Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

La sfarsitul saptamanii ma duc sa fac ITP-ul. Pentru asta am nevoie de ambele (doua) capace pentru semnalele din fata - ale mele s-au stricat dupa ce mi-au dat motorul jos in parcare.

Este vorba de capacele din sticla galbena (dispersoarele) :)

 

Daca poate sa-mi imprumute cineva capacele pentru 2 ore (pentru sambata, 4 august 2007) sa dea un semn pe forum.

 

Multumesc!

 

Asfalt uscat! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor

 

Am si eu o problema cu gpz-ul meu

Am facut praf tobele cu tot cu galerii, ma poate indruma cineva cate niste tobe rezonabile ca pret sau macar catre un service unde le pot face noi?

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

 

Am si eu o problema cu gpz-ul meu

Am facut praf tobele cu tot cu galerii, ma poate indruma cineva cate niste tobe rezonabile ca pret sau macar catre un service unde le pot face noi?

Multumesc si asfalt uscat!

Multumesc pentru indrumare :bigstar:

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati GePeZari, am un broblem...

 

nu porneste!

 

KMtQ4LrUf2E

 

Auziti acel clink-clank? Se aude de sub sha de la modulele alea de dedesubt.

 

Porneste doar daca o misc cu treapta 1 cuplata si dau drumul la ambreiaj dupa 2 m parcursi sa se opreasca din rezistenta pe care o opune motorul cand e oprit. Dupa aceea reiau secventa de pornire, apas botonu si... porneste.

I mean, wtf? :bigstar:

 

A inceput cu chestia asta de joia trecuta si pana acum a facut doar asa. Insa marti cand am facut un drum pana la Giurgiu, s-a apucat sa faca nazuri mai zdravene si sa se opreasca motorul din senin.

 

Am tras la un moment dat pe dreapta, discut ceva cu omul din fata si cand sa plec, dau semnal stanga si motorul moare. Dupa metoda de mai sus reusesc sa-l repornesc.

 

Apoi, pe drum, cand trec pe langa un tir, la 90 km/h imi moare motorul pt o fractiune de secunda! NOT a nice feeling!

 

Trag iar pe dreapta, si cand motoreta se opreste din miscare, se opreste motorul de la sine!

Ok, reusesc sa o repornesc iar dupa metoda de mai sus, insa de data asta sting si farul si pozitiile.

 

Plec din nou la drum si ma gandesc "ma, macar pozitiile sa mearga". Cum le cuplez, vrionnng... iar imi moare motorul pentru o fractiune de secunda. :blink:

 

De atunci pana in Giurgiu si inapoi in Bucuresti nu m-am mai atins nici macar de semnalizator, daramite far sau pozitie. Ajung inapoi in Bucuresti, il traversez inspre locul de munca, nu mi s-a oprit deloc de cand am pornit din Giurgiu inapoi; insa cum parchez la mine la munca, cum moare motorul de unul singur. :)

 

Si face figuri la pornire in mod aleatoriu. Cand porneste, cand nu porneste. :blink:

 

Oi fi avand un scurtcircuit in instalatie de pierde curent, sau e boala tipica cu magnetii alternatorului?

V-ati confruntat careva cu asa ceva?

Banuiti vreo chestie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati GePeZari, am un broblem...

 

nu porneste!

 

KMtQ4LrUf2E

 

Auziti acel clink-clank? Se aude de sub sha de la modulele alea de dedesubt.

 

Porneste doar daca o misc cu treapta 1 cuplata si dau drumul la ambreiaj dupa 2 m parcursi sa se opreasca din rezistenta pe care o opune motorul cand e oprit. Dupa aceea reiau secventa de pornire, apas botonu si... porneste.

I mean, wtf? :bigstar:

 

A inceput cu chestia asta de joia trecuta si pana acum a facut doar asa. Insa marti cand am facut un drum pana la Giurgiu, s-a apucat sa faca nazuri mai zdravene si sa se opreasca motorul din senin.

 

Am tras la un moment dat pe dreapta, discut ceva cu omul din fata si cand sa plec, dau semnal stanga si motorul moare. Dupa metoda de mai sus reusesc sa-l repornesc.

