Galen Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Abia am cateva sute de km de cand am luat motocicleta, dar am luat-o cu kitul terminat. La motocicletele pe care le-am avut in trecut l-am folosit cu succes si nu am simtit niciodata ca s-ar fi uzat lantul sau pinioanele prematur. Am incercat mai demult si cu uleiuri si alte substante unsuroase, insa dupa o tura prafuita sau noroita nu simteam ca e chiar ok pt lant...in final am gasit solutia asta de compromis si mi s-a parut f ok. Probabil ca pentru cei care merg mai mult pe asfalt, uleiul e o alegere mai buna decat un spray dintr-asta...dar pentru felul in care folosesc eu mobra, mie asa mi s-a parut ca ar fi mai bun spray-ul asta "semiunsuros" . Problema e ca se "evapora" cam repede si ca sa ungi lantul ca lumea, cam scoti multi bani din buzunar. Acuma tot nu mai conteaza, dar cand pui kit-ul nou iti recomand sa folosesti ulei de motor. Dai un jet cu apa si apoi pensulezi cu ulei din 200 in 200km on road si cand trebuie "off". Nu mai este nevoie sa speli lantul cu solventi ca de ulei nu prea adera jegul, doar jet de apa si pensulat cand e nevoie, lasa sa planga negustorii de spray-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Am sa incerc si cu ulei, multumesc! Probabil ca dupa Paste imi pun un alt kit de lant pe care l-am primit de la dl. Mihai (fairplaybiker) si caruia ii multumesc din nou pt. asta si sper sa am ocazia sa ma revansez candva. Pana atunci, Dormitor al meu se odihneste la umbra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salut am un set de placute fata corbone lorraine s4 ptr dominator cu etriere brembo , sunt sigiliate daca are cineva nevoie , revin si eu cu ceva intrebari dupa ce am reparat dominatoru care am avut accident in 2011 , problema e ca daca dau relantiu mai mic pe la 1100 incepe o tacaneala banuiesc de la decompresor si porneste greu dimineata oare sa fie de la supape ca le reglasem dupa accident si nu am mai mers cu ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 tacaneala e asa cum banuiesti relantiu tre sa fie pe la 1300, ca sa ai si ungere buna cu pornitu, verifica din nou supapele, sa nu fie prea mic jocul, in special evacuarea dreapta mai fratilor, dar de o mica Dominatoriada nu punem? ca vine 1 Mai peste noi,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Galen are dreptate tacaneala e asa cum banuiesti relantiu tre sa fie pe la 1300, ca sa ai si ungere buna cu pornitu, verifica din nou supapele, sa nu fie prea mic jocul, in special evacuarea dreapta mai fratilor, dar de o mica Dominatoriada nu punem? ca vine 1 Mai peste noi,,,,,,, right Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 mai fratilor, dar de o mica Dominatoriada nu punem? ca vine 1 Mai peste noi,,,,,,, Ba da. De 1Mai este o intrunire misto la Garnic in Caras Severin, plus ca se pot face trasee off, Clisura si Cheile Nerei sunt aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Galen are dreptate right +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Are cineva de vanzare sau care se incurca de ele aparatoarea aceea cu gauri care vine pe galerii si aparatorile de la maini de plastic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Ba da. De 1Mai este o intrunire misto la Garnic in Caras Severin, plus ca se pot face trasee off, Clisura si Cheile Nerei sunt aproape. hmmm imi cam face cu ochiu,,,, ne revedem la o tura si o poveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Salut am un set de placute fata corbone lorraine s4 ptr dominator cu etriere brembo , sunt sigiliate daca are cineva nevoie , revin si eu cu ceva intrebari dupa ce am reparat dominatoru care am avut accident in 2011 , problema e ca daca dau relantiu mai mic pe la 1100 incepe o tacaneala banuiesc de la decompresor si porneste greu dimineata oare sa fie de la supape ca le reglasem dupa accident si nu am mai mers cu ea . Cat vrei pe placute? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 morris am lasat mesaj pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 A pus cineva ungator automat de lant pe domi? De care ati pus? Cum vi se pare? Merita cumparat/ facut? Eu unul as vrea sa scap de unsul lantului cu spray-uri si alte povesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Am eu Loobman din 2010 - dar cam murdareste janta si anveloa spate. Dar nu e automat, tre sa-l "storci" din cand in cand (al meu e model vechi - la modelul nou e mai elegant cu buton). Daca vrei sa-ti faci singur din asta, sunt destule idei pe aici: /index.php?/topic/202679-intretinere-lant/ Am facut si eu ceva asemanator pentru alte mobre: /index.php?/topic/202679-intretinere-lant/page-95&do=findComment&comment=3082519 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragosiii Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Salut domnilor, Stie cineva vreun atelier care confectionaza suporti de coburi pentru Dominator? Sau are cineva asa ceva de vanzare pentru un RD08? Acus vine vara si nu mai vreau sa umblu cu tricourile in pungi . Stiu ca acum ceva timp se grupasera cativa temerari care voiau sa faca o comanda mai serioasa catre Heavy Duties, mai stie cineva cum a ramas discutia aceea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Salut! Aveti careva manualul de XL 600 LM? Nu e chiar dominator dar poate aveti in biblioteca, nu gasesc niciunde manualul.