Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sper sa fie de folos cuiva acest articol . :friends:

http://www.imagebam.com/image/45ffdc115914374

........si e si in ROMANESTE .......valbil la toate moto pe platini, cu avansul corespunzator fiecareia.

Pariu ca peste cateva luni....in loc sa foloseasca "SEARCH" , cineva va intreba cum se face ?

Asa-i ca sunt rautacios ?

Link to post
Share on other sites

Alte piese de vanzare, pozele nu sunt prea bune sunt facute cu telefonul, nu aveam aparatul la mine.

 

 

Motor complet cz 175, model 450, are magnetou de mobra. L-am pornit ieri, dupa 2 luni de stat afara, la 10 grade, dupa doar 2 pedale, motorul are pinioane noi, refacut in septembrie.

 

Carburator jikov 2924 SB14

 

Doi cilindri cz 175 cel din stanga e de 58,8 cel din dreapta e bucsat, nu a fost folosit niciodata de 58,3

 

Trei pistoane, de la stanga la dreapta 57,7 57,6 57,5

 

Toba nichelata cz 175 sport

 

Cilindru, piston, chiuloasa si segmenti cz 175 sport, diametru 58,1

 

 

Si restul ce se mai vede in poza, ambreiaj, segmenti etc.

salut!

mai ai toba de cz nichelata?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dupa cite stiu, CZ-urile Sport n-au avut niciodata portbagaj original, ci numai aftemerket sau handmade, dar nimic dedicat in special marcii. :bigstar:

Na, ca am facut eu un "exercitiu de stil ", am cioplit un portbagaj ( ma incuraja un prieten ca a iesit un curbagaj :) ). Doar ceva finisari, 2 piulite M6 "lungi" de 35 mm si vopsit. Va fi folosit doar ocazional, nu imi place sa il vad permanent pe motor.

Urmeaza cricul lateral.....( pe pamant ma cam necajeste cricul central, intra in pamant ) . La modelele mai noi e prevazut.(poza 1 )

Sa mai scriem si noi, pe sectiunea noastra, ca se duce la "fund" ....cehoaicele nu fac mofturi, nu au nici nevoi. Fete cuminti si de casa " :P

post-15613-0-03391800-1327688434_thumb.jpg

post-15613-0-23342000-1327688450_thumb.jpg

post-15613-0-34515900-1327688483_thumb.jpg

Edited by calin_cz
Link to post
Share on other sites

E frumos foc curbagaju' asta al tau... si o sa-ti fie chiar util (doar ai vazut cit duce ala al de pe CZ-u' meu), fiindca vine vara si tre' sa-ti pui cortu' la spate si sa vii sa ne vedem la Severin sau la Nandru, ca la Girnic nu cred ca vii cu CZ-u'! :bike-037:

Link to post
Share on other sites

Udat sau sudat :P? ÂŞi mie îmi place mult, e tare cu.rățel. Poți deja să te gândeÂşti la servicii de transport marfă :laugh:!

Link to post
Share on other sites

Eu voi purta portbagajul permanent...Am de gand sa vin si la intruniri cu CZ-ul...., iar prin oras ma duc cu el la lucru, deci cred ca voi mai lega cate ceva pe el... :cheers:

Link to post
Share on other sites

@ivan : la Severin chiar vreau....nu am vazut, inca , Dunarea in zona aia :( ,la Resita ...s-a suprapus cu Transalpina, la Nandru...lipsesc doar daca e ceva independent de vointa mea....si crezi ca Cz-ul nu suporta ROCK ? ...de zici ca nu vede Girnic!

 

@AdrianS : Cu Eugen ( @jack008 ) am mai multe de udat ( pardon, de crosetat la bere !)

