Sari la conținut

Iete ca-si lua si olteanca motocicleta


janel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 406
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

So... Draku zice bine ce zice (si multi o zic): APRINDERE ELECTRONICA

 

204018[/snapback]

Vezi ca se gasesc la pret bun lanaga blocul lui NaeL, stie el, ca are 2 puse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dovada faptul ca, desi am alocat ceva timp si am facut totul cu atentie, siguranta de la cupla a iesit din nou ieri cand am facut un ride prin Bucare. Deci nu te poti baza pe mine pt vreo chestie la roscovana ta  :crack:

 

Stai calma, nu esti tu, e siguranta de vina. Tipu de la care am cumparat-o pe Natasha avea aceleasi probleme, asa ca s-a apucat si a tras sudura prin zona respectiva.

 

Si daca mai ramai vreodata cu motoreta in drum, aminteste-ti Principiul intaiul si singurul al mecanicii fine romanesti:

 

DACA NU MERGE, IA UN CIOCAN MAI MARE

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De data asta o facui de oaie!

Pai stati sa va spui!

 

Intai coborai sa pun la cupla o sarma in loc de siguranta. Treburile mersera mai repede decat data trecuta, dar lucrai sub cel mai nesimtit stres posibil. De ce? Muncitorii aia care stau toata ziua pe schele (doamne cat de mult astept sa se termine constructia blocului ala) azi se intrecura pe ei: apropouri, cuvinte ''dragute'', ba chiar aruncara cu niste aschii in mine :ok:

Dupa ce am dat roata si cardanul jos, am scos axul cardanic, am prins o sarma in cantul ala, am strans-o bine si apoi am refacut tot traseul. Cardanul, cum statea el intr-o parte pe un capac de cratita pe care l-am gasit prin curtea aia, a cam varsat din ulei. Prind in suruburi cardanul, pun roata si apoi, ca Pacala, in loc sa masor nivelul uleiului din cardan, zic: hai sa-l completez, ca tot am cativa stropi in bidon. Si completez! Deabia dupa aia masor nivelul si constat ca-i peste nivelul maxim admis. Din lene (nu aruncati cu pietre :kick: ), n-am mai desfacut surubul de jos ca sa mai las sa curga din ulei pana ajunge la un nivel optim...si acum, in cardan, este ulei cu 2 mm peste cota maxima permisa. Nu-i de bine, nu? Maine ii dau putin drumul, acu' nu mai am chef!

Deci cupla e facuta provizoriu, pana o sa merg la un sudor. Da' cica nu-i bine sa dai puncte de sudura, mai ales pe axul cardanic, ca decalesti otelul, si asta e rau!

 

S-o pornesc pe pisi: savarsesc notoriul ritual si la pedala finala (aia care ar trebui sa ma faca cea mai fericita fata din lume) piciorul meu este respins cu viteza fulgerului turbat. Pedala a sarit ca din AK47, gata sa-mi provoace o entorsa! (exagerez, da' acu' am chef sa ma autocompatimesc)

Trink! Imi adusei imediat aminte de vorbele otomanului: ''Tine minte cat oi trai! De ti se va intampla vreodata ca pedala sa faca pe nebuna si sa sara, sa stii ca-i din avans! Trebuie reglat...faci un semn cu un pix, apoi misti un mm avansul, dai la pedala si vezi cum se comporta... ''

Si desfac capacul aprinderii, desurubez putin (atat incat sa slabesc avansul) surubelul ala de 6 care prinde avansul, modific putin pozitia avansului, strang surubul si dau la pedala. Acelasi lucru: piciorul meu sare dinou. Deci, modific pozitia in sens invers (IAR desurubez, IAR insurubez), IAR dau la pedala, IAR zice aia mica: fugi de aici cu piciorul ala al tau care ma loveste bestial...tu n-ai auzit de drepturile pedalelor?!? :birthday:

 

Acu' vine punctul culminant, acu' are loc cel mai nefericit moment din viata mea de niprista, acu' o pusei rau de tot!

Decisa sa continuu cu reglarea avansului, desurubez si cand sa strang la loc surubelul, simt ca se roteste prea usor, mult prea usor. Cand iau cheia de pe el, pica! CADE CAPATUL HEXAGONAL AL SURUBULUI! SURUBUL S-A RUPT INAUNTRU, PE FILETUL AXULUI!

DECI AM PUS-O IN CEL MAI DULCE STIL JANELACHE!

