mobiletron Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 3 hours ago, bursyllac said: vazusem asta si zilele astea am gasit farul de la NX650-ul meu prin garaj (l-am dat bucati) si ma gandeam ca gaseam o varianta de schimb cu farul ala de 990 , dar am vazut acuma ca e scoasa toata motocicleta la vanzare Salut! Pana la vanzare mai e, as schimba farul dar trebuie mai intai sa vad ce implica, ce modificari s-au facut pt a pune farul de KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 (editat) Nu e normal acel consum de ulei. Consuma ulei foarte putin doar cand mergeai ca nebunu cu ea (dupa 2000km prin tara facuti cu gasca de vitezomani, a consumat cam 100ml, ceea ce la un schimb de unei e decent). Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale. Editat August 14, 2022 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 poate simeringurile supapelor,desi la doar 25 de ani...ori vreun lot prost de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 6 hours ago, switch said: Nu e normal acel consum de ulei. Consuma ulei foarte putin doar cand mergeai ca nebunu cu ea (dupa 2000km prin tara facuti cu gasca de vitezomani, a consumat cam 100ml, ceea ce la un schimb de unei e decent). Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale. 5 hours ago, mihai c said: poate simeringurile supapelor,desi la doar 25 de ani...ori vreun lot prost de ulei Ar fi o posibilitate sa fie si uleiul de vina, am mers pana acum cu Repsol 15w50 si parca imi aduc aminte ca cu uleiul pe care il avea motocicleta cand am cumparat-o nu am avut consum de ulei in cei aproape 1000km cat am rulat cu ea pana sa-l schimb. Nu mi-am batut capul cu consumul de ulei pt ca nu ma deranjeaza, nu da fum iar un consum rezonabil de ulei nu e neaparat un motiv de ingrijorare. Chiar trebuie sa schimb uleiul si cred ca o sa trec pe altceva, Repsol l-am folosit pt ca il gasesc aproape de mine. Initial am vrut sa bag Belray dar trebuia sa astept dupa el si din acest motiv am optat pentru Repsol. 5 hours ago, patrick1 said: P.S. Unii au ”cârpit” ulterior problema (parțial) cu oarece ”oil cooler” Am si eu radiator de ulei, a fost pus de switch cand era motocicleta lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 On 8/13/2022 at 10:42 PM, mobiletron said: la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km. cam asa imi consuma si mie in ultima parte cand l-am avut. am schimbat segmentii si simeringurile de supape, si in urmatorii 1000 de km nu a mai consumat absolut deloc. din pacate nu am schimbat si patinele si intinzatorul de lant de distributie desi erau prea uzate iar dupa 1000 de km a sarit lantul de distributie si au lasat 2 supape niste urme fine de unghii in piston. era prima data cand desfaceam un motor si abia invatam sa tin o cheie in mana. l-am facut bucati, am vazut ca nu au fost pagube ireversibile, dar l-am dat fara sa il mai asamblez. nu am mai vrut sa cheltui banii pe kit de distributie. a fost reasamblat de cine l-a luat de la mine si acu' doi ani inca zburda vesel pe langa Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 On 8/14/2022 at 1:32 PM, switch said: Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale. Crash-ul pe dreapta l-am demontat cand am adaptat toba de Hornet, nu aveam loc. Nu l-am montat acum o data cu tobele originale pt ca trebuia sa mai dau jos codita spate si mai pierdeam ceva timp, o sa-l montez cand voi avea timp pt ca era bun la agatat bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 (editat) Teoretic merge montat doar cu desfacut de suruburi. Eu parca nu am dat jos codita cand le-am montat. But can't really remember, au fost 10 ani de atunci si tu ai motoru langa tine. So... vrea cineva Domi-ul asta? Editat August 24, 2022 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Impresii noi dupa ce am mai facut niste kilometri cu tobele originale, am alt relanti. Cu toba de Dominator aveam relantiul maricel din cauza faptului ca ocazional se mai oprea motorul cand era un pic rece exact cand accelerai sa pleci de pe loc. Dupa ce am schimbat tobele eram la un moment dat prin oras cu motorul incalzit destul de bine si am scazut relantiul la 1300 ture. Ei bine de atunci nu mi s-a oprit niciodata motorul chiar si cand este rece. Chiar am citit pe net ca Dominatorul ar avea o problema cu opritul la relanti cand motorul nu e suficient de cald sau cand reduci brusc viteza si o pui pe liber si multi dadeau vina pe reglaje sau pe faptul ca Dominatorul este setat pe amestec sarac din fabrica si sugerau