Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

» Post actualizat in 31 Jan 2015 18:54

Aseara ma delectam cu paginile din topic de la intrunirea Dominatorilor din 2010 si partea cu incercarea de a va procura crick central si parbriz inalt sau crashbar.. Crick-ul central e foarte folositor, vad asta la Pegaso pentru diferite operatiuni, gen curatare / gresare lant, spălat, demontat roti..

 

 

Crashbar daca iti pui, ai grija ca iti trebuie si pe spate (la nivel de carenaj) altfel se fac praf alea cand se lipesc de toba.

 

Cu cricu central nu e mai jmecherie, iar la domi e foarte greu de facut unul calumea. Eu sunt ala care s-a dat peste cap sa-si faca si tot eu l-am dat jos si pasat mai departe mult inainte sa dau mobra. Probleme principale:

- fixare instabila (desi asta se aplica mai mult la cadru RD08 iar tu vad ca ai RD02)

- dificultate in gasirea unui unghi de deschidere optim, astfel incat sa nu bata lantul in el si sa nu racaie pe jos inaintea scaritei la inclinari moderate

- dificultate in gasirea unui punct de sprijin astfel incat cricul sa salte in mod stabil roata spate (in general vei fi aproape de echilibru cu cricul, deci daca ai rezervorul gol se poate balansa)

- incompatibil cu pornire la pedala

 

Personal am preferat intotdeauna lada de bere: scoti berile din ea, bagi lada sub motor, apoi surubaresti iar la final dai jos motorul si bagi berile (acum goale) inapoi in lada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar daca iti pui, ai grija ca iti trebuie si pe spate (la nivel de carenaj) altfel se fac praf alea cand se lipesc de toba.

 

Personal am preferat intotdeauna lada de bere: scoti berile din ea, bagi lada sub motor, apoi surubaresti iar la final dai jos motorul si bagi berile (acum goale) inapoi in lada.

Foarte corect, mobra necesita crash-uri fata/spate. Alea din spate le faci sa si poti lega chestii de ele, ale mele sunt exagerate, da noah, omul care le-a facut era incepator. M-am stresat si eu la inceput sa-mi pun cricuri centrale, la africana in primul rand. L-am dat insa mai departe, deoarece in primul rand imi scadea garda la sol ceea ce era inacceptabil in regim "off". Daca folosesti domi "off' uita de cricul central, e o porcarie. In privinta lazii de bere, cand esti in teren o inlocuiesti cu o bucata de craca taiata la lungime astfel incat sa incapa intre semibascula spate opusa cricului lateral si sol astfel incat roata spate sa ramana ridicata. Apoi pui mobra pe cricul lateral, o inclini catre tine in timp ce un prieten pune craca cum am descris anterior.

 

Daca esti singur (nerecomandabil din multe alte motive) solutia e un bolovan (boc de lemn) sau mai multi care sa inlocuiasca lada de bere. In acest ultim caz te multumesti cu o inghititura de palinca (daca ti-ai pus) daca nu taci si rabzi! Bere dupa, normal daca ajungi acasa! :crack:

 

post-4028-0-86423300-1430383530_thumb.jpg

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi.

Am mai investit in Domi,una-alta: pompa frana fata de Pegaso (Brembo,cu maneta reglabila),aripa cross pe fata,voltmetru si priza,Kenda 270 pe fata,cutii laterale aluminiu si suporti,protectie ghidon,parbriz original,curatat etrier si schimbat placute Goldfren pe fata..mai am de luat un Mitas E09 pe spate.

Va las,ca sunt intre ture de noapte.

 

Sa auzim de bine.

post-74306-0-27587300-1430405379_thumb.jpg

post-74306-0-97437200-1430405434_thumb.jpg

post-74306-0-28937200-1430405488_thumb.jpg

post-74306-0-55957200-1430405512_thumb.jpg

post-74306-0-82237300-1430405541_thumb.jpg

post-74306-0-74890500-1430405560_thumb.jpg

post-74306-0-98069000-1430405595_thumb.jpg

post-74306-0-03393000-1430405630_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. I-am luat sotiei un Nx250 si trebuie sa incep sa o pun pe picioare. Incep cu un stop spate cu tot cu oglinda. Din poze vad ca codita spate la 650 seamana cu 250. Daca nu gasesc dezmembrari de 250 sa iau unul, ma orientez la unul de 650. Daca stiti ceva...

