Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

:) Modificarile facute la GePeZache meu :hug: ...sper sa va placa...daca nu asta e ghinion mie imi place :lol:

 

Deci sa incep cu Crash protectorii ( sper ca am scris bine )....si vreau sa subliniez ca am vrut sa ii pun chiar de la inceput de cand am cumparat motoreta dar sincer pe la noi nu am vazut si am inteles ca nu prea exista mai nik pt modelul notstru care ce si cum s`ar prinde.am studiat am mai cautat pe net si tot nu am gasit cine stie ce ...in fine m`am dus la un strungar(un colege care a lucrat cu asa ceva si se pricepe) cu o schema bine pregatita de mine si l`am rugat sa imi scoata si mie 2 piese din bronz cu dimensiunile respective...zis si facut am pus alta tija de prindere a motorului si restul se vede din poze cam ce a iesit,eu sunt mutumit de lucrare dar totusi exista si o parte proasta sa zic asa care nu am luat`o in calcul chair daca m`am gandit la ea de la inceput dar macar sa fie asta problema si cum zice omul noi sa fim sanatosi :kiss: , in fine parte proasta esta ca acum la fiecar schimb de ulei pe langa ca va trebui sa dau masca jos va trebui sa dau si asa zisele buloane si tija ...dar cum spuneam noi sa fim sanatosi :ok:post-14727-1188213855_thumb.jpgpost-14727-1188213875_thumb.jpgpost-14727-1188213902_thumb.jpgpost-14727-1188213928_thumb.jpg

Urmatoare modificare a fost parbrizul care am vrut sa semene leit cu un parbrzi Double BOuble de la PUIG,aici subliniez ca nici modelul de double bouble nu am mai vazut la vre`un gpz si sunt multumit de cum a iesit pot spune eu ca nu arata rau dar am sa va las sa va convingetzi din poze.post-14727-1188213944_thumb.jpgpost-14727-1188213966_thumb.jpgpost-14727-1188214043_thumb.jpg..asta cum a mai luat nastere ....intr`o zi ma plictiseam la scarbicu si ma tot gandeam la parbrziul pritenului meu care si la achizitonat nou pt fazer lui si "tring" mi`a venit o ideee ,l`am dat pe al meu jos am scos dupa el o matritza din fibra de sticla care acesta a suferit putine modificari am turnat alta piesa in el si a iesit produsul finit :D de care sunt tare mandru .i`am dat un mic chit si o vopsea neagra si "voila" my puig :D

Urmatoare miodificare a fost numarul din spate nu imi place de loc aripa aceea din plastic care sustinea numarul chiar ma stresa mi se parea ca se vedea urat asa ca am dat`o jos si pe aia am taiat`o la nivelul carenei sa nu imi arunce apa si mierie sub shaaa am refacut o alta tija pt numar alta tiha pt semnale si din nou va las sa va convingetzi din poze :Dpost-14727-1188214004_thumb.jpgpost-14727-1188214029_thumb.jpg zic eu ca arata mai "racing" ...asa si ce am mai facut am cumparat niste plasa de aluminiu care am pus`o la masca de jos unde se vedea filtrul de ulei si la radiator :bounce: post-14727-1188214067_thumb.jpg

 

Docamdata cam atat pe viitor imi bese mintea (nevoie de bani) sa ij pun o toba LASER (2 IN 1) sa ii pun 2 filtre de aer conice sport ...si sa vad ce mai imi trece prin cap :moto:

Sper ca va place ce am facut pt ca , costul total al investitiei este fix 0,00 LEI,ba poate o bere care tre sa o dau la strungar :ok: ....

 

Trompi a mea : :D post-14727-1188214083_thumb.jpg

 

Superb!