Cz 175 si firma de transport ....ala , CZ-ul, va transporta doar persoane cu acelasi nume in buletin- la ghidon bineinteles !...de placere, pe orice fel de drum ...muntele e deasupra Cugirului. :P

CZ-ul a fost luat pentru un moft, de fapt a fost vandut si cumparat inapoi, si pentru surubareala de iarna....dar na ! nu se strica....asta inseamna ca am lucrat responsabil ?!

 

Apropos !... daca vedeti pe undeva semnalizatoare cum sunt cele din poza, 2 buc. sau 4, le vreau.

 

drum lung, cu CZ-ul nu stiu daca voi mai face. Lung pentru capacitatea si batranetile lui. In '90 a vazut marea ( 1300 km dus-intors ), iar in '92 mergea in Ungaria aproape saptamanal ... micul trafic de atunci.

 

Mai sunt un Suzuki SV 650 si o Cagiva Raptor 650 ( au echipare cu acelasi motor ) ...pt. drumuri mai departe de casa... care in ritm de chopper, doar mergem mai multi si am amici si cu chopper, consuma ca si ele...pe aproape de consumul CZ .

Link to post
Share on other sites

@ivan :...de zici ca nu vede Girnic!

Ziceam ca pentru Girnic este mai potrivit SV-ul, fiindca distanta-i mai lunga si ai nevoie de ceva caluti in plus pentru coclaurile alea. Acolo vin si io cu BMW-u'.

 

@ivan_pedala , pe ce data e festivalul de la Garnic( 27-28.04??)??

 

Perioada festivalului este 27-29.04.2012.

http://www.rocker-s.ro/

Edited by ivan_pedala
Link to post
Share on other sites

@judas ai reusit sa pui aripa pe cz ?

@ivan_pedala , pe ce data e festivalul de la Garnic( 27-28.04??)??

:cheers: Inca nu..., ma gandesc deocamdata la care sa optez...., dar nu am deocamdata timp sa ma ocup de motoarele mele.Am inceput sa dau jos vopseaua de pe cateva piese si sa le pregatesc pt. grund.Urmeaza restul , numai sa se mai incalzeasca.Dca termnin pana la sfarsitul lui martie , sunt multumit...

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

avea cineva postat pe forum de vanzare un motor de cz cross am tot cautat insa nu am mai gasit anuntu.daca vede postarea rog sa imi dea un pm sunt interesat.sper sa nu deranjez pe nimeni fiindca ampostat aicea.

Link to post
Share on other sites

avea cineva postat pe forum de vanzare un motor de cz cross am tot cautat insa nu am mai gasit anuntu.daca vede postarea rog sa imi dea un pm sunt interesat.sper sa nu deranjez pe nimeni fiindca ampostat aicea.

 

cred ca toti incercam si pe bikeshop, cand vindem sau cumparam cate ceva, poate te ajuta asta :

http://bikeshop.ro/src.php?Producator_ID=83&Model=&Categorie_ID=0&PretMin=0&PretMax=0&KM=&Vechime=&Putere=&Acte_ID=0&Cmc=&Locatie=&VechimeAnunt=0&Sort=DataIntroducere&SortMode=DESC&app=1000&ID=0&Page=0&lng=ro&tip=am&Email=&act=results

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ca si design, ca linie si aspect general, mi se pare frumos si echilibrat. In schimb, nu stiu daca va mai trece vreodata vreun ITP, sau RAR, cu modificarile aduse. Motorul l-ai pornit, merge bine, incarca?

Link to post
Share on other sites

cu itp-ul si rar-ul vedem. Motorul are cilindru si piston bun,alternatorul proaspat bobinat , tot ce trebuie sa ii mai fac este capacul de pe partea alternatorului si sa-i pun la punct instalatia electrica(far,semnalizari) . De pornit nu l-am pornit decat cand am asamblat motorul,si a pornit la prima pedala(dupa ce l-am desfacut si curatat,schimbat ulei). Problema cu robinetul am rezolvat-o ,actele le-am luat .Inca putin si incep finisajele,partea cea mai grea ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...