Sari la conținut

Mars Moto 12 Aprilie 2008, Ora 9, P-ta Constitutiei


Postări Recomandate

Se pare ca lumea nu pricepe cum functioneaza chestiile astea cu marsuri, videoclipuri si alte cascadorii pentru imagine. Ele nu sunt un scop in sine, sau mai bine spus n-ar trebui sa fie.

Intai trebuie sa ai o agenda clara de obiective finale. Sa zicem ca aceasta ar fi reducerea numarului de accidente in care sunt implicate motociclete.

Apoi stabilesti solutiile cu care iti atingi obiectivul. De exemplu regandirea cursurilor de la scoala de motociclete si a examenului precum si aplicarea legii de limitare a puterii pentru incepatori. Doar niste exemple.

Dupa asta stabilesti de cine depinde implementarea solutiilor respective. Pentru exemplele date de mine, politia. Iei contact cu respectivii si incerci sa-i convingi sa ia actiuni.

Abia dupa aia si in cazul in care nu esti bagat in seama sau nu ti se da ce vrei incepi cu proteste, marsuri, clipuri, manifeste, etc, in ideea sa-ti creezi un capital de imagine (care se traduce in putere politica) pe care sa-l folosesti in a forta sa se petreaca ceea ce-ti doresti.

 

Linia rationamentelor de mai sus e doar un exemplu. Ideea generala este ca trebuie sa ai niste obiective clare ca apoi sa te gandesti cu ce instrumente iti atingi acele obiective. Si ca instrumentele nu sunt un scop in sine, nu ele te intereseaza. Ca atare marsul acesta, ca si celelalte, incurca traficul deja imputit degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 377
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se pare ca lumea nu pricepe cum functioneaza chestiile astea cu marsuri, videoclipuri si alte cascadorii pentru imagine. Ele nu sunt un scop in sine, sau mai bine spus n-ar trebui sa fie.

Intai trebuie sa ai o agenda clara de obiective finale. Sa zicem ca aceasta ar fi reducerea numarului de accidente in care sunt implicate motociclete.

Apoi stabilesti solutiile cu care iti atingi obiectivul. De exemplu regandirea cursurilor de la scoala de motociclete si a examenului precum si aplicarea legii de limitare a puterii pentru incepatori. Doar niste exemple.

Dupa asta stabilesti de cine depinde implementarea solutiilor respective. Pentru exemplele date de mine, politia. Iei contact cu respectivii si incerci sa-i convingi sa ia actiuni.

Abia dupa aia si in cazul in care nu esti bagat in seama sau nu ti se da ce vrei incepi cu proteste, marsuri, clipuri, manifeste, etc, in ideea sa-ti creezi un capital de imagine (care se traduce in putere politica) pe care sa-l folosesti in a forta sa se petreaca ceea ce-ti doresti.

 

Linia rationamentelor de mai sus e doar un exemplu. Ideea generala este ca trebuie sa ai niste obiective clare ca apoi sa te gandesti cu ce instrumente iti atingi acele obiective. Si ca instrumentele nu sunt un scop in sine, nu ele te intereseaza. Ca atare marsul acesta, ca si celelalte, incurca traficul deja imputit degeaba.

ia dezvolta tu ideile astea, pune-le pe o foaie si trimite-le la office@asociatiamotociclistilor.ro ca nu zici deloc rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca lumea nu pricepe cum functioneaza chestiile astea cu marsuri, videoclipuri si alte cascadorii pentru imagine. Ele nu sunt un scop in sine, sau mai bine spus n-ar trebui sa fie.

Intai trebuie sa ai o agenda clara de obiective finale. Sa zicem ca aceasta ar fi reducerea numarului de accidente in care sunt implicate motociclete.

Apoi stabilesti solutiile cu care iti atingi obiectivul. De exemplu regandirea cursurilor de la scoala de motociclete si a examenului precum si aplicarea legii de limitare a puterii pentru incepatori. Doar niste exemple.

Dupa asta stabilesti de cine depinde implementarea solutiilor respective. Pentru exemplele date de mine, politia. Iei contact cu respectivii si incerci sa-i convingi sa ia actiuni.

Abia dupa aia si in cazul in care nu esti bagat in seama sau nu ti se da ce vrei incepi cu proteste, marsuri, clipuri, manifeste, etc, in ideea sa-ti creezi un capital de imagine (care se traduce in putere politica) pe care sa-l folosesti in a forta sa se petreaca ceea ce-ti doresti.

 

Linia rationamentelor de mai sus e doar un exemplu. Ideea generala este ca trebuie sa ai niste obiective clare ca apoi sa te gandesti cu ce instrumente iti atingi acele obiective. Si ca instrumentele nu sunt un scop in sine, nu ele te intereseaza. Ca atare marsul acesta, ca si celelalte, incurca traficul deja imputit degeaba.

