Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Big problem....vremea arata infect in weekendul 1-3 mai :wink:

de asta nu ma agit eu prea tare sa-mi fac program de 1Mai. Mereu a fost vremea foarte nasoala cel putin o zi din alea 2-3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi place ca se povesteste aici de iesiri si nu de probleme tehnice. Imi da incredere sa ies cu Domi'u fara frica de cei aproape 54000km.

 

Dupa 300+ km pot sa zic ca a fost putin mai multa trecere decat ma asteptam initial de la DT'ul de 125cc si 15 cai. Dar o trecere surprinzator de buna, pe o motocicleta care suna si merge ceas. Am reusit sa scot un consum mixt(oras+drum intins+putin offroad) de ~4.5. La viteza m-am incumetat o singura data mai tare, dar nu ma risc necunoscund inca motocicleta si am ajuns la un 120km/h pe o portiune scurta. In rest eu o simt ca merge cel mai bine pe la 90km/h. La 100 maraie putin mai tare, dar cu tot parbrizul protectia la vant ii cam slaba si imi arunca aerul in casca(ar trebui sa imi iau o prelungire reglabila pt el) ceea ce face putin obositor la mers cu ochelari(cu Airoh S4 cu ochelari ii mai placut decat cu viziera - pentru mine). In rest vibreaza cand o accelerezi din ture joase, nu ii place sub 2500rpm, se incalzeste rapid inainte sa pleci, dar frana mea de pe spate ii mult prea putin dozabila, ceea ce o face un pericol la frane mai hotarate.

Pe saptamana viitoare am de gand sa o incalt cu k60'uri, deoarece Anakee'urile is chiar gata si mie frica sa nu devina un pericol.

 

Ca un minus care l-as putea vedea ar fi suspensile(am ramas impresionat dupa o tura pe LC4 Adventure), dar atata timp cat nu dau semne de oboseala nu ii problema pentru ca ii foarte manevrabil Dominatorul.

 

Ca si concluzie raman la fel de entuziasmat de motocicleta mea si cu voia ei, sper ca sa ma lase sa fac cu ea cel putin inca 20000km pana sa dea semne de oboseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 300+ km pot sa zic ca a fost putin mai multa trecere decat ma asteptam initial de la DT'ul de 125cc si 15 cai. Dar o trecere surprinzator de buna, pe o motocicleta care suna si merge ceas. Am reusit sa scot un consum mixt(oras+drum intins+putin offroad) de ~4.5. La viteza m-am incumetat o singura data mai tare, dar nu ma risc necunoscund inca motocicleta si am ajuns la un 120km/h pe o portiune scurta. In rest eu o simt ca merge cel mai bine pe la 90km/h. La 100 maraie putin mai tare, dar cu tot parbrizul protectia la vant ii cam slaba si imi arunca aerul in casca(ar trebui sa imi iau o prelungire reglabila pt el) ceea ce face putin obositor la mers cu ochelari(cu Airoh S4 cu ochelari ii mai placut decat cu viziera - pentru mine). In rest vibreaza cand o accelerezi din ture joase, nu ii place sub 2500rpm, se incalzeste rapid inainte sa pleci, dar frana mea de pe spate ii mult prea putin dozabila, ceea ce o face un pericol la frane mai hotarate.

Pe saptamana viitoare am de gand sa o incalt cu k60'uri, deoarece Anakee'urile is chiar gata si mie frica sa nu devina un pericol.

Foarte bun consumul tau, zic eu. Motorul merge si 140 cu pasager, dar nu ii place acolo sub nici o forma. In ture, daca-l tii peste 2500-3000 o sa traga frumos pana pe la 6000 unde vibratiile deja devin agasante. De incalzit rapid nu as zice; iarna de exemplu innebunesti pana ajungi la o temperatura 'de drum' :wink:

 

Una peste alta se pare ca ai un dominator bunicel :wink: Interesant ce spui cu suspensiile, desi dupa ce jmecherii gasesti pe un LC4, deja Domiul e mic copil :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta se pare ca ai un dominator bunicel :wink: Interesant ce spui cu suspensiile, desi dupa ce jmecherii gasesti pe un LC4, deja Domiul e mic copil :wink:

 

Probabil ii si obisnuita mea venind de pe DT, care avea cursa si pe fata si pe spate de 26cm si cantarea vreo 120kg. Treaba cu suspensile am remarcat-o pe drumuri neasfaltate pe care circula camioanele(fosta sosea Lita-Turda care ii acum drumul folosit de cei de la autostrada) si unde sunt denivelari din acelea mici dar numeroase. Cred ca ii vorba aici totusi vorba de greutatea in plus a Dominatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut si eu un amortizor central de dominator din anu 97. caut ceva sh, nu neaparat nou. Nu e pentru mine, si tot ce stiu e ca tre sa aiba 35 cm din ax in ax...

 

cine are de vanzare, sau vreo idee unde gasesc, va rog raspundeti prin pm sau mail la stoian2008@yahoo.com

 

multam mult

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Dupa o lunga perioada de somn, Domi me a pornit surprinzator de repede:)

Problema este ca am gasit carena stanga, cu prinderea aceea de tija cred ca de rezervor, crapata:(

Adica plasticul acela negru din interior se mai tine doar foarte putin de tija.

 

Aveti idee ce pot sa-i fac? O carena noua doar pentru asta? Plasticul acela se poate gasi si separat de carena?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea inteleg la care prindere te referi... poza ceva?

 

Mda...nu am poza din pacate. Modelu e din 92...

 

Daca te uiti din fata sub carena, o sa vezi o tija de care este legata carena, cred ca direct pe cadru.