 

Apoi, pe drum, cand trec pe langa un tir, la 90 km/h imi moare motorul pt o fractiune de secunda! NOT a nice feeling!

 

Trag iar pe dreapta, si cand motoreta se opreste din miscare, se opreste motorul de la sine!

Ok, reusesc sa o repornesc iar dupa metoda de mai sus, insa de data asta sting si farul si pozitiile.

 

Plec din nou la drum si ma gandesc "ma, macar pozitiile sa mearga". Cum le cuplez, vrionnng... iar imi moare motorul pentru o fractiune de secunda. :blink:

 

De atunci pana in Giurgiu si inapoi in Bucuresti nu m-am mai atins nici macar de semnalizator, daramite far sau pozitie. Ajung inapoi in Bucuresti, il traversez inspre locul de munca, nu mi s-a oprit deloc de cand am pornit din Giurgiu inapoi; insa cum parchez la mine la munca, cum moare motorul de unul singur. :)

 

Si face figuri la pornire in mod aleatoriu. Cand porneste, cand nu porneste. :blink:

 

Oi fi avand un scurtcircuit in instalatie de pierde curent, sau e boala tipica cu magnetii alternatorului?

V-ati confruntat careva cu asa ceva?

Banuiti vreo chestie?

 

Acolo unde se vede in film sub sa este releul de incarcare.Verifica-l mai intai pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati GePeZari, am un broblem...

 

nu porneste! [...]

Apoi, pe drum, cand trec pe langa un tir, la 90 km/h imi moare motorul pt o fractiune de secunda! NOT a nice feeling!

 

Banuiti vreo chestie?

Da, banuiesc (dar nu bag mana in foc).

Exact treaba cu depasirea tirului mi s-a intamplat si mie acum 1 an (numai ca eram pe ploaie si pe autostrada). La mine a fost simplu: siguranta "centrala" (aia de culoare verde, de obicei), era "manarita" (a se citi legata cu sarma) si nu facea bine contact. Din cauza ca se tot misca sarmulita respectiva s-a ars cu totul si mi s-a oprit motorul. Fiind siguranta centrala nu mai mergea nimic, nici macar bordul nu se aprindea.

Deci, nu garantez ca de acolo se trage, dar incearca totusi sa verifici sigurantele (ridici shaua si gasesti in fata, spre rezervor, cutiuta).

 

P.S.: Eu dupa incidentul cu tirul am punga cu sigurante sub sha :)

 

La sfarsitul saptamanii ma duc sa fac ITP-ul. Pentru asta am nevoie de ambele (doua) capace pentru semnalele din fata - ale mele s-au stricat dupa ce mi-au dat motorul jos in parcare.
Ma ajuta si pe mine cineva cu semnalele? Imi expira ITPul peste 1 saptamana si tare n-as vrea sa duc motorul pe platforma pana la service.

 

Asfalt uscat! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog frumos pot spune ca am nevoie de un mic ajutor :ok: .... : sezonul asta am cam tocit cuciucul de pe spate in proportie de cam 80 % banuiesc eu , asa ca as avea rugamintea daca imi puteti spune si mie de unde as achizitiona un cauciuc nou in bucuresti cam care sunt preturile si daca as putea pune unu de 140 si daca da daca afecteaza cu ceva.... Va multumesc mult asfalt uscat tuturor :ok: :crack:

 

--- Mesaj completat în 06 Aug 2007 22:10 -------------

Va rog frumos pot spune ca am nevoie de un mic ajutor :-L .... : sezonul asta am cam tocit cuciucul de pe spate in proportie de cam 80 % banuiesc eu , asa ca as avea rugamintea daca imi puteti spune si mie de unde as achizitiona un cauciuc nou in bucuresti cam care sunt preturile si daca as putea pune unu de 140 si daca da daca afecteaza cu ceva.... Va multumesc mult asfalt uscat tuturor :ok: :crack:

 

 

:ok: va rog am nevoie de caucioace chiar nu ma poate ajuta nimeni :ok:

 

:burnout: :hurt: :) :P :crack: :crack:

 

