hondan Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 salut.mai il caut pe das das. daca vrei sa-mi raspunzi,as avea o intrebare. vreau sa-mi repar amortizorul de la suspensia spate.miau zis alti clujeni ca sa te caut sa vb cu tine ca te pricepi la asa ceva sau cel putin sami zici cine se ocupa cu asa ceva in cluj.numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSU Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Buna ziua. Ma numesc SORIN FLORIAN sunt din Braila si am 37 ani. Am tot citit si iar citit prin acest forum si poate nu este chiar corect sa intreb aici (sunt o sumedenie de topic-uri deschise pe tema alegerii motociclete pentru incepator) dar o fac totusi cerand scuzele de rigoare daca am gresit. Sunt incepator, nu am avut niciodada motocicleta nu am mers nici macar pe scuter doar pe motocicleta de la scoala(first bike de 200 cmc), am permis categoria B din 1992 , am 192 cm inaltime si 114 Kg. Ma tenteaza o Honda Varadero sau un Transalp. Nu sunt adeptul vitezei , imi place sa merg la drumuri lungi in plimbare sau la pescuit si vanatoare. Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat parere ce as putea achizitiona. Va multumesc anticipat, ASFALT USCAT SI DRUMURI PLINE DE SOARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Sfatul meu este sa te indrepti catre un Transalp. E usor, nu are multi cai, e comod,.....etc. Varadero este mai greu si nu il recomand unui incepator. Pe teren accidentat transalpul este mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishap Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 salutare , am tot cautat prin forum dar nu am gasit nici o informatie legata de cablu de ambreiaj pt honda varadero xl 1000 tocmai m-am intors de la un drum lung si cu ceva peripetii pe trasalpina , unde am avut norocul de a mi se rupe cablu de ambreiaj . am improvizat ce am putut si in cele din urma mi-am vazut de drum spre casa . am gasit o oferta dar e in jur de 200 ron cablu original, destul de scump pt un cablu . intrebarea mea este : s-ar putea gasi p undeva ceva mai ieftin? sau s-ar potrivi un cablu de la alt model de motocicleta? multumesc ,sper sa aflu cat mai repede ca sa ma pornesc din nou la drum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSU Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Buna ziua. Multumesc mult pentru sfat. ASFALT USCAT SI DRUMURI PLINE DE SOARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baross Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Buna ziua. Ma numesc SORIN FLORIAN sunt din Braila si am 37 ani. Am tot citit si iar citit prin acest forum si poate nu este chiar corect sa intreb aici (sunt o sumedenie de topic-uri deschise pe tema alegerii motociclete pentru incepator) dar o fac totusi cerand scuzele de rigoare daca am gresit. Sunt incepator, nu am avut niciodada motocicleta nu am mers nici macar pe scuter doar pe motocicleta de la scoala(first bike de 200 cmc), am permis categoria B din 1992 , am 192 cm inaltime si 114 Kg. Ma tenteaza o Honda Varadero sau un Transalp. Nu sunt adeptul vitezei , imi place sa merg la drumuri lungi in plimbare sau la pescuit si vanatoare. Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat parere ce as putea achizitiona. Va multumesc anticipat, ASFALT USCAT SI DRUMURI PLINE DE SOARE. E mai bine cu Transalp, dar nu ti lua ultimul model care e, de fapt, un naked si , daca vrei o parere a cuiva care a avut Transalp 650 si care a si mers cateva sute de km cu ultimul model - 650 e super daca nu esti vitezoman (croaziera mea era pe la 140) iar 700 e o mizerie, face de ras cele doua modele anterioare cu acelasi nume. Cat despre Varadero... nu e de incepator, dar pt mine e raspunsul perfect. Tocmai am tras un drum Romania- Kosovo cu ea si... aplauze! 