Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 739
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salutare !

Fiind proaspat posesor de ZX 10 - 2009 m-am gandit sa-l aranjez putin pe al meu, prin urmare am la dispozitie urmatoarele piese ramase prin cutii: bloc motor fara piesele interne, cablu de acceleratie, semighidoane, placute de frana, aripa de fata din carbon, diverse pinioane si foi pt lant 520, etc.

Mai am un set de carene de pista compus din: burta, protectii laterale, aripa fata si carena de spate.

Unele piese sunt noi, altele folosite dar in stare buna.

Daca e cineva interesat, preturile sunt negociabile ;)

Tel. 0740.231.476 Ciprian

 

P.S. Poze la cerere pt. cei interesati.



Unele piese au fost vandute, altele sunt in continuare de vanzare :hug:

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Fiind proaspat posesor de ZX 10 - 2009 m-am gandit sa-l aranjez putin pe al meu, prin urmare am la dispozitie urmatoarele piese ramase prin cutii: bloc motor fara piesele interne, cablu de acceleratie, semighidoane, placute de frana, aripa de fata din carbon, diverse pinioane si foi pt lant 520, etc.

Mai am un set de carene de pista compus din: burta, protectii laterale, aripa fata si carena de spate.

Unele piese sunt noi, altele folosite dar in stare buna.

Daca e cineva interesat, preturile sunt negociabile ;)

Tel. 0740.231.476 Ciprian

 

P.S. Poze la cerere pt. cei interesati.

 

Unele piese au fost vandute, altele sunt in continuare de vanzare :hug:

Eu vreau sa vad poze cu noua achizitie. In plus, vezi ca la user tot proprietar de R1 esti... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa vad poze cu noua achizitie. In plus, vezi ca la user tot proprietar de R1 esti... :alcy:

Ai dreptate, trebuie sa remediez :ninja:

Uite cateva poze ;)

post-66048-0-43092600-1397029561_thumb.jpg

post-66048-0-17354000-1397029562_thumb.jpg

post-66048-0-82373700-1397029562_thumb.jpg

post-66048-0-50672000-1397029563_thumb.jpg

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

La ultimele doua iesiri mi se aprinde becul rosu de "avarie" si scrie FI pe bord. Motocicleta nu da niciun semn nasol, merge absolut la fel. Daca o pornesc si o opresc de vreo 2-3 ori nu se mai aprinde becul ala si pot sa merg multi km linistit.

 

Apoi iar il apuca, iar opresc motoreta de cateva ori, iar se stinge.

 

Mentionez ca am si spalat motoreta inainte de a constata prima data chestia.

 

Are idee cineva daca trebuie sa-mi fac probleme? Ce poate sa fie daca motoreta merge la fel de bine ca deobicei? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai avut si eu de 2 ori problema asta. prima data mi s-a intins unu din cablurile ce actioneaza exup-ul si a doua oara benzina proasta , sau am prins cu apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da tu nu sti ca poti sa vezi eroarea cand se aprinde in bord Fi-ul? Trebuie sa apesi doar un buton. Da nu iti zic care. :crack: Hai ca o sa te prinzi usor. Afla nr erorii si vezi ce scrie in manual. Mie mi s-a aprins de la exup(sa te ca** in el) si de la sondele lambda(parca) pe autostrada ca erau vreo 15 grade si mergeam constant cu 150 si motorul avea vreo 70 grade. Dupa aia am incetinit si a crescut temperatura si s-a stins. Cred ca nu mai functionau bine ca ele sunt fix in curentul de aer si nu aveau temperatura de lucru, habar n-am. Cine are vreo explicatie sa imi zica si mie.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ultimele doua iesiri mi se aprinde becul rosu de "avarie" si scrie FI pe bord. Motocicleta nu da niciun semn nasol, merge absolut la fel. Daca o pornesc si o opresc de vreo 2-3 ori nu se mai aprinde becul ala si pot sa merg multi km linistit.

 

Apoi iar il apuca, iar opresc motoreta de cateva ori, iar se stinge.

 

Mentionez ca am si spalat motoreta inainte de a constata prima data chestia.

 

Are idee cineva daca trebuie sa-mi fac probleme? Ce poate sa fie daca motoreta merge la fel de bine ca deobicei? :(

 

 

Nu merita sa dai cu presupusul...pune un tester pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tester visezi? Intai sa afle codul de eroare pe care poate sa il afle si fara tester(mai exact ce tester?. Trebuie sa apese un buton cand e Fi aprins in bord. Fac pariu ca o sa ii dea eroarea 63. Asta daca mai are Exup-ul pe ea si cablurile aferente.