Din pacate eu am cam neglijat-o pe a mea, dar sper sa o impac cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu o singura chestie nu ma impac, si anume buloanele alea de protectie in caz de Doamne-fereste. Atunci cand se pun pe un motor, se fac o multime de calcule, atat pentru punctele de fixare de pe cadru, cat si in ceea ce le priveste pe ele, ca rezistenta (limitata) la impact. Altminteri, pot face mai mult rau decat bine. Anyway, sa n-ai treaba de ele niciodata iti doresc! :bounce:

A, si aspectul practic pentru mine primeaza, motiv pentru care n-as renunta la aripa spate, ca nu-mi place noroiul pe haine. Desi este cert ca fara ea arata mult mai "racing", si tu ai facut treaba discret, de zici ca asa-i de la mama ei... :moto:

No, pai sa te poarte sanatos mai departe! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o singura chestie nu ma impac, si anume buloanele alea de protectie in caz de Doamne-fereste. Atunci cand se pun pe un motor, se fac o multime de calcule, atat pentru punctele de fixare de pe cadru, cat si in ceea ce le priveste pe ele, ca rezistenta (limitata) la impact. Altminteri, pot face mai mult rau decat bine. Anyway, sa n-ai treaba de ele niciodata iti doresc! :)

A, si aspectul practic pentru mine primeaza, motiv pentru care n-as renunta la aripa spate, ca nu-mi place noroiul pe haine. Desi este cert ca fara ea arata mult mai "racing", si tu ai facut treaba discret, de zici ca asa-i de la mama ei... :D

No, pai sa te poarte sanatos mai departe! :hug:

 

 

In legatura cu buloanele alea am ti`am zis " am studiat" pe net logik...m`am uitat pe niste adrese care acum imi pare rau ca nu le mai am ca sa le postez si aici si erau cam 2 felui de protectii pt gpz una cu niste bare care mi s`a parut extraordinar de urata si a 2 a tot cu un fel de crash protector cei drept mai lung ca al meu parca si prins in acelasi loc in care l`am pus eu doar ca era fara masca de jos , asa ca nu vad de ce sa imi fac griji acu eu stiu vb ta Doamne ajuta sa nu le probez niciodata .....si in legatura cu nr de pe spate stai linistit ca a fost testat si pe ploaie si nu mi`a venit sa cred,chair eram curat pe spate, ma asteptam la asta...ma astepatam sa ma umplu de noroi,ce e drept ca imi arunca pe stop dar doar jumate il murdareste....

 

:D :bounce: :moto:

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Aug 2007 21:23 -------------</small><br/>Am gasit site despre care spuneam cu protectiile pt gpz ...uite aici au fost inlocuite si scaritzele dupa spate ....protejeaza tobele ....urmeaza sa fac si eu :D

 

 

http://www.brgracing.com/ex500Sliders.html

 

--- Mesaj completat în 28 Aug 2007 21:31 -------------
Uite si pe link asta http://www.brgracing.com/ex500bellypan.html un model facut nu stiu ce sa zic cred ca fighter are cadru modificat(partea din spate) si sincer imi place mai mult cu masca de jos ceea din fabrica asta e ciudata rau ...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut link-urile, :D eu nu le gasisem. De obicei este studiata si rezistenta acestor buloane (sau prinderile lor), in sensul de a fi dintr-un material care cedeaza totusi inainte de a indoi cadrul...

La ideea cu inlocuirea scaritelor de pe spate nici nu ma gandisem, desi e singura solutie, numai cele de pe fata nu sunt suficiente.

Oricum, ma repet, sa n-ai nevoie de ele!!!

Iar ca investitie, stiu si eu?! Parca te-a ajuns cam scump... :bounce:

Asfalt uscat numai sub roti!

 

P.S. Da, fighterul ala sau ce-o fi, e urat rau!!!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut link-urile, :D eu nu le gasisem. De obicei este studiata si rezistenta acestor buloane (sau prinderile lor), in sensul de a fi dintr-un material care cedeaza totusi inainte de a indoi cadrul...

La ideea cu inlocuirea scaritelor de pe spate nici nu ma gandisem, desi e singura solutie, numai cele de pe fata nu sunt suficiente.