Va multumesc

» Post actualizat in 04 May 2015 05:10

Inca o intrebare. Unde gasesc un site pe care sa vad coduri de piese originale, cote la diverse simeringuri ( carb de preferinta), dimensiuni rulmenti... De unde va comandati piese. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama da ce faci cu alea? Prinzi lazile mele de bere? :)

 

Iote asa aveam eu (primu post)

/index.php?/topic/18117-honda-nx650-dominator/page-371#

 

...ca fapt divers aia chiar e fost mea mobra. Sunt absolut mandru de sigla aia de Rammstein de pe ea :D

N-am gasit postul. Mai nou nu poti cita posturi, se duce link-ul aiurea. Spune mai bine pagina si al catelea post ii ;).

» Post actualizat in 04 May 2015 09:44

Am schimbat uleiul si se pare ca am pus prea mult. Am pus cat zice cartea (schimbasem si filtrul) si dupa cateva minute de functionare nivelul era prea jos, la capatul tijei. Am mai pus circa 1/2 l si nivelul s-a urcat la maximul jojei. Pana aici totul ok, dar dupa prima tura enduro mai precis la jumatea ei (pornire la 2-3 grade peste 0) a afumat serios la pornire (in special evacuarea din stanga). Dupa incalzire, absokut ok, fara gram de fum sau miros de ulei ars. Imi zic totusi ca s-a apucat sa consume ulei (cu cel vechi am mers 3000 si nu lipsea nimic basca mai si arata bine ). Ajuns acasa (dupa tura mai mult hard enduro de 300km-tras ca lumea de el) ma uit la ulei, joja tot la maximum, nu lipseste sesizabil, uleiul impecabil. Sa fi pus prea mult ulei sau consuma cat ii rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau prin epuratorul de gaze uleiul a ajuns in carburator si apoi in cilindru. Asta daca epuratorul se varsa in carb. Daca se varsa in air box ar imbiba cu ulei filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau prin epuratorul de gaze uleiul a ajuns in carburator si apoi in cilindru. Asta daca epuratorul se varsa in carb. Daca se varsa in air box ar imbiba cu ulei filtrul de aer.

Sa stii ca ai dreptate, prin sistemul de epurare a intrat, se pare ca nu l-am lasat sa mearga destul cand am schimbat uleiul. L-am lasat doar vre-o 2 minute si apoi am verificat. Poate ca si filtrul fiind nou asa dar gol, s-a dus si acolo o cantitate. Apoi am pus ulei suplimentar si acum e la maximum cu motorul oprit si rece. Solutia e sa scot vre-o 300grame (am o scula pentru asa ceva) sa-l incalzesc ca lumea, sa-l opresc si sa masor apoi nivelul. E ciudata mobra asta, adevarul e ca bag primul schimb (am luat mobra cu uleiul proaspat schimbat) si e normal sa iau teapa pana ma obisnuiesc.

 

Si la schimbarea filtrului, am constatat cu surprindere ca poti sa-l pui aiurea daca nu esti atent. Ma rog, ne obisnuim incet, incet si cu ciudatenia asta de motor.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am gasit postul. Mai nou nu poti cita posturi, se duce link-ul aiurea. Spune mai bine pagina si al catelea post ii ;).

» Post actualizat in 04 May 2015 09:44

Am schimbat uleiul si se pare ca am pus prea mult. Am pus cat zice cartea (schimbasem si filtrul) si dupa cateva minute de functionare nivelul era prea jos, la capatul tijei. Am mai pus circa 1/2 l si nivelul s-a urcat la maximul jojei. Pana aici totul ok, dar dupa prima tura enduro mai precis la jumatea ei (pornire la 2-3 grade peste 0) a afumat serios la pornire (in special evacuarea din stanga). Dupa incalzire, absokut ok, fara gram de fum sau miros de ulei ars. Imi zic totusi ca s-a apucat sa consume ulei (cu cel vechi am mers 3000 si nu lipsea nimic basca mai si arata bine ). Ajuns acasa (dupa tura mai mult hard enduro de 300km-tras ca lumea de el) ma uit la ulei, joja tot la maximum, nu lipseste sesizabil, uleiul impecabil. Sa fi pus prea mult ulei sau consuma cat ii rece?

