Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vrau si eu un electromotor de kawasaki gpz 750

nu porneste cand dau la automat caraie fier pe fier, el invarte dar parca scapa, sa fie de la electromtor sau de la altceva?ce baterie imi trebui pt ea?are ceva daca este mai mare?

rog mult un raspuns de la cine stie multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci fain, de-a dreptul educativ, cel putin pentru mine, dar, am inteles eu bine, 3,2 litri de ulei intra in gpz? nu e cam mult, adica atat intra in masina mea, care are motor de 1.5.

 

La motocicleta ai cutia de viteze care imparte uleiul cu motorul, de-aia bagi mai mult decat la turism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o dilema. As vrea sa imi schimb antigelul din motor. Motorul l-am cumparat de o luna jumate si nu stiu care e starea lui, oricum si daca as sti tot as vrea sa il schimb. Problema mea este ca (fiind afon in domeniu mecanici ), habar nu am cum sa fac treaba asta, e de ajuns sa desfac furtunul de la radiator si sa las antigelul sa curga (caz in care, sunt convins ca nu va iesi si din motor) sau exista undeva pe dedesupt un surb sau dop sau mai sti ce, care sa il pot desface si sa curga tot lichidul. Daca exista vreun dop, va rog sa imi explicati unde e, dar in asa fel sa pot pricepe, adika nu cu termeni specifici, mai exact ca pentru unu super nooooob. Alta chestie, unde naiba e surubul de scurgere la ulei, ca m-am uitat doua ore pe sub el si fara nici un rezultat, adika care e, de fapt, ca pe acolo sunt cateva suruburi, cum arata? Unii probabil ca vor spune sa ma duc la un mecanic, eu unul nu vreau lucrul asta, eu vreau sa ma chinui singur si sa invat, bineinteles cu putin ajutor din partea celor dornici si care vor sa ma ajute cu explicati.

 

mersi si sa vina vara mai repede ca sa fie asfalt uscat la toata lumea

bafta

 

 

sincer imi cer iertare dar cred k iti iubesti motorul ......nuh????????? mai bine cauta pe cineva priceput ...shi spunei sa iti faca el operatiunea asta........

 

credema o sa intelegi mai multe decat daca iti explicam noi shi daca omul iti mai shi explica cum trebuie ..........data vitoare o sa le faci singur dar mai in siguranta decat acum.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..........

Si eu m-am improprietarit nu demult cu un GPZ 500S, inainte aveam o Jawa 350 comunista din 91, am fost pe la tot felul de mecanici, priceputi nimic de zis dar care nu prea divulgau meseria.......din motive usor de inteles...rezolvarea a fost urmatoarea: pe internet se gaseau poze detaliate cu motorul desfacut in bucatele, pana si presele cu care sa desfaci motorul.........

Daca exista cineva cu bunavointa care are deja descarcate ceva fisiere cu poze ale componentelor de GPZ in bucatele, sa le posteze aici, poate cu ceva explicatii nu ar fi rau...........

 

PS. Stiu ca JAWA e diferita de Kawasaki dar nu e dracul asa de negru pe cum pare !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..........

Si eu m-am improprietarit nu demult cu un GPZ 500S, inainte aveam o Jawa 350 comunista din 91, am fost pe la tot felul de mecanici, priceputi nimic de zis dar care nu prea divulgau meseria.......din motive usor de inteles...rezolvarea a fost urmatoarea: pe internet se gaseau poze detaliate cu motorul desfacut in bucatele, pana si presele cu care sa desfaci motorul.........

Daca exista cineva cu bunavointa care are deja descarcate ceva fisiere cu poze ale componentelor de GPZ in bucatele, sa le posteze aici, poate cu ceva explicatii nu ar fi rau...........