Acum imi trebuie o bormasina sa dau o gaura cu un spiral de 3 pe mijlocul surubului si un tarot cu filet invers... (asta mi-a spus-o vecinul care a aparut prea tarziu...daca ajungea mai devreme, nu mai faceam prostia de a strange prea tare cu cheia)

Chestia nasoala (mai nasoala decat ca nu am mai ajuns la Arc) este ca pozitia este foarte incomoda pt a da gaura cu bormasina, chiar daca dau jos roata fata... Doar sa scot axul si sa-l pun intr-o menghina, da' si asa va fi greu, cam e nevoie de precizie chirurgicala... Tre' sa apelez la prieteni, singura nu am cum s-o ajut pe pisi, nu sunt chirurg... :kick:

De cand imi spune saraca: lasa-te de asta, apuca-te de cusut, crosetat, impletit, ca ca poate la alea o sa te pricepi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Janel, chiar ti-am simtit lipsa azi la ARC. Acum inteleg ca motivele au fost bine intemeiate si d-aia nu ai putut ajunge. Poate data viitoare.

 

Sa o faci bine pe pisi a ta...:birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre Janel, de "tarot" cu filet invers n-am auzit... poate tarod....

oricum, ideea e alta: daca reusesti sa dai gaura in surubul ala, am eu si iti pot imprumuta (daca ai nevoie) un extractor de suruburi rupte, e ca un fel de tarod cu filet invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre Janel, de "tarot" cu filet invers n-am auzit... poate tarod....

oricum, ideea e alta: daca reusesti sa dai gaura in surubul ala, am eu si iti pot imprumuta (daca ai nevoie) un extractor de suruburi rupte, e ca un fel de tarod cu filet invers

206799[/snapback]

am eu bormasina compacta si un set de spirale subtiri + mana buna la dat gauri. Hai sa ii chiuretam nepra :birthday:

pm, mail sau 0722.233.921 ca nu stiu daca mai dau pe la comp pana mai pe seara,

ca tre sa imi lipesc rezervorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bormasina cu acumulator, burghiuri subtiri, extractoare suruburi rupte, chiar si atelier. Treaba insa tre' sa o faceti voi, eu sunt cu piciorul in ghips. 0722245242

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA!

S-a rezolvat! Si nu de la sine, ci prin bunavointa lui Valentin (ZIDU')...

Vreti o poveste scurta? Sau varianta ''zeama lunga sa se-ajunga''? Bine, bine... Una mica sa fie!

 

Il astept pe do'n' ZIDU' la statia de metrou. Dumnealui trece pe langa mine ca pe langa ceva invizibil... (morala? tre' sa pun mai multe poze cu mine pe forum!) Dupa aerul de boem, ghicesc ca el este si ma indrept cometa!

Ajungem la pisi, desfacem capacul aprinderii se uita Z la surubul rupt, il atinge, il mangaie si zice: ''Da' tu ai pus si tu mana pe surubu' asta?''

Io: :birthday:

''Cred ca avem noroc sa nu mai punem bormasina, asta se poate desuruba! Patentul, te rog!''

 

Se impotmoleste la un moment si tre' intervenit motorizat a la Bosch... Bormasina cu fir, prelungitor de 10 m mai tre' doar sa gasesc priza. In virtutea acestui scop, merg la o babuta in bloc sa bag in priza, pardon, sa introduc in priza.

''Buna ziua, doamna! As avea nevoie de o priza pt cateva minute.''

''Pai pt ce va trebuie?''

''Pai asa si pe dincolo....''

''Da, dar priza e departe de balcon...''

''Avem prelungitor''

''Daca face vreun scurt...''

''Haideti doamna, cum sa faca scurt?''

 

Se apuca Z sa foreze cu bormasina si se misca si surubul... n-apuca sa-i dea gaura, ca asta mic incepe sa tremure. Mana pe baros si da-i in cap (de fapt, desurubat pana la capat cu patentul)

De aici, floare la ureche: pus avansul, prins cu un surub mai lung ca altu scurt nu aveam si nici cu ce sa-l taiem nu, dat la pedala, respins picior, miscat de avans, dat la pedala si PORNIT PISICUTA!

Fericire curata, nimic altceva! ZIDU' asta, mester, nu jucarie! S-a apucat sa-i injure si pe muncitorii/suporteri (care faceau ca animalele, mai cu masura ce-i drept, ca doar nu mai eram singurica langa pisi, mai era si un mascul fioros, care este...)