--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 15:14 -------------
UP :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...=121476&hl=

imi vand motoru, cu totul sau pe bucati, depinde de oferte

am cauciucurile noi, kit-ul de lant nou, bujii noi, placute frana spate noi, restul is ale motocicletei

partea din fata e avariata, daca e insa interesat cineva de restul pieselor discutam

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mr. Watt probabil ca ai doamne fereste...defectul stricat. de curiozitate desfa capacul din stanga de la motor, ala pe care scrie kawasaki(fara frica, nu iti va curge mai mult de 100 grame ulei), ai de scos doar 9 suruburi si vezi daca nu cumva te asteapta vreo surpriza pe acolo.

in mod sigur problema ta e electrica: bateria prea slaba coroborat cu incarcare proasta(releu defect) sau daca ai modelul dinainte de 93(asa pare dupa culoare) s-au desprins magnetii de pe rotor.

oricum ar fi e de rau.

tine-ne la curent !

daca ai norocul sa nu fie de la magneti si e cumva de la releul de incarcare da un semn ca poate se gaseste unul.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mr. Watt probabil ca ai doamne fereste...defectul stricat. de curiozitate desfa capacul din stanga de la motor, ala pe care scrie kawasaki(fara frica, nu iti va curge mai mult de 100 grame ulei), ai de scos doar 9 suruburi si vezi daca nu cumva te asteapta vreo surpriza pe acolo.

in mod sigur problema ta e electrica: bateria prea slaba coroborat cu incarcare proasta(releu defect) sau daca ai modelul dinainte de 93(asa pare dupa culoare) s-au desprins magnetii de pe rotor.

oricum ar fi e de rau.

tine-ne la curent !

daca ai norocul sa nu fie de la magneti si e cumva de la releul de incarcare da un semn ca poate se gaseste unul.

numai bine

 

 

 

cunosc problemele astea cu rotoare cu nebunii dastea:P ...jane nici acum nu ai facut gpz tata ? ce pot sa spun in legatura cu oprirea motorului s`ar putea sa ai dreptate cand am avut eu fraiul desfacut de rotor (rotor e acolo unde a spus jan) am avut aceleasi probleme si aproape aceleasi simptome ...mi se oprea in mers ,nu mai pornea ... cu greu reuseam sa il pornesc impins ....daca asata ar fi buba parerea mea e sa verifici si nu mai mai mergi cu el cine stie ce mai farami pe acolo prin`auntru :) si cand ai facut mobra sa ne spui si noua de curiozitate ce a avut sa vedem cam care a avut dreptate :burnout: :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Ca tot ma laudam ca pun niscai poze...

 

Ma bucur de fiecare clipa petrecuta pe el, este un motor de care m-am indragostit!

 

Doar ca acum l-am scos la vanzare pe motiv de criza acuta de bani :lol:

post-3355-1187002365_thumb.jpg

post-3355-1187002412_thumb.jpg

post-3355-1187002473_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve

 

 

Imi cer scuze ca raspund cu asa intarziere, dar am si asteptat sa vad daca imi mai face figuri, ei bine, nu mai face.

 

S-a dovedit a fi o problema de electrica.

 

Cert e ca dupa ce ca la noi la garaj, 2 oameni (unul din ei fiind ipman) impreuna cu mine am incercat sa ne batem capul sa o rezolvam ajungand pana la incercat cu 2 alte baterii deja. Tot asa facea.

Deci nu era vorba sa fie bateria moarta. :)

 

Asa ca am fost cu ea la mecanic (mecanicul japonez de la Kaore Motors).

 

S-a uitat Yoshi-san, a curatat toate contactele/sigurantele, verificat cu multimetru tensiunea din instalatie, cred ca a fost din bobina de inductie problema, daca puneai surublenitza pe bornele ei nu se intampla nimic (trebuia sa sara scantei).

 

O incearca: acu pornea din prima (eu la garaj la mine am pornit-o impinsa pentru ca am dus-o pe rotile ei la Kaore).

