Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Pe vremuri am facut si eu la fel, tot pe un dominator. A tinut fix 2 sapt. poate am avut eu ghinion dar nu e de asteptat sa tina prea mult totusi. Considerand bataia de cat de a desface si mesteri fraiul, decat sa o faci de 2 ori mai bine o faci odata si bine.

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am gasit un semering de la care am luat arcul cou pricina

are aceleasi dimensiuni, aceeasi rezistenta la intindere (aproximativ, la mana)

daca inainte puteam sa rotesc frei-ul invers cu mana (destul de greu, dar puteam), acu nu mai pot

promit sa va tin la curent

sper ca maine sa am destul timp sa termin montarea, sa o pornesc


» Post actualizat in 15 Jan 2015 20:16

era sa uit,,,,,,,semeringul este japonez :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Am cumparat un Dominator RD-02 , modelul cu pornire si la buton si la pedala, dezmembrat si cu multe piese lipsa. O sa retin acele piese de care am nevoie, iar cele care nu-mi trebuiesc voi incerca sa le vand , punand poze aici, pe forum. Daca va intereseaza ceva, faceti o oferta de pret decenta, PM , eu nu prea stiu ce preturi sa cer.

Pentru ca motorul nu functiona cand l-am cumparat, nu pot decat sa fac o examinare vizuala a pieselor care va intereseaza.

Incep cu rezervorul, cu robinet si buson ( fara cheie) , vopsit albastru , initial a fost alb. Are o mica indoitura si cateva zgarieturi, in rest pare ok. De asemenea vand si saua, zic eu in stare foarte buna. Pe masura ce ma hotarasc la ce piese mai renunt , o sa va anunt.

Astept oferte. Multumesc !


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti.

Sper sa ma primiti si pe mine printre voi.

V-am mai citit din topic-uri, inca de pe vremea in care avea Switch caprita neagra la care ii adaptase bord electronic.

Pe vremea aia aveam fratele mai mare, aka Transalp, iar de vreo doi ani incoace m-am folosit de o Aprilia Pegaso din 99, pe care inca o mai am.

In iarna asta, am luat si eu un Domi RD02 de la user-ul Ravenman.

Initial nu pornea.

L-am luat asa, apoi l-am luat la puricat. Am descoperit ca nu avea scânteie, asa ca am imprumutat un CDI de la un prieten si l-am readus la viață.

Intre timp, i-am cumparat CDI nou.

Ieri l-am scos prima data la probe si am constatat ca nu am frana pe fata.

Am pus lichid nou, l-am lasat sa curga, i-am facut zeci de aerisiri, insa nu se intareste maneta si imi compreseaza placutele doar dupa 2-3 actionari ale manetei.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat, in afara inlocuirii pompei de frana?

Multumesc anticipat.

post-74306-0-34347500-1422304335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu un sfat, in afara inlocuirii pompei de frana?

Multumesc anticipat.

Eu zic sa incerci prima data sa montezi o alta pompa de proba de imprumut. Indiferent de care, doar sa mearga in ea stutz-ul furtunului. Asta ca sa vezi daca pompa e de vina (relativ putin probabil). Apoi chiar daca pompa e defecta, inlocuiesti garnitura si o rezolvi ieftin si durabil.

 

Daca si noua pompa e "elastica" ceea e e foarte probabil, problema e de la etrier, intra aer pe langa garnituri. Inevitabil etrierele trebuie curatate dupa cel mult 4-5 ani. Dai la pompa sa iasa ambele pistonase la maximum, il blochezi cu ceva scula(dalta, etc) pe cel care tinde sa iasa primul. Daca totusi ai ramas cu unul inauntru il scoti batand etrierul de un butuc de lemn suficient de masiv si pus pe o suprafata ferma (beton) sa aiba "tragere". Mai poti sa scoti pistonasele cu aer comprimat daca ai compresor. In nici un caz nu le fortezi cu ceva scula ca le zgarii si distrugi iremediabil.

 

Apoi scoti garniturile de cauciuc din etrier si curati cu o scula facuta ad hoc dintr-o surubelnita decalita si indoita si un saber (cutit) atat canalele garniturilor cat si "florile" de oxid de aliaj de aluminiu care se dezvolta inevitabil pe partea din etrier care nu intra in contact cu lichidul. Ai mare grija insa sa nu zgarii oglinda etrierului.Finisezi cu o carpa aspra inmuiata in diluant. Pistonasele le bagi in solvent (carburol de preferinta dar poti folosi si benzina)o noapte apoi le freci zdravan pana la luciu de o carpa aspra imbibata in diluant si pusa pe o suprafata perfect plana de lemn.

 

Daca etrierul nu a fost in istoric vandalizat, putin probabil sa trebuiasca sa schimbi garniturile.Garniturile se schimba doar daca sunt ciupite,umflate(s-a folosit la curatare benzina) sau prezinta crapaturi sau s-au rigidizat (pietrificat). Daca sunt ok, calibrate pe canal si elastice se curata de preferinta cu o perie moale si detergent. Nu se curata in solvent!

