Gabi24 Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Maior Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Iete part! CZ 859 de 350, 2 cilindri, 4 timpi, evacuare megafon... orgasm pentru urechiuse sensibile de comunist ) https://youtu.be/Y4V9QabEgIw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salut , Mi-a adus cineva un triciclu CZ la reparat , si dupa cum se vede in poze , e varza . Nici nu stiu ce model este , 450 , 455 , 477 , placuta de pe cadru , lipseste . ce ma intereseaza cel mai mult , e instalatia electrica . Am rugamintea ca , daca cineva o are , sa-i faca o poza , si sa o posteze . Stiu ca se poate dawnloada de pe net , insa de fiecare data , imi cere sa instalez nus ce prodram , iar la IT , sunt varza ca si motocicleta de reparat . Multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 In poze ai un amalgam de piese de la modele diferite, care printr-un aranjament tip "domino" au alcatuit acel triciclu. Ce era mai important de fotografiat n-ai facut, adica nu ai poze pentru generatorul de curent, poze ale releului de incarcare si semnalizare, iar din ce vad intr-una din poze, pare sa aiba contact de tractor (pozeaza contactul de sus si apoi de pe dosul lui, unde se afla cifre!). Daca are contact original, dinam original pe 6V si releele originale, e simplu de incropit instalatia electrica. Daca au fost inlocuite cu alte piese de la alte motoare, situatia se complica. Da-ne detalii ca sa putem sa te ajutam...alea nu-s poze concludente! » Post actualizat in 27 Mar 2017 10:32Motorul este model 450, cutiile laterale (pentru baterie si scule) sunt model 477, asadar si cadrul cred ca este acelasi model, rezervorul are robinet de Ij (sau ceva rusesc) dar este de CZ anii 1960-1962, farul si comenzile au echipat mai multe modele de CZ...si probabil in acte este un model total diferit din tot ce am reusit sa vad in poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 La ultima curatenie in beci am mai gasit o sacosa de vestigii comuniste,CZ si Jawa... un ambreiaj de CZ175, pedale,pistoane si alte maruntisuri. Le dau pe toate cui ii trebuie si vine sa le ia, daca postati o poza cu o bere rece e suficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Lasa-mi adresa pe PM ca sa stiu unde trimit "poza" 3D cu berea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Multumesc Ivane , motorul , da , e 450-03 , parca , ai dreptate , e struto-camila . Dupa cum se vede si in poze , a incercat un electrician sa faca instalatia , dar a lucrat ca pe santier , cu cablu 380V , copex , etc . Contactul , spune proprietarul , ca la schimbat cu unul de tractor pt ca semanau )) . Cel din poza , separate , spune ca era " orijinal ' . Deasupra statorului e , presupun , releul de incarcare , care are o bobina , insa , un fir din bobinaj , e rupt . Nu am gasit nici releu de semnalizare , iar pe fata nu are semnalizatoare . Nu stiu daca , din constructie , avea semnalizari , ori au fost puse artisanal . » Post actualizat in 27 Mar 2017 14:57Multumesc Ivane , motorul , da , e 450-03 , parca , ai dreptate , e struto-camila . Dupa cum se vede si in poze , a incercat un electrician sa faca instalatia , dar a lucrat ca pe santier , cu cablu 380V , copex , etc . Contactul , spune proprietarul , ca la schimbat cu unul de tractor pt ca semanau )) . Cel din poza , separate , spune ca era " orijinal ' . Deasupra statorului e , presupun , releul de incarcare , care are o bobina , insa , un fir din bobinaj , e rupt . Nu am gasit nici releu de semnalizare , iar pe fata nu are semnalizatoare . Nu stiu daca , din constructie , avea semnalizari , ori au fost puse artisanal . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Da, asa cum banuiam, motorul are pe el exact piesele de care ti-am povestit! Poti folosi orice schema electrica de Jawa sau CZ intr-un piston, fara sa implici semnalizarile...iar dupa ce o vezi pornita, poti atasa semnalizari separat, dupa cea mai simpla schema gasita pe net, sau pe ambalajul releului de semnalizare. Sfatul meu este sa folosesti contactul original, ala din pozele finale, iar pentru reglarea (reparatia) releului, gaseste pe cineva priceput, care stie ce face si a mai facut! Vezi ca si condensatorul este unul adaptat (cred ca este de Dacia) si toate chestiile astea adunate si adaptate vor merge, dar nu asa cum ar trebui sa functioneze acel motor. Pun o schema simpla dupa care poti reconstrui instalatia electrica, iar daca nu te descurci, voi desena una si mai simpla si o voi pune zilele viitoare...asta in limita timpului meu liber. Spor! Editat Martie 27, 2017 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Da, asa cum banuiam, motorul are pe el exact piesele de care ti-am povestit! Poti folosi orice schema electrica de Jawa sau CZ intr-un piston, fara sa implici semnalizarile...iar dupa ce o vezi pornita, poti atasa semnalizari separat, dupa cea mai simpla schema gasita pe net, sau pe ambalajul releului de semnalizare. Sfatul meu este sa folosesti contactul original, ala din pozele finale, iar pentru reglarea (reparatia) releului, gaseste pe cineva priceput, care stie ce face si a mai facut! Vezi ca si condensatorul este unul adaptat (cred ca este de Dacia) si toate chestiile astea adunate si adaptate vor merge, dar nu asa cum ar trebui sa functioneze acel motor. Pun o schema simpla dupa care poti reconstrui instalatia electrica, iar daca nu te descurci, voi desena una si mai simpla si o voi pune zilele viitoare...asta in limita timpului meu liber. Spor! Multumesc , Ivane , esti de 10 , e f buna schema , sper sa reusesc . Nu ar strica si o schema mai simpla , sa-i dau posesorului motocicletei sa o aiba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 O sa incerc sa concep o schema simpla, fara semnalizari si alte lumini de control, doar strictul necesar...dar o sa mai dureze! Acum m-am apucat de stricat ceva prin batatura si nu prea am timp, iar la munca suntem monitorizati! Poti elimina insa din schema data ce crezi ca nu l-ar ajuta pe posesor si vei ramane doar cu incarcarea, sistemul de iluminat, claxon si aprindere. E simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Nea Ivane , lasa schema , nu-i bai . Uite cum arata releul si bobina de pe stator , crezi ca ai asa ceva prin " bucatarie" ? Daca nu , poate imi dai alta varianta .Mersi , inca odata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Habar n-am ce am in plus si ce nu, dar in mod sigur cu ce ai aci nu ajungi departe calare! Alta varianta ar fi un magnetou de scuter, cu tot cu CDI si senzorul pentru scanteie si vei avea pornire usoara, mers regulat al motorului si vei scapa de grija reglajului aprinderii si lipsa luminilor! Vezi ca s-a discutat asta undeva pe forum, sunt multi aceia care au adoptat astfel de modificari si nu mai au probleme legate de incarcare-pornire-lumini! Daca nu te grabesti, caut intr-o zi sa vad ce am prin oale si tigai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 A pus cineva , aprindere de Voshod pe CZ 450 ? As vrea sa stiu daca se potriveste conul rotorului de Vosdod pe conul ambielajului . Si daca a facut cineva modificarea , poate are si niste dimensiuni ale flansei pe care e montat statorul . Sau poate are cineva statorul , sau chiar generatorul de CZ 450 . Ivane , am sa astept totusi , poate ai statorul masinariei , omul ar vrea sa il aiba cu aprindere originala pe 6 V . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 ... Ivane , am sa astept totusi , poate ai statorul masinariei , omul ar vrea sa il aiba cu aprindere originala pe 6 V . Daca ai rabdare si nu te grabesti, incerc in weekendu' asta sa caut printre fiare statorul cu pricina....dar slabe sanse, fiindca io le-am dat moka sau aruncat pe cele cu "bube", adica tot ce era pe 6V, si-am trecut totul pe alternator de 12V. Dar...sper sa ma insel, fiindca mai am cutii cu piese nemiscate din anii comunismului...poate gasesc ceva ratacit pe-acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Daca ai rabdare si nu te grabesti, incerc in weekendu' asta sa caut printre fiare statorul cu pricina....dar slabe sanse, fiindca io le-am dat moka sau aruncat pe cele cu "bube", adica tot ce era pe 6V, si-am trecut totul pe alternator de 12V. Dar...sper sa ma insel, fiindca mai am cutii cu piese nemiscate din anii comunismului...poate gasesc ceva ratacit pe-acolo! OK , mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 La ultima curatenie in beci am mai gasit o sacosa de vestigii comuniste,CZ si Jawa... un ambreiaj de CZ175, pedale,pistoane si alte maruntisuri. Le dau pe toate cui ii trebuie si vine sa le ia, daca postati o poza cu o bere rece e suficient Salut! Ai cumva un piston de Jawa-Cz cu diametrul de 58 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 OK , mersi . Ultima relicva pe 6V model 1960-1961, gasita printre fiare! O placa de borne a fost sparta si reparata cu ceva adeziv (solutie A+B, probabil), iar in rest arata binisor. Bobinajul nu pare atins, periile mai au ceva carbune pana la finis, asa ca daca iti place cum arata obiectul, imi faci o oferta de nerefuzat si al tau va fi! Pozele vorbeste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Ultima relicva pe 6V model 1960-1961, gasita printre fiare! O placa de borne a fost sparta si reparata cu ceva adeziv (solutie A+B, probabil), iar in rest arata binisor. Bobinajul nu pare atins, periile mai au ceva carbune pana la finis, asa ca daca iti place cum arata obiectul, imi faci o oferta de nerefuzat si al tau va fi! Pozele vorbeste! Da Jiene , vazui pozele , daca tu garantezi pt ele , ii comunic propitarului ... Pretul il faci tu , eu sunt doar intermediar . Ar mai fi o varianta , in cazul ca il lamuresc ca e mai bine pe 12 V , ai ceva ? Mersi . Si tocmai postasi pa 1 Aprilie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Sincer...nu stiu ce sa zic...nu am garantia ca statorul asta este perfect, cand a fost dat jos, mergea...n-as vrea insa ca sa dau gres si sa spun ca-i perfect, fiindca nu am si rotorul ca sa-l motez si sa masor cat scoate! Rotorul tau este bun, l-ai masurat? Asta vad ca nu da la masa, este singura verificare pe care o pot face la rece! Pretul?! Habar n-am cat sa cer...50 lei e mult?! Plus transport, logic...si fara incurcaturi cu posta! Pentru trecerea la 12V nu pot decat sa-ti recomand un alternator de IJ sau un magnetou de scuter (la dezmembrari gasesti sigur ceva care sa se potriveasca si sa-l multumeasca pe proprietar). Pentru montajul alternatorului trebuie sa-ti faci o flansa la strung, plus decupaj in capacul din dreapta al motorului...si bloc de diode, releu pe 12V, bobina si becuri, claxon...si ce-o mai trebui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriancapota Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Salutare tuturor, am zis la un moment dat intr-o postare ca voi pune o lista cu piesele pe care le am de vanzare si v-ar putea fi de ajutor. Mai jos vedeti lista si poze cu aceste piese. 1. filtru aer - 10 ron/buc (4 buc) 2. semnalizatoare complete - 25 ron/buc (4 buc) 3. ochi de pisica *PORTOCALIU PAL* - 5ron/buc (4 buc) 4. intinzator lant - 10 ron/buc (2 buc) 5. subar carburator fara cui/ac dozaj - 20ron/buc (3 buc) 6.stop *urss* - 30 ron 7. dispersor stop cz pal - 15ron/buc (2 buc) 8.robinet rezervor - 50ron 9.ambreiaj complet - 100ron 10. placi ambreiaj - 5 ron/buc (10 buc) 11. manson ghidon fix + acceleratie - 30 ron/set (2 seturi) 12. lant distributie - 50 ron 13. pistoane cotele 2 , 3 si 4 - 50 lei/set 14. pinion roata spate = 80 ron 15. pinion atac - 50 ron/buc (2 buc) 16. plutitor - 15 ron/buc (2 buc) 17. dispersor semnal - 15 ron/buc (4 buc) 18. pinion kilometraj - 25 ron/buc (2 buc) 19. ax pedala pornire - 70 ron/buc (2 buc) 20. pinion C.V. mic - 20 ron/buc (3 buc) 21. pinion C.V. mare - 20 ron/buc (2 buc) 22. lagare bile ghidon - 20 ron 23. suport maneta ambreiaj + frana + manete *CZ SPORT* - 60 ron/set (2 seturi) 24. contact cu cheie PAL - 80 ron 25. manson cauciuc amortizor fata - 10 ron/buc (6 buc) 26. simering amortizor fata - 20 ron/buc (6 buc) 27. cama aprindere CZ 250 - 20 ron/buc (3 buc) 28. spite + piulite .......?