 

E greu sa cautam in manual.......

 

A se urma procedura doar cand apare Fi, daca nu apare nu merge. Trebuie urmata alta procedura.

 

Turn the ignition switch ON. •

Push the MODE button [A] to display the odometer.
Push the MODE button [A] for more than two seconds. •

The service code is displayed on the LCD by the number of two digits.

 

Astea sunt codurile de la zx-6r 07-08. Nu am stat sa caut pentru zx-10r, dar tind sa cred ca sunt aceleasi. A se verifica.

 

Service Code Problems
11 Main throttle sensor malfunction, wiring open or short
12 Inlet air pressure sensor malfunction, wiring open or short
13 Inlet air temperature sensor malfunction, wiring open or short
14 Water temperature sensor malfunction, wiring open or short
15 Atmospheric pressure sensor malfunction, wiring open or short
21 Crankshaft sensor malfunction, wiring open or short
23 Camshaft position sensor malfunction, wiring open or short
24 Speed sensor malfunction, wiring open or short
25 Gear position switch malfunction, wiring open or short
31 Vehicle-down sensor malfunction, wiring open or short
32 Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short
33 Oxygen sensor #1 inactivation, wiring open or short (Equipped Models)
34 Exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction, wiring open or short
35 Immobilizer amplifier malfunction
36 Blank Key detection
39 ECU communication error
51 Stick coil #1 malfunction, wiring open or short
52 Stick coil #2 malfunction, wiring open or short
53 Stick coil #3 malfunction, wiring open or short
54 Stick coil #4 malfunction, wiring open or short
56 Radiator fan relay malfunction, wiring open or short
62 Subthrottle valve actuator malfunction, wiring open or short
63 Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short
64 Air switching valve malfunction, wiring open or short
67 Oxygen sensor heater malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
83 Oxygen Sensor #2 inactivation, wiring open or shout (Equipped Models)
94 Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95 Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa presupunem ca apasa butoanele alea si apare un cod de eroare...ok...apoi ce face?? Se apuca sa o repare (presupunund ca nu e de meserie) ??? Nu ajunge cu ea la un service specializat (nu alea de schimbat uleiul) unde vor fi identificate&remediate problemele (care pot fi mai multe intr/o faza incipienta) ??? Adica la un utilaj de 5000 euro cu care omul isi risca viata (mergand cu viteza apare un risc nu??) tu vrei sa se apuce cineva de surubarit in fata blocului??? Daca se opreste motorul fix intr-o depasire??

 

De curand si eu am avut probleme cu pornirea...puneam contactul, bateria ok, motorul invartea doar ca nu pornea. Am fost ferm convins ca s/a prajit fuse junction box-ul, cand puneam contactul bazaia de parca era in scurt. Problema a fost in cu totul alta parte..... din cauza apei s/a dus o mufa de unde nu mai pleca tensiunea corecta (bazaitul din fuse junction box era dat de niste relee ce nu erau corect alimentate, insa fara sa fie defecte).

Editat de bradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti! Am citit si eu in manual dupa ce am citit ce a zis wawessh, la fel se face si la mine, diseara ma duc sa citesc codul. Apoi bradu are si el dreptate, odata aflat codul tot la mecanici o sa ma duc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:love: Service specializat. Aaaaaa, deci la United. :crack:. Deci la Masinutaaaaaa. :eek: . Nu e asa "the mentalist" ca te lasi din nou pe mana lui Masinuta? Vezi ca procedura merge doar daca ai Fi aprins in bord.

 

Tu(bradule) ai un fetish cu service-urile, dar mai baga ochiul in manualul ala sa vezi ca procedura asta se numeste "User mode". Deci e pentru utilizatorii motocicletei, poate sunt ei prosti ca i-au invatat pe utilizatori sa isi afle erorile. Cu cat ai mai multe cunostinte mecanice, tu ca utilizator, cu atat esti mai in siguranta pe motocicleta!!!!. Si dupa cum ai vazut , the mentalist, a mers cu motorul cu Fi aprins, deci nu i-a pasat de "pericolul" aratat de becul ala. Daca stia procedura, oprea, afla pe loc codul de eroare, suna la "service-ul specializat" si intreba daca e sigur sa mai mearga avand in vedere codul de eroare afisat. Mai sigur asa nu? Plusul de siguranta a fost dat de cunostinte.

 

Si fie vorba intre noi, dupa ce afla codul de eroare, exista procedura de verificare a celor necesare explicata "CA LA PROSTI". Da, daca n-ai chef, scule, garaj, timp, te duci frumos la un service.

