Jump to content
Sign in to follow this  
Ablenick

Detinatori de GPZ.

Recommended Posts

Ablenick Posted on Jun 2 2005, 11:34 AM

  Al meu e in Engleza

 

Vreau si eu :makeout: Vreau si eu :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
O problema care la inceput m-a speriat dar am cautat pe net si am vazut ca e o problema generala la GPZ500 aka EX500, in viteza a 2 la frana de motor puternica - ii tai gazul la 8000 ture - sare din viteza in neutru. poate fi destul de enervant acest lucru.

sigur ai o problema la cutia de viteze deobicei se strica cand motorul a fost folosit in demaraje foarte puternice si a fost fortata viteza a 2a....se intampla la mai multe motoare :makeout: verifica pinionul de a2a si cuplajul sau :ok:

intrebare : in ce ture mergeti in oras in medie la consumul de 6% si afara viteza de croaziera la 4% consum de benzina?

ulei consuma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
intrebare : in ce ture mergeti in oras in medie la consumul de 6% si afara viteza de croaziera la 4% consum de benzina?

In oras o tin pe la 6-7 mii...depinde si de ora la care merg...circulatie...etc...

In afara cand am scos aproape 5% am mers pe la 5000-6000 max.

Share this post


Link to post
Share on other sites
In oras o tin pe la 6-7 mii...depinde si de ora la care merg...circulatie...etc...

In afara cand am scos aproape 5% am mers pe la 5000-6000 max.

tradus in viteza..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dar e manevrabila, stabila, nu derapeaza....

Mi-a zis gizmo ca manevrabilitatea si stabilitatea la tine e data de jacheta care se umfla la brate acolo, si te trage in sus. :makeout:

Edited by samolapraga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca pe mine ma trage in sus si nu cum il atrage pe el asfaltul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dar e manevrabila, stabila, nu derapeaza....

 

Mai zi-ne frate ca vad ca esti specialist....

Apropos pe cand prima zi pe circuit :makeout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea consuma 4% afara si 6% in oras. Afara in viteza a-6-a la 120km/ora am cam 6000 rot/min. Ce nu imi place e ca daca ajung la turatie maxima sare din viteza,ceea ce la alte motociclete nu se intimpla. La voi e la fel? ulei nu consuma,e drept ca are doar 20000 km facuti,1500 de mine. Are ghidonul schimbat si pozitia e destul de comoda,dar vreau sa-i pun parbriz de tourer(are careva?). e cea din poza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce-am citit eu pe forumurile de-afara, grija mare la ce parbriz cumperi. Au fost unii care si-au cumparat, foarte incantati, se monta bine, doar ca surpriza a venit cand au mers la viteze mai mari, adica taman acolo unde trebuia sa-si faca treaba parbrizul protejandu-i de vant: neavand suficienta sustinere, parbrizul flexa si se lasa cam la inaltimea celui initial - rezultatul fiind efect zero de protectie impotriva vantului :makeout:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A mea consuma 4% afara si 6% in oras. Afara in viteza a-6-a  la 120km/ora am cam 6000 rot/min.  Ce nu imi place e ca daca ajung la turatie maxima sare din viteza,ceea ce la alte motociclete nu se intimpla. La voi e la fel?  ulei nu consuma,e drept ca are doar 20000 km facuti,1500 de mine. Are ghidonul schimbat si pozitia e destul de comoda,dar vreau sa-i pun parbriz de tourer(are careva?). e cea din poza.

.. eu am un "gemulet" turing (pe care l'am crapat).. si vreau sa ii pun la loc... unul sport... pt..ca... da.. la 180-190km/h se cam indoaie.... (la mine si probabil pt ca e crapat)... in plus ii ia foarte mult din aspectul sport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare intrebatoare:

 

 

Am o problema cu lantzul... am vreo doua zale in care cred ca a intrat mizerie si nu mai merg frumos, la imbinarea dintre cele 2 sale este aproximativ blocata, se indoaie foarte greu, motiv pentru care se aude un huruit discontinu.

 

Ce sa ii fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

spala cu gaz lampant sau spray de curatat lant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat shi e tot blocat...

 

 

Nici nu stiu cum se da jos de pe motocicleta... la frate-meu are o sigurantza shi asha se desface... dar nu este cu oringuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am incercat shi e tot blocat...

 

 

Nici nu stiu cum se da jos de pe motocicleta... la frate-meu are o sigurantza shi asha se desface... dar nu este cu oringuri...

Se desface tot - bascula, amortizor, pinion de lant si scoti lantu - ca e fara siguranta -ceea ce este romandat la o motoreta spre sport :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, ok , dar voi ce facetzi, shi ce folostitzi, cum curatzatzi lantz-ul shi cum shi cu ce il ungetzi?

 

Merci, Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bun, ok , dar voi ce facetzi, shi ce folostitzi, cum curatzatzi lantz-ul shi cum shi cu ce il ungetzi?

 

Merci, Bafta!

Pai mi'am cumparat de la United Motors de pe Dorobaniti - Mario Platza un spary de curatat si un spary de uns lanturile o-ring.

Cam 100k cel de curatat si ... depinde de marca vreo 300-400 k cel de uns.

 

PS: nu cred ca trebuie sa dai jos lantul ca sa il curati :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, una e să-l ungi şi alta e să-l speli.

 

De uns se unge în jur de 300 km (când faci plinul, îl şi ungi cu spray); de spălat se spală când ajunge precum lanţul lui Bronto, şi într-adevăr trebuie dat jos, nu se poate scoate altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un spray de uns doar - teoretic ar trebui si curatat lantul inainte, am inteles ca merge si cu benzina, sau gaz, si pe urma dat cu spray de uns.

Bai Bronto, ce motor ai tu acolo frate, de curse? auzi, nu se da lantu jos din zale.. :wave:

Daca lantul e uzat si au joc zalele, sau s-a stricat vreo imbinare de-aia, poate bagi un schimb de lant in bugetul pe luna asta :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am zis ca la frate-meu se da jos din sigurantza aia...

 

Merci pt informatzii!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai GRIJA MARE lanturile cu O ringuri nu se spala cu benzina sau motorina sau alte solutii care dizolva doar gaz lampant sau spray PT CURATAT daca nu risti sa ti sa intinda Oringurile de la lant si o sa devina Z lant

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci, care este; de la Clymer citire;

 

 

caution: the factory drive chain is equipped with o-rings between the side plates; to prevent damage, use only kerosene or diesel oil for cleaning. do not use gasoline or other solvents that will cause the o-rings to swell or deteriorate

 

Curatarea se face cu peria pentru mizeria grosiera, dupa care se da jos lantul, se inmoaie juma' de ora in kerosen sau ulei diesel (ulei, nu motorina !) si se curata bine, dupa care se atarna la uscat de o sarma si se instaleaza la loc cand e uscat. Ulterior se unge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista un topic pe aceasta tema. In fiecare miercuri in jurul orelor 19.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...