Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Sincer, n-am nici cea mai mica idee ... este posibil, dat fiind ca s-a vandut sub diverse denumiri comerciale (EX500, GPZ 500S, Ninja 500R).

 

Clymer si Haynes sunt doua edituri care se ocupa cu manuale de service pentru multe domenii; eu din ce-am citit, nici una n-a scos manual de service comparabil cu cel dat din fabrica (pe care naiba stie de unde sa-l cumperi acum), dar daca le ai pe amandoua esti suficient de blindat (nici Clymerul, nici Haynes nu sunt perfecte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

No... 90% sambata sau duminica ma duc la Iasi sa i-au GPZ-ul ala pus pe Orestte la vanzari. Ma duc cu Skywalker.. sa fie intr-un ceas bun, si sa n-am probleme cu el... :P

No... 100% sambata trecuta am fost la Iasi si am luat GPZ-ul ala pus de Orestte la vanzari. :banana:

Detalii aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa umbli la bujii, trebuie dat jos rezervorul. Intrebare: trebuie golit rezervorul de benzina inainte, ca sa nu curga cand il dai jos, sau are vreo supapa (sau ceva similar) si doar il demontez ?

La robinetul de la rezervor exista o membrana vacuumatica care are rolul de pompa de benzina.Daca e in stare buna, nu ar trebui sa-ti curga benzina pe jos daca scoti furtunul.Robinetul sa fie pe ON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Confirm. Rezervorul se monteaza si se remonteaza in 4 pasi simpli:

1. se da jos saua (cu cheia)

2. se desface surubul ala mare

3. se scot furtunele de la robinet

4. se trage rezervorul afara (robinetul poate fi inchis - OFF, sau poate ramane deschis, daca nu sugi din furtunul subtire nu curge nimic pe furtunul gros)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Voi ce ulei puneti in GPZ?

 

Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic.

Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul :lol:

 

O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut,

Voi ce ulei puneti in GPZ?

 

Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic.

Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul :haha:

 

O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun...

 

 

 

NU se foloseste ulei sintetic, iti patineaza ambreiajul. Foloseste ulei mineral si schimba-l la intervalul recomandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o nelamurire care tine de butonul PASS (butonul "da-te la o parte ca sunt mai tare" pentru jmecheri :friends: ).

 

Daca sunt cu faza lunga - intensitatea luminii creste (deci isi face datoria). Daca sunt cu pozitiile - cred ca face la fel (nu sunt foarte sigur, dar oricum nu merg cu pozitiile). Daca sunt cu faza scurta (modul obisnuit de mers cu motocicleta) si apas pe el - nu se intampla nimic!

Este un lucru normal sa se intample asa sau am eu o problema la instalatia electrica? Normal (dupa parerea mea) ar fi ca atunci cand mergi cu faza scurta si vrei sa depasesti - apesi PASS. Eu sunt nevoit sa comutez pe faza lunga.

 

Are cineva vreo idee? :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire care tine de butonul PASS (butonul "da-te la o parte ca sunt mai tare" pentru jmecheri :friends: ).

 

Daca sunt cu faza lunga - intensitatea luminii creste (deci isi face datoria).

 

Butonul de PASS aprinde faza lunga. Daca ai deja faza lunga aprinsa, nu are ce sa mai aprinda.

E posibil sa ai inversate faza lunga cu faza scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul de PASS aprinde faza lunga. Daca ai deja faza lunga aprinsa, nu are ce sa mai aprinda.

E posibil sa ai inversate faza lunga cu faza scurta.

 

Switch-ul pentru HI / LO functioneaza corect. Poate nu e unit corect PASS-ul. Multumesc oricum. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well, sa punem aici pentru referinta datele tehnice de baza (sursa: manualul service Clymer).

 

Reglaje

  • Bujii
    • 1987-1993: NGK DR8ES sau ND X27ESR-U
    • 1994-prezent: NGK D9EA sau ND X27ES-U

    Distanta intre electrozi: 0.6-0.7 mm

    [*]Supape

    • Admisie: 0.13-0.18 mm
    • Evacuare: 0.18-0.23 mm

    [*]Turatie ralenti: 1150-1250 rpm

    [*]Compresie: 128-196 psi (8.71-13.34 atmosfere)

Cauciucuri

  • Fata: 100/90-16 54H tubeless
    • pana in 100 kg incarcare: 1.9 atmosfere
    • peste 100 k incarcare: 2.2 atmosfere

    [*]Spate: 120/90-16 63H tubeless

    • pana in 100 kg incarcare: 2.2 atmosfere
    • peste 100 k incarcare: 2.4 atmosfere

Uleiuri si combustibil

  • Ulei motor: SE sau SF; 10W40, 10W50, 20W50
  • Ulei furca: SAE 10W20
  • Lichid de frana: DOT3
  • Combustibil: CO 91
  • Baterie: cu apa distilata
  • Sistem racire: se foloseste in permanenta amestec de antigel si apa, pentru motoare cu bloc din aluminiu

Capacitate ulei motor

  • cu schimbare de filtru: 3.4 litri
  • fara schimbare de filtru: 2.8 litri

Ulei furca

  • In caz de schimbare:
    • 1987-1983: capacitate 254 ml, nivel ulei: 131 mm
    • 1994- : 300 ml, nivel ulei 115-118 mm

    [*]In caz de reconstructie:

    • 1987-1983: capacitate 284-289 ml, nivel ulei: 131 mm
    • 1994- : 348-356 ml, nivel ulei 115-118 mm

Sistemul de racire

  • Capacitate: 1.8 litri
  • Tip antigel: pentru motoare de aluminiu
  • Amestec: 50% antigel, 50% apa distilata purificata
  • Presiune radiator: 0.75-1.02 atmosfere
  • Termostat: temperatura deschidere 80.5-83.5 grade Celsius, deschiderea minim 8 milimetri la 95 grade Celsius

Lant

  • Producator: Enuma, fara za de inchidere
  • Marime: EK520 MV-O 104 legaturi
  • Lungime a 20 de legaturi: standard 317.5-318.4 mm, limita service: 323 mm
  • Joc lant ("slack"): 35-40 mm

Specificatii electrice

  • Sistem incarcare: iesire redresor 14-15 V, test iesire alternator: 60 V curent alternativ la 4000 rpm, rezistenta: 0.3-0.6 volti
  • Sistem aprindere: bobina primara: 2.2-3.9 ohmi, secundara: 10-16 Kohmi, rezistenta bobinei "pickup": 400-490 ohmi
  • Demaror: limita uzura perii 6 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic offtopic (sau cu totul offtopic), dar aici macar se citesc post-urile :baldy: : a facut cineva copii (accentul pe "o") pentru cheia de la motor? Daca da - unde?! Eu am fost la Bricostore si Carrefour si mi-au spus ca nu au cheie :friends:. Probabil este nevoie de o cheie similara ca si lungime / grosime. Lumea care a cautat mi-a spus ca nu prea gasesti :baldy:

 

Eu am o singura cheie care s-a indoit un pic :friends: si mi-e frica ca se rupe sau, mai rau, o pierd :friends:

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...