mihai1963 Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 La 19.02.2022 la 20:57, mobiletron a spus: Poti lipi cu fibra de sticla o placa de tabla care sa aiba sudat un bolt metalic similar cu cel de plastic. Poxipol + diblu de plastic de 8 taiat la dimensiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRG Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Buna dimineața, ma poate ajuta cineva cu 2-3 poze in care sa se vadă contactul frânei de picior și arcul care face pedala de frana sa revină? La mine lipsesc complet și vreau sa m asigur ca voi cumpara ce trebuie. De asemenea, a cumpărat cineva tobe finale pt motocicleta asta? Unde ați găsit? Cele pe care le am acum au fost sudate și ras sudate. As vrea ceva nou in ideea in care cele din dezmembrări mi se par scumpe și nu foarte departe de ale mele calitativ. Doar partea finala imi trebuie. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRG Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 7 hours ago, patrick1 said: Contact de scuter / frâna de picior. Mulțumesc pentru răspuns. Deși înțeleg oarecum poza și cum vin acele arcuri, pe motocicleta mea lipsesc niște chestii. Voiam sa vad unde se prind suportul pentru contact și arcurile de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 29, 2022 Share Postat Mai 29, 2022 Legat de CDI, am descoperit ca se poate folosi CDI de scuter Kymco Agility 50cmc 4T, modelul de CDI cu curent continuu (DC CDI). Are acelasi avans la aprindere (28 grade la 4000 ture), acelasi model de mufa dar difera doi pini. Macar in caz de urgenta si tot este o varianta de luat in seama, o sa cumpar un CDI, costa 50-60 lei si o sa probez. Astfel pot sa tin oricand dupa mine de rezerva un CDI si o bobina de inductie de scuter si daca ma lasa in drum am cu ce sa rezolv problema. Am reusit sa cumpar doua tobe originale la pretul de 500 lei, abia astept sa le montez. Astfel, am prins "curaj" sa sper ca voi aduce dihania la aspectul de fabrica, imi mai trebuie carene fata si far dar momentan stau prost cu banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Mai 29, 2022 Share Postat Mai 29, 2022 Salutare! Las aici link-ul de la un canal fain de calatorii pe Domi. Aruncati o privirire, zic ca merita. https://www.youtube.com/c/MarcTravels/playlists Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRG Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Salut, Imi puteti confirma va rog ca burdurile de protectie pt furca au 35 cm lungime si diametrul de jos este de 55 mm iar cel de sus de 44 mm? Cum ar fi setul asta https://www.unimotors.ro/Burdufe-telescoape-furca-350x41mm-negre-Polisport_p_73399.html ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Da, 350 lungime cu 41 sus, 55 jos. Eu am luat la al meu asta: https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10202270000/article/162726/ Dar vezi sunt mai groase la partea de "acordeon" - adica au diametrul mai mare decat alea originale. Original: Burduf Polisport: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRG Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 2 minutes ago, emilian_rks said: Da, 350 lungime cu 41 sus, 55 jos. Eu am luat la al meu asta: https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10202270000/article/162726/ Dar vezi sunt mai groase la partea de "acordeon" - adica au diametrul mai mare decat alea originale. Original: Burduf Polisport: multumesc pt raspuns. faina motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 2, 2022 Share Postat Iulie 2, 2022 On 7/6/2020 at 10:37 PM, AlexAB said: Sau poți monta la loc Vapor-ul digital, care ținea minte și viteza maxima atinsa :)). Glumesc. On 7/8/2020 at 10:02 AM, switch said: El vrea Japoneza pur-sange, nu barca electronica Ref la kilometraju normal, defectul "uzual" e ca se mananca pinionul de plastic. Suna