 

Pagina 371 la primu post. Adica post #7401, pus de stulewa.

 

Daca ai pus 2L jumate si nu ai adaugat tu de la tine putere un radiator la mobra, atunci e prea mult ulei. Va afuma si va varsa in airbox, in principiu. Daca a dat doar pe o toba, nu e din airbox/carburator, altfel ar fi dat pe ambele. Acolo probabil e vorba si de o supapa cu scaun (sau garnitura) mai amarat(a), probabil...

 

 

Sa stii ca ai dreptate, prin sistemul de epurare a intrat, se pare ca nu l-am lasat sa mearga destul cand am schimbat uleiul. L-am lasat doar vre-o 2 minute si apoi am verificat. Poate ca si filtrul fiind nou asa dar gol, s-a dus si acolo o cantitate. Apoi am pus ulei suplimentar si acum e la maximum cu motorul oprit si rece. Solutia e sa scot vre-o 300grame (am o scula pentru asa ceva) sa-l incalzesc ca lumea, sa-l opresc si sa masor apoi nivelul. E ciudata mobra asta, adevarul e ca bag primul schimb (am luat mobra cu uleiul proaspat schimbat) si e normal sa iau teapa pana ma obisnuiesc.

 

Si la schimbarea filtrului, am constatat cu surprindere ca poti sa-l pui aiurea daca nu esti atent. Ma rog, ne obisnuim incet, incet si cu ciudatenia asta de motor. :)

 

E ciudata? E simpla :) Da, filtru e mai cu cantec. Mare atentie la garnitura lui si la suruburile alea - e FOARTE usor sa le supra-strangi la mana.

 

 

Salutare. I-am luat sotiei un Nx250 si trebuie sa incep sa o pun pe picioare. Incep cu un stop spate cu tot cu oglinda. Din poze vad ca codita spate la 650 seamana cu 250. Daca nu gasesc dezmembrari de 250 sa iau unul, ma orientez la unul de 650. Daca stiti ceva...

Va multumesc

» Post actualizat in 04 May 2015 05:10

Inca o intrebare. Unde gasesc un site pe care sa vad coduri de piese originale, cote la diverse simeringuri ( carb de preferinta), dimensiuni rulmenti... De unde va comandati piese. Multumesc

 

DIn cate stiu, nu se pupa piesele de NX650 pe NX250. Seamana, dar nu rasare.

 

Uite aici un site cu repere: www.oemmotorparts.com

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am gasit-o, acum arata "suparata" rau. Merci de sfaturi, impreuna cu Axa sunteti enciclopedie in materie de dominator. Da, precis am ceva jocuri la ghidurile de supape, de aia si cloncane putin la rece, sa vad totusi ce se intampla dupa ce scot excesul de ulei. Sa inteleg asa dar ca la rece nivelul de ulei trebuie doar sa atinga joja, sau nici asta nu e o regula?Ar fi bizar sa nu poti verifica nivelul de ulei la rece.

In rest motorul cu toate ciudateniile, e chiar prea simplu daca ma gandesc ca n-are bec de presiune de ulei si senzorul aferent, asa dar nu prea stii decat empiric cum stai cu ungerea, ceea ce nu prea e in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca se poate monta un manometru de presiune la teava de ulei din dreapta,de sub galerii scotandu-se surubul de prindere de la capacul alternatorului.

» Post actualizat in 06 May 2015 04:26

Asta:

» Post actualizat in 06 May 2015 04:28

Teava aia urca uleiul in rampa de culbutori.

post-74306-0-19590600-1430886395_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe modele de mobre nu au senzor de presiune de ulei. Si la multe mobre nivelul de ulei se masoara doar la cald.

Imi spunea un mecanic, mai demult, ca, daca iese fum pe acceleratie e de la cilindru-segmenti-piston, iar daca iese fum pe deceleratie e de la supape: simeringuri-ghidaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


^ Zice bine ce zice.

 

Am gasit-o, acum arata "suparata" rau. Merci de sfaturi, impreuna cu Axa sunteti enciclopedie in materie de dominator. Da, precis am ceva jocuri la ghidurile de supape, de aia si cloncane putin la rece, sa vad totusi ce se intampla dupa ce scot excesul de ulei. Sa inteleg asa dar ca la rece nivelul de ulei trebuie doar sa atinga joja, sau nici asta nu e o regula?Ar fi bizar sa nu poti verifica nivelul de ulei la rece.

