ca vreau unul tapitat gata daca e convenabil pretul. capseaza mijlocul pe ambele parti. de acol te duci in spate si prinzi cu o capsa in spate chiar pe mijloc imitatia. dupa care mergi intinzind inspre fata, de la mijoc,punand capse pe ambele parti una una. incalzeste musamaua cu un feon. se intinde mai usor daca e calda.aceeasi operatie o faci si de la mijloc inspre in spate. vz ca poti pune si un strat de burete inainte. baga ca nu ai ce sa strici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 salutare eu am trimis shaua la userul Darian in Bucuresti, pt modificari si tapitare am vazut poze cu alte lucrari ale lui si imi inspira incredere un retapitat, cu modificare, cu gel,,,,,a zis ca o sa fie pe la 150 lei acum astept sa vina marfa inapoi Cam cat timp dureaza chestia asta? In cat timp a zis ca e gata? Ce modificari i-ai zis sa faca? Sunt si eu tentat sa o trimit... ca inca nu m-am convins sa o duc la cineva pe-aici, dar ma mai interesez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 salutare la toata lumea , am mai revenit si eu pe aici , aveti ideie unde as putea face 2 tevi de legatura ptr tobe la domi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Salutare, un sit (scaun/sezut) de RD02 cu tapiteria OK daca are careva si la ce pret, m-am apucat sal retapitez pe al meu si nu mai reusesc sa il fac, nu am tapiter in zona iar mie nu vrea sa-mi iese sub nici o forma asa ca vreau unul tapitat gata daca e convenabil pretul. Varianta 1 - DARIAN aici pe forum. Trimiti scaunu la Bucuresti, ti-l face si ti-l trimite inapoi. Alternativ pot sa te ajut cu intermediatu. Varianta 2 - scaun SH. Posibil sa am unu culoarea aia verde praz. Insa tre sa fac curat sa vad daca mai e acolo si asta o sa dureze. Cam cat timp dureaza chestia asta? In cat timp a zis ca e gata? Ce modificari i-ai zis sa faca? Sunt si eu tentat sa o trimit... ca inca nu m-am convins sa o duc la cineva pe-aici, dar ma mai interesez... Darian lucreaza misto, insa... 2 saptamani = 4 saptamani. Tre sa il bati la cap, in rest face omu treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Darian lucreaza misto, insa... 2 saptamani = 4 saptamani. Tre sa il bati la cap, in rest face omu treaba buna. Mersi. Nu stau atata fara mobra, caut aici pe cineva si il face in cateva zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Mersi. Nu stau atata fara mobra, caut aici pe cineva si il face in cateva zile... Dați-mi ceva site-uri unde aș putea găsi ceva imitație de piele pentru a-mi tapița și eu șaua , sau îndrumați-mă spre ceva magazine de profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 asta am auzit ca ar fi buna, dar e cam scumpa http://www.louis.de/_3072ea3c30345eb10dbb5e7db62c07c224/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=260&wgr=382&list_total=15&anzeige=0&artnr_gr=10008652 se intinde si pe X si pe Y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Dați-mi ceva site-uri unde aș putea găsi ceva imitație de piele pentru a-mi tapița și eu șaua , sau îndrumați-mă spre ceva magazine de profil. orice magazin cu tesaturi are musama. sa nu fie dinacea fina. 25 ron metru. si dintr-un metru faci 3 sei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 un fum mai gri asa indica un consum mai mare de benzina?si app:carburatoru de domi cum se regleaza?(sa-i mai iau putin din benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 astazi m-am despartit de Dominatorul meu, a ajuns la un baiat in Bucuresti - sa il stapaneasca sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 nu stie nimeni cum sa mai iau din benzina la domi,filtru de aer nou,bujie noua(acelasi cod ca si cea veche)si cand accelerez baga fum gri destul de mult,dau bujia jos ii neagra,cum mai saracesc amestecu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 ii mai dai oleaca de aer, schimbi jiglerul principal sau cobori acul de dozaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Cand ai motoru cald (temp uleiului e de 80-100 grade) desfaci surubul de aer cu o surubelnita dreapta lunga de vreo 40 cm(il desfaci pana creste turatia motorului maxim), dupa care iti reglezi relantiul la 1300-1400 rpm. Reglat astfel motoru consuma 4-4.5 la drum lung si pana in 6 in oras(pana in 6 e valabil pentru mine care stau in Iasi si avem semafoare din 200 in 200m si sunt pe timp lung). Daca verifici bujia dupa ce ai mers la drum lung are o culoare caramizie, din cate am inteles aceasta culoare indica un amestec optim. Reglajul de care am mentionat este indicat de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Din cate stiu surubul ala afecteaza amestecul doar la ralanti... ca sa schimbi amestecul in conditii de mers cred ca numai prin schimbarea jigloarelor