Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Spre marea mea uimire si bucurie numarul de GPZ'uri a crescut considerabil in ultima perioada si, pe modelul posesorilor de GS, ma gandeam sa facem un mic topic si sa ne impartasim pe forum/PM din experientele si problemele avute si rezolvate.

 

 

PS- cauciucuri voi de unde luati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Shi eu sunt unul dintre posesorii de GPZ, shi mi-a placut mult initiativa celor cu gs-ur...

 

Cauciucuri se pot lua de la reprezentantza MITAS noi noutze, bune shi ieftine.

 

Se face comanda (nu se achita nici un avans) shi dupa 2 saptamani itzi vine.

 

Pe mine un cauciuc de spate nou 130/90/16(GPZ-ul e dotat din fabrica cu 120 dar ei nu au ) [nu e nici o problema shi cu 130 merge bine]; m-a costa 1.398.000 lei.

 

 

Il mai stiu pe BUCS care are GPZ dar nu l-am mai vazut de ceva vreme pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa spun profil H11.

 

Frate-meu shi-a luat Jawa 125 dandy noua acum 2 ani, incaltzata cu MITAS shi nu are nici o problema cu cauciucurile, de unde am dedus ca mai bine imi iau cu 1.4 mil cauciuc nou MITAS decat sa imi iau cu 1.2 mil un cauciuc uzat, dar de o marca mai buna...

 

 

Bafta shi asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa fiu un viitor posesor de GPZ 500 / GS 500/ CB 500. Vreau ceva sfaturi de la voi: am 1.86 dar sunt slabutz. Cum stai pe motorul asta daca ai 1.86? Aplecat tare? E comod la drum lung? Cum sta cu mersul pe bombardatele drumuri ale patriei, are valente enduro? Si la 2 persoane + bagaj ce ma sfatuiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu 1.85 ... nu stai aplecat, ba dimpotrivă, poziţia e destul de dreaptă. Dacă vrei să te apleci pe rezervor să te simţi sportiv, merge, dar nu e nevoie :makeout:

 

Drum lung n-am apucat încă să fac, dar cât m-am fâţâit eu prin oraş n-am simţit nimic durere/junghi/cârcel.

 

Enduro .. nu prea. Garda e relativ mică (poţi s-o creşti niţel dacă dai jos bikini-ul ăla de carenă, dar nu cine ştie ce, plus că rămâne prea descoperit motorul), suspensiile nu au cursa foarte lungă, roţile sunt pe 16". E făcută pentru asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posesor Gpz 400R varianta japoneza 4 cilindrii 16V... pot spune ca este un motor foarte bun.... puncte bune consum mic extern 4 (120-160) intern maxim 6l/100km, acceleratie buna si demaraj la fel, depanare rapida, racire apa, manevrabil, pozitie buna (nu obositoare, am facut 500km pe el fara probleme "mari" la pozitie)

PUNCT SLAB SUSPENIA ARE CURSA SCURTA

acum va rog pe cei care au 500 sa zica mai multe depsre el probleme ceva, consum etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu înainte să-l iau, am căutat muult şi bine ca să văd problemele de proiectare şi defectele frecvente.

 

E o singură hibă ştiută la modelul pre'94: la unele, se dezlipesc magneţii de pe volantă şi ori se sparg în bucăţele (bad), ori nu se sparg - dar scade încărcarea la baterie:

 

The '87-'93 EX500 uses a crankshaft-mounted permanent magnet alternator. Both the Haynes manual pictures and parts diagram of the '87-'93 EX500 indicate there are SIX magnets attached to the flywheel/rotor. When the flywheel/rotor spins, these magnets create a changing magnetic field that induces a current in the stator. If any of these magnets are removed, the charging system will still work, but its output will be diminished. We can agree this is roughly how the EX500's charging system works, right?

 

So, if in fact the flywheel/rotor magnets have fallen off, it's possible that the charging system is not keeping up with the electrical demand. Right?

 

And it appears the bike is actually missing three of the flywheel/rotor magnets, however unlikely that is. The big mystery is: where exactly did those magnets go if they fell off? There's no place for them to escape from the engine, so they must have been inside the left engine cover. Did your mechanic find them in there? Or did you buy the bike used and your mechanic discovered that the magnets are missing?

 

It seems that replacing the magnets (by replacing the entire flywheel) will repair the charging system, assuming everything else is ok.

 

Look on ebay for a used flywheel... there's no good reason to pay $600 for a new one when it can be had for US$25.