 

Cand dau sa plec, dupa o mica tacla cu nea' Yoshi (in engleza), dau sa pornesc.. nu vrea. Facea iarasi figura pe care am filmat-o si pus-o in topic. :lol:

Yoshi cam ramane mirat; ok,da-i din nou carene jos, reverificat bobina, schimbat cu alta chiar.. insa facea la fel.

Iar da-i si verifica contactele, acu s-a uitat si la starter engine. A gasit un surub de contact de la electromotor care se slabise si desurubase de la vibratii.. l-a fixat, probabil de acolo nu facea contact (posibil). Reverficat si refacute contactele de la bobina iarasi... al doilea mecanic era sigur ca de la bobina era totul si inclin spre asta si eu. Bobina era ok, la contacte a fost problema.

 

Iar in final a pornit! Am repornit-o apoi de vreo 10 ori, n-a facut deloc figuri. La sfert de buton. Pe drum de asemenea. Am oprit-repornit. A mers totul brici.

 

Tot restul saptamanii am fost atent daca mai face figuri sau da semne de asta: nimic. cam 150 km facuti de atunci si merge fara probleme.

 

Pwheeew, bine ca nu a fost buba cu magnetii din oala rotorului. :moto:

 

 

 

 

@Zappy , man maare pacat ca-l dai. :moto: Al tau mai si arata de zile mari. Ala e motor de pastrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve

Imi cer scuze ca raspund cu asa intarziere, dar am si asteptat sa vad daca imi mai face figuri, ei bine, nu mai face.

 

S-a dovedit a fi o problema de electrica.

 

Cert e ca dupa ce ca la noi la garaj, 2 oameni (unul din ei fiind ipman) impreuna cu mine am incercat sa ne batem capul sa o rezolvam ajungand pana la incercat cu 2 alte baterii deja. Tot asa facea.

Deci nu era vorba sa fie bateria moarta. :)

 

Asa ca am fost cu ea la mecanic (mecanicul japonez de la Kaore Motors).

 

S-a uitat Yoshi-san, a curatat toate contactele/sigurantele, verificat cu multimetru tensiunea din instalatie, cred ca a fost din bobina de inductie problema, daca puneai surublenitza pe bornele ei nu se intampla nimic (trebuia sa sara scantei).

 

O incearca: acu pornea din prima (eu la garaj la mine am pornit-o impinsa pentru ca am dus-o pe rotile ei la Kaore).

 

Cand dau sa plec, dupa o mica tacla cu nea' Yoshi (in engleza), dau sa pornesc.. nu vrea. Facea iarasi figura pe care am filmat-o si pus-o in topic. :lol:

Yoshi cam ramane mirat; ok,da-i din nou carene jos, reverificat bobina, schimbat cu alta chiar.. insa facea la fel.

Iar da-i si verifica contactele, acu s-a uitat si la starter engine. A gasit un surub de contact de la electromotor care se slabise si desurubase de la vibratii.. l-a fixat, probabil de acolo nu facea contact (posibil). Reverficat si refacute contactele de la bobina iarasi... al doilea mecanic era sigur ca de la bobina era totul si inclin spre asta si eu. Bobina era ok, la contacte a fost problema.

 

Iar in final a pornit! Am repornit-o apoi de vreo 10 ori, n-a facut deloc figuri. La sfert de buton. Pe drum de asemenea. Am oprit-repornit. A mers totul brici.

 

Tot restul saptamanii am fost atent daca mai face figuri sau da semne de asta: nimic. cam 150 km facuti de atunci si merge fara probleme.

 

Pwheeew, bine ca nu a fost buba cu magnetii din oala rotorului. :moto:

@Zappy , man maare pacat ca-l dai. :moto: Al tau mai si arata de zile mari. Ala e motor de pastrat.

 

New bucuram ca ai facut motorul si ai impartasit cu noi problema ...in cazul asta bine ai revenit printre noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mr.Watt Bine ca a fost ceva banal si s-a rezolvat, desi nu fara :lol:

Da, e o dulceata de motor, insa trebuie sa scot niste bani sa-mi achit o datorie mai veche si n-am loc de intors...

