N-X-R Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 inca una si ma duc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Atatea opinii, pareri de nu mai stiu ce sa cred. Tre sa fac schimbul de ulei, pana acum am bagat 7100 15w40 fullsintetic motul...dar as baga ceva de vara acum, ce recomandati? Daca bag alta valoare/semisintetic nu imi afecteaza cumva motorul? Frectie la picior de lemn cu full-synthetic. 15W-50 doar vara, iarna musai 10W-40. Semisintetice, afar de cazu in care te dau banii afara din casa. Eu cred k voi incerca Yacco momentan, 15w50 semisint. Merge si mineral la o adica, la cum exploatam noi motoarele astea. Doar atentie sa nu se duca prea repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 mai Switch tine K-ca-T-M -ul ala doua ture de stadion pana sa-i faci motorul? saritura e de profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Frectie la picior de lemn cu full-synthetic. 15W-50 doar vara, iarna musai 10W-40. Semisintetice, afar de cazu in care te dau banii afara din casa. Eu cred k voi incerca Yacco momentan, 15w50 semisint. Merge si mineral la o adica, la cum exploatam noi motoarele astea. Doar atentie sa nu se duca prea repede Eu merg cu Yacco semisintetic de "cand ma stiu" si la Domi mic si la cel mare. Sunt f multumit. Costa vreo 65 de lei 2l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
death25 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare daca e pe aici cineva sa imi explice cum se schimba uleiu de unde sai dau drumu unde sa pun ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 moarte25, a mai fost descrisa procedura pe topic, chiar alaturi de poze ale pozitionarii corecte a filtrului de ulei. search, search, search! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
death25 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ms am tot cautat si nimic fa un efort si descrio in cateva min nu e pt mine e pt un prieten f bun care in clipa asta sta cu mobra desfacuta in fata blocului pt ca am crezut ca e ca la mine suzuki freewind desfac surubu de pe partea staga motor il desfac si cel de pe cadru fata le strang si bag pe sus ????????????????????????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ms am tot cautat si nimic fa un efort si descrio in cateva min nu e pt mine e pt un prieten f bun care in clipa asta sta cu mobra desfacuta in fata blocului pt ca am crezut ca e ca la mine suzuki freewind desfac surubu de pe partea staga motor il desfac si cel de pe cadru fata le strang si bag pe sus ????????????????????????????????????????? desfaci in cadru surub, apoi jos sub schimbator, cele 3 de la filtru( grija cand le strangi inapoi sa nu fortezi pre atare, are un semn cum se pune capacul inainte de a strange suruburile cu imbus), bagi ulei 2 litri si e gata. pornesti 7 min . opresti 1 min si verefici nivelul la joja sa fie intre lower si upper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Manualul de utilizare descrie clar procedura. Se gaseste de luat de pe net. Anyway.... 1. surub pe cadru in partea din fatza, chiar sub evacuari. Capu' de surub de 14 2. surub la cutia de viteze, ascuns partial de schimbator. Capu' de surub de 12 Golesti cu motoru oprit, dar incalzit in prealabil. NU PORNESTI MOTORU FARA ULEI NICI LA RELANTI! Dupa ce se scurge tot, poti schimba filtrul sau poti sa pui suruburile la loc direct. Bagi 2L de ulei 10w-40 sau 15w-50 sau 20w-40 sau 20w-50 sau 10w-50, ceva mai mult daca ai schimbat si filtrul. Intai bagi 1L jumate, apoi pornesti si lasi la relanti un minut. DUpa aia completezi pana la 2L sau 2L si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 se pare ca exista o problema cu comanda furtunului de frana HEL. poate sa imi puna cineva o poza cu prinderile furtunului de frana la nivelul pompei si al etrierului, la un model de 96? pe net am cautat dar nu am gasit ceva la o rezolutie decenta. cica ar exista 3 modele, 2 dintre ele nu se pot face la "fabrica"... ma rog... aiurea. Mobra mea e in service, destul de departe de mine. PLS!! intre timp am gasit pe net poze cu un scut ce ar proteja carenele. din 97 te ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LBianchi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 acu vreo doi ani, dupa ce mi-am spart carenele la citeva zile dupa ce mi le-am lipit si vopsit in baie Cu ce le-ai lipit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 multumesc, am renuntat la HEL si mi-am comandat MELVIN. sper sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salutare! De la o vreme am probleme cu