Sari la conținut

Sfaturi Pentru Vopsit


Postări Recomandate

Si lac la litru de unde iau? Are o specificatie anume, trebuie sa fie special pt auto? In Bauhaus am gasit acrilic universal, lucios sau semilucios. E bun ala?

Asta nu stiu, pe la noi sunt niste buticuri unde vand vopseluri auto. Ca in magazinele mari nici o sansa sa gasestu lac... Vezi totusi sa nu ti se umfle vopseaua veche la contactul cu lacul... am pati-o si pe asta in trecut.

 

Uite mi-a adus aminte GN-ul care era faza cu pistolachele electric: vopsea bine cu duza mica, dar ocazional se aduna vopsea in 'bot' si iti arunca cateva picaturi mai mari. Eu vopsisem niste jante de tabla, niste fiare, dar pt. ceva sa iasa frumos, chiar nu se preta jucaria. Mai faceau recent reclama si TV la o smecherie din aia, cu bretea sa o tii pe umar...o balarie si mai mare aia. La vopsit un gard, un fier merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 375
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

LE: da' acolo chiar nu se poate face nimic "la baieti"?

 

Pai nu prea sunt baieti... si chiar si la baieti e scump. Vopsitul parca e tabu, meseriasii sunt rari si cer preturi pe masura. La service-uri autorizate, reprezentante nici nu te apropii...doar daca probabil faci pe asigurare. 200 eur vopsitul unei capote e la.. baieti. :D

 

Pai asta de care ziceam ca am vorbit, e baiat, se ocupa de restaurat motociclete vechi, dar el e vopsitor de meserie. Am 2 amici care si-au facut bucati de masina la el si o motocicleta, si au iesit perfect. Unul din ei zicea ca pt capota aia mi-ar lua cam 60 de eur sa-i dea un lac si un polish calumea... L-am sunat azi si e plecat in pwla cu satelitu' cica sa vin in 2 sapt sa vada care e treaba.

 

Da' pun pariu ca o sa zica ca trebuie curatata toata si luata de la 0 daca vreau sa iasa calumea.

 

Asta nu stiu, pe la noi sunt niste buticuri unde vand vopseluri auto. Ca in magazinele mari nici o sansa sa gasestu lac... Vezi totusi sa nu ti se umfle vopseaua veche la contactul cu lacul... am pati-o si pe asta in trecut.

 

Uite mi-a adus aminte GN-ul care era faza cu pistolachele electric: vopsea bine cu duza mica, dar ocazional se aduna vopsea in 'bot' si iti arunca cateva picaturi mai mari. Eu vopsisem niste jante de tabla, niste fiare, dar pt. ceva sa iasa frumos, chiar nu se preta jucaria. Mai faceau recent reclama si TV la o smecherie din aia, cu bretea sa o tii pe umar...o balarie si mai mare aia. La vopsit un gard, un fier merge...

 

Am patit si eu in trecut asta.. m-am invatat minte. De data asta am asteptat cateva zile intre vopsea si lac.

Sunt si aici magazine specializate in vopseluri, o sa intreb. De afara par ca vand numai vopsele de vopsit gardul... dar poate au si de auto.

 

Ce ai vazut in poze e dat cu lac de 4 ori. La spray. Vopseaua a iesit minunat,cu lacul am bulit-o. Din avion se vede ok, insa luciul nu e uniform. Oricat am incercat sa dau nu am reusit sa evit gazarea zonelor adiacente.

Editat de Mikulas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Munca de chinez ce ai facut tu acolo dar in poze arata bine. Nici mie nu-mi trebe super perfect dar sa tina. Asta ma intereseaza. Si vreau sa dau si jantele nu numai spitele, de asta ma gindeam la un spray. Dar oare tine???

ca sa faci si jantele ti-ar trebui ceva mai "fin", nu pensula... pt spite merge, vad ca rezista.

poti sa le faci si la spray, dar sa matuiesti bine cromul (banuiesc ca e crom pe janta)... si e de munca, cromul e dur. eu zic ca mai bine le faci la un vopsitor, profi. daca sablat si electrostatic e prea scump, merge si la pistol. sau... la spray, dar cu lac peste, in 3-4 straturi, ca sa reziste. evident, degresat bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si aici e undeva la 200 de euro primul element(deja pregatit pentru vopsit), apoi scade usor usor, la mai mult de 5 elemente te taxeaza cu 150 pe element. Culmea e ca de unde stiu preturile astea, e service destul de mare, in schimb mi se pare de toata jena vopsitoria in sine, nu am vazut gazate prea multe sau nesimtit de mult in schimb impuritati in vopsea(praf), puncte in vopsea din cauza degresarii proaste si scursuri ici colo ... Ma gandeam sa duc elementele de la motor la ei la vopsit, dupa ce am vazut cum au iesit 3 masini vopsite de ei am zis ca mai bine mi le fac singur.