 

am atasat si o poza din manual, sper sa se vada.

post-17689-1240409696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista poxipol ...(face minuni) :D

 

 

Mda...nu am poza din pacate. Modelu e din 92...

 

Daca te uiti din fata sub carena, o sa vezi o tija de care este legata carena, cred ca direct pe cadru.

 

am atasat si o poza din manual, sper sa se vada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...nu am poza din pacate. Modelu e din 92...

 

Daca te uiti din fata sub carena, o sa vezi o tija de care este legata carena, cred ca direct pe cadru.

 

am atasat si o poza din manual, sper sa se vada.

 

Sau fibra de sticla. Daca vrei sa o repari singur... poti. Vezi ca se gaseste la magazinele cu piese si accesorii auto kit de reparatii cu fibra de sticla (trebuie sa includa tesatura din fibra de sticla, rasina, intaritor pentru rasina si poate si putin diluant). Cu doua maini dibace, poti face chestii foarte rezistente.

 

Fie ca vei folosi Poxipol sau fibra de sticla, curata de vopsea plasticul pe zona pe care vei aplica fibra sau Poxipolul, pentru ca altfel risti sa ti se desprinda de pe vopsea (iti spun din proprie experienta). Nu te lasa impresionat de faptul ca plasticul "este" (de fapt, pare) negru, colorat in masa; de fapt, ABS-ul respectiv este alb si este foarte bine vopsit. Cureti bine cu smirghel pana cand nu se mai vede urma de vopsea si apoi poti sa te apuci de lipit.

 

Spor la succesuri! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica rugaminte , stie careva codul de pe filtrul de ulei sau poate pune cineva o poza cu acesta? intreb ca nu am apucat sa fac inca schimbul de ulei si nu stiu ce filtru are inauntru si nici sa desfac nu pot ca nu am cu ce completa deocamdata uleiul ce se va pierde . mentionez ca e vorba de un domi din '90 , nu stiu sigur daca sunt ceva modificari la ceilalti ani . multumesc anticipat celui ce ma poate ajuta.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica rugaminte , stie careva codul de pe filtrul de ulei sau poate pune cineva o poza cu acesta? intreb ca nu am apucat sa fac inca schimbul de ulei si nu stiu ce filtru are inauntru si nici sa desfac nu pot ca nu am cu ce completa deocamdata uleiul ce se va pierde . mentionez ca e vorba de un domi din '90 , nu stiu sigur daca sunt ceva modificari la ceilalti ani . multumesc anticipat celui ce ma poate ajuta.

 

pai codul e diferit la diferitii producatori: DELO, CHAMPION, MANN. toate zic ca sunt la fel, nici unul nu are nici o smecherie gen hi-flo (high flow) sau alte bazagonii. sunt niste filtre "corecte".

 

daca iei de pe louis uite un DELO [ 10050260 - 3 euro bucata sau 10059052 - 4 la 8,9 euro] si un CHAMPION [10050408 - 5 euro, inclusiv O-ringul]. romi3 de pe forumul acesta ti le aduce in 7-10 zile, la pretul de pe site, fara taxa postala. vorbeste cu el. spor!

 

Later edit: daca le iei din alta parte ai asa: cod MH53 pentru MANN si cod X301 pentru CHAMPION.

 

eu am folosit 2 MANNuri, acum sunt pe un DELO, si urmeaza un CHAMPION.

 

DSC01695.JPG DSC01699.JPG

 

Later, later edit: da, MANNul e singurul care mai are si o sita in exterior.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...nu am poza din pacate. Modelu e din 92...

 

Daca te uiti din fata sub carena, o sa vezi o tija de care este legata carena, cred ca direct pe cadru.

 

am atasat si o poza din manual, sper sa se vada.

M-am uitat aseara la o chestie sa semene cu ce-i in poza aia si nu am gasit.

Pot fi:

ori te uiti la suportul pentru claxon. asta se prinde de cadru si e pe acolo pe unde se vede in poza.

ori zici de 'piciorusele care se sprijina de urechile de la rezervor. Is cam in mijlocul carenei si nu au nici o legatura cu cadrul; cel putin la '92-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut si eu un amortizor central de dominator din anu 97. caut ceva sh, nu neaparat nou

 

cine are de vanzare, sau vreo idee unde gasesc, va rog raspundeti prin pm sau mail la stoian2008@yahoo.com

 

multam mult

 

tu si switchul. si el cauta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut si eu un amortizor central de dominator din anu 97. caut ceva sh, nu neaparat nou

 

cine are de vanzare, sau vreo idee unde gasesc, va rog raspundeti prin pm sau mail la stoian2008@yahoo.com

 

multam mult

stim, ne-ai spus si ieri

 

tu si switchul. si el cauta :D

Si eu, si eu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica rugaminte , stie careva codul de pe filtrul de ulei sau poate pune cineva o poza cu acesta? intreb ca nu am apucat sa fac inca schimbul de ulei si nu stiu ce filtru are inauntru si nici sa desfac nu pot ca nu am cu ce completa deocamdata uleiul ce se va pierde . mentionez ca e vorba de un domi din '90 , nu stiu sigur daca sunt ceva modificari la ceilalti ani . multumesc anticipat celui ce ma poate ajuta.

 

Salutare,

 

Eu am comandat de la Louis, dar nu stiu care e exact codul lui de fabricatie.

 

Ai aici link-ul, poate te ajuta:

 

 

http://www.louis.de/_4022165c7e5402bc1ff86...artnr_gr=100506

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu am comandat de la Louis, dar nu stiu care e exact codul lui de fabricatie.

 

Ai aici link-ul, poate te ajuta:

 

 

http://www.louis.de/_4022165c7e5402bc1ff86...artnr_gr=100506

 

i-am dat eu codurile. vezi aceasta pagina, sus. :D

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...