 

Idei au multi dintre noi, cu totii ne pricepem la dat sfaturi si critici dar putini iau atitudine si astfel ideile raman vorbe...pe forum.

Felicitari celor care pun in aplicare ideile lor bune dar nu perfecte.

Daca tu vei pune in aplicare ceea ce ne-ai prezentat mai sus...tot respectul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/ -ACTELE MOTOCICLETEI PERMIS CONDUCERE, ITP, RCA LA ZI. /

 

Bravo domnule...uite eu, din curiozitate m-am uitat prin acte si... :angryfire: nu mai am RCa de la inceputul lui februarie...si ce relaxat ma plimbam :angryfire:

 

acum unde imi fac eu repede rca care sa fie valabil de azi (sau de maine de la 8:00 :angryfire: )

 

?

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo domnule...uite eu, din curiozitate m-am uitat prin acte si... :angryfire: nu mai am RCa de la inceputul lui februarie...si ce relaxat ma plimbam :angryfire:

 

acum unde imi fac eu repede rca care sa fie valabil de azi (sau de maine de la 8:00 :angryfire: )

 

?

thx

Alexandru Ianovici 0753.356.423

Eu ieri mi-am facut. Baiatu vine la tine.

E de la BCR Asigurari.

78 RON 6 luni

158 RON 12 luni, Pt. persoane fizice. Pe firma e cu vreo 20 lei mai scump.

www.rca-ieftin.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca v-ati incins prea tare cu parada asta de primavara si nu va dati seama de rezultate.....

 

Este cea mai mare aberatie pe care am auzit-o asta cu defilare autorizata dar cu stat la stop si cu viteza mica.

 

NU va dati seama ca impactul va fi mic ba mai mult o sa va luati injuraturi pentru incurcat circulatia simbata dimineata cind tot omul vrea sa plece la iarba verde si mai rau faceti decit bine?

 

Cine a gindit toata actiunea nu s-a gindit prea mult.

 

 

Nu contati pe mine la pierderea asta de vreme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza, domnule!!!!!!!!!!!

E facuta de AMR pt noi toti, chiar daca videoclipu' e de (cuvant urat), nu intelegi nimic din el, se va merge in liniste, cate 5-6 motorete in cadru, ca in orice zi normala de sambata, se va vedea si la tv, trecatorii nu vor intelege decat ce va spune un reporter care habar n'are ce zice ...

V'am vazut la tv pe Antena2, parca... de toata jena, n'ati spus nimic, nu ati mers cu nicio idee clara, ati aratat un videoclip care promoveaza mai mult minicamerele de filmat si ploaia, ati aratat echipamentul moto ( la comentarii v'ati facut din nou de toata jena "imagineaza'ti ca sunt vara la 40 de grade cu cagula, sauna..." pffffffffffff) si nu cred ca ii pasa cuiva cum se echipeaza motociclistii si care e diferenta dintre o casca nazi si una integrala.Ati mers degeaba, cu alte cuvinte, cand puteati spune ceva.Data viitoare trimiteti o singura persoana, sa nu va mai bagati unul peste altul, care sa stie sa spuna ceea ce e cu adevarat important.

 

P.S. Haideti sa facem un mic exercitiu : sa zicem ca il va opri un reporter pe unul care participa la mars si il intreaba "Esti in direct, spune pentru public pentru ce ai venit azi aici?" As dori sa aud raspunsul intai din partea cuiva care nu face parte din AMR.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati aratat echipamentul moto ( la comentarii v'ati facut din nou de toata jena "imagineaza'ti ca sunt vara la 40 de grade cu cagula, sauna..." pffffffffffff) si nu cred ca ii pasa cuiva cum se echipeaza motociclistii si care e diferenta dintre o casca nazi si una integrala.

Stefane, poti mai mult. SPOTUL DE PREZENTARE AL ECHIAPAMENTULUI E PENTRU MOTOCICLISTI; PE UNII II INTERESEAZA CARE-I DIFERENTZA DINTRE CASCA NAZI SI CEA INTEGRALA.

 

@Gath: daca prin viteza mica intelegi viteza legala, DA se va merge cu viteza mica. Defapt se va merge cu viteza legala si in acelasi ritm oarecum cu masinile. POATE CA NU AI INTELES ACEST ASPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefane, poti mai mult. SPOTUL DE PREZENTARE AL ECHIAPAMENTULUI E PENTRU MOTOCICLISTI; PE UNII II INTERESEAZA CARE-I DIFERENTZA DINTRE CASCA NAZI SI CEA INTEGRALA.