Cred ca o sa iau vopsea cu lac in ea, scursurile sau zonele gazate ies la polish dupa ce se usca bine vopseaua, mai greu un pic cu impuritatile, daca-s la suprafata ies si alea, daca-s in profunzime acolo raman ... una peste alta, nu o sa imi para rau pentru micile imperfectiuni si nici atatia bani nu o sa dau.

In cazul tau, cum zicea DaSchmutz, cauta un loc mai adapostit, compresor si pistol. Ca pistol, pot zice ca e recomandat in cazul tau unul marisor de 2, 2.5 sau chiar 3 mm, eu lucrez cu unul de 0.8 pt suprafete mici si unul de 3 pentru suprafete mari, si ajuta. Cu un pistol mic pe suprafata mare(gen capota) ai sanse mult mai mari sa faci scursuri. Ia cateva elemente pe care sa faci probe, sa iti dai un pic mana si sa reglezi pistolul, altfel o sa ai de polishat mult si bine.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa o sa si incerc sa fac, insa nu stiu daca pot face rost si de pistol. Daca e sa cumpar unul bunicel face cat toata smecheria la un loc. (alta capota :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt vopsitorii facute de mine, inclusiv cadrul la TDM (de 2 ori - da stiu, eram ieftin un photoshop :)) ). Si bara de sus la fel. Pistolul e cu duza de 1.5, dar nu pot sa dau continuu, imi opreste aerul la un momentdat (nu merge sa dau linie contiuna de la un cap la celalalt - pe o capota de exemplu) si trebuie sa dau vopseaua cum fac cu sprayul: 'fas-fas', iau dejtu de pe tragaci, 'fas-fas' iar :crack: Mi-as fi luat unul mai calumea, dar nu am mai avut ce vopsi... Chiar si asa, nu merge rau, dar cum iau pauza, ma dezobisnuiesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa faci si jantele ti-ar trebui ceva mai "fin", nu pensula... pt spite merge, vad ca rezista.

poti sa le faci si la spray, dar sa matuiesti bine cromul (banuiesc ca e crom pe janta)... si e de munca, cromul e dur. eu zic ca mai bine le faci la un vopsitor, profi. daca sablat si electrostatic e prea scump, merge si la pistol. sau... la spray, dar cu lac peste, in 3-4 straturi, ca sa reziste. evident, degresat bine

Jantele sint de aluminiu... Poate peste vreo o luna ma apuc si de treaba asta... cind o mai fi timp si bani.... ms oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt vopsitorii facute de mine, inclusiv cadrul la TDM (de 2 ori - da stiu, eram ieftin un photoshop :)) ). Si bara de sus la fel. Pistolul e cu duza de 1.5, dar nu pot sa dau continuu, imi opreste aerul la un momentdat (nu merge sa dau linie contiuna de la un cap la celalalt - pe o capota de exemplu) si trebuie sa dau vopseaua cum fac cu sprayul: 'fas-fas', iau dejtu de pe tragaci, 'fas-fas' iar :crack: Mi-as fi luat unul mai calumea, dar nu am mai avut ce vopsi... Chiar si asa, nu merge rau, dar cum iau pauza, ma dezobisnuiesc...

 

Lasa bre ca-ti aduc eu pistolul de l-am luat, e nou, o sa-l folosim prima data la mine :) Poate e mai bun, macar ca are duza de 1.2 si tot iese mai fin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta ma gandeam, sa nu fie prea fin. Al meu asta are 1.5, nu 1.8 ca ala vechi, si trebuie sa diluez mai mult vopseaua ca sa nu iasa coaja de purtucala si mi-e ca scurg... Eu incurcam borcanele, ziceam ca ala era 1.5 si asta 1.8... Vedem noi, nu are cum sa nu iasa :) Da... tu stii ca iulie e cu admiteri si chestii si nu prea pot? Iar in august vreau sa o tai si eu intr-un concediu functie de timp, ca dupa, iar am in 4 ani un concediu de 1 saptamana :) Deci pe la sfarsitul lui august cred ca vedem. Sau...poate dupa 6 iunie, pana in iulie...