rezonabil partea cu lubrifierea, atat pentru pinion cat si pentru cablu. Stiu ca ultima mea incercare a fost sa lubrifiez cablul de kilometraj cu ceva ulei de mecanica fina (din cauza la la incercarea dinainte WD40 nu prea a facut mare lucru). A mers relativ putin timp. Ce-i drept nu am lubrifiat si in bord, doar melcul si cablul. Dupa aproape doi ani am reusit sa fac vitezometrul sa mearga, probabil ca nu-l faceam nici acum dar expira ITP-ul si nu pot sa ma prezint cu acelasi numar de km. I-am dat si kilometrajul inainte cu 10.000km ca sa para ca a functionat, nu am facut poza dar am cumparat si cablu, au stat aproape doi ani in garaj. Am studiat un pic angrenajul si raman la parerea ca trebuie o intretinere periodica facuta la el respectiv curatarea si gresarea angrenajului. Probabil ca o revizie o data pe an sau o data la 10.000km e ceea ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 13, 2022 Share Postat August 13, 2022 Acum doua luni am cumparat doua tobe de Dominator, au costat 500 lei dar avand in vedere faptul ca erau in stare buna si nu prea se mai gasesc nu am ezitat si le-am cumparat. Am avut un pic de munca pentru a le monta dar a meritat. Sunetul e un pic mai placut fata de toba de Hornet pe care o adaptasem in locul chinezariei cu care era echipat Dominatorul cand l-am cumparat si pot sa spun chiar ca motorul merge ceva mai bine, trage mai bine dupa 100km/h. Diferenta nu este mare si nici nu este efectul placebo, e clar ca merge un pic mai bine cu tobele originale iar acest lucru confirma un lucru pe care l-am sustinut mereu si anume ca tobele originale sunt cele mai bune. Tobele sport sau alte adaptari daca nu sunt facute de firme consacrate si special pentru modelul pentru care cumperi nu fac mare branza pe motocicleta. Eu cand am cumparat motocicleta avea o toba chinezeasca si a trebuit sa pun toba de Hornet ca sa pot face identificarea la RAR pentru CIV, la acel moment nu am gasit sa cumpar tobe originale de Dominator. Acum nu mai am nevoie de toba de esapament de Hornet si o vand daca are cineva nevoie, pret 200 lei. O vand completa cu suporti si coliere si nu necesita nicio modificare sau adaptare pentru a fi montata. Are avantajul ca este mai usor de montat fata de cele originale de Dominator si poti trece ITP sau RAR cu ea pt ca este originala de Honda si este originala cu stante pe ea. Cand m-am prezentat la RAR cu aceasta toba de esapament Dinicutu nu a comentat nimic dupa ce ma respinsese cu toba chinezeasca, s-a uitat la inscriptiile de pe ea si a zis ca e in regula. In alta ordine de idei as cam vrea sa vand motocicleta motivul fiind faptul ca as cheltui prea multi bani si manopera proprie pentru o aduce intr-un stadiu care sa satisfaca idealul despre cum vreau sa arate un Dominator, adica asa: Practic ar fi mai ieftin sa cumpar una exact asa cum este cea din imagine, undeva intre 2500-3500 euro. Pretul ar fi de 850 euro sau 4500 lei nenegociabil. Eu am cumparat-o defecta cu 700 euro dar am schimbat kit-ul de lant si pinioane (463 lei), i-am cumparat si montat bord original cu cablu de kilometraj nou si pinion nou (300lei), cand am facut actele am fost nevoit sa schimb cartea de identitate (cca 2-300 lei), schimbat amortizor spate 300lei, am cumparat si montat tobe originale 500lei, baterie noua marca Exide cumparata anul acesta (175 lei), ITP valabil pana in iulie 2024, am comandat deja placute frana fata (TRW 145 lei) pt ca trebuie schimbate si acestea. Are un consum de ulei care nu stiu daca este normal @switch, la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km. Consumul variaza foarte mult in functie de stilul de mers/solicitari si temperatura exterioara din ce am observat. Mai am handguard-uri si vechiul kilometraj electronic marca Vapor. Inainte sa cumpar motocicleta proprietarul a schimbat galeria de