fuckeru Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Schimba-i bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Schimbat 3 bujii, 2 marci diferite, iridium si clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Tine-i mufa la cdi impinsa stg sau dr,daca merge bine aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 sub capacul din dreapta (cel unde e si ambreajul) e un cititor(magnetic) , in ulei se aduna pilitura de fier , deci fiind magnetic , pilitura se depune pe acel senzor, care inpreuna cu cdi-ul da scinteia la bobina de inductie-fisa-pipa-bujie , parerea mea e ca ori e incarcat acel senzor de pilitura , ori e pe duca si atunci da semnal aiurea sau nu mai prea da , cdiului , implicit , scinteie bujiei . mai intreaba si daca crezi ca e relevant ceea ce spun , ia legatura cu mine sa-ti spun pasii care trebuiesc facuti pt a ajunge la senzor (nu sunt mecanic , insa am desfacut , deci doar imi dau cu parerea !)https://imageshack.com/i/f0wuaKUop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Foarte posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Se dezmembreaza Dominator 650. Daca are cineva nevoie de ceva rog PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Salutare. Are cineva o spita fata de domi cu tot cu prindere? Sau unde gasesc si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) de aia ca ai umblat la tacheti. nu mai au joc deloc ,deci pierde compresie. Editat August 29, 2014 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 de aia ca ai umblat la tacheti. nu mai au joc deloc ,deci pierde compresie. asa am zis si eu , dar pare aiurea , la rece , atunci , logic la cald , cand metalul se dilata , sa fie si mai mic , sau inexistent , jocul la tacheti , deci practic sa nu mai am compresie de loc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor ! Aveam si eu rateuri, mai dese la rece. Am curatat/reglat, carburator respectiv supape, am schimbat toata aprinderea si tot asa facea. Problema era de la butonul ON/OFF, intrase praf acolo. Am curatat si merge brici acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Aveam si eu rateuri, mai dese la rece. Am curatat/reglat, carburator respectiv supape, am schimbat toata aprinderea si tot asa facea. Problema era de la butonul ON/OFF, intrase praf acolo. Am curatat si merge brici acum. am umblat la acel buton , era mult praf si un cocon , probabil de paianjen , am dat cu wd40 , fara sa curat contactul , ca nu aveam scinteie la bujie , deci se prea poate ,in ziua precedenta am reglat supapele , a mers brici ( dupa 1 ani jumatate de stat pe tusa) apoi a doua zi a inceput sa mearga aiurea , treaba se manifesta mai agresiv cind e socul tras ,putin , undeva la 1600 rpm cu socul inchis nu se manifesta , decit foarte rar , eram gata sa refac scaunele supapelor , dar maine o sa desfac si o sa curat contactul ala calumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Cumpar motor intreg de XR sau NX 650, sau cilindru+piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Caut si eu o aparatoare de lant pentru domi din 96 ' si un stop spate . 0746753041 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 vand tobe de slr, roata fata, roata spate, amortizor spate, jambe fata plus multe alte acareturi intrebati aici sau pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Hai cu Domi,care m-ai stiti unde se gasesc cdi-uri in afara de ignitech,baietii de la skr au ceva facut de ei,a-ncercat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Salut! Aveti un buson rezervor de vanzare? Multumesc! Daca da, PM va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Hai cu Domi,care m-ai stiti unde se gasesc cdi-uri in afara de ignitech,baietii de la skr au ceva facut de ei,a-ncercat careva? eu am luat de la mexykanu am luat o mooie cu un cdi sh, si nu mi-a placut,,,,,, a mers cdi-ul sh cam juma de an, apoi a inceput sa faca nazuri, a.i. abia m-am intors de la M.A.N. si cand ma gandesc ca atat cel nou, cat si cel sh au fost cam la acelasi pret,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 De 3 luni am CDI facut la skr si e totul ok.la ei am gasit si spita fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 De 3 luni am CDI facut la skr si e totul ok.la ei am gasit si spita fata. E tot asa imersat in silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 vand tot ce am din dezmembrarea unui SLR, plec din tara cu motorul doar cu ce am pe el si am nevoie de bani asa ca o sa renunt la tot depozitul de piese, daca aveti nevoie de piese de Dominator/SLR va rog sa ma anuntati 0748879580 sau mesaj privat pe forum melc kilometraj bobina inductie releu incarcare, 5 fire, exact ca la dominator electromotor etrier fata brembo etrier spate brembo suporti etrier pompa frana spate pompa frana fata, avariata, are nevoie de capacelul de la fereastra de vizitare furtun frana fata din cauciuc, cel original de fabrica furtun frana spate din cauciuc, cel original de fabrica 2 amortizoare de slr 1 set de tobe 2 roti spate, una in stare perfecta, una putin avariata la spite(cercul e in perfecta stare, necesita schimbarea a 4 spite) 1 roata fata de slr 19" discuri frana fata, sunt mai mari nu se potrivesc la domi, doar la cbr F2 si altele asemanatoare 2 jambe fata in perfecta stare, cred ca am si paharelele de la arcuri 1 carburator, aici alegeti voi jigleorul de sarcina 165 sau 180 placi ambreiaj noi, in ambalaj original, nemontate, (placile cred ca sunt cele cu ferodou pe ele) cadru de slr bascula de slr 2 scarite de pe partea dreapta 1 scarita de pe partea stanga bullbar ghidon amortizoare vibratii ghidon multe alte maruntisuri, suruburi de la diferite prinderi, pentru orice piesa intrebati, motorul nu se da nu se dezmembreaza trimit orice prin curierat sau posta romana, va rog seriozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Aveti careva experienta cu garnitura de chiuloasa after market pt Dominator/XL600? A fost ok? Din ce am vazut pe net, sunt 2 modele:unele cu silicon si unele fara, doar cu materialul ala cartonat. Experiente? Recomandari? Si daca stiti, pot sa schimb garnitura fara sa dau motorul jos de pe cadru? Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Vezi sa folosesti dinamometrica, musai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Aveti careva experienta cu garnitura de chiuloasa after market pt Dominator/XL600? A fost ok? Din ce am vazut pe net, sunt 2 modele:unele cu silicon si unele fara, doar cu materialul ala cartonat. Experiente? Recomandari? Si daca stiti, pot sa schimb garnitura fara sa dau motorul jos de pe cadru? Multzam! eu am refolosit garnitura veche se poate inlocui si cu motorul pe cadru, dar e al naibii de greu sa demontezi/montezi capacul culbutorilor eu nu am folosit cheie dinamometrica, dar recomand folosirea acesteia numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Mobra nefiind racita cu lichid, iti da impresia ca poti sa refolosesti garnitura veche si sa strangi chiulasa la mana. Intradevar, poti, dar vei pierde putere. Daca ar fi fost racita cu lichid, s-ar observa imediat antigel ars pe toba. Asa am patit la Tenere..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.