Lasa sa fim noi sanatosi, ca pana la busa o sa mai schimbam vreo 5 motoare... :)

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:ok: Modificarile facute la GePeZache meu :P ...sper sa va placa...daca nu asta e ghinion mie imi place :ok:

 

Deci sa incep cu Crash protectorii ( sper ca am scris bine )....si vreau sa subliniez ca am vrut sa ii pun chiar de la inceput de cand am cumparat motoreta dar sincer pe la noi nu am vazut si am inteles ca nu prea exista mai nik pt modelul notstru care ce si cum s`ar prinde.am studiat am mai cautat pe net si tot nu am gasit cine stie ce ...in fine m`am dus la un strungar(un colege care a lucrat cu asa ceva si se pricepe) cu o schema bine pregatita de mine si l`am rugat sa imi scoata si mie 2 piese din bronz cu dimensiunile respective...zis si facut am pus alta tija de prindere a motorului si restul se vede din poze cam ce a iesit,eu sunt mutumit de lucrare dar totusi exista si o parte proasta sa zic asa care nu am luat`o in calcul chair daca m`am gandit la ea de la inceput dar macar sa fie asta problema si cum zice omul noi sa fim sanatosi :D , in fine parte proasta esta ca acum la fiecar schimb de ulei pe langa ca va trebui sa dau masca jos va trebui sa dau si asa zisele buloane si tija ...dar cum spuneam noi sa fim sanatosi :Dpost-14727-1188213855_thumb.jpgpost-14727-1188213875_thumb.jpgpost-14727-1188213902_thumb.jpgpost-14727-1188213928_thumb.jpg

Urmatoare modificare a fost parbrizul care am vrut sa semene leit cu un parbrzi Double BOuble de la PUIG,aici subliniez ca nici modelul de double bouble nu am mai vazut la vre`un gpz si sunt multumit de cum a iesit pot spune eu ca nu arata rau dar am sa va las sa va convingetzi din poze.post-14727-1188213944_thumb.jpgpost-14727-1188213966_thumb.jpgpost-14727-1188214043_thumb.jpg..asta cum a mai luat nastere ....intr`o zi ma plictiseam la scarbicu si ma tot gandeam la parbrziul pritenului meu care si la achizitonat nou pt fazer lui si "tring" mi`a venit o ideee ,l`am dat pe al meu jos am scos dupa el o matritza din fibra de sticla care acesta a suferit putine modificari am turnat alta piesa in el si a iesit produsul finit :agree: de care sunt tare mandru .i`am dat un mic chit si o vopsea neagra si "voila" my puig :)

Urmatoare miodificare a fost numarul din spate nu imi place de loc aripa aceea din plastic care sustinea numarul chiar ma stresa mi se parea ca se vedea urat asa ca am dat`o jos si pe aia am taiat`o la nivelul carenei sa nu imi arunce apa si mierie sub shaaa am refacut o alta tija pt numar alta tiha pt semnale si din nou va las sa va convingetzi din poze :)post-14727-1188214004_thumb.jpgpost-14727-1188214029_thumb.jpg zic eu ca arata mai "racing" ...asa si ce am mai facut am cumparat niste plasa de aluminiu care am pus`o la masca de jos unde se vedea filtrul de ulei si la radiator :smoke: post-14727-1188214067_thumb.jpg

 

Docamdata cam atat pe viitor imi bese mintea (nevoie de bani) sa ij pun o toba LASER (2 IN 1) sa ii pun 2 filtre de aer conice sport ...si sa vad ce mai imi trece prin cap :ok:

Sper ca va place ce am facut pt ca , costul total al investitiei este fix 0,00 LEI,ba poate o bere care tre sa o dau la strungar :P ....