la carburator (este noua). Am parcurs cu motocicleta in jur de 5000km de cand am cumparat-o numarul de km parcursi de mine fiind estimati si nu reali deoarece abia anul acesta am avut timp sa montez cablul si pinionul de kilometraj. Este departe de a fi o motocicleta perfecta mai ales dpdv vedere estetic dar este functionala 100%, acte la zi (se vinde numai cu fiscal) si nu este o gioarsa care sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga. Se poate vedea in Bucuresti/Sector 1 sau Mogosoaia, telefon 0736128764. O sa pun si niste poze actualizate in zilele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat August 13, 2022 Share Postat August 13, 2022 On 5/29/2022 at 8:59 PM, mobiletron said: am prins "curaj" sa sper ca voi aduce dihania la aspectul de fabrica, imi mai trebuie carene fata si far vazusem asta si zilele astea am gasit farul de la NX650-ul meu prin garaj (l-am dat bucati) si ma gandeam ca gaseam o varianta de schimb cu farul ala de 990 , dar am vazut acuma ca e scoasa toata motocicleta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 3 hours ago, bursyllac said: vazusem asta si zilele astea am gasit farul de la NX650-ul meu prin garaj (l-am dat bucati) si ma gandeam ca gaseam o varianta de schimb cu farul ala de 990 , dar am vazut acuma ca e scoasa toata motocicleta la vanzare Salut! Pana la vanzare mai e, as schimba farul dar trebuie mai intai sa vad ce implica, ce modificari s-au facut pt a pune farul de KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 (editat) Nu e normal acel consum de ulei. Consuma ulei foarte putin doar cand mergeai ca nebunu cu ea (dupa 2000km prin tara facuti cu gasca de vitezomani, a consumat cam 100ml, ceea ce la un schimb de unei e decent). Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale. Editat August 14, 2022 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 poate simeringurile supapelor,desi la doar 25 de ani...ori vreun lot prost de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 6 hours ago, switch said: Nu e normal acel consum de ulei. Consuma ulei foarte putin doar cand mergeai ca nebunu cu ea (dupa 2000km prin tara facuti cu gasca de vitezomani, a consumat cam 100ml, ceea ce la un schimb de unei e decent). Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale. 5 hours ago, mihai c said: poate simeringurile supapelor,desi la doar 25 de ani...ori vreun lot prost de ulei Ar fi o posibilitate sa fie si uleiul de vina, am mers pana acum cu Repsol 15w50 si parca imi aduc aminte ca cu uleiul pe care il avea motocicleta cand am cumparat-o nu am avut consum de ulei in cei aproape 1000km cat am rulat cu ea pana sa-l schimb. Nu mi-am batut capul cu consumul de ulei pt ca nu ma deranjeaza, nu da fum iar un consum rezonabil de ulei nu e neaparat un motiv de ingrijorare. Chiar trebuie sa schimb uleiul si cred ca o sa trec pe altceva, Repsol l-am folosit pt ca il gasesc aproape de mine. Initial am vrut sa bag Belray dar trebuia sa astept dupa el si din acest motiv am optat pentru Repsol. 5 hours ago, patrick1 said: P.S. Unii au ”cârpit” ulterior problema (parțial) cu oarece ”oil cooler” Am si eu radiator de ulei, a fost pus de switch cand era motocicleta lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 On 8/13/2022 at 10:42 PM, mobiletron said: la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km. cam asa imi consuma si mie in ultima parte cand l-am avut. am schimbat segmentii si simeringurile de supape, si in urmatorii 1000 de km nu a mai consumat absolut deloc. din pacate nu am schimbat si patinele si intinzatorul de lant de distributie desi erau prea uzate iar dupa 1000 de km a sarit lantul de distributie si au lasat 2 supape niste urme fine de unghii in piston. era prima data cand desfaceam un motor si abia invatam sa tin o cheie in mana. l-am facut bucati, am