 

Prietenieeeeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu azi,azi incerc eu sa vad cum e treaba ca ma cearta wawessh :), zilele urmatoare trec pe la Cesar!:))



Da oare daca il pornesc, se aprinde becul de FI si tin 2 secunde butonul de RESET (la mine e cu butonul din dreapta, nu tot ala de MODE ca la tine) imi afiseaza cu motorul pornit? Ca in manual zice doar sa pui cheia pe ON si apoi sa il treci pe ODO, tin 2 secunde pe RESET si cica apare codul (codurile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa faci si cand mergi cu motorul, eu asa fac. Nici nu mai opresc. Vad ca s-a aprins Fi si dau sa vad codul. La mine apare doar 63, care e de la Exup si care se stinge singur daca pui/iei contactul sau dupa o acceleratie mai tare(habar nu am cu ce ajuta acceleratul, dar se opreste).Cand pui contactul isi face procedura de verificare pentru EXUP. L-am reglat, dar tot se mai aprinde ca prostul cam o data pe luna.

 

Si tot nu ai zis daca mai ai motorasul de exup si cablurile conectate corect. Ori il ai, ori nu il mai ai si ai o smecherie sa nu se aprinda Fi ca urmare a absenta Exup-ului. Am eu schema electrica daca vrei sa dai jos Exup-ul si sa nu se aprinda Fi(63), iti trebuie un letcon si un drum pe Maica Domnului. Da e bun Exup-ul ca iti mai da niste cuplu in ture joase.

 

@Cesar, eu nu am nimica cu Masinuta, dar sincer cred ca "the mentalist" nu il are la suflet. :peace:

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa faci si cand mergi cu motorul, eu asa fac. Nici nu mai opresc. Vad ca s-a aprins Fi si dau sa vad codul. La mine apare doar 63, care e de la Exup si care se stinge singur daca pui/iei contactul sau dupa o acceleratie mai tare(habar nu am cu ce ajuta acceleratul, dar se opreste).Cand pui contactul isi face procedura de verificare pentru EXUP. L-am reglat, dar tot se mai aprinde ca prostul cam o data pe luna.

 

Si tot nu ai zis daca mai ai motorasul de exup si cablurile conectate corect. Ori il ai, ori nu il mai ai si ai o smecherie sa nu se aprinda Fi ca urmare a absenta Exup-ului. Am eu schema electrica daca vrei sa dai jos Exup-ul si sa nu se aprinda Fi(63), iti trebuie un letcon si un drum pe Maica Domnului. Da e bun Exup-ul ca iti mai da niste cuplu in ture joase.

 

@Cesar, eu nu am nimica cu Masinuta, dar sincer cred ca "the mentalist" nu il are la suflet. :peace:

Eu am evacuare completa Micron (nu cred ca mai are Exup) si parca l-am auzit pe Masinuta spunand ceva de genul ca a "pacalit" senzorul respectiv ...Nu trage prea tare in ture medii dar o las asa ca e liniara si controlabila pe curbe :)

 

Eu am cu el doar ca m-a mintit de mai multe ori in fata si mi-a zis ca nu a umblat in motor desi schimbase cuzinetii la ea, in rest ce sa mai am cu el?Ca s-o pricepe?Poate. Cel mai probabil la astea se pricepe ca e cu mainile in ele toata ziua.

 

Se jura ca problema mea cu aruncatul uleiului o aveau toate care au trecut prin mana lui si au fost la curse, ca imi arata mailul trimis la Kawasaki cand a sesizat el prima data problema.

A zis ca a facut pentru altii un catch-can din aluminiu si ca a pus chiar sita in aia de vase ca sa condenseze mai bine vaporii de ulei inauntru, idee care imi venise si mie :))

 

De cand mi-a bagat Cesar kerosen in ea sa mai curete interiorul camasilor si capetelor de pistoane parca arunca mult mai putin. Bine, important e ca i-a facut sistemul de preluare a vaporilor in codita si a sigilat air-box-ul, deci nu mai ajunge ulei in airbox - nu mai face depuneri in motor, o sa pun niste poze cu mantzocaria. Masinutza a zis si el ca asta e solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca se da la gagica-ta :D

Ah,da! Si asta! :))

 

baiatul acesta masinuta a avut un zx10 2004 2005 la vanzare ?

 

acum 2-3 ani ?

Nu,e mecanicul principal de la United, are asa vreo 40 si ceva de ierni spre 50 ,deci baiat nu mai e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut sa cumpar un kawasaki negru de la cineva si zicea ca e mecanic la united acum 3 ani ... ,asta e.. confuzie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...