heres Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Intrebam pt ca eu am bagat acuma motul 5100 si sincer nu imi place,vitezele se schimba un pic mai greu si agata parca mai ales intra-1-ia,nici cand o pornesc la rece nu imi place ca il cam papa si baga fum albastru si are un miros ciudat(specific motul),cu uleiul asta am decis sa-i fac rodaju pt ca am bagat piston nou cu segmenti si cilindru alezat Editat Februarie 28, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 pe temperaturi scazute daca ii pui un ulei mai gros iti tzacane tachetii pana ajunge la temperatura optima(si tzacane o perioada destul de lunga) tachetii iti mai tzacane si cand incepe nivelul uleiului sa ajunga la marcajul de minim de pe joja. dupa 2000km cu un schimb de ulei schimbatul treptelor nu e la fel de "fin". simptome care le-am observat eu la 2 marci de uleiuri: la motul: pornesti motoru cu soc, dupa 30 secunde poti sa pleci cu socul inchis(nu mi-a placut aceasta metoda pentru ca poti sa pleci foarte repede cu motorul rece si apare uzura prematura la motor), se mananca foarte repede, cel putin la mine si foloseam 5100 semisintetic parca la motorex: pornesti motoru, stai cu socu tras la jumatate vreo 2-3 minute pana ajunge temp uleiul macar la 40-60 de grade, dupa care poti sa pleci cu socul inchis(mi se pare un ulei ideal deoarece iti indica, prin metoda descrisa mai inainte, cand poti sa pleci in siguranta), pana la 2000km isi pastreaza culoarea, in ultima mie se innegreste foarte repede, cu un motor bun nu ai nevoie sa completezi ulei, pleci de pe full si la 3000km e 1cm peste limita minima. momentan testez bardhal si e cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 heres,spune te rog cat ai dat pe piston,segmenti si de la ce motor sant si de unde iai cumparat.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 [quote name='Purice' momentan testez bardhal si e cel mai bun ce model de la bardhal folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Alcapone..in jur de 680 de lei marca Wosner,ii piston de honda dominator de 650 si l-am luat de la un baiat din timisoara care se ocupa cu asa ceva,daca te intereseaza ceva iti pot da date de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 @georgian xtc c60 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Intrebam pt ca eu am bagat acuma motul 5100 si sincer nu imi place,vitezele se schimba un pic mai greu si agata parca mai ales intra-1-ia,nici cand o pornesc la rece nu imi place ca il cam papa si baga fum albastru si are un miros ciudat(specific motul),cu uleiul asta am decis sa-i fac rodaju pt ca am bagat piston nou cu segmenti si cilindru alezat motul 5100 15w50 e un ulei ok zic eu. Cu asta merg si eu si sunt multumit. Astapta sa mai faci ceva km din rodaj siapoi pune un verdict(zic si eu). Editat Martie 1, 2012 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) @georgian xtc c60 10w40 mersi, cand am luat dominatoru avea recent uleiu schimbat motul dar nustiu de care si de aceea as vrea sa trec pe bardhal ca am folosit la hornet si are o ungere mai buna, viata mai lunga si un zgomot mai redus la motor .Asta care e acuma e de culoare verde dar nustiu daca o fi 3100 sau 7100..... Editat Martie 1, 2012 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 mersi, cand am luat dominatoru avea recent uleiu schimbat motul dar nustiu de care si de aceea as vrea sa trec pe bardhal ca am folosit la hornet si are o ungere mai buna, viata mai lunga si un zgomot mai redus la motor .Asta care e acuma e de culoare verde dar nustiu daca o fi 3100 sau 7100..... am mai auzit de bardhal. e asa de bun? in italia am auzit k e renumit,asa o fi?ce sti despre el.as pune si eu la un bmw gs.dar mai intreb.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 mersi, cand am luat dominatoru avea recent uleiu schimbat motul dar nustiu de care si de aceea as vrea sa trec pe bardhal ca am folosit la hornet si are o ungere mai buna, viata mai lunga si un zgomot mai redus la motor .Asta care e acuma e de culoare verde dar nustiu daca o fi 3100 sau 7100..... 2500km sau pana se face negru - care vine mai repede. 7100 e rosu caramiziu. 5100 de obicei e negru dupa 2 ore de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 2500km sau pana se face negru - care vine mai repede. 7100 e rosu caramiziu. 5100 de obicei e negru dupa 2 ore de functionare. uleiu nu are 500 km de cand e pus e vb despre dominatou ala rosu care l-am luat pe toamna cu chestia aia de gaze pe stanga daca mai ti minte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 uleiu nu are 500 km de cand e pus e vb despre dominatou ala rosu care l-am luat pe toamna cu chestia aia de gaze pe stanga daca mai ti minte ? Nu mai stiu, dar mergi sanatos cu el si verifica nivelu si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 http://www.conti-moto.ro/wp-content/uploads/2011/04/cta_test.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salut,cam cati km trebuie facuti pentru un rodaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 dupa segmentare se schimba uleiul la 1000km, ulterior la fiecare 2500-3000km in 3000km eu zic ca se aseaza motorul decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salut,cam cati km trebuie facuti pentru un rodaj? Eu zic că măcar primii 400-500 km făcuți lejer nu foarte turat, nu pus în sarcina mare... nu în regim ''HARD'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Eu zic că măcar primii 400-500 km făcuți lejer nu foarte turat, nu pus în sarcina mare... nu în regim ''HARD'' Asa fac si eu rodajul. In iarna am schimbat pistonul, primii 500 i-am facut lejer de tot (pana in ~3500 ture). Urmeaza un schimb de ulei si pana la 1000 o tin mai lejer, pana in 4-4500 ture si fara accelerari ciobanesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 trecem la strada. dar asa arata acum dupa un anisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 trecem la strada. dar asa arata acum dupa un anisor carei treaba cu manerul de la acceleratie de e legat asa cu arici daia ? e frumos , sal porti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 cate kile are ca vad ca e toata de carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 cate kile are ca vad ca e toata de carbon E autocolant carbon, din cate vad eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Mi-ar folosi iarna asta 3000 euro, in loc de 34xx cat as fi vrut pe ea. vezi ca trece iarna, misto rau mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) sa dus la noul proprietar. sa o foloseasca sanatos si cu placere asa cum merita acest motor. nu e facut doar pt strada de aceea am renuntat, cu greu la ea. mansonu a fost lipit cu prenandez ca era prea larg si de aceeea e arici Editat Martie 5, 2012 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 sa dus la noul proprietar. sa o foloseasca sanatos si cu placere asa cum merita acest motor. nu e facut doar pt strada de aceea am renuntat, cu greu la ea. mansonu a fost lipit cu prenandez ca era prea larg si de aceeea e arici La ce preț ai dat-o ? ce o să-ți iei acum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salutare, Domi-ul lui florin a ajuns la Vatra Dornei......sa vedem ce poate pe teren de acu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.