 

Apoi montezi totul cu grija dupa ce ai "scaldat in lichid de frana" toate componentele , atentie la introducerea perfect verticala a pistonaselor care in mod normal trebuie sa intre impinse cu degetele, cel mult tot prin "tragere" (lovirea etrierului de butucul de lemn). In nici un caz nu le bati cu ciocanul ca pot intra stramb si se pot deforma iremediabil.

 

Vezi sa nu pierzi garniturile de etansare de cupru, atat cea de la pompa cat si cea de la etrier.

 

bafta!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, Galen.

Azi am vorbit cu userul "mexikanu" si mi-a mai dat ideea de a aerisi si pompa.

Daca nu da rezultat, voi apela la sfaturile tale.

Sa auzim de bine.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni!!

 

Am si eu un Dominator din 92 pe care abia astept sa-l calaresc, din nou.

Pana una alta trebuie sa mai mesteresc cate ceva pe la el (jocu' la supape, curatat rezervor si carburator), sa-i mai schimb o bujie, un filtru, etc.

As mai avea nevoie de o oglinda pt dreapta, m-ar interesa una SH, daca stiti pe cineva care are, va rog sa-mi dati un semn si.. trebuie sa-i retapitez saua, deasemenea daca stiti unde as putea sa o fac in Bucuresti la un pret decent, va rog sa-mi dati de veste.

M-am apucat sa iau la citit, dupa cum imi permite timpul, topicul asta de la pagina 1 si am ajuns in doua zile pana la pagina 35; am gasit o gramada de informatii interesante, le multumesc celor care le-au postat!

 

Desi nu am avut ocazia sa particip vreodata, imi surade tare ideea de o drumetie intre dominatoristi, eventual cu dormit la cort, gatit la jar, privit la stele, baut la pet.. :)

 

Numai bine oameni buni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

vezi la dilly are cu 45RON noua. la dezmembrari nu cred ca gasesti prin bucuresti si daca dai 20 pe ea si 20 pe curier nu rezolvi nimic.

cu saua iti zic mai tarziu daca ai doar de retapitat. daca vrei ceva mai mai vorbeste cu useru moto_dan dai 280 dar merita toti bani. cum a iesit saua mea /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/?p=3487390

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi, eu de cativa ani incoace, imi tapitez singur seile, fara pretentii.

Ultima, a fost de la cealalta mobra, un Pegaso din '99.

Tot ce ai nevoie este 1 metru liniar de piele "ecologica"pe care o gasesti in magazinul Bucur Obor (in jur de 30 lei metrul, din care faci de 3 ori), o sticla de prenandez cu care ungi putin cu o lingura materialul sa il poti intinde fara sa plesneasca si un aparat de capsat la care iei capse de 6 mm, ca cele de 10 mm sunt prea lungi si trec prin partea de plastic si te inteapa la partile moi.

post-74306-0-74192000-1422647996_thumb.jpg

post-74306-0-72497200-1422648009_thumb.jpg

post-74306-0-14932400-1422648022_thumb.jpg

post-74306-0-66624100-1422648033_thumb.jpg

post-74306-0-81815500-1422648066_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Este un stand intre magazinul Altex (partea de pe soseaua Colentina) si centrul magazinului.

Stand-ul mai vinde si materiale textile si perdele.

Vezi ca au mai multe tipuri de piele ecologica cu diferite grosimi ale materialului, culori sau model. Ia unul putin mai gros.

Programul e si Duminica , intre 10 si 18, daca nu ma insel.

Prenandez, aparat de capsat si capse se gasesc tot la Obor, in zona 6, pe linia lui 36, unde gasesti tot felul de scule.

Succes.

» Post actualizat in 31 Jan 2015 03:50

P.S.: Incearca sa nu iei una foarte neteda (trebuie sa aiba putina rugozitate /aderenta cand dai cu mana pe ea), altfel aluneci pe ea in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere.

Principiul e acelasi la toate, doar ca este mai dificil la cele cu scobituri si forme rotunde.

Oglinda dreapta gasesti si la numarul din semnatura mea. Am facut si eu comanda si am primit-o dupa doua zile.

...

Zilele trecute am incercat aerisirea pompei de frana fata si am constatat ca dupa o vreme a inceput sa se tulbure de la praful inmuiat lichidul de frana nou.

In consecinta, voi apela la sfaturile lui Galen cand voi avea o zi libera...

Multumesc inca o data.

Salutare la baieti.

» Post actualizat in 31 Jan 2015 18:54

Aseara ma delectam cu paginile din topic de la intrunirea Dominatorilor din 2010 si partea cu incercarea de a va procura crick central si parbriz inalt sau crashbar.. Crick-ul central e foarte folositor, vad asta la Pegaso pentru diferite operatiuni, gen curatare / gresare lant, spălat, demontat roti..

Parbriz deja i-am facut lui Domi, montat mansoane noi, indreptat ghidon, bujie, fisa si CDI nou. Imi mai trebuie o priza de 12 volti si un voltmetru pentru verificarea incarcarii, dar pana la urma le iau pe cele de pe AprilAprilia.

Mai am de citit si de invatat din topic-ul acesta..

Un lucru e clar, am gasit aici o comunitate prietenoasa, ca a celor cu Aprilia Pegaso...

Multumesc ca m-ati primit printre voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...