 

 

Pt ca pot mai mult : ca motociclist nu ma intereseaza ABSOLUT DELOC un clip de 4 minute care imi spune totul despre echipament moto.Bat netul si intreb la cunoscuti de vreo 3 ani si tot nu stiu ce casca sa imi aleg, asa ca nu'mi insulta inteligenta spunand ca acel clip e pentru motociclisti.

Raspunde, te rog, la intrebarea "reporterului".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o actiune de promovare a inceputului campaniei "motociclistii EXISTA in trafic"

daca vrei mai mult iti pot povesti ca este prima astfel de actiune, campania se va intinde pe mai multe luni, este o campanie de sensibilizare a soferilor, nu se cer favoruri, se cere doar respectarea motociclistilor in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o actiune de promovare a inceputului campaniei "motociclistii EXISTA in trafic"

daca vrei mai mult iti pot povesti ca este prima astfel de actiune, campania se va intinde pe mai multe luni, este o campanie de sensibilizare a soferilor, nu se cer favoruri, se cere doar respectarea motociclistilor in trafic.

 

 

Mdea, la fel ca si colegii tai la antena, vorbiti, dar nu spuneti nimic.Promovati inceputul unei campanii;campania in sine cand o promovati?Sau subiectul ei?

Multumesc pt lamurire!

 

P.S. ca si chestie: procentul soferilor care respecta motociclistii in trafic e muuuuuuuuuuuuuuuult mai mare decat cel al motociclistilor care respecta soferii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefane, iar o luasi pe aratura. Campania este momentan reprezentata de spotul cu alianul si fluturasii aferenti. Pe linga asta, probabil ca poti include in campanie si banderolele in cazul in care acestea vor fi purtate de catre posesori si in afara marsului. Campania "motociclistii exista in trafic" va include si alte spoturi, marsuri de promovare, actiuni, emisiuni, fluturasi,....... da' poti fi sigur ca nu or sa curga toate maine, asa, ca sa simta unii campania si tot sa nu le convina ca nu sunt si chiloti cu mesajul "Motociclistii Exista in trafic"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefane, iar o luasi pe aratura.

 

 

Si imi permit asta.Voi, si cand zic voi ma refer la AMR, insa nu aveti dreptul sa va permiteti asta din moment ce ma reprezentati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si imi permit asta.Voi, si cand zic voi ma refer la AMR, insa nu aveti dreptul sa va permiteti asta din moment ce ma reprezentati!!!!!

Poti sa zici, da' nu te uita la mine.

Eu is privitorul inocent care in loc sa se puna contra incearca sa afle de ce unele lucrui sunt asa cum sunt si da o mina de ajutor cind poate.

 

nu mai vrea nimeni sa stie nimic? ne lasati pe noi doi sa tinem topicul sus? :angryfire:

 

le: azi pe la 12 trebuiau sa se recupereze pliantele de la tipografie si sa inceapa distribuirea lor prin tara. Din cite stiu, majoritatea vor veni cu microbuzele ce fac curse intre Bucuresti si diverse orase din tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefane, iar o luasi pe aratura. Campania este momentan reprezentata de spotul cu alianul si fluturasii aferenti. Pe linga asta, probabil ca poti include in campanie si banderolele in cazul in care acestea vor fi purtate de catre posesori si in afara marsului. Campania "motociclistii exista in trafic" va include si alte spoturi, marsuri de promovare, actiuni, emisiuni, fluturasi,....... da' poti fi sigur ca nu or sa curga toate maine, asa, ca sa simta unii campania si tot sa nu le convina ca nu sunt si chiloti cu mesajul "Motociclistii Exista in trafic"

 

 

Serban, nu am nimic cu voi, toata stima ca vreti sa faceti ceva.Dar faceti'o cu cap!!!!!!!!!!!!

Banderole - cine le vede, cine le citeste?Cei care le poarta si cunoscutii lor.Dar astia deja sunt constienti ca motociclistii EXISTA in trafic.Clipul cu ploaia si minicamera(ce alien apare ca nu'mi dau seama, pe bune, chiar nu inteleg mesajul, poate il explica cineva) nu "prinde", e slab!Fluturasii nu ii citeste nimeni, primesc si eu pe strada si ii arunc la primul cos in cazul cand ii iau.

Va grabiti, ascultati parerile de pe forum, faceti sedinte, zeci, sute, cat e nevoie si iesiti pe piata cu ceva inteligent, care sa prinda la cei ce n'au nicio legatura cu motociclismul!

 

SUCCES!

