Vizitator VULPOIU Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Bun, atunci folosesc cadrul ce se vede. Roțile zicea că parcă-s pe 16; nu încap cele de TS pe 18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cred ca rotile se vor potrivi, cu mici modificari la aripi si eventual la bascula. Masor cind ajung acasa, am o bascula de Jawa 350 modelul Ogar, asemanatoare la cadru cu acest CZ, si-ti zic! Sigur insa nu se potriveste racul de frina si prinderea rotii pe furca fata, fiindca TS-ul are alt sistem de prindere. Dar macar vin cu vreo idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Pe față-i pun direct furca de TS, chiar dacă va trebui să caut alți rulmenți de presiune. Chiar Âşi cu riscul unor mici nepotriviri... doar n-o duc să îi fac ITP. Aripa spate dispare, anti-noroi îi pun o bucată de plastic ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Motorul e de 125 cm3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Da, are dreptate @kyvacka, motorul este de 125 ccm3 ( la serviciu nu pot vedea pozele bine si uneori tastatura si toata hardughia imi face figuri fiindca am un PC din generatia de aur, adica un Pentium II, cu un monitor cit China si ecran de 15", aproape bicolor )...si imi dau seama ca este cam mic, nu prea se preteaza la coclauri si endureala, indiferent de cadru sau roti! Dar...merita sa incerci, altii au facut cross cu 50 sau 80 ccm3, stiu asta pe pielea mea! Si am masurat si la bascula, cred ca facind un mic efort, vei reusi sa adaptezi roata spate pe bascula CZ-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 pt. roata de 18" de la jawa ..... nu o sa incapa in locul celei de 16", lasa aia de 16". De te mananca rau urmeaza flex, piese compensatorii facute pe freza si sudura ( asa o vad eu !) Nu poti sa dai la pedala....dar motorul se invarte ? Scoate capacul de la dinam si incearca sa invarti ambielajul , asa e cel mai comod, cheie de 10 pe surubul ce fixeaza rotorul. De regula se " rod" primii dinti la semiluna , poate nu "reuseste " sa angreneze cu pinionul de pe oala ambreiajului. De azi circul legal...........am reusit sa fac asigurarea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Mulțumescfrumos de lămuriri! Se pare că abandonez ideea, voi căuta un Minsk sau Voshod. călin: vezi că în emblema din semnătura ta apostroful se pune înainte de S. Nu după. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Mulțumescfrumos de lămuriri! Se pare că abandonez ideea, voi căuta un Minsk sau Voshod. călin: vezi că în emblema din semnătura ta apostroful se pune înainte de S. Nu după. @vulpoiu ........ vezi ca emblema nu e doar a mea, de fapt nu e a mea deloc. E preluare de pe net, si imi place, urmeaza sa modific tricolorul cehesc cu al nostru, si adresa grupului ( daca maresti imaginea vei vedea )... si nu voi lasa " rancing gang ", voi alege "vintage" Apostroful..... acolo e pus ..... si ce te deranjeaza ? .... ia fa un joc de cuvinte . pe pro-bike.ro asta e avatarul meu . Editat Martie 27, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Imi place denumirea asa cum e scrisa. Editat Martie 27, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Chiar nu mă prind de poziționarea lui acolo. Din bruma de engleză pe care o Âştiu... " 's " e pentru "is" cum este " -i " pentru "este". AÂşadar.... oare m-am prins de jocul de cuvinte? Mă rog... hîrbele voastre, piticii voÂştri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) adica "OLD SCHOOL" - "SCOALA VECHE" DE MOTOCICLISTI - cu aprostoful in loc de "h" este forma de citire in care nu se aude h-ul din "OLD'S COOL" - "BATRANII COOL (DE GASCA, TARI, SMECHERI, CUM VREI TU)" de aici combinatia de sensuri interesant Editat Martie 28, 2012 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Mai degraba OLD'S COOOL = VECHITURILE'S MISTO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) DA OLDIE'S COOL - DUPA CUM ZICI TU dar e posibil ca ei sa interpreteze si asa Editat Martie 28, 2012 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 hai ca v-am pornit......... spre off-topic. Cativa cehi au reusit sa gaseasca o "formula" care sa-i reprezinte, oare noi vom gasi asa ceva ? ...... cam asa ceva as vrea sa gasim, doar pe sectiunea asta suntem toti cu comuniste....care numai tinere nu sunt....si unii au si o varsta in motociclism. Pt. CZ-ul meu se potriveste ..... si e in familie din 1986. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 salut baieti.caut si eu aripa fata +roata+stop original spate de un cz 1960.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Buna seara oameni buni! Poate sa-mi spuna cineva cat ulei se pune in amortizoarele de pe spate? Si ce ulei folositi ? Eu am de gand sa pun 20W Fork Oil.Sunt in curs de reasamblare a CZ-ului meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Buna seara oameni buni! Poate sa-mi spuna cineva cat ulei se pune in amortizoarele de pe spate? Si ce ulei folositi ? Eu am de gand sa pun 20W Fork Oil.Sunt in curs de reasamblare a CZ-ului meu... parca 120 , acum nu am rabdare sa caut pe net cartea service ( cezetmania ...si gasesti ). Am pus H46......si e multumitor, si era la indemana. parca 120 , acum nu am rabdare sa caut pe net cartea service ( cezetmania ...si gasesti ). Am pus H46......si e multumitor, si era la indemana. am gresit........cu ceva . asa ca ; http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/popis/kyvacka_sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Are cineva piese de CZ250 cross (tip 513) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Caut spre cumparare suport maneta de ambreiaj..., cel existent e ultra uzat , cu joc mare la maneta..., inschimb, am reuzsit sa rup din el o bucata....Daca este pereche , e si mai bine, adica suportul de maneta de frana...Eventual daca nu este, accept si de MZ ES ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Are cineva piese de CZ250 cross (tip 513) ? La Bucuresti cineva care posta pe bikeshop ca vinde modelul respectiv(emil-cz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 La Bucuresti cineva care posta pe bikeshop ca vinde modelul respectiv(emil-cz) Din cate stiu a vandut tot ce avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Din cate stiu a vandut tot ce avea. Atunci vezi tot pe bikeshop ca era cineva din Oltenita care avea la vinzare un CZ 250/513.Cauta si identifica-l si vezi daca o mai vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Domn'e, am vazut in weekend, in parcare la Kaufland in Medias, un CZ, acu' nu stiu modelul, dar arata model vechi, dar lucea de bine intretinut ce era. Eu repede repede sa ma dau jos din masina, ca mosuletul deja isi lega papornita de portbagaj sa o taie, am schimbat doar cateva vorbe cu el, avea CZ-ul de 51 de ani, avea un pic peste 500 000km, ambielaje si alte alea a schimbat nenumarate, zicea ca de cand a trecut pe role tin mai mult... Pana am bagat mana in buzunar, sa scot aparat foto, pana... hopa sus, i-a dat o jumate de pedala din sa(si eu fac la fel) si dus a fost, ce sa-i mai fac eu poza nene Tare de tot :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Domn'e, am vazut in weekend, in parcare la Kaufland in Medias, un CZ, acu' nu stiu modelul, dar arata model vechi, dar lucea de bine intretinut ce era. Eu repede repede sa ma dau jos din masina, ca mosuletul deja isi lega papornita de portbagaj sa o taie, am schimbat doar cateva vorbe cu el, avea CZ-ul de 51 de ani, avea un pic peste 500 000km, ambielaje si alte alea a schimbat nenumarate, zicea ca de cand a trecut pe role tin mai mult... Pana am bagat mana in buzunar, sa scot aparat foto, pana... hopa sus, i-a dat o jumate de pedala din sa(si eu fac la fel) si dus a fost, ce sa-i mai fac eu poza nene Tare de tot :-) Poate schimbase motorul fiindca modelul 513 s-a fabricat intre 1983-1990 deci daca era de 50 ani era poate numai caroseria.Eu am vrut sa pun motorul de 250/513 pe alta ciclistica iar cel care vindea motorul nu mi-a recomandat sa fac asta pentru ca nu rezista cadrul motiv pentru care m-am documentat si i-am dat dreptate.Motorul era foarte puternic pentru timpul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Nu stiu ce sa spun, nu recunosc modelul exact. Ce pot spune ca din spate am spus ca e Simson, apoi am remarcat ca aparatoarea fata e cam ca la asta http://classic-motorbikes.net/images/gallery/1975-cz-175.jpg si cilindrul mi s-a parut cam ca asta, si mi s-a parut de 175, nu de 250. Dar, avea sigur carenajul de carburator de la asta, http://classic-motorbikes.net/images/gallery/cz-470-sport.jpg si avea aspectul general de rotunjor, old-style, nu degeaba am zis ca e Simson din spate. Pare rau dar nu am apucat sa scot sa fac o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.