720 de km in 08,10 ore, cu 30 min pauza la benzinarie in Sofia! Despre abilitatile off, reiau ce am mai spus - afara de macadam nu prea are legatura, mai ales pe ud. La drum insa... si cu gume Conti TrailAttack e forta maxima, nu prea am vazut rivali de luat in calcul(viraje in super-forta si croaziera 160-180)! Dar, fiind incepator, ia ti un 650 si, dupa un an doi da o pe Varadero! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALPIN Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) va salut, azi am iesit cu Varadero, cu gandul sa intru pe carari umbroase de padure, asa ca am parasit soseaua pentru un pic de off-road "soft" (chiar foarte "soft" daca ma gandesc la traseul red bull romaniacs 2011), si m-am bucurat de placerea riscului asumat, pe un traseu dificil, deal-padure-pietris-bolovani- ogasii adanci cu zone noroioase-crengi-gropi ascunse (mascate de iarba), etc. Absolut multumit de "vacuta" mea greoaie, sigur mai dificil in comparatie cu Transalp-ul ce l-am avut timp de 7 ani, m-am convins de diferenta, dar aici vreau sa sustin pe cei care vor touring si cateodata o mica evadare pe drumuri forestiere, pana aici poti avea asteptari, nu trebuie sa supralicitezi daca nu esti vreun pilot profi, dar puse cap la cap avantaje si dezavantaje, Varadero este o bucurie pe doua roti, eu mi l-am dorit si nu-mi pare rau o clipa.Am avut totusi o problema azi, pe care vreau sa o impartasesc si voua, poate stiti care e explicatia: am urcat vreme de 10 min un deal cu motorul turat in treapta 1-a, temperatura in zona cred ca peste 35 grade, apoi dupa alte cateva minute motorul nu mai voia sa traga, ventilatorul bazaia, dar nu avea spor,asa ca l-am lasat sa se odihneasca putin, si-a revenit, dar m-am speriat un pic.Stie cineva care e cauza ? Mentionez ca nivel antigel OK, ulei motor la fel.Astept raspunsuri- multumesc . cu stima, Editat Iulie 19, 2011 de ALPIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 ai avut cumva un cod de eoare ( daca e pe inejctie) ? s a aprins si/sau clipit la pornti/oprit becul de la Fi ? pot sa tis pun ca Vara are cel ami tare sistem de racire - eu am " Reusit" Sa pornesc o singura data ventilatorul dupa ce a stat motorul pornit in 40 de grade afara in traficul blocat de langa plaja in BG ( era un ambuteiaj ) . a pornit pentru 20 secunde ( m-am bucurat ca am afalt si eu ca merge ) ) . - asta s a intamplat o data in ~ 40.000 km . ma referla modeulul ingectie/abs 2004. isingura idee care mi vine este asta , cu codurile de eroare - poate s o fi incalzit ceva pe la parte electrica, cdi.. ca motorul in sine este foarte stabil si "racit".( cele 2 radiatoare pe parti , ca si l vfr, sunt de mare angajamet ) acu' revin si eu cu intrebarea mea- am jambe noi, tot ce este in fata pe aprtea de suspentie e nou,inclusiv rulmentin jug. etc pana mea, imi luam un SLR 650 de banii aia, dar asta e..nobletea obliga. vreau sa mi protejez jambele ( si nu vreau sa le dau jos, ci sa pun ceva" peste" ele , montate). am mia intrebat dar pana acum n am gasit nimic care sa ma satisfaca , idei ? ( eu as vrea ceva cu arici , care sa fie "puse" peste )textil, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) ai avut cumva un cod de eoare ( daca e pe inejctie) ? s a aprins si/sau clipit la pornti/oprit becul de la Fi ? pot sa tis pun ca Vara are cel ami tare sistem de racire - eu am " Reusit" Sa pornesc o singura data ventilatorul dupa ce a stat motorul pornit in 40 de grade afara in traficul blocat de langa plaja in BG ( era un ambuteiaj ) . a pornit pentru 20 secunde ( m-am bucurat ca am afalt si eu ca merge ) ) . - asta s a intamplat o data in ~ 40.000 km . ma referla modeulul ingectie/abs 2004. isingura idee care mi vine este asta , cu codurile de eroare - poate s o fi incalzit ceva pe la parte electrica, cdi.. ca motorul in sine este foarte stabil si "racit".