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bruja_andrei Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) Buna ziua, tocmai i-am achizitionat sotiei un dominator RD 08 din '96 extrem de frumos si am nevoie de un sfat. Sotia este mai mica asa si nu prea ajunge la sol cum trebuie. Ar trebuie coborata motoreta aprox. 5-6 cm, si nu as duce piulita de la amortizor la maxim. Aveti idee cum se poate rezolva asta? Am tot vazut pe net ceva chit-uri , dar am zis ca mai bine intreb la sursa. M-ar interesa chiar ceva confectionat nu neaparat firma recunoscuta ( TRW, Lucas, etc) . Sau macar idei cum se face unul , ca poate gasesc un strung prin zona. Merci anticipat. PS: Am dat search pe forum si nu a aparut nimic legat de asta pt. dominator. Probabil undeva s-a mai discutat, dar topicul are 300 si de pagini.....Merci de intelegere. Editat Mai 9, 2014 de bruja_andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Eu stiu 3 metode: 1. Schimbi telescopul cu unul de Transalp care e mai scurt, (sa fie de pe Transalp dupa 91, cu arcul negru - ca alea mai vechi cu arcul rosu nu intra la prinderea de sus a Dominatorului). In caz ca e prea tare, poti pune arcul de Domi care e mai moale - interschimbabile. 2. Faci o alta piesa de prindere a telescopului: 3. Fabrici o noua piesa de legatura dintre triunghi si prinderea telescopului, ca sa il cobori trebuie sa lungesti - raportul e cam de1/3 - 1/4 adica 1cm prelungit la piesa inseamna 3-4cm coborat motorul. Plus lasi furca un pic in sus din juguri - 2-3cm - poate chiar mai mult, dar sa nu loveasca aripa undeva in cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bruja_andrei Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Merci mult. Cred ca varianta nr. 3 exclusiv, sau poate combinata cu varianta nr. 2, ar fi optime si putin mai ieftine. Acu va trebui sa gasesc un mester bun sa-mi faca o piesa solida care sa reziste ( la varianta 3 ma refer). O sa caut unul prin zona sa vad daca gasesc. Merci mult pt. sfaturi, raman dator. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 salut, a montat cineva inaltatoare de ghidon pe Dominator? care e inaltimea maxima pe care o permit cablurile originale (frana, soc, acceleratie)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Eu am din astea: /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/?p=3441405 si nu am nici o problema cu cablurile (in link au fost puse pe un TA, dar apoi mi-am luat sa-mi pun si eu pe Domi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 eu o sa comand 2 bucati, daca mai este cineva interesat din Bucuresti (livrarea costa cat produsele) rog sa imi dea mesaj pana pe Marti 20 mai. pt doritori fac un sumar: -12 RON bucata -inaltime 34 mm -din aluminiu, ele sunt de fapt produse pt un model de cross de 125 dar pe site se vand ca pt scutere; dpdv rezistenta la soc/fisurare, am vb cu emilian_rks, si feedbackul lui a fost ca sunt rezistente -se accentueaza putin vibratiile in ghidon pt ca se "lungeste" traseul pe care se transmite vibratia -nu este necesara schimbarea/lungirea vreunui cablu; doar cel de soc, cand este actionat, la viraj dreapta maxim produce o accelerare moderata Eu am din astea: /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/?p=3441405 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Buna ziua, tocmai i-am achizitionat sotiei un dominator RD 08 din '96 extrem de frumos si am nevoie de un sfat. Sotia este mai mica asa si nu prea ajunge la sol cum trebuie. Ar trebuie coborata motoreta aprox. 5-6 cm, si nu as duce piulita de la amortizor la maxim. Aveti idee cum se poate rezolva asta? Am tot vazut pe net ceva chit-uri , dar am zis ca mai bine intreb la sursa. M-ar interesa chiar ceva confectionat nu neaparat firma recunoscuta ( TRW, Lucas, etc) . Sau macar idei cum se face unul , ca poate gasesc un strung prin zona. Merci anticipat. PS: Am dat search pe forum si nu a aparut nimic legat de asta pt. dominator. Probabil undeva s-a mai discutat, dar topicul are 300 si de pagini.....Merci de intelegere. Salut. Daca te gandesti sa schimbi telescopul spate de pe Domi cu unul de Transalp pt a mai cobora motoreta, am eu unul de la fostul meu motor ( TRANSALP DIN '92). Doar ca ii lipseste un singur lucru si anume piesa aceea din capat in forma de "U" care s-a rupt. Pot sa fac alta la fabrica si atunci va fi ca si nou. Daca ai sa fi interesat, anunta-ma! Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am montat radiator de ulei pe dominator,radiatorul este de pe o vitezana de 600,poze pt care vrea sa se inspire! poate ajuta pe cineva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 @ bruja_andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am montat radiator de ulei pe dominator,radiatorul este de pe o vitezana de 600,poze pt care vrea sa se inspire!Picture 811.jpgPicture 806.jpg Picture 816.jpgPicture 815.jpg Picture 807.jpgPicture 808.jpg poate ajuta pe cineva! super!...ceva detalii...ce vitezana?...creste cantitatea de ulei?...unde l-ai racordat?...ceva efecte adverse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.