Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Stateam acuma si ma tot gandeam la starea furcii mele si daca ar trebui sa ii schimb uleiul. La vechea motocicleta nu l-am schimbat si tipul care mi-a luat motocicleta s-a plans ca ii prea moale furca. La Domi nu stiu cum ii normalul, dar la a mea daca tin de frana fata si trag de ghidon se ridica undeva la vreo 2-3cm aproximez eu nevazand exact, dar vazand cum se intinde cablul de la kilometraj care in mod normal ii putin indoit. Cat ii normal sa se lase sau nu ar trebui deloc? Stiu ca ii o intrebare de incepator, dar pana acuma nu m-am mai gandit la problema asta si avand de gand sa folosesc motocicleta in offroad nu as vrea sa ii stric arcurile din furca.

Si alta problema: semnalizarea porneste la cateva secunde dupa ce ii dau drumu. Problema am auzit ca s-ar trage de la faptul ca, contactul ar fi uns cu vaselina care s-ar "intarii" de la frig si ar impiedica putin contactele. Cu ce imi recomandati sa ung?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stateam acuma si ma tot gandeam la starea furcii mele si daca ar trebui sa ii schimb uleiul. La vechea motocicleta nu l-am schimbat si tipul care mi-a luat motocicleta s-a plans ca ii prea moale furca. La Domi nu stiu cum ii normalul, dar la a mea daca tin de frana fata si trag de ghidon se ridica undeva la vreo 2-3cm aproximez eu nevazand exact, dar vazand cum se intinde cablul de la kilometraj care in mod normal ii putin indoit. Cat ii normal sa se lase sau nu ar trebui deloc? Stiu ca ii o intrebare de incepator, dar pana acuma nu m-am mai gandit la problema asta si avand de gand sa folosesc motocicleta in offroad nu as vrea sa ii stric arcurile din furca.

Si alta problema: semnalizarea porneste la cateva secunde dupa ce ii dau drumu. Problema am auzit ca s-ar trage de la faptul ca, contactul ar fi uns cu vaselina care s-ar "intarii" de la frig si ar impiedica putin contactele. Cu ce imi recomandati sa ung?

Nu stiu cum e cu jocul ala, insa Domiul are suspensiile moi de la mama lui.

 

Cat despre contacte... eu am blocul de comanda de pe ghidon (stanga) absolut prastie. Cand nu face contact semnalizarea, cand nu decupleaza corect, cand nu imi cupleaza si luminile fatza si luminile spate... iar faza lunga nu am la buton de on/off - am doar la clapeta. Presupun ca sunt praf contactele din blocul ala, si nu stiu daca as avea cum sa-l desfac si sa curat pe acolo contactele... asta e. De uns... ce sa ungi nene ca is contacte electrice :) astea tre sa fie curatate, nu unse, nu? Desi daca la tine porneste cu itnarziere, ma gandesc ca se face contactul dar pe parcurs sunt alte probleme ... pana la becuri.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stateam acuma si ma tot gandeam la starea furcii mele si daca ar trebui sa ii schimb uleiul. La vechea motocicleta nu l-am schimbat si tipul care mi-a luat motocicleta s-a plans ca ii prea moale furca. La Domi nu stiu cum ii normalul, dar la a mea daca tin de frana fata si trag de ghidon se ridica undeva la vreo 2-3cm aproximez eu nevazand exact, dar vazand cum se intinde cablul de la kilometraj care in mod normal ii putin indoit. Cat ii normal sa se lase sau nu ar trebui deloc? Stiu ca ii o intrebare de incepator, dar pana acuma nu m-am mai gandit la problema asta si avand de gand sa folosesc motocicleta in offroad nu as vrea sa ii stric arcurile din furca.

Si alta problema: semnalizarea porneste la cateva secunde dupa ce ii dau drumu. Problema am auzit ca s-ar trage de la faptul ca, contactul ar fi uns cu vaselina care s-ar "intarii" de la frig si ar impiedica putin contactele. Cu ce imi recomandati sa ung?

 

sunt 1000 de sprayuri pt contactele alea. dai cu spray si merge ok.

uleiul in furca se schimba cand curge pe undeva sau are joc, se schimba ce e defact, cuzineti sau ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu cu bujiile astea. Probabil ii vorba doar de efectul placebo si daca ii de efect, ii probabil sa se simte extrem de rar sau prea putin.

 

 

Schumy eu am un dominator din 90 cu 70000km si eu am simtit ca porneste mult mai repede cu iridium(porbabil din cauza ca are mullti km),bujia este foarte importanta pentru monocilindru(BMW f650 are 2) asa ca nu se merita sa te zgarciesti pentru 60lei.

 

Parerea mea personala(rau nu poti sa ii faci :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.

Furca nu curge si lucreaza chiar ok, la fel si amortizorul spate, deci nu cred ca mai imi fac griji ceva km.