( cele 2 radiatoare pe parti , ca si l vfr, sunt de mare angajamet ) acu' revin si eu cu intrebarea mea- am jambe noi, tot ce este in fata pe aprtea de suspentie e nou,inclusiv rulmentin jug. etc pana mea, imi luam un SLR 650 de banii aia, dar asta e..nobletea obliga. vreau sa mi protejez jambele ( si nu vreau sa le dau jos, ci sa pun ceva" peste" ele , montate). am mia intrebat dar pana acum n am gasit nimic care sa ma satisfaca , idei ? ( eu as vrea ceva cu arici , care sa fie "puse" peste )textil, Aceeasi problema am intampinat-o eu cand am vrut sa-mi pun acele protectii de jamba, treaba e ca nu scapi fara dat jos jambele, asta daca vrei ceva care sa dureze si sa-si faca treaba. Chiar daca optezi pentru mansoane de cauciuc, ca cele ptr enduro, sau mansoane(cum am pus eu) din neopren, tot trebuie date jos jambele. M-am gandit si eu sa le tai si sa pun arici astfel incat sa nu mai demontez nimic, insa nu merge, iese aiurea. Asadar am fost la concurenta (KTM) si am cumparat doua mansoane de neopren pe care le-am taiat din lungime, adica partea pe care scria KTM, am mers la un mecanic, mi-a dat jos jambele, am pus protectiile din neopren prinse la cele doua capete cu coliere din plastic si gata. Acum partea protejata nu se uda, nu intra praful, este total curata. Desigur, poti sa-ti cumperi tu doua bucati de neopren, le infasori pe jambe ca sa safli dimensiunea optima, le tai, le pui arici si iarasi gata, insa eu stiu acum daca va arata profesionist? Editat Iulie 20, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Noi o trupa din Austia , am cumparat de pe www.achimoto.ro , are si aici pe forum topic ; /index.php?/topic/622878-piese-moto-consumabile/page__st__90 , - niste neoprene universale , la care ii comunici lungimea , iar la spate , dupa ce le montezi , se cos cu ac si ata . IASA bestial , si arata foarte profi . Intradevar trebuie sa ai rabdare la cusut , dar aceasta schema am prinso , aici pe un circuit de motocross langa Graz , unde majoritatea asa isi monteaza neoprenele de furca !!! - Daca mai aveti nevoie de sfaturi tehnice , spuneti , si poate va ajut , am un mecanic excelent aici in Austia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALPIN Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 trebuia sa specific: Varadero an fabr.2000( deci nu pe injectie), se supraincalzeste- dupa un pic de off-road si f.cald afara, porneste electroventilatorul, motorul nu mai trage aproape deloc, sta in relanti dar daca il accelerez, abia poate, se aud chiar sunete metalice si de-abia se urneste de pe loc.In final dupa 2-3 min odihna, isi revine la normal, merge OK, dar eu sunt ingrijorat. Care-i baiul colegilor ? Voi ati patit asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Noi o trupa din Austia , am cumparat de pe www.achimoto.ro , are si aici pe forum topic ; http://www.motocicli...le/page__st__90 , - niste neoprene universale , la care ii comunici lungimea , iar la spate , dupa ce le montezi , se cos cu ac si ata . IASA bestial , si arata foarte profi . Intradevar trebuie sa ai rabdare la cusut , dar aceasta schema am prinso , aici pe un circuit de motocross langa Graz , unde majoritatea asa isi monteaza neoprenele de furca !!! - Daca mai aveti nevoie de sfaturi tehnice , spuneti , si poate va ajut , am un mecanic excelent aici in Austia . multumesc frumos trebuia sa specific: Varadero an fabr.2000( deci nu pe injectie), se supraincalzeste- dupa un pic de off-road si f.cald afara, porneste electroventilatorul, motorul nu mai trage aproape deloc, sta in relanti dar daca il accelerez, abia poate, se aud chiar sunete metalice si de-abia se urneste de pe loc.In final dupa 2-3 min odihna, isi revine la normal, merge OK, dar eu sunt ingrijorat. Care-i baiul colegilor ? Voi ati patit asa ceva ? desi nu sunt de meserie iti sugerez sa verifici termostatul. Cum spuneam, mobrele astea nu se prea incalzesc aiurea.. sa nu ramana pe inchis si atunci nu e prea ok c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 trebuia sa specific: Varadero an fabr.2000( deci nu pe injectie), se supraincalzeste- dupa un pic de off-road si f.cald afara, porneste electroventilatorul, motorul nu mai trage aproape deloc, sta in relanti dar daca il accelerez, abia poate, se aud chiar sunete metalice si de-abia se urneste de pe loc.In final dupa 2-3 min odihna, isi revine la normal, merge OK, dar eu sunt ingrijorat. Care-i baiul colegilor ? Voi ati patit asa ceva ? Unde iti sta acul de temperatura cand nu mai trage? 