schimbarea jiglerelor. Nu stiu daca respectivii mai aveau tobele originale pe motociclete dar este posibil ca si acesta sa fi fost un motiv pentru opririle motorului la relanti cand e relativ rece sau la opriri bruste. Alta chestie pe care am observat-o accidental este faptul ca in treapta a 5a la 80km/h nu vibreaza in timp ce cu cealalta toba la 90km/h deja zgaltaia daca nu apucam sa retogradez la timp in treapta 4a. In mod clar este o schimbare semnificativa in bine, pun pariu ca si consumul a scazut dar cum nu i-am facut niciodata consumul exact acum nu am termen de comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Septembrie 4, 2022 Share Postat Septembrie 4, 2022 Buna tuturor, am un dominator din ‘92 pe care il folosesc cand vin in tara, ieri l-am pornit si am mers cu el prin oras cu treaba 3-4 iesiri scurte. Va zic pe scurt ce s-a intamplat si daca ma puteti ajuta cu vreun sfat. Eram in mers cand imi dau seama ca nu merge turometru si semnalizarile, opresc si cand sa pornesc nu mergea nici contactul, am schimbat o siguranta de 15A si plec acasa. Mi-a mai sarit odata aceeasi siguranta, dupa care nu se mai aprinde nimic la ea. Bateria nu este, ca am pus alta de litiu buna si nimic. Locuiesc in C-ta, si daca este cineva care ma poate sfatui fac cinste desigur. Multumesc anticipat si drumuri uscate! Am gasit buba, era siguranta de 20A care se afla sub sa, dar am nevoie de cablul care iese din bobina si merge la bujie, ca s-a rupt. Gasesc asa ceva , sau tre sa caut SH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 4, 2022 Share Postat Septembrie 4, 2022 14 hours ago, Frentzi said: am nevoie de cablul care iese din bobina si merge la bujie, ca s-a rupt. Gasesc asa ceva , sau tre sa caut SH? Gasesti fara probleme, poti cumpara fisa de aprindere la metru, de regula gasesti la magazine care vand piese de scutere. Sau cumperi o fisa de scuter si o montezi la pe bobina ta, pipa de bujie se demonteaza de pe fisa prin rotire, nu e ca la masini unde sunt ambutisate. Exemplu: https://www.generalmotor.ro/bobina-inductie-aprindere-motocoasa/fisa-bujie-motocoasa-drujba 6 hours ago, patrick1 said: Numai dacă cauți Patrick nu fi rau, ajuta omul daca poti, nu cred ca e genul comod ci poate nu stie ce sa caute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Septembrie 5, 2022 Share Postat Septembrie 5, 2022 Multumesc pt raspunsuriVb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Septembrie 9, 2022 Share Postat Septembrie 9, 2022 Vin cu noutati, problema este la partea electrica, mi s-a topit o siguranta in panou, si la câteva fire s-a dus camasa. Am izolat firele si incerc sa schimb niste mufe din panou. Daca merge o sa fie pt. o saptamana cât mai stau pe aici si desigur schimb panoul si parte din instalatie data viitoare. Mobra imi place mult asa ca incerc sa o pun la punct. Daca mai sunt dominatoare prin C-ta mi-ar place sa cunosc si alti posesori. Multumesc pt raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Octombrie 9, 2022 Share Postat Octombrie 9, 2022 Ieri am dat o fuga pana la Constanta cu Dominatorul, incepusem ziua cu niste munca la garaj dar cand am vazut ce soare e m-am razgandit intr-o secunda si am facut rapid niste minime verificari si in jumatate de ora eram gata de drum plecand la ora 11:00 spre Constanta. Am trecut cu bacul la Chiciu pentru a ajunge la Adamclisi dorind sa vizitez Tropaeum Traiani: 20221008_130132.mp4 Pe drum am facut alte socoteli si am decis ca vreau sa vad si Monumentul Tineretului care se afla pe canalul Dunare-Marea Neagra si astfel ca nu am mai vizitat complexul Tropaeum Traiani ci doar am trecut pe acolo urmand sa-l vizitez alta data si m-am multumit sa-i fac o poza de la poarta complexului: De aici am plecat spre Murfatlar pentru a ajunge la drumul care duce la Monumentul Tineretului: https://www.google.com/maps/place/Monumentul+Tineretului+Autor+PAVEL+BUCUR,+Canal+km+16,2/@44.1148545,28.4423982,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x40bae9a3a99be3f7:0x6158fb91d1e43595!8m2!3d44.1148507!4d28.4445869 . Drumul este acoperit cu o criblura alba si este destul de bun, pentru o mobra enduro este parfum dar poate fi parcurs si de alte tipuri de mobre. Cand am ajuns sub podul de autostrada am gasit o coborare pentru a intra pe drumul care merge exact pe langa canal dar acesta a ramas neingrijit si vegetati isi cam intra in drepturi astfel ca am decis sa ma intorc pe drum superior pe care am venit acesta fiind si drumul care trece exact pe langa monument. Am filmat si o barja dupa ce am coborat pe drumul de pe malul canalului: 20221008_150954.mp4 Si am ajuns la monument unde accesul este foarte usor aband o rampa asfaltata: De aici am continuat drumul pe langa canal care duce la Agigea: Si nu se putea sa nu vad si marea daca tot am ajuns la Agigea si am dat o fuga la Eforie Nord care devine foarte placut in afara sezonului cand e pustiu. 