 

Z regla si amestecul de la carburatorul drept si schimba si bujia...

Multumesc ZIDULE ca m-ai salvat de la urcatul pe pereti :kick:

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, merit o bataie sora cu moartea pt ce greseala am facut in seara asta!

O sa ajung si acolo...

 

Plec de acasa frumos si curat (adica fara probleme de pornire, de lumini sau alte alea). Dar norocul nu dureaza mult: dupa nici un km facut, roata fata incepe sa se infraneze si furca sa tremure din jug. Farnez cu spatele si frana de motor pana se reduc problemele de pe fata si, chiar cand eram fericita ca a scapat de o posibila infranare totala pe fata (care s-ar fi soldat cu o cazatura)... motorul se opreste singur si neinvitat de nimeni!

O imping pe marginea drumului pe pisi si-i cer unui tip sa-mi dea bratele lui pt cateva secunde.

''Ce are?''

In bord nici o lumina, farul nu merge, ma uit la sigurante si-s in regula. Zic: ''Nu mai are curent!''

''Atunci e de la baterie, crede-ma, eu am avut multe masini cu care m-am patimit, deci stiu''

''Bateria e aproape noua, n-are ce sa aiba...''

''Bornele nu fac contact, cu siguranta!''

Dau saua jos, omu' vrea sa ma ajute, eu intepata de tonul si de atitudinea

lui il refuz nu tocmai politicos, se arata si bornele, care erau slabite. Asta triumfator:

''Vezi?!? Ti-am zis io?!!? Pai daca ti-am spus ca ma pricep... crede-ma, eu am avut multe masini cu care m-am patimit, si am avut si astfel de probleme...''

Strang bornele, pun contactul si se aprind luminile in bord! Dintr-un impuls de bucurie, bat zgomotos palma cu omu'. Pun saua, pornesc si plec.

Pe Serban Voda, pe piatra cubica, roata fata iar se franeaza, atat de rau ca era sa cad cam la 50 la ora, furca iar joaca... scap si de hopul asta. Sa ma-ntorc acasa? Nu, inainte!!! Si rulez pana la Etrusco cu viteza mica si pe partea dreapta a drumului, ca daca se mai intampla chestia aia cu roata sa nu fiu in mijlocul drumului... In acest moment, cat eu mergeam pe dreapta cu viteza unui melc violat, ma depaseste Jan (aflu asta la Etrusco, ca vine el la mine: ''Ce faci mai? Mergi pe unde merg troleele? Hahaha :birthday: '')

Dupa ce salut oamenii de la E, Vlad ma lasa masca: ''A sunat unu la mine ca vrea sa cumpere Nepra. Ce faci, o dai?''

''CE?!!''

''Pai la cum ai grija de ea, am crezut ca vrei s-o vinzi''

''Io pe pisi a mea? NU!!!!!''

''Atunci ingrijeste-o! Ce e cu burdufele aste asa lasate? Si cu jocul asta in jug? Shaua n-ai facut-o, nu-i asa? Mai pune si tu mana sa strangi cate un surub din cand in cand...''

Si pune Vlad berea jos, langa bordura, si se apuca sa-mi stranga mie niste suruburi care prindeau aripa. In ast timp, sticla ii este varsata de doua ori: ''Bai!!!!!!! Berea mea!''

''Janelule, sa dai ghidonu' jos, furca si jugul si sa te uiti la rulmenti, ca s-ar putea sa-ti fii sarit bilele... Tre' s-o pui pe un cric de la vulcanizare...Te duci si tu la baietii aia si-i rogi frumos sa-ti dea un cric...'' zice Vlad cu intelepciune

Deci planul meu de a merge la Mizil sambata-n zori cu Calu ca pasager s-au naruit.

Mai spre miezul noptii plec spre foisor sa duc un surubel lui Sculzz ca i s-a rupt cablul de ambreiaj. Acolo, Thomas si IraSciBil faceau galerie....mai mult IraSciBil, ca Thomas dadea din greu. Nu prea o rezolvam si Sculzz tre' s-o impinga cateva strazi pana la adapost. Plecam, si la primul semafor (ce? care semafor? aaaa....asta de care tocmai am trecut?) TREC IN PLIN ROSU, CHIAR PRIN FATA UNUI TAXI CARE A LUAT STARTUL MAI GREU, PARCA A STIUT CA TRECE PROASTA. Io cand m-am trezit la doi pasi de semafor, mi-am dat seama ca nu pot frana cu franele mele pana in taxi, asa ca am continuat drumul accelerand putin si trecand pe sinele de tranvai, rugandu-ma sa am timp sa trec de intersectie... Cica m-a umplut ala de carne... Thomas i-ar fi zis: ''Las' c-o batem noi!'' ''Ce s-o bateti?!? S-o (cuvant urat)!!!!''