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rost de un pistol electric de 100W, cu debit de 320ml/min maxim pt vopseluri cu vascozitate pana la 60 DIN/s. Are doua duze, una de 0.6 si una de 0.8. Si cea de 0.8 pare mica.. dar o sa vedem. Am probat cum arunca si e destul de puternic, doar ca iti face capul calendar, bazaie destul de tare.

 

Am comandat lac auto si intaritor si o sa-mi incerc norocul cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am dat lac recent si cutiile au venit cu instructiuni detaliate. Nu se specifica nimic despre matuit vopseaua, asa ca l-am dat direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un paint job cu doua culori si as vrea sa dau lacul. Intrebarea e, smirgheluiesc vopseaua inainte de lac cu un 800 sau dau direct peste vopsea? :alcy:

Daca vopseaua este proaspat data 1-2 zile nu mai jmilgheruiesti,dai direct lacul...daca vrei sa aplici lac peste vopsea uscata de ceva timp matuiesti cu granulatia de 2000....la 800 cat vrei tu sa dai or sa se vada urmele de la smilgher.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am dat deja lacul azi fara sa smirgheluiesc. Vopseaua e de 1-2 zile, vad ca a prins ok.

 

LE: Apropo, 2000 e de polishat aproape, nu cred ca ar avea pe ce sa adere lacul...

Editat de captain_obvious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, adera cu P2000. La ochi nu se vede mare lucru, dar crede-ma ca 2000-ul matuieste f bine. Nu ai ce sa faci cu granulatie mai mare, un P800 o sa lase urme urate, numai zgarieturi. P2000 pt matuire, curatat, degresat si lacuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a iesit magaria pana la urma ?

 

Da da, am cumparat lac profesional pentru auto si l-am dat cu pistol electric. Nu a iesit perfect insa muult mai bine decat cu lacul la spray. Macar acum este lucioasa.

 

capota-lac.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da, am cumparat lac profesional pentru auto si l-am dat cu pistol electric. Nu a iesit perfect insa muult mai bine decat cu lacul la spray. Macar acum este lucioasa.

 

capota-lac.jpg

Ei pe asta poti sa o iei la polish daca vrei mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pai deja m-am apucat in unele zone... unde sunt mici imperfectiuni.

 

Zicea cineva ca smirghelul de 800 nu e bun, eu mai fin de 1000 nu am gasit aici in magazinele obisnuite.

 

Ei, la capota asta chiar sambata am reparat cateva zone cu valuri ramase dupa uscare, am dat cu smirghel de 250 cu masina de smirgheluit, apoi cu smirghel de 1000 cu apa, apoi cu substanta de polishat cu masina de polishat cu apa, apoi cu mana si cu substanta de polishat... si am refacut luciul perfect in acele zone, nici macar nu se cunoaste/

 

E bine ca am de unde, am dat trei straturi de lac. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pai deja m-am apucat in unele zone... unde sunt mici imperfectiuni.

 

Zicea cineva ca smirghelul de 800 nu e bun, eu mai fin de 1000 nu am gasit aici in magazinele obisnuite.

 

Ei, la capota asta chiar sambata am reparat cateva zone cu valuri ramase dupa uscare, am dat cu smirghel de 250 cu masina de smirgheluit, apoi cu smirghel de 1000 cu apa, apoi cu substanta de polishat cu masina de polishat cu apa, apoi cu mana si cu substanta de polishat... si am refacut luciul perfect in acele zone, nici macar nu se cunoaste/

 

E bine ca am de unde, am dat trei straturi de lac. :D

Am vazut si eu ca pomenesc 2000-ul dar nu am folosit ever, cel mai fin e de 1000. Pentru matuit folosesc scotch brite de la 3M, un fel de burete de sarma care matuieste foarte bine si se muleaza perfect pe toate zonele(spre deosebire de smirghel unde uneori te chinui un pic)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu am folosit burete.

Smirghelul de 1000 mi se pare suficient de fin.. cum o fi cel de 2000... habar nu am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Salutare,

 

Ce pot face sau ce solutii sunt pentru lacul sarit de pe carenele de plastic? Exista solutii ce nu implica vopsirea la final? Se poate da doar lacul jos sau cum sa procedez?

Ideea e ca as vrea sa-mi colantez motorul, dar am o zona pe codita unde a sarit lacul si pe carena dreapta a fost dat lac peste sticker-ul embosat Yamaha si e crapat lacul si as vrea sa scot de tot sticker-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...