In rest motorul cu toate ciudateniile, e chiar prea simplu daca ma gandesc ca n-are bec de presiune de ulei si senzorul aferent, asa dar nu prea stii decat empiric cum stai cu ungerea, ceea ce nu prea e in regula.

 

Numai la cald se masoara, si numai dupa ce e utilizata ceva vreme (nu lasat "la incalzit" pe cric - total contraindicata treaba asta din multe puncte de vedere) si numai cu procedura lu peste. Mergi cu motoru, si cand ajungi acasa oprestii, tii motoru drept vreo 30-60 secunde, apoi masori. Ai marcaje pe joja si in situatia data vor fi relativ relevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut si eu. Adica am luat un NX250 pentru sotie. Nu l-a folosit niciodata si nici eu inca (pentru ca inca nu l-am inmatriculat). Insa l-am reconditionat si arata (aproape) ca nou.

 

In plus, mai am si un NX 650. Deoarece pe cel mic (250) l-am desfacut complet si apoi - evident - dupa reconditionare l-am asamblat la loc iti spun cu mana pe inima: nu exista piesa care sa poate fi folosita de la unul la celalalt. Cel mult bobina de inductie.

 

Despre NX 250... in ultimii doi ani a stat sub husa in curte. Astazi mi s-a pus pata sa ii aud motorul. Dupa ce am dat husa deoparte, i-am pus bateria si am incercat o pornire (dupa ce am purjat carburatorul si am adaugat vreo 2-3 litri de benzina proaspata in rezervor). Cum a fost, iata mai jos:

 

 

Promit sa fac eforturi sa il inmatriculez anul acesta :)

 

Salutare. I-am luat sotiei un Nx250 si trebuie sa incep sa o pun pe picioare. Incep cu un stop spate cu tot cu oglinda. Din poze vad ca codita spate la 650 seamana cu 250. Daca nu gasesc dezmembrari de 250 sa iau unul, ma orientez la unul de 650. Daca stiti ceva...
Va multumesc
» Post actualizat in 04 May 2015 05:10
Inca o intrebare. Unde gasesc un site pe care sa vad coduri de piese originale, cote la diverse simeringuri ( carb de preferinta), dimensiuni rulmenti... De unde va comandati piese. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ai un numar de telefon la mine in semnatura.

Iti aduce orice piesa in maxim 10 zile,pe OEM. La cele uzuale,in maxim doua zile.

Il recomand pentru seriozitate.

 

P.S. Faina, mezina.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut si eu. Adica am luat un NX250 pentru sotie. Nu l-a folosit niciodata si nici eu inca (pentru ca inca nu l-am inmatriculat). Insa l-am reconditionat si arata (aproape) ca nou.

 

In plus, mai am si un NX 650. Deoarece pe cel mic (250) l-am desfacut complet si apoi - evident - dupa reconditionare l-am asamblat la loc iti spun cu mana pe inima: nu exista piesa care sa poate fi folosita de la unul la celalalt. Cel mult bobina de inductie.

 

Despre NX 250... in ultimii doi ani a stat sub husa in curte. Astazi mi s-a pus pata sa ii aud motorul. Dupa ce am dat husa deoparte, i-am pus bateria si am incercat o pornire (dupa ce am purjat carburatorul si am adaugat vreo 2-3 litri de benzina proaspata in rezervor). Cum a fost, iata mai jos:

 

 

Promit sa fac eforturi sa il inmatriculez anul acesta :)

cine zicea ca al 72-lea nu mai intra pe aici????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e al neveste-mii.

NX 250 AX-1 de 29 cp.

post-41801-0-32657200-1431025529_thumb.jpg

post-41801-0-43351800-1431025539_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu greu, recunosc. Dar multitudinea mea de ochi (cu ajutorul notificarilor) nu scapa nimic din ce se intampla pe aici. Si asa mi-e de dor de noroiala/motocicleala cu cortul hai-hui... Dar precum se stie, nimic nu mai pot promite :(

 

cine zicea ca al 72-lea nu mai intra pe aici????