 

PS. Stiu ca JAWA e diferita de Kawasaki dar nu e dracul asa de negru pe cum pare !!!

si eu la fel!! numai ce m-am despartit de jawasaki

da un ad pe mess la adresa mea ca am eu carti tehnice pt gpz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrau si eu un electromotor de kawasaki gpz 750

nu porneste cand dau la automat caraie fier pe fier, el invarte dar parca scapa, sa fie de la electromtor sau de la altceva?ce baterie imi trebui pt ea?are ceva daca este mai mare?

rog mult un raspuns de la cine stie multumesc

Nu e electromotorul, scapa din "ambreiajul" care cupleaza electromotorul cu motorul ... mi se mai intampla si mie uneori, cand mai mai mult la demaror sau dau in gol ca sa zic as ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legatura dintre electromotor si volanta se face prin BENDIX, ala daca ai un meserias bun il poate repara si nu trebuie neaparat sa fie expert in KAWASAKI.............

Omule ma lasi cu bendix-ul tau, mai scrii si cu litere mari ca tu esti destept, crezi ca e dacie ... are un abreiaj centrifugal care cupleaza pe volanta electromotorul ce invarte motorul(turatia electromotorului e mai mare ca cea a motorului) dar cand motorul porneste(turatia acestuia e mai mare decat cea a electromotorului) si nu mai cupleaza, ce zici tu cu bendix n-are nici o treaba cu sistemul de pornire al motocicletelor

Si uite ca am cautat si in manual sa arat omului ce si cum ... E incercuit cu rosu tot, si presupun ca stii si tu ce inseamna clutch

post-18053-1227311054_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-oi fi eu destept ca tine, dar nici nu jignesc pe nimeni.

Si daca tot ai cartea tehnica vad ca o ti doar pt tine..........poate ii dai omului si o solutie ce sa-i faca electromotorului.........

"Daciasaki a fost odata masina buna......."

 

Imi cer scuze daca te-am jignit ... tragi concluzii fara sa cunosti, asta m-a deranjat mult ... manualul l-am luat pe de un forum extern si e pus impreuna cu alte 2 manuale destul de greu de gasit, de acum aproape 1an pe tanga motors la sectiunea service, toate 3 manualele ce le am eu(Service manual, Service manual supliment si Repair manual)

Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si in traista ...

Solutie nu prea am ce sa ii dau, electromotorul nu are nik, ci ambreiajul dintre electromotor si motor ... asta e o buba destul de des intalnita la seria 550-750 produse in anii 80 dar nu stiu exact sa iti zic ce si cum ... pana nu desfaci n-ai ce sa ii faci. daca is rolele se schimba cu usurinta, dar daca e mecanismul de blocare al rolelor n-ai ce sa ii faci, tre sa il schimbi. Si mie imi mai face asa, dar de multe ori dupa ce dau 5-7 secunde si nu o ia, mai ales ca eu am bujiile cam proaste, in rest porneste usor si fara probleme, oricum eu am schimbat motorul pt ca cel vechi se calase si mai am de la el cutie de viteze, ambreiaj electromotor, ambreiajul centrufugal si toate alea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind vreau sa salut toti posesorii de gpz-uri si tot odata sa le multumesc celor ce au postat pe acest topic problemele lor, din care uniii au de invatat...

De foarte multe citesc cind apare pe topic ceva nou si mai aflu lucruri noii despre gpz si problemele ce mai apar la unii,fiind si eu posesorul unui gpz 500s,an fab.1997,km. 21000,am si eu o problema cu el si de acea iii rog pe ceii care stiu sa ma ajute.Incepind de prin septembrie anul asta porneste foarte greu cind iii rece motorul,mentionez ca dupa ce a aparut problema asta am inceput si am schimbat bateria cu una noua,am spalat si curatat carburatoarele,am schimbat bujiile ,i-am pus cu iridium ca sa nu se ancraseze,de verificat am verificat daca are scinteie,am desfacut si capacul de la magneti din partea stinga de la motor si arata impecabil de bine ,de alimentat se alimenteaza am schimbat filtru cu unul nou ,am verificat compresia pe ambi cilindri si ii ok..............si de pornit dupa ce am facut si schimbat toate astea tot greu porneste,sau deloc.Am dat la automat pana am obosit bateria cind nu a pornit ,si dupa acea i-am dat curent cu cablurile de la masina mea,si de pornit tot greu porneste,dupa ce porneste si se icalzeste motorul la o temperatura de aproximativ 80-90 grade si il opresc ,daca incerc sa il repornesc ,porneste uimitor de repede numai ating butonu de pornire si prneste foarte repede.De pornit porneste fara propleme pana se raceste motorul dupa ce so racit motorul iii dezastru nu il mai pot porni.Mentionez ca carburatoarele nu i-mi sint desincronizate, cind porneste galeriile de evacuare se incalzesc instantaneu ambele in acelasi timp cind pun mina pe ele.,socul functioneza ca am verificat.Un lucru am sesizat cind am desfacut bujiile am vazut ca una din bujii este inegrita,am schimbat-o si la fel o inegreste o afuma,am verificat si scinteie este pe cilindru respectiv .Ii rog pe ceiii ce stiu sa ma ivete ce sa fac ca nu mai stiu ce sa iii mai fac, ma gindesc sa iii cupar doua bobine de inductie noii sa exlud si indoiala ca iii de la bobinele de inductie,dpa ce porneste si se icalzeste motorul merge foarte rotund motorul adica nu intrerupe,si trage de parca iii turbat. Astept parerile voastre.........................................................................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.........

