Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Eu personal:

Din cutiuta cu minuni (sigurante) am scos 2 fire din care unul infasurast pe un papuc al unei sigurante. Apropo, drept acoperis de ploaie pentru priza dopul unei sticle de antigel functioneaza foarte bine lipit cu banda adeziva.

 

Stai linistit ca si demarorul trece tot printr-o siguranta cu litza subtire subtire.

Si nu cred sa tragi cu vreun device electronic mai mult decat trage demarorul. Decat poate daca bagi o plita in priza sa te incalzesti :laugh:))) In cazul asta vreau sa vad si eu.

Da, e o idee si mai buna sa ma leg la setul de sigurante. (Off, si tocmai ce le-am bandajat cu scotch ca protectie anti-ploaie, ca la mine la accident, cutiuta cu maimute s-a spart si erau bietele sigurante... fiicele ploii :lol - nu ca le-ar fi deranjat ploaia vreodata :) ).

 

Nu vad de ce ar trebui sa leg priza printr-un releu, ca nu pornesc niciun consumator de putere legat prin ea. Tot ce va suporta va fi un amarat de detector de radar.

 

Dar o siguranta de 10A nu strica legata in serie. Asa ca, Switch, te rog ia-mi si mie cand vii spre mine doua sigurante de 10A si una de 15A + un suport de sigurante. (surplusul de sigurante este pentru rezerva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca pui priza direct pe baterie ar fi o faza tare sa te trezesti dimineata si cand ajungi la mobra sa vezi pe unul sprijinit de ea cu telefonul bagat la incarcat in priza ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui priza direct pe baterie ar fi o faza tare sa te trezesti dimineata si cand ajungi la mobra sa vezi pe unul sprijinit de ea cu telefonul bagat la incarcat in priza ta.

Sau cu laptopul... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui priza direct pe baterie ar fi o faza tare sa te trezesti dimineata si cand ajungi la mobra sa vezi pe unul sprijinit de ea cu telefonul bagat la incarcat in priza ta.

Sau poti face ceva de genul asta ... POZE, in poza 1 se vede o mufa "jack" ea tine loc de intrerupator, iar firul consumatorului il dai prin fata semnalizarii si a mastii stanga si nu te deranjeaza cu nimic . Sistem HOME MADE priza de pe o dacie veche, un capac de sprai, siguranta pe fir - de la priza iar pe + una pusa de eu langa baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ 50cent: Ceea ce faci tu presupune ca nu folosesti trusa de scule sau ca nu o tii in cutia ei. Eu la drum prefer sculele. Priza asta oricum e recomandat sa fie trasa printr-un releu altfel risti sa coci aiurea firele.

 

--------------------------

 

Si ma plangeam eu ca imi merge aiurea mobra la viteza. Sau nu. Nu mai stiu. Cert e ca la viteza mare ma enerva (mai ales cu pasager!).

 

Asa ca, ajutat de vreo doi buni prieteni ( :) :laugh: :) ), printre care si domnu Dominator72, am saltat mobra si am echilibrat furca fatza. Care era problema? Pai cele doua juguri erau 'ridicate' cam 1 cm unu si 6-7 mm celalalt. Inegal, deci axul rotii era stramb. Le-am echilibrat la vreo 2mm fiecare si acuma la 150 la ora tine linia drapta fara nici o grija. Nu mai tremura ghidonu, nimic. :)

 

...urmeaza un ghidon de doamne ajuta si niste mici retusuri ici colo si deja discutam altfel :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fapt divers: am gasit dupa indelungi cautari o diagrama inteligibila cu cablajul electric de pe motorul asta. Model 96, dar se aplica aproape fara modificari la toate modelele. Din cate stiu singura diferenta intre modelele pre 95 si modelele post 95 in materie de cablaj e actionarea claxonului (intrerupatorul pe +ul claxonului sau pe -ul claxonului).

 

Anyway, iata schema (pt RD08 an 1996):

post-42478-1246144550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ 50cent: Ceea ce faci tu presupune ca nu folosesti trusa de scule sau ca nu o tii in cutia ei. Eu la drum prefer sculele.