Imediat dupa ce am trecut de pericol, am oprit. Unu care astepta la semafor pe partea opusa imi trimetea bezele de parca ii oferisem cel mai placut spectacol... Mi-am si luat cateva palme in casca de la Thomas, nu ca n-as fi meritat mai mult.

 

In drum spre casa era sa ma apuce de picior un caine tare zgomotos si, ca tot nu erau de ajuns, pe Vacaresti am depasit masina de politie: am stat cu inima cat un purice! De ce? Daca ma opreau pt ca nu am pozitii, descopereau ca nu am nici semnale si ca ITP-ul este expirat de o luna de zile. Am bagat si eu capu'-ntre umeri si am zis: Doamne daca si de data asta ma faci invizibila, fac si actele si o trec in legalitate pe pisi!

Iar am promis, iar n-o sa ma tin de cuvant prea curand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA!

 

Il astept pe do'n' ZIDU' la statia de metrou. Dumnealui trece pe langa mine ca pe langa ceva invizibil... (morala? tre' sa pun mai multe poze cu mine pe forum!) Dupa aerul de boem, ghicesc ca el este si ma indrept cometa!

Nu e vina ta ca nu te-am vazut, dar eram absorbit de un personaj care urca scarile la 3 trepte in fata mea. Pilot automat, nu aveam cum sa ma impotrivesc

Oricum, pozele sunt bine venite, pe caldura aia, dupa ce m-am trezit si am vazut ca iesi de la metrou, nu puteam sa ma gandesc decat la o galeata mare cu apa rece :kick:

Ajungem la pisi, desfacem capacul aprinderii se uita Z la surubul rupt, il atinge, il mangaie si zice: ''Da' tu ai pus si tu mana pe surubu' asta?''

Io:  :birthday:

''Cred ca avem noroc sa nu mai punem bormasina, asta se poate desuruba! Patentul, te rog!''

Pai in totdeauna daca rupi un surub in apropierea suprafetei si poti sa ii atingi capatul ai sanse sa mearga cu degetu', adica il pui acolo cat mai centrat si rotesti in jurul axului. Ajuta daca ai piele sanatoasa pe varful destelor. pana scoti prima spira e mai greu, apoi merge cu patentul.

 

De aici, floare la ureche: pus avansul, prins cu un surub mai lung ca altu scurt nu aveam si nici cu ce sa-l taiem nu, dat la pedala, respins picior, miscat de avans, dat la pedala si PORNIT PISICUTA!

 

Z regla si amestecul de la carburatorul drept si schimba si bujia...

Multumesc ZIDULE ca m-ai salvat de la urcatul pe pereti  :P

:ok:

207910[/snapback]

 

la partea asta mici comentarii:

1 - tu ai rupt surubul ala cand reglai avansul, dar NU AVEAI CE SA CAUTI ACOLO. avansul se regleaza slabind cele 3 suruburi de pe laterala si rotind partea aia mare de tabla care se prinde cu ele. Asa e ca maine te duci la piatza si cumperi un surub potrivit pentru acolo? ca ala lung e doar PROVIZORIU, in timp o sa plece de acolo si :kick:

2 - carburatia se regleaza numai la cald. Stiu ca nu am facut o treaba de maestru, nu am avut nepra, dar macar pare ca merge in 2

avansul si carburatia ar rebui reglate de unul care stie ce face

3 - inainte sa sudezi cupla aia incearca cu niste poxipol - adeziv suficient de nesimtit ca sa aiba sanse sa tina pe loc axul cardanic, si la nevoie il poti dezlipi cu flacara, nu ca aftul de sudura care acolo ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

janelu' vezi ca are nipra aprindere electronica...pusa de mine ... e d'aia de dacie

207176[/snapback]

ce soi de aprindere electronica are? ca din ce am vazut eu are condensatorul inca in circuit si daca era montata una din aia nu trebuia sa mai fie acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...