 

 

Ceea ce vreti voi sa faceti nu mai este de actualitate, trebuia facut acum 5 ani cand motociclismul era la inceput la noi.Acum deja cam toti sunt constienti ca motociclistii exista in trafic.Iesiti pe strazi sa vedeti asta!Sunt accidente, dar oriunde sunt, chiar si in tarile unde soferii sunt sensibili si respecta in procent de 100% motociclistii.Campania trebuie facuta pentru motociclisti si viitorii motociclisti, ei trebuie sa inteleaga ce riscuri isi asuma cand aleg sa participe la trafic din sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista undeva pe net inregistrare la emisiunea aia de pe antena2?

nu stiu, nu cred insa daca puneti mina pe asaceva, va rog sa-mi pasati si mie informatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de disciplina in coloana, la evenimente... pe cand si la noi o poza ca asta?

 

http://img337.imageshack.us/my.php?image=bikeri1756ve2.jpg

 

Cam greu la noi... De ce? Ptr ca unu zice ca i se incinge motorul, unul da rateuri "ptr ca poate", altul "ptr ca si ala face asa, eu de ce sa nu fac asa"... Cu disciplina de felul acesta mai avem mult de invatat. Plus ca la noi, extrem de multi motociclisti (si nu cred ca exagerez cand zic peste 60%, poate chiar subestimez), habar n-au sa mearga in coloana. Se apuc si fac depasiri, se duc inaintea coloanei, etc. Daca ei nu stiu sa mearga in coloana, cum te poti astepta sa respecte la vreun mars, parada, etc, regulile si pozitia initiala? Mai avem mult de invatat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu la noi... De ce? Ptr ca unu zice ca i se incinge motorul, unul da rateuri "ptr ca poate", altul "ptr ca si ala face asa, eu de ce sa nu fac asa"... Cu disciplina de felul acesta mai avem mult de invatat. Plus ca la noi, extrem de multi motociclisti (si nu cred ca exagerez cand zic peste 60%, poate chiar subestimez), habar n-au sa mearga in coloana. Se apuc si fac depasiri, se duc inaintea coloanei, etc. Daca ei nu stiu sa mearga in coloana, cum te poti astepta sa respecte la vreun mars, parada, etc, regulile si pozitia initiala? Mai avem mult de invatat...

 

 

Ete fleoshc.Asta e cea mai grava problema a motociclistilor din Romania: ca nu stiu sa mearga in coloana?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, era un comentariu referitor la poza pusa de bandi si la intrebarea adresata de el... Vezi ca a sarit placa. Ai ramas blocat.

NU am zis ca e cea mai grava problema, dar mersul in coloana implica si altele, ca de exemplu respectul fata de cei cu care mergi si respectul fata de cel/cei ce conduc coloana. Sunt multe de discutat si de spus pe acest subiect, dar pun pariu ca acu iar vei da o replica ce va fi "ca nuca in perete", asa ca nu ma mai obosesc sa iti raspund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, era un comentariu referitor la poza pusa de bandi si la intrebarea adresata de el... Vezi ca a sarit placa. Ai ramas blocat.

NU am zis ca e cea mai grava problema, dar mersul in coloana implica si altele, ca de exemplu respectul fata de cei cu care mergi si respectul fata de cel/cei ce conduc coloana. Sunt multe de discutat si de spus pe acest subiect, dar pun pariu ca acu iar vei da o replica ce va fi "ca nuca in perete", asa ca nu ma mai obosesc sa iti raspund.

 

 

Omule, am dat reply la postul tau ca sa va raspund amindurora.Voi ati postati aici legat de mersul in coloana, am impresia ca interventiile voastre sunt "ca nuca in perete".

Sunt multe de discutat si de spus, dar voi va legati de mersul in coloana.Puteti incerca sa nu fiti "ca nuca in perete" ?!?

"Cam greu la noi..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi am zis ca nu raspund, uite ca o sa raspund: nu sunt ca nuca in perete. Cum am spus mai sus, mersul in coloana implica si putin (mai mult) respect. Lipsa acestui respect fata de "fratii" pe 2 roti, implica lipsa acestuia si fata de cei pe 4 roti. Vrem respect, vrem sa fim luati in considerare, dar totul vrem sa fie unidirectional. Nu cumva tu ai spus acest lucru cu o pagina in urma? Si ca sa incheiem: este de muncit pe 2 fronturi cu aceasta campanie. Unul ar fi cu automobilistii, iar celalalt in "ograda" noastra, a motociclistilor. Acu ai inteles unde au batut comentariile mele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stitzi gaborii aia de circa pe scutere?

Azi am vazut doi pe un scuter de politzie.Unul avea casca iar celalalt nu.S-a intamplat pe Constructorilor (sector6) si au mers asa pana pe calea Giulesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...