1. Ventilatorul porneste cand trece de linia de pe mijloc si ar trebuii sa coboare temp sub linia de pe mijloc destul de repede (maxim 1min), de obicei in 30 de secunde ii sub line si se opreste ventilatorul. Daca iti coboara greu s-ar putea sa nu ai destul antigel in radiator desi in vasul de expnasiune sa iti fie la nivel sau sa nu iti deschida termostatul complet. Daca nu deschide de loc ar trebuii sa simit si pe drum drept. 2. Nu ii normal sa nu mai traga la cald. La mine merge perfect si cand porneste ventilatorul in mod repetat (gen trafic cu 30Km/h la 40C 1h). Problem la cald pot fi de la orice (carburatoare, electric, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALPIN Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Unde iti sta acul de temperatura cand nu mai trage? 1. Ventilatorul porneste cand trece de linia de pe mijloc si ar trebuii sa coboare temp sub linia de pe mijloc destul de repede (maxim 1min), de obicei in 30 de secunde ii sub line si se opreste ventilatorul. Daca iti coboara greu s-ar putea sa nu ai destul antigel in radiator desi in vasul de expnasiune sa iti fie la nivel sau sa nu iti deschida termostatul complet. Daca nu deschide de loc ar trebuii sa simit si pe drum drept. 2. Nu ii normal sa nu mai traga la cald. La mine merge perfect si cand porneste ventilatorul in mod repetat (gen trafic cu 30Km/h la 40C 1h). Problem la cald pot fi de la orice (carburatoare, electric, etc.). trbuie sa verific, e-adevarat ca nu stiu cum anume, dar multumesc de sfat, trebuie sa gasesc pe manual zona unde-i termostatul, apoi ce fac? dar cu antigelul, nu am priceput... cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 acu' revin si eu cu intrebarea mea- am jambe noi, tot ce este in fata pe aprtea de suspentie e nou,inclusiv rulmentin jug. etc pana mea, imi luam un SLR 650 de banii aia, dar asta e..nobletea obliga. vreau sa mi protejez jambele ( si nu vreau sa le dau jos, ci sa pun ceva" peste" ele , montate). am mia intrebat dar pana acum n am gasit nimic care sa ma satisfaca , idei ? ( eu as vrea ceva cu arici , care sa fie "puse" peste )textil, alte variante? am incercat link-ul de mai sus, dar nici un raspuns multumesc trbuie sa verific, e-adevarat ca nu stiu cum anume, dar multumesc de sfat, trebuie sa gasesc pe manual zona unde-i termostatul, apoi ce fac? dar cu antigelul, nu am priceput... cu stima, vezi ca instalatia din ce am vazut, e presurizata un pic.sa nu desfaci busonul " la cald" si mare atentie la rahateul ala de capac de plastic, cand ii scoti protectia la desfacere, tine cu ceva de piulita ca plasticul e fragil si se sparge usor. cel mai probabil e termostatul si/sau aer mult in instalatie, oricum e o " pana" mai raruta. bafta si tine ne la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALPIN Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 alte variante? am incercat link-ul de mai sus, dar nici un raspuns multumesc vezi ca instalatia din ce am vazut, e presurizata un pic.sa nu desfaci busonul " la cald" si mare atentie la rahateul ala de capac de plastic, cand ii scoti protectia la desfacere, tine cu ceva de piulita ca plasticul e fragil si se sparge usor. cel mai probabil e termostatul si/sau aer mult in instalatie, oricum e o " pana" mai raruta. bafta si tine ne la curent Am demontat protectiile, rezervor, am verificat pompa de benzina cu