pornitul mobrei si uneori trebuie impinsa. A stat cam 2 luni fara sa fie folosita si am inteles ca ma lasa releul de pornire. Cine stie unde pot gasi releu de pornire pt Honda NX650 Dominator din '93? Multumesc anticipat, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Cu ce le-ai lipit? Atunci le-am lipit cu plasa de rosturi de la Rigips si Poxipol. VOI SA NU FACETI CA MINE. Ultima data le-am lipit cu fibra de sticla (?) si rasina epoxi (?). Nu mi-am pus problema exact cum se cheama si ce sunt. Am luat un kit de reparatii cu canistruta de rasina, intaritor si plasa de la un magazin de vopseluri (se gasesc si prin Praktiker acuma, la standul de auto). Curatat pina la plastic carena (pe dedesubt) lipita si apoi slefuite pe dinafara si vopsite. Cind a trebuit sa completez protectiade peste toba, am facut din scoch de hirtie un "cofraj" si l-am umplut cu rasina. Apoi am dat cu chit auto pe dinafara si gata. Cum in we am reusit sa imi pierd butonul de la topcase, cred ca o sa ma apuc sa fac din rasina si plasa si un buton nou. Da; intr-un we ca ma duc in curtea firmei, la aer curat ca in casa nu pot lucra cu rasina si in spatele blocului mi-e sila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salutare! De la o vreme am probleme cu pornitul mobrei si uneori trebuie impinsa. A stat cam 2 luni fara sa fie folosita si am inteles ca ma lasa releul de pornire. Cine stie unde pot gasi releu de pornire pt Honda NX650 Dominator din '93? Multumesc anticipat, numai bine! si a mea facea figuri de nu pornea asa dintr-o data fara sa zica nimic. pana am pus baterie noua. si eu credeam ca e tot de la releul ala sau cdi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Intrebare de o mie de puncte: cum reglez suspensia la Domi' fara sa dau jos tot ce se poate de pe motor? Incerc sa-mi salt spatele dar nu am acces la piulita aia cu scule conventionale (surubelnito-dalta si ciocan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Switch-ule, vrei sa faci safteaua la o scula de desurubat-insurubat piulita aia? Siu-long-ule, verifica intai daca e de la releu. M-as mira sa crape taman acuma Domnatorul cu tobe AXApovici. Fa urmatorul test: porneste motorul, lasa-l nitel sa se incalzeasca si scoate bateria. Teoretic, tre sa mearga in continuare motorul. Daca nu merge, atunci e posibil sa fie de la releu (RELEU REGULATOR DE TENSIUNE). Atunci, dai de veste si caut testele alea tip schema logica si vezi dup-aia daca chiar s-a TuTut releul. Editat Mai 20, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Scula-nescula, cum as putea s-o reglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Switch-ule, vrei sa faci safteaua la o scula de desurubat-insurubat piulita aia?Siu-long-ule, verifica intai daca e de la releu. M-as mira sa crape taman acuma Domnatorul cu tobe AXApovici. Fa urmatorul test: porneste motorul, lasa-l nitel sa se incalzeasca si scoate bateria. Teoretic, tre sa mearga in continuare motorul. Daca nu merge, atunci e posibil sa fie de la releu (RELEU REGULATOR DE TENSIUNE). Atunci, dai de veste si caut testele alea tip schema logica si vezi dup-aia daca chiar s-a TuTut releul. Nu as recomanda manevra cu scosul acumulatorului. Teoretic asta poate duce la distrugerea regulatorului de incarcare a bateriei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salutare! Am nevoie de releu de pornire pt Honda NX650 Dominator din '93. A stat aproape 2 luni fara sa o calaresc ( probleme tehnice din fericire majoritatea rezolvate ) si se pare ca s-a stricat. Uneori porneste doar impinsa. Cine stie unde pot gasi asa ceva? Multumesc anticipat, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 n-a mai fost asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 n-a mai fost asta? a mai fost.. problema e ca nu am reusit sa-mi gasesc primul post... am crezut ca nu l-am salvat si am facut un nou post ... foarte prost adik daca stie cineva cum pot sterge posturi astept cu placere.. si este chiar binevenit sa stearga primul post daca are cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
death25 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 am reusit intr-un final sa schimb uleiul , nimic greu dar dificil pt mine care ma gandeam la tot felu de probleme (NON PROBLEM)ms celor care m-au ajutat. o sa revin si cu alte probleme am reusit intr-un final sa schimb uleiul , nimic greu dar dificil pt mine care ma gandeam la tot felu de probleme (NON PROBLEM)ms celor care m-au ajutat. o sa revin si cu alte probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.