Ma adresez celor care se pricep la curatat carburatoare duble de Kawasaki, poate ne explica si noua celor nestiutori babeste ce se face si cum se sincronizeaza si reglajul amestecului.

Cum se da jos, ce se curata, cum se sincronizeaza...........pentru ca nu cred ca e dracu asa de negru pe cum pare!!!

Daca mergi in service te jupoaie astia...............

Daca a mai facut cineva poate ajuta restul lumii posesori de Kawasaki...............

Merci...............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind vreau sa salut toti posesorii de gpz-uri si tot odata sa le multumesc celor ce au postat pe acest topic problemele lor, din care uniii au de invatat...

De foarte multe citesc cind apare pe topic ceva nou si mai aflu lucruri noii despre gpz si problemele ce mai apar la unii,fiind si eu posesorul unui gpz 500s,an fab.1997,km. 21000,am si eu o problema cu el si de acea iii rog pe ceii care stiu sa ma ajute.Incepind de prin septembrie anul asta porneste foarte greu cind iii rece motorul,mentionez ca dupa ce a aparut problema asta am inceput si am schimbat bateria cu una noua,am spalat si curatat carburatoarele,am schimbat bujiile ,i-am pus cu iridium ca sa nu se ancraseze,de verificat am verificat daca are scinteie,am desfacut si capacul de la magneti din partea stinga de la motor si arata impecabil de bine ,de alimentat se alimenteaza am schimbat filtru cu unul nou ,am verificat compresia pe ambi cilindri si ii ok..............si de pornit dupa ce am facut si schimbat toate astea tot greu porneste,sau deloc.Am dat la automat pana am obosit bateria cind nu a pornit ,si dupa acea i-am dat curent cu cablurile de la masina mea,si de pornit tot greu porneste,dupa ce porneste si se icalzeste motorul la o temperatura de aproximativ 80-90 grade si il opresc ,daca incerc sa il repornesc ,porneste uimitor de repede numai ating butonu de pornire si prneste foarte repede.De pornit porneste fara propleme pana se raceste motorul dupa ce so racit motorul iii dezastru nu il mai pot porni.Mentionez ca carburatoarele nu i-mi sint desincronizate, cind porneste galeriile de evacuare se incalzesc instantaneu ambele in acelasi timp cind pun mina pe ele.,socul functioneza ca am verificat.Un lucru am sesizat cind am desfacut bujiile am vazut ca una din bujii este inegrita,am schimbat-o si la fel o inegreste o afuma,am verificat si scinteie este pe cilindru respectiv .Ii rog pe ceiii ce stiu sa ma ivete ce sa fac ca nu mai stiu ce sa iii mai fac, ma gindesc sa iii cupar doua bobine de inductie noii sa exlud si indoiala ca iii de la bobinele de inductie,dpa ce porneste si se icalzeste motorul merge foarte rotund motorul adica nu intrerupe,si trage de parca iii turbat. Astept parerile voastre.........................................................................