capacul desfacut- functioneaza, antigel intre nivele-OK, robinetele de benzina deschise amandoua- functioneaza, filtrul de aer relativ curat, termostatul functioneaza( imi porneste electroventilatorul cand ajunge acul de temperatura in pozitia verticala )practic am avut problema o singura data, acum si-a revenit, dar trebuie sa stiu cauza, nu vreau surprize neplacute stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Ma scuzati ca ma bag in topicul vostru... Printre niste piese cumparate din Germania s-a strecurat si piesa din imagine. Banuiesc ca este de Varadero. Daca cineva are trebuinta de ea, PM sa negociem Ma scuzati ca ma bag in topicul vostru... Printre niste piese cumparate din Germania s-a strecurat si piesa din imagine. Banuiesc ca este de Varadero. Daca cineva are trebuinta de ea, PM sa negociem Am identificat-o este de XLV650. Se poate sterge postul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Salut! Aveti careva plasticele de pe parbriz? Sau de unde as putea cumpara asa ceva. Mersi fain. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Acu vreo 2 luni de zile am fost sa-mi schimb uleiul si cu ocazia aia am si intins lantul. Acu vreo luna, m-am trezit ca lantul mi-a sarit. L-am pus la loc si mi-am dat seama ca era extraordinar de slab. M-am dus din nou la intins. Ma uit acuma la el si mi se pare din nou foarte larg. Asta inseamna ca e cazul sa-l schimb, nu ? Sau poate fi vreun defect pe la sistemul de reglaj ? Partea proasta e ca vreau sa dau o tura pana in Sibiu saptamana viitoare. M-ar mai tine lantul in starea asta 600+km ? Stiti pe unde gasesc si eu un kit de lant in stoc, sa pot sa-l iau pana pe luni, marti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Daca intinzatoarele nu sunt slabite si sunt acolo unde au fost reglate ultima data iar lantul sa slabit trebuie inlocuit. Mai poti merge cu el 600 de km dar trebuie sa ai grija sa-l verifici mereu sa nu se slabeasca prea mult si sa sara in mers potzi sa faci buba si mai trebuie sa stii ca se poate rupe si atunci iar este nasol poti face buba iar sau sparge motorul cu lantul( stiu cazuri). Acum ca stii la ce sa te astepti poti sa judeci singur si sa vezi daca se merita. Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Daca intinzatoarele nu sunt slabite si sunt acolo unde au fost reglate ultima data iar lantul sa slabit trebuie inlocuit. Mai poti merge cu el 600 de km dar trebuie sa ai grija sa-l verifici mereu sa nu se slabeasca prea mult si sa sara in mers potzi sa faci buba si mai trebuie sa stii ca se poate rupe si atunci iar este nasol poti face buba iar sau sparge motorul cu lantul( stiu cazuri). Acum ca stii la ce sa te astepti poti sa judeci singur si sa vezi daca se merita. Respect!!! Salve, Sa stii ca la tine ma gandeam. In seara asta plec (fara motor) pana duminica seara. Dar saptamana viitoare, pe marti-miercuri, sper sa ai timp sa ma ajuti si pe mine cu un schimbat de kit de lant plus o verificare pe la intinzatoarele alea si ce o mai fi. Am gasit deja cateva variante de lant cu livrare imediata, asa ca pana marti ar trebui sa-l am. Better safe than sorry. Si inca o intrebare. Vad ca exista o gramada de tipuri de lant X-ring, XW-ring, QW-ring, X2-ring. Ce stiti de ele, care ar fi mai bun ? Care ar fi diferentele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Nu stiu ce sa zic totul depinde si de bani. Fratele google te poate ajuta bucuros. Te astept saptamana viitoare dar tot asa cu un tel inainte. Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutare! Vand parbriz inalt (~64 cm) pentru Varadero 1000 SD01 (se potriveste la modelele 1999-2002). Pret: 200 ron. Detalii PM sau tel: 0744 633 491. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Are cineva scut metalic la motocicleta? Unde la facut sau mai bine zis de unde si la ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.