20221008_155313.mp4 Toata plimbarea a fost cam pe fuga, am oprit pe drum doar pentru alimentari si in rest am mers continuu pentru a ma incadra sa ma intorc acasa pe lumina si am reusit acest lucru la limita, incepea sa se insereze exact cand am ajuns acasa. Dominatorul s-a comportat excelent, consumul de benzina intre 5-5.5% dar nu am menajat-o, am avut reprize si de 140km/h in depasiri pe autostrada la intoarcere iar pe dus drumul te mai obliga la incetiniri si accelerari. In concluzie a fost o zi frumoasa pe Dominator! Uitasem, ulei nu a ciupit deloc in acesti 500km si trag concluzia ca doar vara pe temperaturi ridicate se intampla acest lucru. Cu alt ulei (acum am Repsol in ea) cred ca nu ar mai consuma ulei nici vara. Ma rog, vine iarna si mai vedem care e treaba la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Decembrie 16, 2022 Share Postat Decembrie 16, 2022 Buna tururor, un manual de reparatii pt un domi din ‘92 are cineva? Domi-ul meu are bubã la motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 16, 2022 Share Postat Decembrie 16, 2022 Ăsta-i bun? https://www.manualedereparatie.info/download/Honda-NX-650-Service-manual.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Decembrie 21, 2022 Share Postat Decembrie 21, 2022 La 16.12.2022 la 15:49, vis-a-vis a spus: Ăsta-i bun? https://www.manualedereparatie.info/download/Honda-NX-650-Service-manual.html Am rezolvat, multumesc oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 Salutare tuturor, nu prea mai sunt dominatoare pe aici sau mi se pare mie? In toamna trecuta am schimbat pistonul, rectificat cilindru si schimbat anumite piese la partea electrica, asa ca acum merge brici, de cand il am niciodata nu a pornit si mers asa de bine. As vrea sa unblu sa ung melcul de la kilometraj lucru pe care nu l-am facut niciodata. Ne mai auzim pe aici, zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 10, 2023 Share Postat Iulie 10, 2023 On 7/9/2023 at 6:44 AM, Frentzi said: Salutare tuturor, nu prea mai sunt dominatoare pe aici sau mi se pare mie? In toamna trecuta am schimbat pistonul, rectificat cilindru si schimbat anumite piese la partea electrica, asa ca acum merge brici, de cand il am niciodata nu a pornit si mers asa de bine. As vrea sa unblu sa ung melcul de la kilometraj lucru pe care nu l-am facut niciodata. Ne mai auzim pe aici, zi buna! Sunt din ce in ce mai putine, varsta isi spune cuvantul si multi au trecut la mobre mai noi. Zilele acestea am umblat la distributie din cauza unui zgomot pe care il auzeam in mod special la relanti. Am cumparat lant de distributie si arc de intinzator pentru o interventie minima dar cand am desfacut capacul chiulasei am descoperit ca distributia era in stare foarte buna si am gasit semne ale unei interventii anterioare in care se pare ca au fost schimbate patinele, intinzatorul cu arcul si lantul. Culbutorii si axul cu came sunt in stare perfecta, posibil sa fi fost schimbati si astia iar motorul foarte curat la interior: Arcul intinzatorului de distributie se afla la aceeasi intindere cu cel nou original Honda, intinzatorul functiona perfect (are rulment unisens) si nu avea deloc uzura pe axul rulmentului. Zgomotul era de la cama decompresorului automat, se pare ca e o chestie specifica acestui model si se poate repara doar schimband piesele decompresorului sau daca acestea sunt eliminate si se renunta la decompresor (varianta pe care nu o agreez desi aia prin Statele Unite renunta la el). Astfel ca nu am renuntat la decompresor caci zgomotul in sine nu ma deranjeaza iar culmea e ca astazi am pornit fieratania si nu se mai auzea nici o bataie dar pun pariu ca zgomotul va aparea din nou. Cu aceasta ocazie am verificat si carburatorul si am facut acceleratia sa mearga usor, am uns cablurile si am facut mansonul de acceleratie sa mearga usor pe ghidon iar acum e super. Urmeaza sa schimb uleiul si filtrul, am pus deja bujie noua si mai am de furca la kilometraj. Dupa ce am schimbat pinionul de kilometraj a mers o perioada (cred ca 5000km) si a cedat in noiembrie anul trecut. Acum o sa cumpar un pinion original Honda sa vad daca tine mai mult. In