ser79ban Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Big problem....vremea arata infect in weekendul 1-3 mai de asta nu ma agit eu prea tare sa-mi fac program de 1Mai. Mereu a fost vremea foarte nasoala cel putin o zi din alea 2-3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Eu am examene in weeekendul acela si imediat dupa, deci intr-un act plin de egoism, ma voi bucura ca vremea nu ma tenteaza sa ies din casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Si totusi... Domi-ul e bun si de vreme urata. Nu e tocmai material de iesit la terasa doar pe soare ))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Noi la Domiuri avem ghidoane de 22.2 mm? Editat Aprilie 21, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Imi place ca se povesteste aici de iesiri si nu de probleme tehnice. Imi da incredere sa ies cu Domi'u fara frica de cei aproape 54000km. Dupa 300+ km pot sa zic ca a fost putin mai multa trecere decat ma asteptam initial de la DT'ul de 125cc si 15 cai. Dar o trecere surprinzator de buna, pe o motocicleta care suna si merge ceas. Am reusit sa scot un consum mixt(oras+drum intins+putin offroad) de ~4.5. La viteza m-am incumetat o singura data mai tare, dar nu ma risc necunoscund inca motocicleta si am ajuns la un 120km/h pe o portiune scurta. In rest eu o simt ca merge cel mai bine pe la 90km/h. La 100 maraie putin mai tare, dar cu tot parbrizul protectia la vant ii cam slaba si imi arunca aerul in casca(ar trebui sa imi iau o prelungire reglabila pt el) ceea ce face putin obositor la mers cu ochelari(cu Airoh S4 cu ochelari ii mai placut decat cu viziera - pentru mine). In rest vibreaza cand o accelerezi din ture joase, nu ii place sub 2500rpm, se incalzeste rapid inainte sa pleci, dar frana mea de pe spate ii mult prea putin dozabila, ceea ce o face un pericol la frane mai hotarate. Pe saptamana viitoare am de gand sa o incalt cu k60'uri, deoarece Anakee'urile is chiar gata si mie frica sa nu devina un pericol. Ca un minus care l-as putea vedea ar fi suspensile(am ramas impresionat dupa o tura pe LC4 Adventure), dar atata timp cat nu dau semne de oboseala nu ii problema pentru ca ii foarte manevrabil Dominatorul. Ca si concluzie raman la fel de entuziasmat de motocicleta mea si cu voia ei, sper ca sa ma lase sa fac cu ea cel putin inca 20000km pana sa dea semne de oboseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Dupa 300+ km pot sa zic ca a fost putin mai multa trecere decat ma asteptam initial de la DT'ul de 125cc si 15 cai. Dar o trecere surprinzator de buna, pe o motocicleta care suna si merge ceas. Am reusit sa scot un consum mixt(oras+drum intins+putin offroad) de ~4.5. La viteza m-am incumetat o singura data mai tare, dar nu ma risc necunoscund inca motocicleta si am ajuns la un 120km/h pe o portiune scurta. In rest eu o simt ca merge cel mai bine pe la 90km/h. La 100 maraie putin mai tare, dar cu tot parbrizul protectia la vant ii cam slaba si imi arunca aerul in casca(ar trebui sa imi iau o prelungire reglabila pt el) ceea ce face putin obositor la mers cu ochelari(cu Airoh S4 cu ochelari ii mai placut decat cu viziera - pentru mine). In rest vibreaza cand o accelerezi din ture joase, nu ii place sub 2500rpm, se incalzeste rapid inainte sa pleci, dar frana mea de pe spate ii mult prea putin dozabila, ceea ce o face un pericol la frane mai hotarate.Pe saptamana viitoare am de gand sa o incalt cu k60'uri, deoarece Anakee'urile is chiar gata si mie frica sa nu devina un pericol. Foarte bun consumul tau, zic eu. Motorul merge si 140 cu pasager, dar nu ii place acolo sub nici o forma. In ture, daca-l tii peste 2500-3000 o sa traga frumos pana pe la 6000 unde vibratiile deja devin agasante. De incalzit rapid nu as zice; iarna de exemplu innebunesti pana ajungi la o temperatura 'de drum' Una peste alta se pare ca ai un dominator bunicel Interesant ce spui cu suspensiile, desi dupa ce jmecherii gasesti pe un LC4, deja Domiul