cristi-mic Postat Mai 7, 2005 Share Postat Mai 7, 2005 Asta e Niprul de care vorbeam. L-am vindut anul trecut.... Date tehnice (la modificari): - rezervor IJ latit - aprindere electronica + bobina inductie Kawasaki - furca fata IJ Planeta 5 oleopneumatica - roata spate Nissan (rezerva ingusta) modificata (16 toli) - carb Solex - frina spate Dacia cu pompa Espero (ambreiaj) - treptele III si IV modificate (raport 1/1 in IV) - cadru modificat Consum benzina: 3,4% minim, 4% la 90 km/h Consum ulei : zero Presiune ulei: intre 4-6 atm. (ceas indicator) Motor: stock Enjoy.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 7, 2005 Autor Share Postat Mai 7, 2005 Inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Mai 7, 2005 Share Postat Mai 7, 2005 nice ..chiar imi place .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 7, 2005 Share Postat Mai 7, 2005 O treaba facuta ca lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Super treaba! Cu cat l-ai vandut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2005 Autor Share Postat Mai 8, 2005 1000 Euro. Noul proprietar l-a revopsit si l-a mai retusat putin. In rest e acelasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 l-ai dat ieftin la cata munca s-a bagat in el. arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2005 Autor Share Postat Mai 8, 2005 E adevarat, am muncit cam 6 luni, intens. Multumesc de apreciere, ca intre cunoscatori... Pentru orice sfaturi as putea da despre Nipre, nu ezitati... In curind sper sa mai pun niste poze cu un alt Nipru care se coace la Tulcea de vreun an... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Motocicleta arata bine. Coarnele insa nu erau pe stilul meu. Acum cateva intrebari: Daca tot ai muncit atat la ea de ce nu i-ai facut si niste comenzi avansate? Modificarile facute la ea erau omologate la RAR? Ma refer in special la roata de pe spate. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2005 Autor Share Postat Mai 8, 2005 Nici mie nu-mi plac coarnele gen ape hanger sau beach bar. Prefer drag-bar....chestie de gust. Nu-mi plac comenzile avansate pentru ca desi arata foarte bine, iti rupi spatele cu ele. Eu prefer sa am picioare strinse sub mine si sa mai amortizez din gropi asa, decit relaxate in fata si sa incasez la rinichi... Motocicleta am omologat-o originala si dup-aia doar m-am dus sa ma laud la RAR...arata bine si nu a zis nimeni nimic, sint mai de treaba aici la Tulcea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 Din cate vad eu in poza(nu prea se vede asa clar) ai pus un singur carb si ai venit cu niste galerii mai lungi pe fiecare cil(vad bine? ).Eu din cate stiu cu cat e mai lunga galeria apar probleme de putere,turatie,etanseitate.Nu ai avut probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 9, 2005 Autor Share Postat Mai 9, 2005 Asa mi s-a spus si mie cind construiam motorul...oameni invidiosi, ce sa-i faci. Daca te uiti la Oltcit, o sa vezi niste galerii identice, ba chiar mai lungi, si foarte subtiri. Daca acolo merge, merge si la mine. Cu cit e mai lunga admisia cu atit creste cuplul motor (a se vedea admisia variabila la auto). Mici probleme apar la frig, pentru ca amestecul se raceste prea tare, si mai tusheshte din cind in cind. Dar e o chestie minora. In rest nici o problema de etansare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 Da ai drepatate cu Oltcitul!Asa este, uitasem desi a avut frate-meu si am surubarit destul pe la el.Referitor la chestia cu frigul: este exact cum ai spus si tu nesemnificativa mai ales ca in general motocicleta o folosesti cand e cald afara.Oricum frumos motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 Carbul e Solex sau Carfil?Si vad bine?Are si demaror?Asta ar fi o chestie care m-ar interesa ca de nu am dat zilele trecute(cred ca l-am innecat) la pedala.... a! si prima oara uitasem si intrerupatorul general pe oprit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 (editat) imi place motoru, in linii mari. si eu m-am gandit la o solutie pt racitul uleiului...dar