AndreiShadow Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Motocicleta merge foarte bine..ambreiajul are cursa normala, toate vitezele cupleaza corect. Ambreiajul a fost inlocuit acum 1500 km. Pana azi nu a facut figuri. Cand este oprita, motorul stand, in cazul in care este in viteza, nu poate fi miscata din loc cu ambreiajul strans. Motorul opune rezistenta. Nu decupleaza si pace. Nu pot insa sa dau viteza a 2-a cu motorul oprit. Are lichid in pahar, aerisirea facuta. Nu stiu ce sa-i fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Daca cu motorul pornit,poti baga si scoate din viteza fara sa smuceasca,mai ales in 1-a,ambreiajul merge bine(valabil si pt celelante trepte,dar in mers) Ce vrei tu,sa schimbi vitezele cu motorul oprit nu se prea poate pt ca cutia de viteze la moto nu e ca la auto(sincronizata)si ca pinioanele sa se cupleze trebuie sa se miste ori motorul ori transmisia,asta inseamna ca ori pornesti motorul ori o impingi un pic tinand tras schimbatorul spre tr a-2-a pana intra in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Nu stiu ce fel de ambreiaj ai tu , dar daca e multidisc in baie de ulei ( ca la majoritatea motocicletelor) fenomenul e oarecum normal, cand motorul e rece uleiul e mai vascos si discurile de ambreiaj raman lipite intre ele, totusi daca insisti sa o impingi un pic pelicula de ulei se va rupe si ambreiajul va functiona normal. Faptul ca nu poti schimba vitezele cu motorul oprit e deasemenea normal; daca vrei neaparat sa le schimbi muta un pic motocicleta fata-spate ca sa se invarta un pic pinoanele in cutie si atunci vei reusi sa schimbi vitezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 Daca cu motorul pornit,poti baga si scoate din viteza fara sa smuceasca,mai ales in 1-a,ambreiajul merge bine(valabil si pt celelante trepte,dar in mers) Ce vrei tu,sa schimbi vitezele cu motorul oprit nu se prea poate pt ca cutia de viteze la moto nu e ca la auto(sincronizata)si ca pinioanele sa se cupleze trebuie sa se miste ori motorul ori transmisia,asta inseamna ca ori pornesti motorul ori o impingi un pic tinand tras schimbatorul spre tr a-2-a pana intra in viteza. Nu, man, daca motocicleta e in viteza 1 , daca strang ambreiajul ( levier) nu pot sa o misc, ca si cand nu as debreia.. asta e problema....cand nu merge coloana de fluid nu apasa suficient pentru ca discurile sa isi faca treaba ......si totusi e aerisit bine. Sigur. Multzumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Nu, man, daca motocicleta e in viteza 1 , daca strang ambreiajul ( levier) nu pot sa o misc, ca si cand nu as debreia.. asta e problema....cand nu merge coloana de fluid nu apasa suficient pentru ca discurile sa isi faca treaba ......si totusi e aerisit bine. Sigur. Multzumesc. La ce cilindree ai (1500)oala de ambreiaj si discurile sunt de un diametru mare,daca mai pui si nr.lor (parca 10) plus faptul ca uleiul este rece si viscos,plus ca esti in viteza 1,plus greutatea motocicletei,nu o sa poti s-o inpingi nici cu ambreiajul actionat. Intr-un cuvint este normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) La ce cilindree ai (1500)oala de ambreiaj si discurile sunt de un diametru mare,daca mai pui si nr.lor (parca 10) plus faptul ca uleiul este rece si viscos,plus ca esti in viteza 1,plus greutatea motocicletei,nu o sa poti s-o inpingi nici cu ambreiajul actionat. Intr-un cuvint este normal! plus faptul ca inca e nou,1500 km. Editat Martie 9, 2008 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 9, 2008 Admin Share Postat Martie 9, 2008 Haios raspuns mai sus.. Domnu' ti-ar recomanda,in caz ca-l intrebi,sa n-o mai misti din loc,las-o in mijlocul strazii!! Revenind la problema; Am si eu vn 1500 si nu am problema asta,pot s-o imping cu motorul oprit fara mare greutate. Vezi ca ambreiajul ala se regleaza cumva,ma gindesc sa nu ti-l fi strins prea tare cine ti-a schimbat kitul. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Ii oarecum normal, cum zice si @binox, eu am ambreaiaj pe sufa, multidisc in baie de ulei si face la fel cu motorul oprit/rece ... daca vrei sa o urnesti din loc vezi ca, chiar si cu ambreiajul netras poti schimba a 1-a, liber, a 2-a, chestie valabila la mai toate motocicletele, sau macar din a 1-a - liber si/sau a 2-a - liber ... la mine se misca foarte foarte greu, uneori chiar deloc, din cate am inteles au o chestie acolo cu uleiul, in motor ce nu prea permite debraierea cu motorul oprit, nu stiu pe ce principiu functioneaza dar asa am auzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Haios raspuns mai sus.. Domnu' ti-ar recomanda,in caz ca-l intrebi,sa n-o mai misti din loc,las-o in mijlocul strazii!! Revenind la problema; Am si eu vn 1500 si nu am problema asta,pot s-o imping cu motorul oprit fara mare greutate. Vezi ca ambreiajul ala se regleaza cumva,ma gindesc sa nu ti-l fi strins prea tare cine ti-a schimbat kitul. Luigi Vicol Din pacte nu ai inteles! Mai mult ca sigur si la VN tau ,daca o scoti din garaj dimineata, bagi in viteza nr.1 (fara sa pornesti motorul)nu o sa o poti inpinge decit foarte greu si de vina sunt toate cele mentionate de mine mai sus,mai ales viscozitatea uleiului! Acum mai trebuie spus si ce constitutie fizica ai,pentru ca, daca ai peste 100 de kg si practici vre-un sport pentru tine o sa-ti fie usor! PS.Schimbarea chitului de ambreiaj(discuri arcuri)se stringe si atit!Nu poti sa-l stringi mai tare sau mai incet. Reglajul este doar la cursa de actionare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Parerea mea este ca uleiul este prea gros si tre schimbat iar in treapta a2-a in generel la Kawa nu poti sa culpezi datorita unui sistem de bile care sunt puse pe axul secundar din cutia de viteze si elibereaza furca pt a trece in treapta a 2-a in momentul in care se invarte motorul si roata ( tre sa apara o fortza centrifuga pt a pleca bilelele din locas ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Martie 10, 2008 Autor Share Postat Martie 10, 2008 Va multumesc mult. O sa incerc sa ma descurc asa cu ea pentru ca nu am ce-i face. Daca merge, de fapt...asta conteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.