ceva de genul asta am avut ei su la fostul gpz,pur si simplu nu imi pornea dar gasisem remediu sa zic asa ,problema e cam aceias il inecam una din buji o udam si o inegream instant asa ca uite ce faceam eu ,porneam motorul normal cu socul tras la maxim nu aveam rabdare suficenta sa creasca un pic mai mult temperatura cu socul tras si il lasama undeva in 1000 si ceva de k atunci mi se ineca instat una din buji si normal la urmatoare pornire cu motorul rece nu o mai lua nici macar intr`un cilindru asa ca ce faceam cand constatm ca am o bujie nasoala: dadeam rezervor...jos banuiesc ca pasii ii sti scoteam bujia si DADEAM LA AUTOMAT CU BUJIA SCOASA SA IMI ARUNCE RESTURI DE BENZINA NEARSA CARE AU MAI RAMAS IN CILINDRU(inavarteam de cateva ori motorul pana cand vedeam ca nu mai sufla pulverizeaza nik) de obicei puneam alta bujie noua si o lua sfert chiar si cu motorul rece.Incearca sa lasi socul tras pana cand creste temperatura un pic la motor si nu il trage brusc in jos tragel progresiv pana cand e la capat,eram atat de stresat de treaba asta cu inecatul ca imi aduc aminte pana si vare pe caldura aia ametitoare eu imi porneam GPZ`ul tot cu socul tras dar nu imi mai inecam bujiile ! Asta e parerea si asta am facut si nu am mai avut probleme :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva de genul asta am avut ei su la fostul gpz,pur si simplu nu imi pornea dar gasisem remediu sa zic asa ,problema e cam aceias il inecam una din buji o udam si o inegream instant asa ca uite ce faceam eu ,porneam motorul normal cu socul tras la maxim nu aveam rabdare suficenta sa creasca un pic mai mult temperatura cu socul tras si il lasama undeva in 1000 si ceva de k atunci mi se ineca instat una din buji si normal la urmatoare pornire cu motorul rece nu o mai lua nici macar intr`un cilindru asa ca ce faceam cand constatm ca am o bujie nasoala: dadeam rezervor...jos banuiesc ca pasii ii sti scoteam bujia si DADEAM LA AUTOMAT CU BUJIA SCOASA SA IMI ARUNCE RESTURI DE BENZINA NEARSA CARE AU MAI RAMAS IN CILINDRU(inavarteam de cateva ori motorul pana cand vedeam ca nu mai sufla pulverizeaza nik) de obicei puneam alta bujie noua si o lua sfert chiar si cu motorul rece.Incearca sa lasi socul tras pana cand creste temperatura un pic la motor si nu il trage brusc in jos tragel progresiv pana cand e la capat,eram atat de stresat de treaba asta cu inecatul ca imi aduc aminte pana si vare pe caldura aia ametitoare eu imi porneam GPZ`ul tot cu socul tras dar nu imi mai inecam bujiile ! Asta e parerea si asta am facut si nu am mai avut probleme :lol:

am sa incer sa procedez cum ai procedat tu,desi ma indoiesc ca noile buiii cu iridium se ineaca,am sa las si socul mai tirziu pina ajunge la temperatura mai mare,is suparat ca iarna trecuta daca ma duceam sa il pornesc la -20grade,pornea foarte usor.Osa imi fac tip saptamina asta sa mai incerc sa vad daca porneste,si o sa revin cu ce a mai ......................asa aratau bujiile ce l-am schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incer sa procedez cum ai procedat tu,desi ma indoiesc ca noile buiii cu iridium se ineaca,am sa las si socul mai tirziu pina ajunge la temperatura mai mare,is suparat ca iarna trecuta daca ma duceam sa il pornesc la -20grade,pornea foarte usor.Osa imi fac tip saptamina asta sa mai incerc sa vad daca porneste,si o sa revin cu ce a mai ......................asa aratau bujiile ce l-am schimbat