Oricum, ma repet, sa n-ai nevoie de ele!!!

Iar ca investitie, stiu si eu?! Parca te-a ajuns cam scump... :D

Asfalt uscat numai sub roti!

 

P.S. Da, fighterul ala sau ce-o fi, e urat rau!!!

 

 

:D :bounce: :moto: :hug: :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smok3, ce GPZ pericolos ti-ai facut mah :D

 

Acum intrebare generala:

 

Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva?

Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smok3, ce GPZ pericolos ti-ai facut mah :hug:

 

Acum intrebare generala:

 

Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva?

Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara?

Consum in afara cam 4% in viteza a 6 a la vreo 5000 de ture ,in oras cam 5% si cand merg balana 6% :)

 

PS : ma bucur ca iti place gepezache meu :D

 

:D :bounce: :moto:

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum intrebare generala:

 

Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva?

Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara?

 

4.7 l/100km cu pasager si bagaje, 5 l/100km in oras, la ambele cu incalzirea motorului la fiecare pornire (chiar daca este a 10-a din zi) pana ajunge acul la apa pe "verde".

 

P.S. Eu tin robinetul permanent pe rezerva, nici nu l-am miscat de cand l-am luat...

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand v`a trebui sa schimb cauciucul pe spate avetzi iedee sau daca stitzi careva daca a pus cineva caucic spate de 140(am inteles ca merge) oare are mobra un alt comportament,cum sta pe curbe e bine ce fac nu e bine ....daca poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ii multumesc din suflet :) si raman dator si cu o bere :)

 

PS: ulei la catzi km schimbazti eu am bagat in al meu ulei sintetic mai gros 15w50 au zis ca e recomandat pt forja ...nu ca ar fi avzut mobra mea forja prea mare dar mi`a mai placut sa schim rareori pe rosu ! cam la cat sa schimb ulei ?avand in vedre ca cica e de calitate .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun atunci faptul ca am scos cam 6,3 -6,5 in oras oare ce sa fie? :)

 

(deh, am mers si cu pasager cateva zeci de km sanatosi, am si tras de ea un pic, am fatzait-o numai prin oras. hmmm, am o scuza oarecum pentru consumul ala :) )

 

 

Si ca tot veni vorba de evenimente mai deosebite, iete ca mi se rupse si cablul de ambreiaj. Norocul meu CHIOR? Mi s-a rupt cand ma intorceam spre casa si am mers cu a doua frumos pana ce a trebuit sa franez si o murit motoru. Eram la 100 m de casa si vreo 300 m de garaj. Am impins-o asadar pana acolo :D

 

post-7333-1189542547_thumb.jpg

 

 

 

Ah, btw, smok3, eu am 130 pe spate ca de 120 n-a gasit Bronto cauciuc deloc. Si asa am cumparat-o. Nu ma intreba cum am trecut la autentificare de ea, cert e ca n-am facut-o in Voluntari :hurt:

 

Din cate stiu, dupa '93 GPZul s-a ales cu 130 pe spate. Despre 140 nu stiu ce sa zic, presupun ca se incadreaza in intervalul de latime a gumelor gandit de ei. Cert e ca marirea aia au gandit-o si cu trecerea de la rotile de 16 la cele de 17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, btw, smok3, eu am 130 pe spate ca de 120 n-a gasit Bronto cauciuc deloc. Si asa am cumparat-o. Nu ma intreba cum am trecut la autentificare de ea, cert e ca n-am facut-o in Voluntari :hurt:

 

Din cate stiu, dupa '93 GPZul s-a ales cu 130 pe spate. Despre 140 nu stiu ce sa zic, presupun ca se incadreaza in intervalul de latime a gumelor gandit de ei. Cert e ca marirea aia au gandit-o si cu trecerea de la rotile de 16 la cele de 17.