Nu mi-o venit in minte idea spray'ului de contacte. Oricum o sa vad ce pot face :banana:

Nu ii vorba de zgarcit, eram doar curios cum ii treaba. Al meu nu stiu cat de bine porneste, pt ca ieri l-am pornit prima oara si obijnuit de la cealalta motocicleta m-am chinuit putin pana "mio picat fisa" cu stander'ul lateral ce trebe ridicat :D .Si dupa ce l-am ridicat la al 2-lea buton o luat fara nici un pic de gaz. Acuma astept primavara sa il reglez pt caldura, relantiul fiind undeva pe la 1700 si cu socu tras ii pe la 3000. Am observat ca pe la 2500rpm vibreaza binisor :) . Dar de putere nu duce lipsa, in a 2-a am tras putin mai tare de gaz si avea chef sa se ridice...

Acuma sa vad ce rezolv cu kilometrajul care nu merge. Sper sa fie cablul rupt pt ca ii mai simplu de facut rost. Daca nu, ar avea cineva un pinion de vanzare din mecanismul kilometrajului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu nu stiu cat de bine porneste, pt ca ieri l-am pornit prima oara si obijnuit de la cealalta motocicleta m-am chinuit putin pana "mio picat fisa" cu stander'ul lateral ce trebe ridicat :)

La tine nu pleaca daca e pe cricul lateral? :D eu zic ca nu-i normal asa.

 

 

cablul scoate-l din partea de jos si invirte-l de mine si vezi daca-ti misca acul de pe kilometraj si speedometrul daca ai (banuiesc ca da). Din pacate prostia aia de cablu nu se strica niciodata, numa bucsa aia danturata se duce. Daca-i nitel tocita, bagi o saiba si mai tine. Daca a facut deja canal.....80-100RON si iei altul. La DacFest vazusem un TA cu tot angrenajul ala luat de la un scuter sau ceva de genul asta si un tip care mi-a zis ca a vorbit mai devreme cu propiretarul spunea ca toata dracovenia aia o luase din tirg cu vreo 30RON. N-am cautat. Eu am problema cu spirala aia dinauntru care-mi maninca pe paine bucsele. E drpt ca nu am curatzat-o pina acum si e posibil sa tina undeva si degeaba bag eu vaselina pina la reuz daca se opreste melcul si roade bucsa.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici a mea nu porneste daca e in viteza...dar nu cred ca la asta se referea. Cat priveste a porni cu o mica tragere de acceleratie...eu zic ca nu e deloc bine sa o obisnuiti asa, si daca se inneaca nu e deloc bine.

Eu nu am mai chinuit-o. Nu am unde sa plec cu ea, asa ca pana nu se face vreme buna, nu chinui bateria. Cand o da caldura necesara, ii pun bujia noua, ii incarc bateria si nu cred ca vor fi probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu porneste motorul daca ii standeru lasat jos. Dupa ce pornesti motocicleta poti sa il lasi inapoi jos si sa lasi motocicleta sa stea la incalzit. Asa ii gandit sistemu :) . Eu presupun ca "omul cu ochii oblici" cand o proiectat motocicleta nu o fost in stare sa puna un sistem ca la Yamaha pt pornire, adica sa porneasca numa daca ii la neutral sau daca ii ambreaju tras. Am vazut si mai rau, nu stiu exact da parca la Honda sau Yamaha, la o viteza, ca sa o pornesti trebuia sa fie la neutral, sa tragi de ambreaj si sa fie ridicat si piciorul. Ala da combo...

Revenind la partea cu kilometrajul, trebuie sa vad cum se desface de jos, am incercat azi, dar uitasem inainte sa ma uit in manualul de reparatii...

 

Si daca ii problema cu pinionul ala si va trebui sa dau jos roata am o alta bataie de cap...pe ce sa pun motocicleta.....vechea motocicleta o urcam singur fara probleme pe un taburet si nu era nici un bai, dar avea mai putin de 3 sferturi din kilele domi'ului...

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schumy CJ, ai o problema. probabil cu carburatia, statul la verticala ajuta probabil pornirea. contactul de la stander opreste motorul doar dupa ce ai bagat in viteza.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu. Mie mi-a spus si tipul de la care am luat-o de faza precum si un prieten ce a avut Domi ca numa asa se poate porni. Si porneste si inclinata fara probleme atata timp cat picioarul ii sus. Sa fie defapt o neintelegere intre switch'ul stand'ului si neutral? Desi becul din bord se aprinde cand ii stand'u lasat precum si becu de neutral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D :)

Sparyurile alea fac minuni!

 

stiu. si cand fac secs folosesc

 

:blbl:

 

furtune racing la un pret dubios de mic :banana:

 

 

parerea mea de om prost este ca nu merita sa schimbi originalul de la ceva care a dovedit ca e de calitate. deci, japonezul ala o fi fost mai prost ca un copil din romania...