 

chiar daca sunt iridium se uda stai calm din cauza ca este carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca nu se ineaca bujiile iridium. oricum, problema asta am avut-o si eu dupa ce mi-au curatat si sincronizat carburatoarele. serviceul unde am fost a facut treaba buna dar am avut o problema la carburator unde o garnitura nu etanseiza. din aceasta cauza in germania, s-a desincronizat in asa fel incat sa mearga cat de cat rotund. in fine, dupa o zi de injuraturi si reglaje si alte probleme si desfacut si curatat carburatorul de vro 5 ori, si-au dat seama unde era problema, s-a inlocuit garnitura si diferenta s-a simtit imediat. motorul nu mai mergea intr-un cilindru ca dupa prima sincronnizare, consuma mULT MULT mai putin si se simte a in general mai bine. din aceasta cauza, va recomand tuturor sa mergeti cu motorul la un service odata la vro 20-30 mii km si sa lasati niste oameni priceputi sa vi le verifice in special carburatoarele.

 

problema cu sincronizarea carburatoarelor acasa este urmatoarea: fara o unealta speciala cu lichid nu se poate. facut acasa, aceasta scula arata cam asa http://www.cbrforum.com/upfiles/8980/64625...58B905F0873.gif asta fiind pt motoare in 4 cilindri. pt 2 cil se ia doar 2 coloane de lichid (apa, preferabil mercur). asa ceva se poate cumpara si de pe louis. problema este urmatoarea: aceste scule nu sunt cele mai bune. cea de pe louis cam lasa de dorit, iar ce carpacesti acasa e probabil si mai slab. daca voi chiar vreti tutoriale pe tema asta gasiti pe multe forumuri cu poze, chiar si pe motociclism am vazut mai demult dar nu ma bag pentru ca e o chestie migaloasa acasa si sincer nu am nici chef nici timp nici pricepere sa ma bag.

 

cel mai usor este sa te duci la un service unde au un tester DIGITAL care masoara si emisiile motorului si tot ce vrei. la mine s-a facut cu un astfel de aparat si nu cred ca as putea fi mai fericit de rezultat. sincronizatul m-a costat 40-50 de lei parca si cred ca am recuperat banii aceia din economia de benzina pe 10mii km de atunci. acasa nu as fi reusit veci sa fac ce au facut ei. de garnitura nu imi dadeam seama nici sa stau in cap. asta e toata chestia la service. ma rog service se numeste si nenea gigi din garajul de tabla din spatele blocului dar eu vorbesc despre o societate care are angajati mecanici ce au facut pregatire in occident la serviceuri mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca nu se ineaca bujiile iridium. oricum, problema asta am avut-o si eu dupa ce mi-au curatat si sincronizat carburatoarele. serviceul unde am fost a facut treaba buna dar am avut o problema la carburator unde o garnitura nu etanseiza. din aceasta cauza in germania, s-a desincronizat in asa fel incat sa mearga cat de cat rotund. in fine, dupa o zi de injuraturi si reglaje si alte probleme si desfacut si curatat carburatorul de vro 5 ori, si-au dat seama unde era problema, s-a inlocuit garnitura si diferenta s-a simtit imediat. motorul nu mai mergea intr-un cilindru ca dupa prima sincronnizare, consuma mULT MULT mai putin si se simte a in general mai bine. din aceasta cauza, va recomand tuturor sa mergeti cu motorul la un service odata la vro 20-30 mii km si sa lasati niste oameni priceputi sa vi le verifice in special carburatoarele.

 

problema cu sincronizarea carburatoarelor acasa este urmatoarea: fara o unealta speciala cu lichid nu se poate. facut acasa, aceasta scula arata cam asa http://www.cbrforum.com/upfiles/8980/64625...58B905F0873.gif asta fiind pt motoare in 4 cilindri. pt 2 cil se ia doar 2 coloane de lichid (apa, preferabil mercur). asa ceva se poate cumpara si de pe louis. problema este urmatoarea: aceste scule nu sunt cele mai bune. cea de pe louis cam lasa de dorit, iar ce carpacesti acasa e probabil si mai slab. daca voi chiar vreti tutoriale pe tema asta gasiti pe multe forumuri cu poze, chiar si pe motociclism am vazut mai demult dar nu ma bag pentru ca e o chestie migaloasa acasa si sincer nu am nici chef nici timp nici pricepere sa ma bag.