 

Trompi a mea : :ok: post-14727-1188214083_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Modificarile facute la GePeZache meu :hug: ...sper sa va placa...daca nu asta e ghinion mie imi place :lol:

 

Deci sa incep cu Crash protectorii ( sper ca am scris bine )....si vreau sa subliniez ca am vrut sa ii pun chiar de la inceput de cand am cumparat motoreta dar sincer pe la noi nu am vazut si am inteles ca nu prea exista mai nik pt modelul notstru care ce si cum s`ar prinde.am studiat am mai cautat pe net si tot nu am gasit cine stie ce ...in fine m`am dus la un strungar(un colege care a lucrat cu asa ceva si se pricepe) cu o schema bine pregatita de mine si l`am rugat sa imi scoata si mie 2 piese din bronz cu dimensiunile respective...zis si facut am pus alta tija de prindere a motorului si restul se vede din poze cam ce a iesit,eu sunt mutumit de lucrare dar totusi exista si o parte proasta sa zic asa care nu am luat`o in calcul chair daca m`am gandit la ea de la inceput dar macar sa fie asta problema si cum zice omul noi sa fim sanatosi :kiss: , in fine parte proasta esta ca acum la fiecar schimb de ulei pe langa ca va trebui sa dau masca jos va trebui sa dau si asa zisele buloane si tija ...dar cum spuneam noi sa fim sanatosi :ok:post-14727-1188213855_thumb.jpgpost-14727-1188213875_thumb.jpgpost-14727-1188213902_thumb.jpgpost-14727-1188213928_thumb.jpg

Urmatoare modificare a fost parbrizul care am vrut sa semene leit cu un parbrzi Double BOuble de la PUIG,aici subliniez ca nici modelul de double bouble nu am mai vazut la vre`un gpz si sunt multumit de cum a iesit pot spune eu ca nu arata rau dar am sa va las sa va convingetzi din poze.post-14727-1188213944_thumb.jpgpost-14727-1188213966_thumb.jpgpost-14727-1188214043_thumb.jpg..asta cum a mai luat nastere ....intr`o zi ma plictiseam la scarbicu si ma tot gandeam la parbrziul pritenului meu care si la achizitonat nou pt fazer lui si "tring" mi`a venit o ideee ,l`am dat pe al meu jos am scos dupa el o matritza din fibra de sticla care acesta a suferit putine modificari am turnat alta piesa in el si a iesit produsul finit :D de care sunt tare mandru .i`am dat un mic chit si o vopsea neagra si "voila" my puig :D

Urmatoare miodificare a fost numarul din spate nu imi place de loc aripa aceea din plastic care sustinea numarul chiar ma stresa mi se parea ca se vedea urat asa ca am dat`o jos si pe aia am taiat`o la nivelul carenei sa nu imi arunce apa si mierie sub shaaa am refacut o alta tija pt numar alta tiha pt semnale si din nou va las sa va convingetzi din poze :Dpost-14727-1188214004_thumb.jpgpost-14727-1188214029_thumb.jpg zic eu ca arata mai "racing" ...asa si ce am mai facut am cumparat niste plasa de aluminiu care am pus`o la masca de jos unde se vedea filtrul de ulei si la radiator :bounce: post-14727-1188214067_thumb.jpg

 

Docamdata cam atat pe viitor imi bese mintea (nevoie de bani) sa ij pun o toba LASER (2 IN 1) sa ii pun 2 filtre de aer conice sport ...si sa vad ce mai imi trece prin cap :moto:

Sper ca va place ce am facut pt ca , costul total al investitiei este fix 0,00 LEI,ba poate o bere care tre sa o dau la strungar :ok: ....

 

Trompi a mea : :D post-14727-1188214083_thumb.jpg

 

Superb!

Din pacate eu am cam neglijat-o pe a mea, dar sper sa o impac cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o singura chestie nu ma impac, si anume buloanele alea de protectie in caz de Doamne-fereste. Atunci cand se pun pe un motor, se fac o multime de calcule, atat pentru punctele de fixare de pe cadru, cat si in ceea ce le priveste pe ele, ca rezistenta (limitata) la impact. Altminteri, pot face mai mult rau decat bine. Anyway, sa n-ai treaba de ele niciodata iti doresc! :bounce:

A, si aspectul practic pentru mine primeaza, motiv pentru care n-as renunta la aripa spate, ca nu-mi place noroiul pe haine. Desi este cert ca fara ea arata mult mai "racing", si tu ai facut treaba discret, de zici ca asa-i de la mama ei... :moto:

No, pai sa te poarte sanatos mai departe! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o singura chestie nu ma impac, si anume buloanele alea de protectie in caz de Doamne-fereste. Atunci cand se pun pe un motor, se fac o multime de calcule, atat pentru punctele de fixare de pe cadru, cat si in ceea ce le priveste pe ele, ca rezistenta (limitata) la impact. Altminteri, pot face mai mult rau decat bine. Anyway, sa n-ai treaba de ele niciodata iti doresc! :)

A, si aspectul practic pentru mine primeaza, motiv pentru care n-as renunta la aripa spate, ca nu-mi place noroiul pe haine. Desi este cert ca fara ea arata mult mai "racing", si tu ai facut treaba discret, de zici ca asa-i de la mama ei... :D

No, pai sa te poarte sanatos mai departe! :hug:

 

 

In legatura cu buloanele alea am ti`am zis " am studiat" pe net logik...m`am uitat pe niste adrese care acum imi pare rau ca nu le mai am ca sa le postez si aici si erau cam 2 felui de protectii pt gpz una cu niste bare care mi s`a parut extraordinar de urata si a 2 a tot cu un fel de crash protector cei drept mai lung ca al meu parca si prins in acelasi loc in care l`am pus eu doar ca era fara masca de jos , asa ca nu vad de ce sa imi fac griji acu eu stiu vb ta Doamne ajuta sa nu le probez niciodata .....si in legatura cu nr de pe spate stai linistit ca a fost testat si pe ploaie si nu mi`a venit sa cred,chair eram curat pe spate, ma asteptam la asta...ma astepatam sa ma umplu de noroi,ce e drept ca imi arunca pe stop dar doar jumate il murdareste....

 

:D :bounce: :moto:

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Aug 2007 21:23 -------------</small><br/>Am gasit site despre care spuneam cu protectiile pt gpz ...uite aici au fost inlocuite si scaritzele dupa spate ....protejeaza tobele ....urmeaza sa fac si eu :D

 

 

http://www.brgracing.com/ex500Sliders.html

 

--- Mesaj completat în 28 Aug 2007 21:31 -------------
Uite si pe link asta http://www.brgracing.com/ex500bellypan.html un model facut nu stiu ce sa zic cred ca fighter are cadru modificat(partea din spate) si sincer imi place mai mult cu masca de jos ceea din fabrica asta e ciudata rau ...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut link-urile, :D eu nu le gasisem. De obicei este studiata si rezistenta acestor buloane (sau prinderile lor), in sensul de a fi dintr-un material care cedeaza totusi inainte de a indoi cadrul...

La ideea cu inlocuirea scaritelor de pe spate nici nu ma gandisem, desi e singura solutie, numai cele de pe fata nu sunt suficiente.

Oricum, ma repet, sa n-ai nevoie de ele!!!

Iar ca investitie, stiu si eu?! Parca te-a ajuns cam scump... :bounce:

Asfalt uscat numai sub roti!

 

P.S. Da, fighterul ala sau ce-o fi, e urat rau!!!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut link-urile, :D eu nu le gasisem. De obicei este studiata si rezistenta acestor buloane (sau prinderile lor), in sensul de a fi dintr-un material care cedeaza totusi inainte de a indoi cadrul...

La ideea cu inlocuirea scaritelor de pe spate nici nu ma gandisem, desi e singura solutie, numai cele de pe fata nu sunt suficiente.

Oricum, ma repet, sa n-ai nevoie de ele!!!

Iar ca investitie, stiu si eu?! Parca te-a ajuns cam scump... :D

Asfalt uscat numai sub roti!

 

P.S. Da, fighterul ala sau ce-o fi, e urat rau!!!

 

 

:D :bounce: :moto: :hug: :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smok3, ce GPZ pericolos ti-ai facut mah :D

 

Acum intrebare generala:

 

Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva?

Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smok3, ce GPZ pericolos ti-ai facut mah :hug:

 

Acum intrebare generala:

 

Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva?

Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara?

Consum in afara cam 4% in viteza a 6 a la vreo 5000 de ture ,in oras cam 5% si cand merg balana 6% :)

 

PS : ma bucur ca iti place gepezache meu :D

 

:D :bounce: :moto:

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...