m-ai pus pe ganduri. ar trebui sa pun pt inceput un manometru in locul bulbului? mie dupa 40 km la 80-90 incepe sa palpaie becul de ulei. inca nu am lucrat nimic la el, dar din toamna vreau sa incep treaba. zici ca nu-i neaparat sa montez un radiator? Editat Mai 9, 2005 de simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 9, 2005 Autor Share Postat Mai 9, 2005 Carburatorul e Solex, dar nu stiu de la ce (Renault ...?) Demaror nu are. Si daca nu dai o pedala serioasa, ai sanse sa se inece. Trebuie apasat cu simt de raspundere Pentru manometrul de ulei am facut un Teu in care intra si monocontactul. Asa ca merg impreuna. Surprinzator, un monocontact aprindea becul la 3 atm. ... Asa ca nu prea sint de incredere. Bagati un manometru de la Romstal, gradat pina la 6 atm., sa fiti siguri de presiunea din circuit. Cit despre radiator, mie sincer mi se pare cam inutil, desi e o idee buna. La masini am vazut ca si radiatoarele de ulei au termostat, deci uleiul trebuie sa se incinga putin. Revin la parerea mea, un ulei bun isi face treaba intotdeauna. Si am mai scris azi ceva despre montatul pistoanelor.... In final...putin sunet ) A se deschide cu QuickTime. Memorie.amr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 10, 2005 Autor Share Postat Mai 10, 2005 Nici o parere despre sunet ? E adevarat, e inregistrat pe telefon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 Omule, in alta ordine de idei, off topic, cer un sfat: In grup la Ural e rau daca bag T140 Valvolina de la Petrotel( )? Ca fiind vara... In rest am bagat in motor si cutie 20W50 Esso respectiv Lukoil.... Daca da rateuri pe evacuare inseamna ca e dereglat jocul culbutorilor? Acu imi incep ucenicia pe 4T . Multzumesc cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 Nici o parere despre sunet ? E adevarat, e inregistrat pe telefon... La mine nu merge... Poate ca nu ai primit raspunsuri pentru ca nu merge la multi. Nu poti sa il pui si tu in alt format? Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 Nici mie nu-mi merge fisieru ala desi am incercat sa-l deschid cu quick time Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 10, 2005 Share Postat Mai 10, 2005 Rectific : merge fisieru da trebuie adaugata extensia .amr; mie mi l-a deschis cu real player. Sunetu mi s-a parut o combinatie(in functie de turatie cred) intre o japoneza si un tractor, interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 11, 2005 Autor Share Postat Mai 11, 2005 Scuze pentru fisierul de sunet, asta e... Plus ca nici nu se aude extraordinar, doar inaltele... Referitor la grup, si pe mine ma dispera ca curgea, am bagat si valvolina dar nu e o solutie. Am scris pe undeva ca trebuie inlocuit semeringul ala ca o foaie de varza cu un semering normal (se frezeaza un pic in corpul grupului ca sa intre), si nu mai curge nici o picatura ! Si apoi bagati 80W90. In motor eu bagam 15W50, API SH sau CCMC-G5 (pentru cine stie). In cutie - tot un ulei de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 11, 2005 Autor Share Postat Mai 11, 2005 Inca ceva : Am avut probleme de la inceput cu cupla aia elastica de la iesirea din cutie (vibra foarte tare). Asa ca am aruncat-o si am pus in loc o cruce cardanica la fel ca aia de la intrarea in grup (adaptata, cu flansa etc). Acum merge fara nici o vibratie, ca un norisor Aleko: jocul la culbutori este de 0,1 mm admisie/evacuare (la carte scrie 0,07 mm dar mi se pare prea mic). Rateurile in evacuare pot fi de la amestec nears, care este aprins ulterior. Vezi mai curind reglajele la carburatoare (prea sarac poate ?) si aprinderea (poate intrerupe uneori si cind aprinde detoneaza si benzina nearsa din toba). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Mersi cristi-mic, mi se parea mie ca e cam alba si un pic perlata o bujie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 si in oras cat consuma? solexu' ce model era? cum ai rezolvat cu pedela de frana? si ar mai fi dar te las sa-mi raspunzi la astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.