 

La tine nu pleaca daca e pe cricul lateral? :D eu zic ca nu-i normal asa.

 

 

cablul scoate-l din partea de jos si invirte-l de mine si vezi daca-ti misca acul de pe kilometraj si speedometrul daca ai (banuiesc ca da). Din pacate prostia aia de cablu nu se strica niciodata, numa bucsa aia danturata se duce. Daca-i nitel tocita, bagi o saiba si mai tine. Daca a facut deja canal.....80-100RON si iei altul. La DacFest vazusem un TA cu tot angrenajul ala luat de la un scuter sau ceva de genul asta si un tip care mi-a zis ca a vorbit mai devreme cu propiretarul spunea ca toata dracovenia aia o luase din tirg cu vreo 30RON. N-am cautat. Eu am problema cu spirala aia dinauntru care-mi maninca pe paine bucsele. E drpt ca nu am curatzat-o pina acum si e posibil sa tina undeva si degeaba bag eu vaselina pina la reuz daca se opreste melcul si roade bucsa.

 

la mine melcul km l-am luat acum 10 luni din germania uzat cu 30 euro si am fost norocos.

nou mi-a cerut 5 mil. un dealer de piese honda fara pret umflat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domiu' pleaca doar in N daca ai cricu jos, iar in viteza am impresia ca ii trebe ambreiaj tras si cric saltat. Oricum daca protectiile astea iti taie aprinderea, cand apesi butonu ala nu se invarte absolut nimic. Daca totusi incepe sa haraie pe la motor cand dai la starter e de la alteva problema...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domiu' pleaca doar in N daca ai cricu jos, iar in viteza am impresia ca ii trebe ambreiaj tras si cric saltat. Oricum daca protectiile astea iti taie aprinderea, cand apesi butonu ala nu se invarte absolut nimic. Daca totusi incepe sa haraie pe la motor cand dai la starter e de la alteva problema...

 

 

Ii taie aprinderea cum o taie butonul de off/run din cate am observat, pentru ca electromotorul invarte si se aude decompresorul dar nu are scanteie. Nu stiu de ce da asa ii gandit, dar nu ma deranjeaza asa tare precum faptul ca nu se blocheaza schimbatorul de viteze cand esti in 1-a si a 5-a(vechi obicei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine melcul km l-am luat acum 10 luni din germania uzat cu 30 euro si am fost norocos.

nou mi-a cerut 5 mil. un dealer de piese honda fara pret umflat!

cind zici melc te referi la toata chestia aia neagra de metal in care se baga bucsa danturata si prin care trece axul rotii? sau doar bucsa danturata te-a costat 30 euro?

Eu mai trag sperante ca nu mai face prostii acuma ca l-am curatzat si sta de vreo luna cu ulei de transmisie in el.

 

 

http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=33494 o chestie interesanta apropo de nu porneste decit cu cricul ridicat. (http://www.xrv.org.uk/forums/showpost.php?p=339233&postcount=8 mai precis)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa bag si eu niste poze daca tot am umblat pe la ele:

post-5582-1231843311_thumb.jpgdaca ar stii sefu ce ginduri necurate am avut eu cu scoaba lui pentru prinderea skyboxului (portbagaj de acoperis pentru masina)...

post-5582-1231843451_thumb.jpginceputul de la "papier mache"-ul pentru masca de far

post-5582-1231843688_thumb.jpgdeflorarea limitatorului de acces a amestecului din carburator la piston

post-5582-1231843790_thumb.jpggaura finala (traiasca piatra de freza care mi-a mai ramas de asta primavara de la operatiunea de pilit carenele)

post-5582-1231843903_thumb.jpgnu cred ca il deranjeaza pe amestec ca nu-i gaura lina :D

post-5582-1231844064_thumb.jpgscoaba home-made. Trimit si la Hepco poza sa vada si ei cum se face :)

 

LE: sa nu uit......cine stie cam care e programul de lucru la Rabinu'? Tre sa duc janta la mester ca nu cred ca reusesc sa o fac eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Rabinu' il suni si te intelegi cu el. De principiu cred ca in timpul zilei...
De asta ma temeam
EDIT: Tu aveai Domi'ul limitat!? :)
Da. Piesa noua era cu gaura cit o moneda.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut cablul de la kilometraj si se pare ca ii stricat ceva in melc. Sper sa il pot repara fara piesa de schimb pentru ca habar nu am de unde imi pot luat inafara de la wemoto. Pinionul de plastic ii 13lire, dar transportul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Schumy: vezi pe la dezmembrari, SHuri, din astea. De nou te rupe de bani.

 

@Serban: asta e, stiu ca e incomod; si eu mi-am luat liber o zi intreaga ca sa-mi rezolv roata in S. Vorbeste si tu cu shefu :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...