/ron 29. set 2 cilindri cota 0 + segmenti cota 0 + chiuloase - 80 ron Piesele sunt noi si originale. Preturile sunt usor negociabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) Inca o varianta de schema electrica...probabil mai am cateva, cum le gasesc, le pun aici! Asta este tot cu "+" la masa, dar sper sa gasesc si schema cu "-" la masa, modificata de mine...pe care merg de ani buni! Editat Aprilie 18, 2017 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) Alea sunt burdufuri de Mobra (CZ-urile de pe la noi nu au avut asa ceva, iar noi improvizam asa ceva pentru protejarea jambelor din burdufuri de Dacia, unite prin lipire...erau excelente)! Astea de Mobra se potrivesc in general cam la orice model de furca moto, sunt elastice si pot fi folosite cam pe orice jamba (sa nu fie foarte groasa sau extrem de subtire). Editat Aprilie 18, 2017 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriancapota Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Inca o varianta de schema electrica...probabil mai am cateva, cum le gasesc, le pun aici! Asta este tot cu "+" la masa, dar sper sa gasesc si schema cu "-" la masa, modificata de mine...pe care merg de ani buni! Uite nea Ivane inca o schema de cz cu minusul la masa, ca am avut-o la indemana. » Post actualizat in 19 Apr 2017 16:36 Salut Adrian! Ce dimensiuni au burdufele pentru amortizoare? Diametrul interior la capete si lungimea te rog. Salut, Burdufele au o lungime de 200mm si diametrul interior 40mm. Grosimea cauciucului este de aprox. 3mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Inca o varianta de schema electrica...probabil mai am cateva, cum le gasesc, le pun aici! Asta este tot cu "+" la masa, dar sper sa gasesc si schema cu "-" la masa, modificata de mine...pe care merg de ani buni! Salut . Bre nea Ivane , am asteptat 2 sapt sa-mi vina bateria de 6 V/ 11A , am montat , dar tot nu vrea sa incarce . In poze , linga firele albastru si ros , o mai fi trebuind ceva , ca mai vad un plot . Am incercat sa reglez din surubelul ala , in toate directiile , neam ... Daca il cuplez , sta cuplat , deci incarca , daca tai curentul , decupleaza , dar singur nu vrea si pace , ioc ... nici cu vorba buna , nici cu votca , cu nimic nu-l pot imbuna ... Am gresit cu ceva la schema ? » Post actualizat in 11 May 2017 10:54 Salut . Bre nea Ivane , am asteptat 2 sapt sa-mi vina bateria de 6 V/ 11A , am montat , dar tot nu vrea sa incarce . In poze , linga firele albastru si ros , o mai fi trebuind ceva , ca mai vad un plot . Am incercat sa reglez din surubelul ala , in toate directiile , neam ... Daca il cuplez , sta cuplat , deci incarca , daca tai curentul , decupleaza , dar singur nu vrea si pace , ioc ... nici cu vorba buna , nici cu votca , cu nimic nu-l pot imbuna ... Am gresit cu ceva la schema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Pai in cazul asta, acel plot trebuia sa aiba un fir...nu-mi dau seama de unde ar trebui sa vina (cred ca de la una din perii), dar sigur bobina care ar trebui sa se magnetizeze cand dinamul produce curent, trebuie alimentata...altfel, nu atrage lamela ca sa inchida contactul (intrerupe alimentarea becului din bord, cel pentru prezenta incarcarii si incepe sa "bage" curent in instalatie - baterie). Azi nu am timp fiindca nu ajung pe-acasa, ca sa pot studia problema, acum is la munca...nici atat, dar daca nu reusesti sa gasesti firul lipsa fara sa dai foc instalatiei pana maine seara, incerc sa gasesc rezolvarea. Incearca sa alimentezi acel plot (scurt, cat sa vezi daca atrage lamela). Acolo este buba! In orice schema electrica exista trei fire care pleaca la releu, nu doua...plus masa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.