 

 

:) ok ms dar banuiesc ca ai mers o perioada si cu cuciucul de 120 pe spate ...Intrebare: simiti vreo diferenta intre asta de 120 si 130 care l`ai pus acum??? se comporta altfel,e ceva care nu te nemultumeste ,sta mai bine pe curbe,trage altfel motorul....??? :D

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, Bronto stie cel mai bine, eu cu cauciuc de 130 am luat-o de la el.

 

Cand se intoarce am sa-l rog sa-ti raspunda aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, Bronto stie cel mai bine, eu cu cauciuc de 130 am luat-o de la el.

 

Cand se intoarce am sa-l rog sa-ti raspunda aici.

 

 

 

Ok ma dar o intrunire intre GePeZisti cand faceam si noi la Arc (mai multi asa :)) sa vb si noi de cheti tresti ,bem un stics ,mancam o cola... dastea asa....Ce zicetzi miercurea asta?...poate cu ocazia asta facem si cunostintza astia dupa forum :)

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ia cititi aici o discutie interesanta despre ce ulei de motor se baga in GPZ

 

http://www.ex-500.com/index.php/topic,290.0.html

 

Acestea ziind fise, ce ulei aveti in GPZ-urile voastre? Ce recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit printre GPZisti :bigstar:

 

 

On topic now:

 

Fratilor, mi-a murit kilometraju :D

A patit careva deja asta, sau sunt eu primul cu cablul de km cedat? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi`am vandut gpz`u unui preten tot incepator pot spune ca am avut norok si el la fel tot odata :eek: asa ca fratzi gepeziti se pare ca am sa scriu pt ultima oara la acest topic o sa imi fie dor de voi :D dar tot o sa ne mai vedem pe forum sau daca nu pe stradaaa :ok:

Pt cei interesatzi mi`a ramas parbrziul original atata tot doar ca e negru l`am vopist pt ca a fost scos dupa el o matritza din fibra de sticla care a fost modificata si atunci mi s`a matuit ..... asa ca daca are cineva nevoie il ajut cu placere nu trebuie decat data o vopsea noua pe el ....sprayul meu nu a fost bun :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei interesatzi mi`a ramas parbrziul original atata tot doar ca e negru l`am vopist pt ca a fost scos dupa el o matritza din fibra de sticla care a fost modificata si atunci mi s`a matuit ..... asa ca daca are cineva nevoie il ajut cu placere nu trebuie decat data o vopsea noua pe el ....sprayul meu nu a fost bun :eek:

 

 

Salutare!

 

As avea eu nevoie de parbrizul ala de GPZ. Lasa te rog un numar de telefon sau da-mi un PM!

 

Multumesc! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti!

sunt si eu o gpz-ista

am si eu de 2 luni un kawa gpz de 500 din 92

detalii tehnice nu pot sa va dau sau un consum....

dar sunt multumita de el

iulia ma numesc si poate o sa vin si eu pe la arc....

 

Buna, sunt Gabi si am si eu un GPZ din 92 pe care mi-am facut ucenicia, si pe care as vrea sa-l schimb. Cat ai dat tu pe motor? As vrea sa stiu cat pot sa cer pe el. Asfalt uscat si poate ne vedem la arc sau la intruniri.

 

--- Mesaj completat în 24 Oct 2007 16:04 -------------
Salut,

 

As vrea si eu sa stiu unde gasesc pt un GPZ 500S din '92 un releu de incarcare si maneta de frana (care e stramba); nu tin neaparat sa fie noi. Daca ma puteti ajuta, va raman dator pana ne vom vedea la o intrunire.

 

Merci,

G

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum va spuneam a trebuit sa ma despart de GePeZache meu si mi`a ramas parbrizul original nu tocmai in stare perfecta si ma refer optik ....nu ar trebui decat un finisaj pe el si de ce nu o noua vopsea am sa pun si poze ...doritaorii ma pot contacta pe pm sau de ce nu pe mess...

 

Asfalt uscat ;)

post-14727-1193386269_thumb.jpg

post-14727-1193386277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...