Adevarat si eu prefer sculele dar pe langa ce am gasit eu in cutiuta aia mai am cate ceva la mine asa ca nu incap toate in cutie deci mai bine le tin in topcase, iar cutiuta aia cum se deschide cu orice cheie prefer sa nu ma trezesc in mijlocul lui nicaieri fara scule la mine... ideea e ca statea goala si nefolosita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti face ceva de genul asta ... POZE, in poza 1 se vede o mufa "jack" ea tine loc de intrerupator, iar firul consumatorului il dai prin fata semnalizarii si a mastii stanga si nu te deranjeaza cu nimic . Sistem HOME MADE priza de pe o dacie veche, un capac de sprai, siguranta pe fir - de la priza iar pe + una pusa de eu langa baterie.

E si asta o idee, mai ales pentru cei care nu folosesc cutia de scule pentru scule.

 

Eu am facut deja un (alt) plan. Mi-am tras ieri motoreta cu fata langa masa, berea am dat-o mai aproape si am analizat putin cutia de sigurante. Avand in vedere ca acolo vine un mare + care trece prin contact, pot sa-mi iau si eu de acolo +ul, sa-l trec printr-o siguranta, imi alimentez consumtorul (respectiv priza - al carei loc l-am gasit chiar langa contact) si in continuare merg si imi iau -ul (masa) de unde vreau (in principiu, de la jug).

 

Acu' totu' e sa am si chef si rabdare sa ma leg la + in cutia de sigurante :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reparat in final mobraaaaa! Cu ajutorul lui Florin_VaRu' (eu il recomand cu caldura oricarui motorist cu probleme), coleg forumist si endurist ca si noi. Cu unelte de baza si experienta (lui) in 3 ore si un pic am dat jos carbu', l-am curatat, l-am reglat, am scapat de jocul de la maneta de ambreiaj, am inlocuit un cablu de ambreiaj, am reglat jocul liber la mansonul de gaz, am schimbat un ulei cu filtru, am reintins lantul. Ma rog, mai mult el, eu am asistat mai mult tinand un cablu, dand cheile sau surubelnitele :laugh: .

 

Dupa nervii pe care mi i-a facut Domi anul asta (eram la limita de a-l da intreg sau pe piese) interventia a fost salvatoare. Motorul porneste "la sfert" (niciodata nu mi-a pornit asa), tine relantiul sub 1500, trage de mor peste 3500rpm (am inceput sa il ridic de fata fara sa vreau), nu da rateuri, chiar alergat seara uleiul nu sare de 90-95 de grade.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reparat in final mobraaaaa! Cu ajutorul lui Florin_VaRu' (eu il recomand cu caldura oricarui motorist cu probleme), coleg forumist si endurist ca si noi. Cu unelte de baza si experienta (lui) in 3 ore si un pic am dat jos carbu', l-am curatat, l-am reglat, am scapat de jocul de la maneta de ambreiaj, am inlocuit un cablu de ambreiaj, am reglat jocul liber la mansonul de gaz, am schimbat un ulei cu filtru, am reintins lantul. Ma rog, mai mult el, eu am asistat mai mult tinand un cablu, dand cheile sau surubelnitele :) .

 

Dupa nervii pe care mi i-a facut Domi anul asta (eram la limita de a-l da intreg sau pe piese) interventia a fost salvatoare. Motorul porneste "la sfert" (niciodata nu mi-a pornit asa), tine relantiul sub 1500, trage de mor peste 3500rpm (am inceput sa il ridic de fata fara sa vreau), nu da rateuri, chiar alergat seara uleiul nu sare de 90-95 de grade.

Felicitari! Ma bucur sincer pentru aceasta operatiune executata cu succes!

 

Si asta inseamna ca vii la Sibiu? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de curand o sa am echipament si pentru prietena mea si eram curios cum merge Dominatorul in 2... Asa ca astept niste pareri :disappointed:

Daca ai suspensie spate merge. :kick: E chiar mai stabil iar frana spate e mult mai eficienta. Ma rog, daca nu cumva ai pasager de 35kg :P Apropo, nu bati si tu un drum pan' la Sibiu weekendu viitor? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai suspensie spate merge. :disappointed: E chiar mai stabil iar frana spate e mult mai eficienta. Ma rog, daca nu cumva ai pasager de 35kg ;) Apropo, nu bati si tu un drum pan' la Sibiu weekendu viitor? :kick:

 

Din pacate nu. M-am apucat sa cumpar echipament prietenei si visteria se cam goleste si ce imi ramane vreau sa ii folosesc pentru o tura pe Transalpina la inceputul lui august. Dar daca sunt dintre voi care vor merge la intrunirea transalpistilor poate ne vedem pe acolo(o noapte din tura va fi la intrunire).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu. M-am apucat sa cumpar echipament prietenei si visteria se cam goleste si ce imi ramane vreau sa ii folosesc pentru o tura pe Transalpina la inceputul lui august. Dar daca sunt dintre voi care vor merge la intrunirea transalpistilor poate ne vedem pe acolo(o noapte din tura va fi la intrunire).

