kyvacka Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 M-am documentat putin si intradevar 355 ar fi de 125 dar motorul meu are alezaj de 58 si cursa de 65,ceea de am vazut ca ar corespunde cu 175 cmc. da.privind mai atent pozele am vazut si eu ca motorul e de 175.daca nu ai acte pe el oricum nu conteaza.farul nu e original.e fabricat in 1974,luna a 5a[deci nu are cum ].cel original nu are nici o inscriptionare si nu are sticla model european[cu profil special pentru faza scurta]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 ieri am vopsit si rezervorul. A iesit acceptabil. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Va salut miam gasit in sfarsit shi eu cz-ul dorit e ruginit foarte ruginit promit poze cu el asa cum arata acuma dar shi dupa ce'l voi reconditiona e exact ca cel din pozele de mai sus identic chiar shi culoarea nb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 astazi am alergat-o un pic. acum s-au asezat bine segmentii si are compresie super, ca noua. porneste la prima pedala, trage frumos. ce mai. e SUPER!!!! Mai am de imbracat shaua, pus geam la far, schimbat cauciucuri, robinet si poate esapamentul. http://www.youtube.com/watch?v=gl_j4E4kZaY un filmulet pt casa sufletului!!! :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 As vrea sa va intreb ceva pe voi cei cu cz'uri shi jawe am achizitionat shi eu un cz de 175 cica are doar o toba nu 2 shi am auzit ca cica sau spune ca e de 125 nu 175 ca are doar o toba e adevarat ? astept pareri shi detali numai bine promit poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 As vrea sa va intreb ceva pe voi cei cu cz'uri shi jawe am achizitionat shi eu un cz de 175 cica are doar o toba nu 2 shi am auzit ca cica sau spune ca e de 125 nu 175 ca are doar o toba e adevarat ? astept pareri shi detali numai bine promit poze jawa are 2 tobe[fie ca e de 125 fie ca e de 175]iar CZ are doar o toba[la fel si cel de 125 si cel de 175].piesele sunt in general interschimbabile intre cele 4 modele[cutie de viteze,ambreiaj,cilindri,dinamuri etc.].motorul de 125 are 5 aripioare de racire pe carter,sub cilindru,iar cel de 175 are 6.asha se deosebesc cel mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Multumesc As avea sa va mai intreb inca ceva pe toti cei din acest topic are cneva scutul de vant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Salut ! de cativa ani in putinul timp pe care il am restaurez o jawa tip 356 (175cmc) si una tip 559 (250cmc)...... pentru 356 sunt in cautare disperata de ceas vitezometru, jante, plus orice alte piese originale aveti si pentru 559 am nevoie de un far de asemenea original. Multumesc kyvacka apreciez raspunsurile tale de pana acum postate pe forum. va mai retin putin cu o problema ........... la 356 am o prbl cu bascula care are joc prea mare si nu reusesc sa o demontez, m-am tot uitat si in schitele jawa si nu reuseac sa-mi dau seama cum sa scot axul pe care sunt fixate cele doua bucsi fara sa strict ceva ....Multumesc Chiar nimic ????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Intrebare pentru maestrul Kyvacka: Pistonul la JAWA mea are fusta nedecupata.Am gasit piston care are decupate doua ferestre si din discutiile purtate cu un posesor de JAWA am inteles ca asa trebuie sa fie,cu ferestre.Poti sa ma lamuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Salut. Am un motor de Jawa/CZ masinaria nu stiu de care e ,dar are cilindru o evacuare pe stanga. Pt.kilometraj mi-ar trebui o poza ca am multe si nu stiu care mai e de Jawa. Daca te intereseaza ceva 0722255057. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Intrebare pentru maestrul Kyvacka:Pistonul la JAWA mea are fusta nedecupata.Am gasit piston care are decupate doua ferestre si din discutiile purtate cu un posesor de JAWA am inteles ca asa trebuie sa fie,cu ferestre.Poti sa ma lamuresti? vrei sa zici ca sub fiecare fereastra de baleiaj mai ai cate o bucata de material care da o forma dreptunghiulara ferestrei spre deosebire de pistoanele care nu au aceasta parte si au ferestre in forma de U,nu-i asa?sau tu ai piston fara ferestre de baleiaj?asa ceva nu merge pe motor in 2 timpi.mai bine ai pune o poza cu pistonul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 vrei sa zici ca sub fiecare fereastra de baleiaj mai ai cate o bucata de material care da o forma dreptunghiulara ferestrei spre deosebire de pistoanele care nu au aceasta parte si au ferestre in forma de U,nu-i asa?sau tu ai piston fara ferestre de baleiaj?asa ceva nu merge pe motor in 2 timpi.mai bine ai pune o poza cu pistonul tau. Nu ma refer la degajarile din dreptul ferestrelor de baleaj.Am vazut pistoane cu decupari in dreptul derestrelor de admisie-evacuare,cum am desenat pe pistonul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Nu ma refer la degajarile din dreptul ferestrelor de baleaj.Am vazut pistoane cu decupari in dreptul derestrelor de admisie-evacuare,cum am desenat pe pistonul meu. La fiecare motor in 2T sunt 2 decupari n-am vazut cu 4. Si motorula mers cu respectivul piston deci nu mai trebe nimic. La pistonul care-l am are sub decupaj inca o portiune nu stiu daca la toate modelele sunt la fal si nu conteaza Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Nu ma