» Post actualizat in 07 May 2015 20:22

Faine cercurile (jentile). E model pentru State? Sau e modificat genetic (ma refer inclusiv la far, parbriz etc)?

 

Asta e al neveste-mii.

NX 250 AX-1 de 29 cp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,asa e din fabrica:jante de aliaj cu spite dese,bascula spate de Al,disc de frana pe spate si 2 ochi rotunzi!Cica e model doar pentru Japonia si Oceania!

http://www.motorbikespecs.net/index.dyn?flag=2&model_id=24962&make=Honda

Tre' sa recunosc ca-i nebun...

Parbrizul e de la mine!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, e cam adevarat. Iar aia 3 caluti in plus se simt la greutatea lui, mai ales daca pe el se urca o femeie (care e mai usoara in mod evident decat un mascul cu sau fara burtica in dotare).

 

Apropos de NX 250 & femei, am vazut acum cativa ani in Sibiu parcate doua motociclete inmatriculate in Belgia parca: un Super Tenere si un NX 250. Pe ST erau topcase + side case-uri voluminoase, iar pe NX un topcase discret. Am dedus si sunt convins ca era un cuplu plecat la plimbare plin lume. Nu ma indoiesc pe NX era partea sensibila a cuplului ;)

 

Apropos, sa-l stapaneasca sanatoasa! Si tu pe-al tau! :)

 

Nu,asa e din fabrica:jante de aliaj cu spite dese,bascula spate de Al,disc de frana pe spate si 2 ochi rotunzi!Cica e model doar pentru Japonia si Oceania!

http://www.motorbikespecs.net/index.dyn?flag=2&model_id=24962&make=Honda

Tre' sa recunosc ca-i nebun...

Parbrizul e de la mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, e cam adevarat. Iar aia 3 caluti in plus se simt la greutatea lui, mai ales daca pe el se urca o femeie (care e mai usoara in mod evident decat un mascul cu sau fara burtica in dotare).

 

...

 

Apropos, sa-l stapaneasca sanatoasa! Si tu pe-al tau! :)

La 82 de kg cu beer belly included,cei 29 decp sunt numa buni.Dar cand subiectul devine o ea de 50 de kg fara beer belly,atunci devine cam monstruos pentru niste amatori!

 

Honda AX-1 e al ei,Beta Euro e tot al ei,eu ma dau cu Aprilia Pegaso Strada si mai am o Honda CX 500.

Mersi de urari! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

^ Zice bine ce zice.

 

 

Numai la cald se masoara, si numai dupa ce e utilizata ceva vreme (nu lasat "la incalzit" pe cric - total contraindicata treaba asta din multe puncte de vedere) si numai cu procedura lu peste. Mergi cu motoru, si cand ajungi acasa oprestii, tii motoru drept vreo 30-60 secunde, apoi masori. Ai marcaje pe joja si in situatia data vor fi relativ relevante.

Merci man, cred ca postul asta lamureste chestiunea cu nivelul. Acuma iti dai seama ca nu-s genul care incalzeste motorul mai mult decat strict trebuie, l-am tinut 2-3 minute doar ca sa vad nivelul si acum imi dau seama ca n-a fost indeajuns. Logica e totusi ciudata, si pentru ca suntem calareti batrani, hai s-o analizam putin. In mod normal si din cauza lui Newton, la rece uleiul sta in baie. Apoi pornim motorul si pompa il impinge sus in chiulasa unde unge toate cele si apoi daca opresti mobra, coboara la fel in baie tranzitand prin cadru care joaca rolul de radiator si supraplin(expansiune) in regimul dinamic (cand functioneaza motorul si daca scoti busonul uleiul bolboroseste imediat afara). Acuma e logic ca imediat dupa ce l-ai oprit nivelul sa fie mai mare in cadru, pentru ca gravitatia nu l-a dus inca in baie si atunci poti citi nivelul. Dar totusi de ce pusca mea n-au facut joja ca sa citesti nivelul la rece? :) Singura explicatie ar fi ca in cadru raman cantitati variabile de ulei, de ce?

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen, daca are ulei in cadru logica spune ca e tipul de motor cu carter uscat, fara baie de ulei. Cadrul are rol de rezervor de ulei. Desi e tot Honda, Domi se pare ca nu e identica cu Afica Twin.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...