alta ordine de idei am comandat din greseala lantul de distributie de doua ori si acum am un lant de distributie in plus. Daca vrea cineva lant de distributie vand o bucata, pret 250 lei, a fost cumparat de pe motomike.eu (Romi Moto) si este fabricat in Japonia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 11, 2023 Share Postat Iulie 11, 2023 (editat) De la mine a plecat cu piese de la mama lui, distributia era originala, deci ce s-a schimbat s-a schimbat mai aproape de tine. Oricum, nici forumul asta nu mai este foarte frecventat, caci am vazut chiar recent pe cineva cu domi cu numere rosii. Editat Iulie 11, 2023 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 13, 2023 Share Postat Iulie 13, 2023 On 7/11/2023 at 6:44 PM, switch said: De la mine a plecat cu piese de la mama lui, distributia era originala, deci ce s-a schimbat s-a schimbat mai aproape de tine. Important este ca am ax cu came si culbutori in stare foarte buna, sunt destul de scumpe aceste piese daca trebuie cumparate noi. Faza tare e ca am deja 200km parcursi de cand am umblat la distributie si zgomotul vad ca nu a revenit dar plec maine la o intrunire de moto cu atas la Calarasi si posibil si pe la Constanta si vad daca revine zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Iulie 15, 2023 Share Postat Iulie 15, 2023 La 10.07.2023 la 23:02, mobiletron a spus: Zilele acestea am umblat la distributie din cauza unui zgomot pe care il auzeam in mod special la relanti Si a mea face un zgomot la relanti, nu stiu cat de grav este, nu se inrautateste zgomotul, dar persista. La 13.07.2023 la 21:48, mobiletron a spus: Faza tare e ca am deja 200km parcursi de cand am umblat la distributie si zgomotul vad ca nu a revenit dar plec maine la o intrunire de moto cu atas la Calarasi si posibil si pe la Constanta si vad daca revine zgomotul. Daca ajungi la constanta lasa-mi un privat si ne vedem, abia acum am citit pe forum ca posibil sa vii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 16, 2023 Share Postat Iulie 16, 2023 On 7/15/2023 at 5:44 AM, Frentzi said: Si a mea face un zgomot la relanti, nu stiu cat de grav este, nu se inrautateste zgomotul, dar persista. Din pacate fara o constatare prin demontare nu se poate determina exact ce bate, eu eram 100% ca e o problema la intinzator (arc sau uzura) dar uite ca nu a fost de acolo problema. Am fost la Calarasi la Intrunirea de motociclete cu atas si a fost foarte frumos desi am plecat la drum cu stangul in sensul ca exact cand sa plec s-a rupt cablul de ambreiaj fara sa-mi dea nici un semn in acest sens si nu aveam unul de rezerva. Asa ca am fost nevoit sa refac cablul de ambreiaj unde de mare ajutor a fost ministrungul pe care il am si am putut astfel sa fac si capatul cablului de la parghia de ambreiaj care e in doua cote. Am plecat cu o intarziere de doua ore iar pe drum am mai intampinat o problema: am ramas fara lumini si semnalizare si am parcurs ultimii cinci km pe inserat la limita vizibilitatii. Am incercat in locatie sa gasesc defectul dar nu am reusit (sigurantele nu sunt arse), nu aveam sculele necesare si nici dispozitia necesara avand in vedere ca stiam ca o sa ma intorc cu niste prieteni care au mers la intrunire si am mers incadrat intre ei. Daca aveam o lampa de control sau un aparat de masura as fi insistat pana gaseam problema dar neavand sculele necesare am preferat sa o las asa. Mobra a mers impecabil iar sunetul la distributie nu a revenit (inca). Trebuie sa schimb anvelopa spate, cinci sute de lei... scumpicel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Iulie 16, 2023 Share Postat Iulie 16, 2023 Acum 2 ore, mobiletron a spus: am ramas fara lumini si semnalizare si am parcurs ultimii cinci km pe inserat la limita vizibilitatii. Am incercat in locatie sa gasesc defectul dar nu am reusit (sigurantele nu sunt arse) Nu pot sa cred!! Ieri dimineata am ramas si yo fara semnalizari, cred ca ar fi releul dar nu sunt sigur, luminile si claxonul merg, sigurantele sunt bune, blocul de limini am unu de rezerva si nici asta nu e, nu stiu ce ar mai putea fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Salutare! Am norocul să găsesc o roată față NX650 la un pret decent? Poate fi și fără disc de frână. Mulțumesc. P.S. Dominatorul meu merge foarte bine, roata este pentru un proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Am eu o guma pe 17, insa nu-i de moto... Sunt curios de la ce era electrica... masa sau blocul de lumini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.