refer la degajarile din dreptul ferestrelor de baleaj.Am vazut pistoane cu decupari in dreptul derestrelor de admisie-evacuare,cum am desenat pe pistonul meu. pistoanele la care te referi sunt folosite la motoarele cu trei canale de baleiaj si au 2,3 sau chiar 4 ferestre in partea posterioara a fustei pistonului.nu e insa cazul la Jawa si CZ care sunt motoare de conceptie veche[anii 40]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 poze pentru young biker : nu stiu daca este original.. eu l-am dat jos de pe cz-u care l-am luat din cluj pentru piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 s-ar putea sa nu fie originala,dar lasa un nr de tel sa vedem cum ne intelegem toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 0755012789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 M-am edificat asupra pistonului respectiv.Ferestrele de baleaj nu sunt pe aceeasi linie cu boltul si de aceea degajarile respective de pe fusta pistonului nu se afla sub bolt.Asta m-a derutat pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) Am o problema la cz, nu incarca. il pornesc si nu se misca deloc mecanismu ala de la releu, nu cupleaza acolo deloc, nici o miscare. iara dupa o jumatate de ora de mers se opreste pentru ca se descarca bateria. Eu cred ca nu e bun releul. Se poate sa fie din dinam?? sa nu produca curent?? sau trebuie sa schimb doar releul.? Distantele sunt reglate cu lerul dupa schema din paginile mai vechi. La celalat negru a fost de ajuns sa curat contactele alea din releu dar asta nu da nici un semn.. :| asta e cz poza e mai veche. acum are si acceleratie si ambreiaj. nu am frana pe fata.: am gasit beleaua. e din dinam, nu stiu sigur unde dar din releu nu e, acum functioneaza.. as putea adapta in loc de dinamul asta, o aprindere de drujba sau scuter?? sa mearga fara baterie?? e greu de adaptat? sau care aveti un dinam bun de cz/jawa . dati un semn. va rog mult. ca sta motoru si nu pot sa ma dau cu el pe deal. :| help help help !!!!!!! am schimbat platoul ala de textolit din dinamu de la cz, ca era ars si rupt. si acu,, nu mai stiu sa pun firele la loc. ca era si modificari destule prin el, dar as vrea sa il fac original. si acu : ARE CAREVA O SCHEMA A DINAMULUI?? CU CIRCUITELE DE LA CARBUNI??? nevoie mare ca nu stiu cum sa il montez.. Editat Septembrie 9, 2008 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Am o problema la cz, nu incarca. il pornesc si nu se misca deloc mecanismu ala de la releu, nu cupleaza acolo deloc, nici o miscare. iara dupa o jumatate de ora de mers se opreste pentru ca se descarca bateria.Eu cred ca nu e bun releul. Se poate sa fie din dinam?? sa nu produca curent?? sau trebuie sa schimb doar releul.? Distantele sunt reglate cu lerul dupa schema din paginile mai vechi. La celalat negru a fost de ajuns sa curat contactele alea din releu dar asta nu da nici un semn.. :| asta e cz poza e mai veche. acum are si acceleratie si ambreiaj. nu am frana pe fata.: am gasit beleaua. e din dinam, nu stiu sigur unde dar din releu nu e, acum functioneaza.. as putea adapta in loc de dinamul asta, o aprindere de drujba sau scuter?? sa mearga fara baterie?? e greu de adaptat? sau care aveti un dinam bun de cz/jawa . dati un semn. va rog mult. ca sta motoru si nu pot sa ma dau cu el pe deal. :| help help help !!!!!!! am schimbat platoul ala de textolit din dinamu de la cz, ca era ars si rupt. si acu,, nu mai stiu sa pun firele la loc. ca era si modificari destule prin el, dar as vrea sa il fac original. si acu : ARE CAREVA O SCHEMA A DINAMULUI?? CU CIRCUITELE DE LA CARBUNI??? nevoie mare ca nu stiu cum sa il montez.. Scheme n-am dar o periuta este legata direct la masa( minusul ) iar cealalta periuta la releul regulator. Statorul este alimentat printr-0 rezistenta. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 ok ms !! am sa incerc. dar astept in continuare si alte idei, sfaturi, desene, scheme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) ok ms !! am sa incerc. dar astept in continuare si alte idei, sfaturi, desene, scheme sal.peria de plus[asa e la CZ si Jawa]se leaga la masa,peria de minus este legata la unul din capetele infasurarii de excitatie de pe stator[celalalt capat este legat la masa printr-o rezistenta din nichelina].tot la peria de minus[nelegata la masa]vine si firul gros de la releul regulator[asta daca mai ai releul original ce se monteaza direct pe stator].daca cu unul din capetele excitatiei legat la perie nu iti incarca leaga-l pe celalalt[statorul e polarizat intr-un sens si daca inversezi polaritatile nu o sa mai incarce].tot de la peria de minus tragi un fir la becul de control al incarcarii.acesta e legat in paralel cu bateria[prin borna 15/54 de pe contact].atunci cand tensiunea dinamului o egaleaza pe cea a bateriei becul se stinge.bateria se leaga tot cu plusul la masa.ATENTIE! Editat Septembrie 17, 2008 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 ms muuuulllt !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Poate va intereseaza un motor CZ 175 model"60 cu o toba pe stanga,si aprindere originala dar fara carburator. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 un pret pt motorul de cz?,ceva poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.