 

 

transalpina a fost o gustare de salata pe langa ce facem noi in uichendul urmator.

 

in sfarsit am reusit sa dau jos surubul de la ulei de jos, dupa 3000 bag altul. normal ca tot motorsex. sper sa fiu pregatit cu suruburile la ulei rectificate inainte sa vina banchetul de weekend. sa nu ma faca sa vin cu xr ul ca de ma sui pe voi daca nu dati de beut

 

 

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, cam la cate turatii ii indicat sa schimb vitezele in sus? Am un Domi' din 91 de 650. Din mers am observat ca 4000 de turatii ii cam limita la orice viteza, limita la care trebuie sa schimb viteza.Aici ma refer la un drum de croaziera nu depasiri sau prin oras .Voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am parerea ca schimbi cam tirziu (pe la 2500-3000 e mai natural). Acu', depinde si cum auzi tobele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am parerea ca schimbi cam tirziu (pe la 2500-3000 e mai natural). Acu', depinde si cum auzi tobele.

 

 

Poti sa il duci lejer in 5000, dar e chin. Eu schimb la 3500-4000.

 

 

 

 

2500-3000??? sau 3500-4000? amandoi sunteti vechi in ale Dominatoarelor , pe care sa cred?? Tobele imi sunt standard sunt sigur ca baraie la fel de tare sau incet ca ale voastre, doar ii aceasi cutie.???????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de stilul de condus. Mie imi 'vine' sa schimb dupa 3000-3500, dar prefer sa merg mai turat decat subturat. Asa ca schimb la 3500-4000.

 

Ca fapt divers, primii 1000 de km si eu m-am intrebat la cat sa schimb. Acum nici nu ma mai uit la turometru (de fapt nu ma mai uit la bord deloc, k oricum nu merge prostia de vitezometru).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2500-3000??? sau 3500-4000? amandoi sunteti vechi in ale Dominatoarelor , pe care sa cred?? Tobele imi sunt standard sunt sigur ca baraie la fel de tare sau incet ca ale voastre, doar ii aceasi cutie.???????

 

Acuma vad ca motoarele noastre nu sunt identice! Vad ca la tie scrie ca motorul e de 659 cc! Al neu e doar de 650... glumesc...

Ideea mea e ca la schimbarile in sus turatia dupa schimbare sa nu scada sub nici o forma sub 2500. O sa te obisnuiesti repede si nu o sa mai fie nevoie sa te uiti la turometru.

Daca vrei amanunte trebuie sa participi la intalnirea de la Sibiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei amanunte trebuie sa participi la intalnirea de la Sibiu!

Corect! :D

 

Uite, detalii despre intalnirea Dominatorilor de la Sibiu (care va avea loc in acest weekend) gasesti aici: Intalnirea posesorilor de Honda Dominator (si pui mai mici :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbi pana in banda rosie, la 7000 de ture. important e sa nu il tii sub 2500 de ture cand "cazi" pe viteza schimbata.

 

de fapt, in timp, o sa simti motorul, o sa stii daca vrei sa mai schimbi o treapta in sus pentru economie sau o sa ii mai dai gaz pentru accelerare. sub 2500 smuceste lantul, nu trage, peste 4000-4500 conduci deja agresiv. si la 2500 poti sa il tii din ambreiaj, dar il uzezi aiurea.

 

motorul e monocilindru, nu e "cea mai perfecta" combinatie (ca sa zic asa) pentru un motor care sa mearga la turatie constanta. chiar si la drum lung il simti mai "fericit" daca esti in accelerare sau frana de motor. parerea mea.

 

nu conteaza ca avem aceeasi cutie sau tobe, importante sunt rapoartele pinioanelor de la transmisia finala.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt blestemat. De-abia ce mi-am pus un ghidon tzapan de 28 si deja se pare ca l-am indoit. Cum? Doua cazaturi de la 20 la ora (nu mai aveam suflu in mine sa tin motoru drept la viteze mici) in namol :blink:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...