 

Uite şi un link cu poveşti cu GPz-uri: http://www.umgweb.com/member1/kGPZ500.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intra si gpx 750 R? 16 valve, 4 cilindri, 80 kw, viteza destula, acceleratie la fel, pozitie mai comfortabila ca pe toate gpz-urile de capacitate inferioara. Cel mai sport si cel mai touring dintre toate. :ok:

 

P.S. Nu, nu e de vanzare! Il laud, nu ii fac reclama! :makeout:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, iaca si eu cu un GPZ 500 S pe aici.

 

1. Am 1,87 si pot zice ca stau foarte comod pe el...daca vreau stau drept daca vreau stau cocosat :ok:

 

2. Cauciucuri - la mine e mai ciudat... In primul rand e in garantie si mi le schimba cei de la care am luat-o - ol-bikemotor.ro -. In al doilea rand - ea mi-a venit cu cauciuc de 160 pe spate.... si acum il schimb si ma gandeam sa imi las tot la fel sau sa pun o idee mai mic. Cert e ca se simte super stabila in curbe cu cauciucul asta.

3.Consumul pe Bucuresti-Sinaia-Brasov-Cheia-Ploiesti-Bucuresti si plimbat ceva prin Bucuresti - 5 la suta.

4. O problema care la inceput m-a speriat dar am cautat pe net si am vazut ca e o problema generala la GPZ500 aka EX500, in viteza a 2 la frana de motor puternica - ii tai gazul la 8000 ture - sare din viteza in neutru. poate fi destul de enervant acest lucru.

 

In rest...ne vedem la Arc - daca se opreste ploaia :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. O problema care la inceput m-a speriat dar am cautat pe net si am vazut ca e o problema generala la GPZ500 aka EX500, in viteza a 2 la frana de motor puternica - ii tai gazul la 8000 ture - sare din viteza in neutru. poate fi destul de enervant acest lucru.

exact asa imi face si mie... bine ca nu ... ai nvoie de peste 8000 de ture in a 2-a prea des :ok:.

Cica s'ar putea sa fie un sincron ... care trebuie schimbat... nu sunt sigur insa(sunt extrem de atehnic :makeout: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul de 160 a venit pe ea de la inceput - second din Germania - dar nu a avut nevoie de modificari - e drept ca e la limita - atinge f putin furca spate acolo unde se ingusteaza unghiul ....

Dar e manevrabila, stabila, nu derapeaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Am si eu un GPZ, din mai anul trecut, si sint foarte multumit de el.

Intr-adevar, nu prea erau multe GPZ-uri in Bucuresti, si chiar nu intelegeam de ce, pentru ca din review-urile de pe net era o varianta grozava de japoneza de inceput. Eu am avut un MZ ETZ 250 inainte, si evident, diferenta e mai mult decat substantiala..

Motoru e misto, trage frumos, peste 7000 de ture se aude chiar reusit. Consumul e intre 5 si 6 in oras, depinde cum te dai la ea, si 4 afara.

Ca si confort, am ramas surprins anul trecut cand am fost pana la intalnirea de la Constanta si am mers 300 de km fara sa ma dau jos de pe ea, nu mi-a trebuit nici benzina, nici pipi, nici dezmortit picioare - am mers intins, si la fel si la intors.

GPZ-urile de la noi sint in general de la inceputul anilor 90, si dupa parerea mea se tin foarte bine pentru anii si kilometrii lor.

Protectia la vant e mai slaba decat ma asteptam eu, si peste 150 km/h devine cam nasol la drum lung.

 

Nu e o idee rea sa ne facem un coltisor de GPZ-uri la arc .. :makeout:

 

 

PS - Bronto, am fost plecat din tara, de-aia am fost absent in ultima vreme. Da azi sint cu motoru si vin la arc! poa' sa ninga, poa' sa ploua..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi trebuie shi mie un manual de intretinere shi reparatii in limba romana sau engleza, mi-a dat Smokey un manual dar este in germana shi nu prea ma descurc...

 

 

Merci Bafta!!!

Daca te referi la manualul acela care vine odata cu motoreta... il am eu..dar nu gasesti nimic super tehnic. Ce te intereseaza ?

 

nick

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, si eu tot manualul in germana il am - Reparatur Anleitung, un pdf de vreo 120 de pagini. Mai am si carticica cu care vine motorul, tot un pdf, tot in germana :makeout:

Mai am niste poze (vreo 60) cu schemele diverselor componente, de-alea stil desen tehnic, cu toate saibele si piulitele..

Daca te ajuta cu ceva, zi-mi si ti le trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...