se poate... Azi: Sa isi mai clateasca ochii si cei la care zapada e prea mare ca sa calareasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Salut, Ma puteti sfatui, va rog, ce sa aleg dintre anvelopele astea: - Continental TKC80 - Metzeler Enduro 3 Sahara - Dunlop Trailmax (nu TR91) - Heidenau K60 - Michelin Anakee 2 Merg in general pe asfalt (80%), dar trebuie sa faca fata si pe nisip, noroi (cat de cat) si asfalt ud. Am auzit pareri doar despre TKC 80, stiti ceva si despre celelalte ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 TKC80 sunt superbe, merg super pe offroad dar pe asfalt se mananca foarte repede (spatele vreo 3000-4000 km) Metzeler - nu stiu ce sa spun, dar cred ca au un pret cam mare... Dunlop Trailmax - nu am fost multumit nici pe asfalt nici pe off... pe iarba aluneca foarte urat K60 - am avut, mi-a placut (s-a dus destul de repede (aprox 8000-9000) km, dar mai tinea inca vreo 2000 pana sa nu mai aiba profil. l-am schimbat pt ca se facea frig si am vrut sa merg in siguranta (aveam un Shinko E705 care astepta...) Michelin - am citit de bine de ele, dar tot asa, mi se pare ca e pretul destul de mare... Eu o sa revin la K60, cand se duce Shinko pe care il am acum. K60-ul merge super si pe asfalt si pe offroad (cat timp nu e noroi prea mare). Shinko E705 e bunicel, pe asfalt sunt foarte multumit, si pe uscat, si pe ud, si pe frig... dar pe teren, din cauza profilului, nu se descurca grozav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Continental trailattack, mai putin pe noroi... in schimb duce, am mers cu el aproape slick pe nisip pana la Gura Portitei, face multe pentru pretul lui si tine de te plictisesti 23000km spatele Editat Februarie 27, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Din cate stiu surubul ala afecteaza amestecul doar la ralanti... ca sa schimbi amestecul in conditii de mers cred ca numai prin schimbarea jigloarelor se poate... Azi: Sa isi mai clateasca ochii si cei la care zapada e prea mare ca sa calareasca... Era o metoda empirica ce-i drept cu o bujie din ceramica , si in funtie de culoare acesteia se vedea amesteculhttp://www.google.ro/imgres?q=colortune&hl=ro&sa=X&biw=1280&bih=827&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=s91iJ-byrh-YFM:&imgrefurl=http://www.retrique.com/photographs/index.php/photos/459&docid=uHbReqRKvfpxvM&imgurl=http://www.retrique.com/photographs/var/albums/Tools/Automotive/Colortune%252520500.jpg%253Fm%253D1323897517&w=3430&h=2565&ei=iRVLT6aEMonNswbIwZWUBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=197&vpy=503&dur=266&hovh=194&hovw=260&tx=140&ty=139&sig=105531211985229563155&page=3&tbnh=154&tbnw=218&start=54&ndsp=30&ved=1t:429,r:12,s:54 daca se tine intrunirea din 4 mai vin cu bujia sa te ajut. spor in toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Multumesc mult, trec pe K60. Inca ceva, daca pun 130/80 in loc de 120/90 m-ar ajuta pe offroad ? Editat Februarie 27, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Multumesc mult, trec pe K60. Inca ceva, daca pun 130/80 in loc de 120/90 m-ar ajuta pe offroad ? Nope. N-ai de castigat nici pe strada, nici pe teren denivelat. Editat Februarie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Ok, mersi din nou ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Salut,de cateva zile ma tot macina o intrebare poate putin mai penibila asa sa zic,prin ce se manifesta o motocicleta(in cazu nostru dominatoru)daca nu are uleiul care trebuie in ea?care ar fi simtomele? pe ce poti sa-ti dai seama?sau doar in timp se poate observa?(sper ca s-a inteles ideea).Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 De exemplu, in cazul meu, dupa ce l-am luat pe domi, am schimbat uleiul cu Repsol full sintetic. Motivul pentru care am facut asta a fost pentru ca am citit pe net ca uleiul sintetic are stabilitate foarte buna la temperaturi mari. Motoarele racite cu aer merg in general la temp mai mari decat cele racite cu apa. In cazul lui domi am descoperit ca nu ii place uleiul sintetic aproape imediat dupa ce am schimbat uleiul: A inceput sa fie mai zgomotos Vitezele se schimbau mai greu, nu intra in viteza sau mai facea galagie Se simtea (si fara termometru) ca e mai cald, cat de cald nu stiu sa zic. Am schimbat uleiul cu Castrol ActEvo mineral, si totul a revenit la normal. Intre timp am intrat pe forum si am vazut ca lumea foloseste semi-sintetic si asa fac si eu acum. Din punctul meu de vedere iti recomand Motorex Semisintetic 10w40 cand e mai rece si 15w50 cand e mai cald (peste 30 grade). Poti la fel de bine sa folosesti 10w40 mereu...daca nu vrei/trebuie(km) sa schimbi uleiul cand se schimba vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.