vazut ca nu au fost pagube ireversibile, dar l-am dat fara sa il mai asamblez. nu am mai vrut sa cheltui banii pe kit de distributie. a fost reasamblat de cine l-a luat de la mine si acu' doi ani inca zburda vesel pe langa Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 On 8/14/2022 at 1:32 PM, switch said: Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale. Crash-ul pe dreapta l-am demontat cand am adaptat toba de Hornet, nu aveam loc. Nu l-am montat acum o data cu tobele originale pt ca trebuia sa mai dau jos codita spate si mai pierdeam ceva timp, o sa-l montez cand voi avea timp pt ca era bun la agatat bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 (editat) Teoretic merge montat doar cu desfacut de suruburi. Eu parca nu am dat jos codita cand le-am montat. But can't really remember, au fost 10 ani de atunci si tu ai motoru langa tine. So... vrea cineva Domi-ul asta? Editat August 24, 2022 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Impresii noi dupa ce am mai facut niste kilometri cu tobele originale, am alt relanti. Cu toba de Dominator aveam relantiul maricel din cauza faptului ca ocazional se mai oprea motorul cand era un pic rece exact cand accelerai sa pleci de pe loc. Dupa ce am schimbat tobele eram la un moment dat prin oras cu motorul incalzit destul de bine si am scazut relantiul la 1300 ture. Ei bine de atunci nu mi s-a oprit niciodata motorul chiar si cand este rece. Chiar am citit pe net ca Dominatorul ar avea o problema cu opritul la relanti cand motorul nu e suficient de cald sau cand reduci brusc viteza si o pui pe liber si multi dadeau vina pe reglaje sau pe faptul ca Dominatorul este setat pe amestec sarac din fabrica si sugerau schimbarea jiglerelor. Nu stiu daca respectivii mai aveau tobele originale pe motociclete dar este posibil ca si acesta sa fi fost un motiv pentru opririle motorului la relanti cand e relativ rece sau la opriri bruste. Alta chestie pe care am observat-o accidental este faptul ca in treapta a 5a la 80km/h nu vibreaza in timp ce cu cealalta toba la 90km/h deja zgaltaia daca nu apucam sa retogradez la timp in treapta 4a. In mod clar este o schimbare semnificativa in bine, pun pariu ca si consumul a scazut dar cum nu i-am facut niciodata consumul exact acum nu am termen de comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Septembrie 4, 2022 Share Postat Septembrie 4, 2022 Buna tuturor, am un dominator din ‘92 pe care il folosesc cand vin in tara, ieri l-am pornit si am mers cu el prin oras cu treaba 3-4 iesiri scurte. Va zic pe scurt ce s-a intamplat si daca ma puteti ajuta cu vreun sfat. Eram in mers cand imi dau seama ca nu merge turometru si semnalizarile, opresc si cand sa pornesc nu mergea nici contactul, am schimbat o siguranta de 15A si plec acasa. Mi-a mai sarit odata aceeasi siguranta, dupa care nu se mai aprinde nimic la ea. Bateria nu este, ca am pus alta de litiu buna si nimic. Locuiesc in C-ta, si daca este cineva care ma poate sfatui fac cinste desigur. Multumesc anticipat si drumuri uscate! Am gasit buba, era siguranta de 20A care se afla sub sa, dar am nevoie de cablul care iese din bobina si merge la bujie, ca s-a rupt. Gasesc asa ceva , sau tre sa caut SH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 4, 2022 Share Postat Septembrie 4, 2022 14 hours ago, Frentzi said: am nevoie de cablul care iese din bobina si merge la bujie, ca s-a rupt. Gasesc asa ceva , sau tre sa caut SH? Gasesti fara probleme, poti cumpara fisa de aprindere la metru, de regula gasesti la magazine care vand piese de scutere. Sau cumperi o fisa de scuter si o montezi la pe bobina ta, pipa de bujie se demonteaza de pe fisa prin rotire, nu e ca la masini unde sunt ambutisate. Exemplu: https://www.generalmotor.ro/bobina-inductie-aprindere-motocoasa/fisa-bujie-motocoasa-drujba 