e mic copil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Una peste alta se pare ca ai un dominator bunicel Interesant ce spui cu suspensiile, desi dupa ce jmecherii gasesti pe un LC4, deja Domiul e mic copil Probabil ii si obisnuita mea venind de pe DT, care avea cursa si pe fata si pe spate de 26cm si cantarea vreo 120kg. Treaba cu suspensile am remarcat-o pe drumuri neasfaltate pe care circula camioanele(fosta sosea Lita-Turda care ii acum drumul folosit de cei de la autostrada) si unde sunt denivelari din acelea mici dar numeroase. Cred ca ii vorba aici totusi vorba de greutatea in plus a Dominatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Salutare, caut si eu un amortizor central de dominator din anu 97. caut ceva sh, nu neaparat nou. Nu e pentru mine, si tot ce stiu e ca tre sa aiba 35 cm din ax in ax... cine are de vanzare, sau vreo idee unde gasesc, va rog raspundeti prin pm sau mail la stoian2008@yahoo.com multam mult bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 salutare, Dupa o lunga perioada de somn, Domi me a pornit surprinzator de repede:) Problema este ca am gasit carena stanga, cu prinderea aceea de tija cred ca de rezervor, crapata:( Adica plasticul acela negru din interior se mai tine doar foarte putin de tija. Aveti idee ce pot sa-i fac? O carena noua doar pentru asta? Plasticul acela se poate gasi si separat de carena? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Pai nu prea inteleg la care prindere te referi... poza ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Pai nu prea inteleg la care prindere te referi... poza ceva? Mda...nu am poza din pacate. Modelu e din 92... Daca te uiti din fata sub carena, o sa vezi o tija de care este legata carena, cred ca direct pe cadru. am atasat si o poza din manual, sper sa se vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tracul Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 exista poxipol ...(face minuni) Mda...nu am poza din pacate. Modelu e din 92... Daca te uiti din fata sub carena, o sa vezi o tija de care este legata carena, cred ca direct pe cadru. am atasat si o poza din manual, sper sa se vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Mda...nu am poza din pacate. Modelu e din 92... Daca te uiti din fata sub carena, o sa vezi o tija de care este legata carena, cred ca direct pe cadru. am atasat si o poza din manual, sper sa se vada. Sau fibra de sticla. Daca vrei sa o repari singur... poti. Vezi ca se gaseste la magazinele cu piese si accesorii auto kit de reparatii cu fibra de sticla (trebuie sa includa tesatura din fibra de sticla, rasina, intaritor pentru rasina si poate si putin diluant). Cu doua maini dibace, poti face chestii foarte rezistente. Fie ca vei folosi Poxipol sau fibra de sticla, curata de vopsea plasticul pe zona pe care vei aplica fibra sau Poxipolul, pentru ca altfel risti sa ti se desprinda de pe vopsea (iti spun din proprie experienta). Nu te lasa impresionat de faptul ca plasticul "este" (de fapt, pare) negru, colorat in masa; de fapt, ABS-ul respectiv este alb si este foarte bine vopsit. Cureti bine cu smirghel pana cand nu se mai vede urma de vopsea si apoi poti sa te apuci de lipit. Spor la succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 exista poxipol ...(face minuni) Ma indoiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) o mica rugaminte , stie careva codul de pe filtrul de ulei sau poate pune cineva o poza cu acesta? intreb ca nu am apucat sa fac inca schimbul de ulei si nu stiu ce filtru are inauntru si nici sa desfac nu pot ca nu am cu ce completa deocamdata uleiul ce se va pierde . mentionez ca e vorba de un domi din '90 , nu stiu sigur daca sunt ceva modificari la ceilalti ani . multumesc anticipat celui ce ma poate ajuta. Editat Aprilie 22, 2009 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) o mica rugaminte , stie careva codul de pe filtrul de ulei sau poate pune cineva o poza cu acesta? intreb