Jump to content
Sign in to follow this  
Ablenick

Detinatori de GPZ.

Recommended Posts

Exista un topic pe aceasta tema. In fiecare miercuri in jurul orelor 19.

era oarecum mai special, se adresa mia direct posesorilor de GPZuri :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu specifici ... :wave:

Oricum, cred ca si cei cu GPZ vin la Arc la intilnirea saptaminala.

Edited by ipman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare shi eu vin pe la 7, dar hai sa parcam toti la un loc, sa ne cunoastem personal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin si eu, dar au anuntat ca o sa ploua, si parca vad ca o sa fie 2-3 motoare, ca saptamana trecuta :wave:

Cu lantu ala, bine ca am aflat si eu ca nu se da cu benzina - si bine ca mi-a fost lene sa-l spal pana acuma, ca sigur l-as fi spalat cu benzina...Mersi baieti!

In alta ordine de idei, azi dimineata mi-a cazut motorul de pe cric, in fata garajului - exact ca-n filmele cu prosti... Probabil uitasem ca motorul te poate surprinde oricand, cu orice, si cineva a vrut sa-mi aduc aminte. Multumesc si pentru asta :o

 

Ne vedem la arc, cati om fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ai GRIJA MARE lanturile cu O ringuri nu se spala cu benzina sau motorina sau alte solutii care dizolva doar gaz lampant sau spray PT CURATAT daca nu risti sa ti sa intinda Oringurile de la lant si o sa devina Z lant

De ce la lanturile O nu se spala cu motorina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A scris Orestte mai sus; pentru ca strica o-ringurile ! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O-ringu este o garnitura care tine unsoarea la zale si nu permite intrarea mizeriei iar odata spalata cu solventi care inmoaie caucicul O-ringul se deformeaza si lasa ca acea unsoare sa iasa si sa intre mizerie exact cum ai da cu glaspapir pe zale astefel se uzeaza ducand la o viatza mai mica a lantului

odata la 3 ungeri (in functie de exploatare, in conditi de praf mai mult sau mai putin), se SPALA LANTUL sau CURATA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta nu am venite decat eu shi Bucs, cu GPZ-urile la arc... ce s-a intamplat baietzi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

O problema mai veche o readuc in actualitate: am nevoie de un cauciuc 140-90/16 H tubles pt GePeZeu meu la un pret rezonabil. Am si eu nevoie de adrese, telefoane de importatori, povesti cum ati rezolvat dilema cauciucului pe 16. Dau o bere pt informatiile primite si folosite cu success in achizitionarea cauciucului :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ca ar avea la Mitas :crack: pe Bikeshop, e listat un importator al cauciucurilor lor: CHEMTRADERS, paulionita78@yahoo.com.nospam.com, 0722389080. Disclaimer: n-am nici o legatura cu ei, doar am copiat datele anuntului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat am putut sa caut topicul asta :rusinica:

 

Uite ce-a montat un tip pe GPZ: LCD pe GPZ.

 

Si un forum cu multe informatii utile (desi multe topicuri par a fi pentru modelele post '00, sunt valabile pentru toate generatiile de GPZuri, carora ei le spun EX500 :unsure: ): http://www.ex500riders.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sie eu un GPZ 500 S si am 190 cm. Nu pot sa spun ca e un motor rau insa la drumuri mai lungi personal nu stau prea comod si imi amorteste piciorul. Pozitia de stat este buna, doar cu picioarele am probleme. Este intradevar un motor de asfalt, mai bine zis numai de asfalt, ceea ce ma inerveaza sunt suspensiile foarte rigide de simti orice denivelare sau gropita. Poate fi vorba si de reglaj eu personal nu am modificat nimic de cand l-am cumparat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am si eu o intrebare legata de cat de larg trebuie sa fie lantul, pt ca am impresia ca este putin cam larg. Exista un standard pentru acest lucru? Eu nu am manualul de intretinere, asa ca am nevoie de o mana de ajutor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2-3cm intre maxim sus shi maxim jos (ridici cu mana "burta lantului")

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este prea strans?Si daca il strang prea tare exista pericolul de a se rupe sau ceva de genul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca e prea strans sau prea larg se uzeaza mai repede kitul

desfa axul la roata spate (da drumul la piulita putin) dupa care incepi sa strangi din suruburile de pe bascula stanga dreapta pana lantul are jocul 2 cm sus jos, atentie mare ca roata sa fie centrata bine sa te uiti la indicatorii de pe intinzator sa fie excat ca stanga drepta, dupa care strangi contra piulita de la intinzator si piulita de la ax(sa nu uiti de splintul)

bafta e simplu..

P.S. sa nu uiti poate mai dai si cu ceva spray pe el :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bronto, de unde ai luat Midasul ala pt spate? Vreau sa iau si eu o pereche de cauciucuri si la banii la care zici ca ai luat Midasul e super-rezon! Mercic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intentionez sa achizitionez si eu un GPZ 500 S din 95 :eek: la inceputul lui Octombrie.

 

Aveti careva un manual in engleza? Ca ma chinui de ceva vreme sa gasesc pe net si nu reusesc :)

 

Asa.. si mai vroiam sa va intreb: ce diferente sunt intre modelele pana in '94 si cele mai noi de 94?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu Clymer, am tot zis ca ajung la un scanner sa-l trec in format electronic, dar n-am reusit :)

 

Din cate m-am documentat eu (pre '94 // post '94):

 

- roti pe 16" // roti pe 17"

- frana spate tambur // frana spate disc

- ceasuri de bord patrate // ceasuri de bord rotunde

 

In plus, cele post '94 au o modificare la partea de redresare a curentului pentru a elimina un bug de proiectare (magnetii se puteau dezlipi de pe volanta). In rest, din anexa manualului de service, unde prezinta diferentele intre modele, sunt putine modificari:

 

- ceva schimbari la datele tehnice (numerice)

- alte cupluri de strangere pentru diverse operatiuni

- suspomenitele modificari la electrica, plus inca alte cateva (releul starter unit cu cutia de sigurante, diverse schimbari in traseele electrice, dar minore)

- suspomenita modificare a franei spate (in loc de instructiuni pentru tambur, sunt pentru disc)

 

Asta e cam tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiam ca le zice Clymer, m-am mai documentat si am inteles ca sunt cele mai faine manuale de Kawa. Daca nu gasesc pe net pe undeva, o sa il comand pe ebay ca nu e asa scump ($30) si o sa il uploadez la moto.zino.ro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si inca o intrebare... :)

 

Am citit ca GPZ-ul 500 s este fabricat in UE, este adevarat? Si... este valabil pentru toate modelele indiferent de anul de fabricatie?

 

Merci :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...