6 hours ago, patrick1 said: Numai dacă cauți Patrick nu fi rau, ajuta omul daca poti, nu cred ca e genul comod ci poate nu stie ce sa caute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Septembrie 5, 2022 Share Postat Septembrie 5, 2022 Multumesc pt raspunsuriVb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Septembrie 9, 2022 Share Postat Septembrie 9, 2022 Vin cu noutati, problema este la partea electrica, mi s-a topit o siguranta in panou, si la câteva fire s-a dus camasa. Am izolat firele si incerc sa schimb niste mufe din panou. Daca merge o sa fie pt. o saptamana cât mai stau pe aici si desigur schimb panoul si parte din instalatie data viitoare. Mobra imi place mult asa ca incerc sa o pun la punct. Daca mai sunt dominatoare prin C-ta mi-ar place sa cunosc si alti posesori. Multumesc pt raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Octombrie 9, 2022 Share Postat Octombrie 9, 2022 Ieri am dat o fuga pana la Constanta cu Dominatorul, incepusem ziua cu niste munca la garaj dar cand am vazut ce soare e m-am razgandit intr-o secunda si am facut rapid niste minime verificari si in jumatate de ora eram gata de drum plecand la ora 11:00 spre Constanta. Am trecut cu bacul la Chiciu pentru a ajunge la Adamclisi dorind sa vizitez Tropaeum Traiani: 20221008_130132.mp4 Pe drum am facut alte socoteli si am decis ca vreau sa vad si Monumentul Tineretului care se afla pe canalul Dunare-Marea Neagra si astfel ca nu am mai vizitat complexul Tropaeum Traiani ci doar am trecut pe acolo urmand sa-l vizitez alta data si m-am multumit sa-i fac o poza de la poarta complexului: De aici am plecat spre Murfatlar pentru a ajunge la drumul care duce la Monumentul Tineretului: https://www.google.com/maps/place/Monumentul+Tineretului+Autor+PAVEL+BUCUR,+Canal+km+16,2/@44.1148545,28.4423982,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x40bae9a3a99be3f7:0x6158fb91d1e43595!8m2!3d44.1148507!4d28.4445869 . Drumul este acoperit cu o criblura alba si este destul de bun, pentru o mobra enduro este parfum dar poate fi parcurs si de alte tipuri de mobre. Cand am ajuns sub podul de autostrada am gasit o coborare pentru a intra pe drumul care merge exact pe langa canal dar acesta a ramas neingrijit si vegetati isi cam intra in drepturi astfel ca am decis sa ma intorc pe drum superior pe care am venit acesta fiind si drumul care trece exact pe langa monument. Am filmat si o barja dupa ce am coborat pe drumul de pe malul canalului: 20221008_150954.mp4 Si am ajuns la monument unde accesul este foarte usor aband o rampa asfaltata: De aici am continuat drumul pe langa canal care duce la Agigea: Si nu se putea sa nu vad si marea daca tot am ajuns la Agigea si am dat o fuga la Eforie Nord care devine foarte placut in afara sezonului cand e pustiu. 20221008_155313.mp4 Toata plimbarea a fost cam pe fuga, am oprit pe drum doar pentru alimentari si in rest am mers continuu pentru a ma incadra sa ma intorc acasa pe lumina si am reusit acest lucru la limita, incepea sa se insereze exact cand am ajuns acasa. Dominatorul s-a comportat excelent, consumul de benzina intre 5-5.5% dar nu am menajat-o, am avut reprize si de 140km/h in depasiri pe autostrada la intoarcere iar pe dus drumul te mai obliga la incetiniri si accelerari. In concluzie a fost o zi frumoasa pe Dominator! Uitasem, ulei nu a ciupit deloc in acesti 500km si trag concluzia ca doar vara pe temperaturi ridicate se intampla acest lucru. Cu alt ulei (acum am Repsol in ea) cred ca nu ar mai consuma ulei nici vara. Ma rog, vine iarna si mai vedem care e treaba la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Decembrie 16, 2022 Share Postat Decembrie 16, 2022 Buna tururor, un manual de reparatii pt un domi din ‘92 are cineva? Domi-ul meu are bubã la motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.