 

cel mai usor este sa te duci la un service unde au un tester DIGITAL care masoara si emisiile motorului si tot ce vrei. la mine s-a facut cu un astfel de aparat si nu cred ca as putea fi mai fericit de rezultat. sincronizatul m-a costat 40-50 de lei parca si cred ca am recuperat banii aceia din economia de benzina pe 10mii km de atunci. acasa nu as fi reusit veci sa fac ce au facut ei. de garnitura nu imi dadeam seama nici sa stau in cap. asta e toata chestia la service. ma rog service se numeste si nenea gigi din garajul de tabla din spatele blocului dar eu vorbesc despre o societate care are angajati mecanici ce au facut pregatire in occident la serviceuri mai mari.

zimi un service de la noi la care ai fost ,,, adica pe care-i recomanzi??

 

 

n-da nici a mea nu pornerste nici f....a ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zimi un service de la noi la care ai fost ,,, adica pe care-i recomanzi??

 

din cate am inteles si la senila e ok in floresti. dar motorul meu cred ca doar serviceul lui TEO o sal vada vrodata. ii gasest in sannicoara pe partea stanga cum mergi spre apahida intr-o curte cu o casa din lemn de culoare galbena. baietii au facut pregatire in ungaria cu mecanici DUCATI si au si scule pt aproape orice dar nu vopsesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acela este intradevar scula de care vorbeam, ma rog sunt mai multe modele artizanale.

toate is tiganii dupa parerea mea. nici cea de pe louis nu functioneaza corect cica si te gandesti sa lucrezi cu ceva made in garaj...

apai nu stiu dar in primul rand nu is pasionatul artizanatelor ca dureaza timp si iese naspa daca iese + ca de obicei iese mai ieftin la final treaba bine facuta la service. acuma vorba aia, un lant pot sa ung si eu sau sa demontezz cablul de ambreaj sa picur WD prin el. la fel am dat jos si chiuloasa sa curat cilindrul de jeg dupa ce am scapat praf inauntru la schimbatul bujiilor( atentie, inainte sa demontati bujiile, curatati bine de tot in jurul lor). in schimb o chestie cum ar fi sincronizatul trebuie facut cu unelte speciale nu rahaturi ciopartite prin sopron. asta daca tii la motorul tau, timpul tau si banii tai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acela este intradevar scula de care vorbeam, ma rog sunt mai multe modele artizanale.

toate is tiganii dupa parerea mea. nici cea de pe louis nu functioneaza corect cica si te gandesti sa lucrezi cu ceva made in garaj...

apai nu stiu dar in primul rand nu is pasionatul artizanatelor ca dureaza timp si iese naspa daca iese + ca de obicei iese mai ieftin la final treaba bine facuta la service. acuma vorba aia, un lant pot sa ung si eu sau sa demontezz cablul de ambreaj sa picur WD prin el. la fel am dat jos si chiuloasa sa curat cilindrul de jeg dupa ce am scapat praf inauntru la schimbatul bujiilor( atentie, inainte sa demontati bujiile, curatati bine de tot in jurul lor). in schimb o chestie cum ar fi sincronizatul trebuie facut cu unelte speciale nu rahaturi ciopartite prin sopron. asta daca tii la motorul tau, timpul tau si banii tai.

 

Omul ce nu cunoaste ii e frica ... totodata Omul cat traieste invatza ... pe youtube ati cautat ???

Asta e cel mai simplu de facut, si e destul de eficient :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am un gpz 500 s de cateva zile si trebuie sa-l aranjez putin.

asadar: cat ulei intra, si ce tip de ulei imi recomandati...

 

atat pt moment :friends:, multumesc anticipat

 

va salut, am un gpz 500 s de cateva zile si trebuie sa-l aranjez putin.

asadar: cat ulei intra, si ce tip de ulei imi recomandati...

 

atat pt moment :P, multumesc anticipat

 

 

 

am afalt cu ajutorul unui manual tehnic... multumesc oricum... desi nu prea vad activitate pe aici...

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve

 

 

N-am mai dat pe aici de o gramada de vreme...

 

Daca vreti sa vedeti ce am mai facut la GPZ si ce a iesit :laugh: -> /index.php?showtopic=295897

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...