Infinity Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Mi-a explodat ieri bateria in mers, asa tare a bubuit ca am zis ca a picat o bomba pe motor. Dupa logica mea e vechea problema Honda: releul de incarcare Daca imi poate spune cineva ce relee de incarcare se mai potrivesc la un CBR 600f PC25 (din 95)? De exemplu ar merge de la un 600RR sau de la un 900RR? Ca daca am mai multe optiuni sunt sanse mai mari sa scap mai ieftin. merci --- Mesaj completat în 15 Mar 2008 16:49 -------------din ce am reusit eu sa aflu acelasi releu e la mai multe modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Mi-a explodat ieri bateria in mers, asa tare a bubuit ca am zis ca a picat o bomba pe motor. Dupa logica mea e vechea problema Honda: releul de incarcare Daca imi poate spune cineva ce relee de incarcare se mai potrivesc la un CBR 600f PC25 (din 95)? De exemplu ar merge de la un 600RR sau de la un 900RR? Ca daca am mai multe optiuni sunt sanse mai mari sa scap mai ieftin. merci <small>--- Mesaj completat în 15 Mar 2008 16:49 -------------</small><br/>din ce am reusit eu sa aflu acelasi releu e la mai multe modele 99,99% sanse ca se potrivesc am facut si eu asa ceva releu de 900 rr pus pe vfr 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 dintr-aia cu gel(uscata) probabil ca si mie mi-a umflato bine cand era dus releul de park statea sa explodeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Martie 28, 2008 Autor Share Postat Martie 28, 2008 exact am schimbat releul si bateria si merge brici...... si becu de la far ca mi l-a ars cand a explodat bomba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 bine ca nu te-a aruncat dupa motor{:: sa o cureti bine de acidu ala<gelu>ca sa nu-ti atace toate alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sfan|u Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 acceas problema are si prietenul meu cu Honda CBR 600 f 1994 , din cauza releului de incarcare , incarca 18v si a explodat bateria ..!! si noi cautam un Releu daca auziti sa-mi ziceti si mie mersi .!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 recomandai sa-si ia modelul mai nou de releu<cel cu radiator de aluminiu>incarca bine si are si o durata mai lunga de functionare<sunt foarte putini cei care sau plans de ele> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) bine ca nu vi s'au footoot CDI'urile.. nu-s protejate la supratensiune? nu stiu cum este instalatia lui electrica, dar, CDI-ul se alimenteaza tot din bara de +12V? cx-ul are complet separata aprinderea de instalatia electrica de 12V. Editat Iunie 30, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Bateriile astea cu gel de pe moto sunt de genul "valve-regulated" , daca supapa aia se strica si ramane blocata nu e nevoie de un releu stricat pt ca bateria sa explodeze. In general releele cand se strica nu mai incarca, dar exista si cazuri, mai rare, in care incarca mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vicinet Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 La CBR 600 F releul de incarcare este o problema. S-au gasit si oameni care sa fructifice acest lucru (vezi link de mai jos) si atentie de unde cumparati. /index.php?...p;#entry1867046 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inefabilul220 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 exact am schimbat releul si bateria si merge brici...... si becu de la far ca mi l-a ars cand a explodat bomba Salutare, Posed shi eu un CBR F 600 1996 (PC31) shi in drum spre Azuga (pe la Busteni) mi s-a oprit in mers motocicleta. Am constatat ca imi sarise borna de plus (se slabise bine, bateria Pe Gel fiind incinsa BINE) shi a doua zi am pus aparatele de masura pe baterie si am constatat ca imi baga mai mult de 14.2, chiar shi 2...am inteses ca e Regulatorul de TENSIUNE. Da-mi shi mie un sfat de unde sa imi iau un asemenea regulator (daca putem evita reprezentanta HONDA (1000 RON). Ms anticipat... Robert 0722961157 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Incearca aici http://www.electrexworld.co.uk/ sau aici : http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Nu-s prea ieftine dar sunt mai ieftine decat la honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inefabilul220 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Incearca aici http://www.electrexworld.co.uk/ sau aici :http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Nu-s prea ieftine dar sunt mai ieftine decat la honda. Ms mult de informatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Eu pun pariu ca merge si unu de dacie. Am ramas in pana cam la fel ca si tine. Am pus unu de dacie temporar si am plecat acasa. Acu pun unu de scuter de 3 faze si ii dau bice asa cum e, dar cu grija sa nu mai intre in scurt firele. Piesa aia e simpla ... 6 diode acoperite cu gel izolant. Daca releul de dacie nu avea diodele prinse direct de radiatoare il pastram si il adaptam. Editat Iunie 19, 2009 de Eol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Daca ii pui doar o punte de diode oarecare, doar redresezi curentul. Ca sa il stabilizezi iti trebe o structura un pic mai complicata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 19, 2009 Autor Share Postat Iunie 19, 2009 Salutare,Posed shi eu un CBR F 600 1996 (PC31) shi in drum spre Azuga (pe la Busteni) mi s-a oprit in mers motocicleta. Am constatat ca imi sarise borna de plus (se slabise bine, bateria Pe Gel fiind incinsa BINE) shi a doua zi am pus aparatele de masura pe baterie si am constatat ca imi baga mai mult de 14.2, chiar shi 2...am inteses ca e Regulatorul de TENSIUNE. Da-mi shi mie un sfat de unde sa imi iau un asemenea regulator (daca putem evita reprezentanta HONDA (1000 RON). Ms anticipat... Robert 0722961157 de la dezmembrari (motor mai recent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Incearca aici http://www.electrexworld.co.uk/ sau aici :http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Nu-s prea ieftine dar sunt mai ieftine decat la honda. si mai bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Eu pun pariu ca merge si unu de dacie. Am ramas in pana cam la fel ca si tine. Am pus unu de dacie temporar si am plecat acasa. Acu pun unu de scuter de 3 faze si ii dau bice asa cum e, dar cu grija sa nu mai intre in scurt firele. Piesa aia e simpla ... 6 diode acoperite cu gel izolant. Daca releul de dacie nu avea diodele prinse direct de radiatoare il pastram si il adaptam. Tu probabil ai pus o punte redresoare de dacie nu releul regulator ca ala nu avea cum sa mearga. Daca pui de scuter iti va merge un pic si apoi face buf. Am incercat si eu varianta asta, am luat unu deala chinezesc chiar de moto din cate scria pe el, la dimensiuni era exact cat releul original, a mers f bine vreo 30km dupa care explodat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Daca ii pui doar o punte de diode oarecare, doar redresezi curentul. Ca sa il stabilizezi iti trebe o structura un pic mai complicata... Asa este , regulator de dacie merge doar pentru alternatoarele in excitatie. poti folosi puntea pentru scurt timp, dar nu exista blocul care sa limiteze tensiunea redresata si impinsa in circuitul electric. rolul lui este de a nu permite mai mult de 14.7 volti in circuit pentru ca altfel fierbe bateria sau se duc chestii gen CDI, PGM-FI sau alte lucruri utile. Bateria de tiristoare din interior pun la masa pentru scurt timp excesul de curent in momentul cand un prag (de obicei 14.7) este atins. campul magnetic al rotorului fiind fix, curentul si tensiunea generate de alternator cresc functie de rpm. subiectul s-a mai dezbatut pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.