ca nu am apucat sa fac inca schimbul de ulei si nu stiu ce filtru are inauntru si nici sa desfac nu pot ca nu am cu ce completa deocamdata uleiul ce se va pierde . mentionez ca e vorba de un domi din '90 , nu stiu sigur daca sunt ceva modificari la ceilalti ani . multumesc anticipat celui ce ma poate ajuta. pai codul e diferit la diferitii producatori: DELO, CHAMPION, MANN. toate zic ca sunt la fel, nici unul nu are nici o smecherie gen hi-flo (high flow) sau alte bazagonii. sunt niste filtre "corecte". daca iei de pe louis uite un DELO [ 10050260 - 3 euro bucata sau 10059052 - 4 la 8,9 euro] si un CHAMPION [10050408 - 5 euro, inclusiv O-ringul]. romi3 de pe forumul acesta ti le aduce in 7-10 zile, la pretul de pe site, fara taxa postala. vorbeste cu el. spor! Later edit: daca le iei din alta parte ai asa: cod MH53 pentru MANN si cod X301 pentru CHAMPION. eu am folosit 2 MANNuri, acum sunt pe un DELO, si urmeaza un CHAMPION. Later, later edit: da, MANNul e singurul care mai are si o sita in exterior. Editat Aprilie 22, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Mda...nu am poza din pacate. Modelu e din 92... Daca te uiti din fata sub carena, o sa vezi o tija de care este legata carena, cred ca direct pe cadru. am atasat si o poza din manual, sper sa se vada. M-am uitat aseara la o chestie sa semene cu ce-i in poza aia si nu am gasit. Pot fi: ori te uiti la suportul pentru claxon. asta se prinde de cadru si e pe acolo pe unde se vede in poza. ori zici de 'piciorusele care se sprijina de urechile de la rezervor. Is cam in mijlocul carenei si nu au nici o legatura cu cadrul; cel putin la '92-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare, caut si eu un amortizor central de dominator din anu 97. caut ceva sh, nu neaparat nou cine are de vanzare, sau vreo idee unde gasesc, va rog raspundeti prin pm sau mail la stoian2008@yahoo.com multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare, caut si eu un amortizor central de dominator din anu 97. caut ceva sh, nu neaparat nou cine are de vanzare, sau vreo idee unde gasesc, va rog raspundeti prin pm sau mail la stoian2008@yahoo.com multam mult tu si switchul. si el cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare, caut si eu un amortizor central de dominator din anu 97. caut ceva sh, nu neaparat nou cine are de vanzare, sau vreo idee unde gasesc, va rog raspundeti prin pm sau mail la stoian2008@yahoo.com multam mult stim, ne-ai spus si ieri tu si switchul. si el cauta Si eu, si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) stim, ne-ai spus si ieri Si eu, si eu.... deci... luati bonuri de ordine mai asta de la wemoto e dureros de scump (275 de lire+transport), nu? Editat Aprilie 23, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 La pretul ala imi iau ceva semi-profi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 o mica rugaminte , stie careva codul de pe filtrul de ulei sau poate pune cineva o poza cu acesta? intreb ca nu am apucat sa fac inca schimbul de ulei si nu stiu ce filtru are inauntru si nici sa desfac nu pot ca nu am cu ce completa deocamdata uleiul ce se va pierde . mentionez ca e vorba de un domi din '90 , nu stiu sigur daca sunt ceva modificari la ceilalti ani . multumesc anticipat celui ce ma poate ajuta. Salutare, Eu am comandat de la Louis, dar nu stiu care e exact codul lui de fabricatie. Ai aici link-ul, poate te ajuta: http://www.louis.de/_4022165c7e5402bc1ff86...artnr_gr=100506 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Salutare, Eu am comandat de la Louis, dar nu stiu care e exact codul lui de fabricatie. Ai aici link-ul, poate te ajuta: http://www.louis.de/_4022165c7e5402bc1ff86...artnr_gr=100506 i-am dat eu codurile. vezi aceasta pagina, sus. Editat Aprilie 23, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 i-am dat eu codurile. vezi aceasta pagina, sus. Super! Pot sa le folosec si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.