Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sub capacul din dreapta (cel unde e si ambreajul) e un cititor(magnetic) , in ulei se aduna pilitura de fier , deci fiind magnetic , pilitura se depune pe acel senzor, care inpreuna cu cdi-ul da scinteia la bobina de inductie-fisa-pipa-bujie , parerea mea e ca ori e incarcat acel senzor de pilitura , ori e pe duca si atunci da semnal aiurea sau nu mai prea da , cdiului , implicit , scinteie bujiei . mai intreaba si daca crezi ca e relevant ceea ce spun , ia legatura cu mine sa-ti spun pasii care trebuiesc facuti pt a ajunge la senzor (nu sunt mecanic , insa am desfacut , deci doar imi dau cu parerea !)https://imageshack.com/i/f0wuaKUop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aia ca ai umblat la tacheti. nu mai au joc deloc ,deci pierde compresie.

asa am zis si eu , dar pare aiurea , la rece , atunci , logic la cald , cand metalul se dilata , sa fie si mai mic , sau inexistent , jocul la tacheti , deci practic sa nu mai am compresie de loc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor !

Aveam si eu rateuri, mai dese la rece. Am curatat/reglat, carburator respectiv supape, am schimbat toata aprinderea si tot asa facea. Problema era de la butonul ON/OFF, intrase praf acolo. Am curatat si merge brici acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam si eu rateuri, mai dese la rece. Am curatat/reglat, carburator respectiv supape, am schimbat toata aprinderea si tot asa facea. Problema era de la butonul ON/OFF, intrase praf acolo. Am curatat si merge brici acum.

am umblat la acel buton , era mult praf si un cocon , probabil de paianjen , am dat cu wd40 , fara sa curat contactul , ca nu aveam scinteie la bujie , deci se prea poate ,in ziua precedenta am reglat supapele , a mers brici ( dupa 1 ani jumatate de stat pe tusa) apoi a doua zi a inceput sa mearga aiurea , treaba se manifesta mai agresiv cind e socul tras ,putin , undeva la 1600 rpm cu socul inchis nu se manifesta , decit foarte rar , eram gata sa refac scaunele supapelor , dar maine o sa desfac si o sa curat contactul ala calumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hai cu Domi,care m-ai stiti unde se gasesc cdi-uri in afara de ignitech,baietii de la skr au ceva facut de ei,a-ncercat careva?

eu am luat de la mexykanu

am luat o mooie cu un cdi sh, si nu mi-a placut,,,,,,

a mers cdi-ul sh cam juma de an, apoi a inceput sa faca nazuri, a.i. abia m-am intors de la M.A.N.

si cand ma gandesc ca atat cel nou, cat si cel sh au fost cam la acelasi pret,,,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand tot ce am din dezmembrarea unui SLR, plec din tara cu motorul doar cu ce am pe el si am nevoie de bani asa ca o sa renunt la tot depozitul de piese, daca aveti nevoie de piese de Dominator/SLR va rog sa ma anuntati 0748879580 sau mesaj privat pe forum

 

melc kilometraj

bobina inductie

releu incarcare, 5 fire, exact ca la dominator

electromotor

etrier fata brembo

etrier spate brembo

suporti etrier

pompa frana spate

pompa frana fata, avariata, are nevoie de capacelul de la fereastra de vizitare

furtun frana fata din cauciuc, cel original de fabrica

furtun frana spate din cauciuc, cel original de fabrica

2 amortizoare de slr

1 set de tobe

2 roti spate, una in stare perfecta, una putin avariata la spite(cercul e in perfecta stare, necesita schimbarea a 4 spite)

1 roata fata de slr 19"

discuri frana fata, sunt mai mari nu se potrivesc la domi, doar la cbr F2 si altele asemanatoare

2 jambe fata in perfecta stare, cred ca am si paharelele de la arcuri

1 carburator, aici alegeti voi jigleorul de sarcina 165 sau 180

placi ambreiaj noi, in ambalaj original, nemontate, (placile cred ca sunt cele cu ferodou pe ele)

cadru de slr

bascula de slr

2 scarite de pe partea dreapta

1 scarita de pe partea stanga

bullbar

ghidon

amortizoare vibratii ghidon

 

multe alte maruntisuri, suruburi de la diferite prinderi, pentru orice piesa intrebati, motorul nu se da nu se dezmembreaza

 

trimit orice prin curierat sau posta romana, va rog seriozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Aveti careva experienta cu garnitura de chiuloasa after market pt Dominator/XL600? A fost ok? Din ce am vazut pe net, sunt 2 modele:unele cu silicon si unele fara, doar cu materialul ala cartonat. Experiente? Recomandari?

Si daca stiti, pot sa schimb garnitura fara sa dau motorul jos de pe cadru?

Multzam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva experienta cu garnitura de chiuloasa after market pt Dominator/XL600? A fost ok? Din ce am vazut pe net, sunt 2 modele:unele cu silicon si unele fara, doar cu materialul ala cartonat. Experiente? Recomandari?

Si daca stiti, pot sa schimb garnitura fara sa dau motorul jos de pe cadru?

Multzam!

eu am refolosit garnitura veche

se poate inlocui si cu motorul pe cadru, dar e al naibii de greu sa demontezi/montezi capacul culbutorilor

eu nu am folosit cheie dinamometrica, dar recomand folosirea acesteia

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra nefiind racita cu lichid, iti da impresia ca poti sa refolosesti garnitura veche si sa strangi chiulasa la mana. Intradevar, poti, dar vei pierde putere. Daca ar fi fost racita cu lichid, s-ar observa imediat antigel ars pe toba. Asa am patit la Tenere.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...