Ferodaktyl Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Modificarile facute la GePeZache meu ...sper sa va placa...daca nu asta e ghinion mie imi place Deci sa incep cu Crash protectorii ( sper ca am scris bine )....si vreau sa subliniez ca am vrut sa ii pun chiar de la inceput de cand am cumparat motoreta dar sincer pe la noi nu am vazut si am inteles ca nu prea exista mai nik pt modelul notstru care ce si cum s`ar prinde.am studiat am mai cautat pe net si tot nu am gasit cine stie ce ...in fine m`am dus la un strungar(un colege care a lucrat cu asa ceva si se pricepe) cu o schema bine pregatita de mine si l`am rugat sa imi scoata si mie 2 piese din bronz cu dimensiunile respective...zis si facut am pus alta tija de prindere a motorului si restul se vede din poze cam ce a iesit,eu sunt mutumit de lucrare dar totusi exista si o parte proasta sa zic asa care nu am luat`o in calcul chair daca m`am gandit la ea de la inceput dar macar sa fie asta problema si cum zice omul noi sa fim sanatosi , in fine parte proasta esta ca acum la fiecar schimb de ulei pe langa ca va trebui sa dau masca jos va trebui sa dau si asa zisele buloane si tija ...dar cum spuneam noi sa fim sanatosi Urmatoare modificare a fost parbrizul care am vrut sa semene leit cu un parbrzi Double BOuble de la PUIG,aici subliniez ca nici modelul de double bouble nu am mai vazut la vre`un gpz si sunt multumit de cum a iesit pot spune eu ca nu arata rau dar am sa va las sa va convingetzi din poze...asta cum a mai luat nastere ....intr`o zi ma plictiseam la scarbicu si ma tot gandeam la parbrziul pritenului meu care si la achizitonat nou pt fazer lui si "tring" mi`a venit o ideee ,l`am dat pe al meu jos am scos dupa el o matritza din fibra de sticla care acesta a suferit putine modificari am turnat alta piesa in el si a iesit produsul finit de care sunt tare mandru .i`am dat un mic chit si o vopsea neagra si "voila" my puig Urmatoare miodificare a fost numarul din spate nu imi place de loc aripa aceea din plastic care sustinea numarul chiar ma stresa mi se parea ca se vedea urat asa ca am dat`o jos si pe aia am taiat`o la nivelul carenei sa nu imi arunce apa si mierie sub shaaa am refacut o alta tija pt numar alta tiha pt semnale si din nou va las sa va convingetzi din poze zic eu ca arata mai "racing" ...asa si ce am mai facut am cumparat niste plasa de aluminiu care am pus`o la masca de jos unde se vedea filtrul de ulei si la radiator Docamdata cam atat pe viitor imi bese mintea (nevoie de bani) sa ij pun o toba LASER (2 IN 1) sa ii pun 2 filtre de aer conice sport ...si sa vad ce mai imi trece prin cap Sper ca va place ce am facut pt ca , costul total al investitiei este fix 0,00 LEI,ba poate o bere care tre sa o dau la strungar .... Trompi a mea : Superb! Din pacate eu am cam neglijat-o pe a mea, dar sper sa o impac cat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Cu o singura chestie nu ma impac, si anume buloanele alea de protectie in caz de Doamne-fereste. Atunci cand se pun pe un motor, se fac o multime de calcule, atat pentru punctele de fixare de pe cadru, cat si in ceea ce le priveste pe ele, ca rezistenta (limitata) la impact. Altminteri, pot face mai mult rau decat bine. Anyway, sa n-ai treaba de ele niciodata iti doresc! A, si aspectul practic pentru mine primeaza, motiv pentru care n-as renunta la aripa spate, ca nu-mi place noroiul pe haine. Desi este cert ca fara ea arata mult mai "racing", si tu ai facut treaba discret, de zici ca asa-i de la mama ei... No, pai sa te poarte sanatos mai departe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 (editat) Cu o singura chestie nu ma impac, si anume buloanele alea de protectie in caz de Doamne-fereste. Atunci cand se pun pe un motor, se fac o multime de calcule, atat pentru punctele de fixare de pe cadru, cat si in ceea ce le priveste pe ele, ca rezistenta (limitata) la impact. Altminteri, pot face mai mult rau decat bine. Anyway, sa n-ai treaba de ele niciodata iti doresc! A, si aspectul practic pentru mine primeaza, motiv pentru care n-as renunta la aripa spate, ca nu-mi place noroiul pe haine. Desi este cert ca fara ea arata mult mai "racing", si tu ai facut treaba discret, de zici ca asa-i de la mama ei... No, pai sa te poarte sanatos mai departe! In legatura cu buloanele alea am ti`am zis " am studiat" pe net logik...m`am uitat pe niste adrese care acum imi pare rau ca nu le mai am ca sa le postez si aici si erau cam 2 felui de protectii pt gpz una cu niste bare care mi s`a parut extraordinar de urata si a 2 a tot cu un fel de crash protector cei drept mai lung ca al meu parca si prins in acelasi loc in care l`am pus eu doar ca era fara masca de jos , asa ca nu vad de ce sa imi fac griji acu eu stiu vb ta Doamne ajuta sa nu le probez niciodata .....si in legatura cu nr de pe spate stai linistit ca a fost testat si pe ploaie si nu mi`a venit sa cred,chair eram curat pe spate, ma asteptam la asta...ma astepatam sa ma umplu de noroi,ce e drept ca imi arunca pe stop dar doar jumate il murdareste.... <small>--- Mesaj completat în 28 Aug 2007 21:23 -------------</small><br/>Am gasit site despre care spuneam cu protectiile pt gpz ...uite aici au fost inlocuite si scaritzele dupa spate ....protejeaza tobele ....urmeaza sa fac si eu http://www.brgracing.com/ex500Sliders.html --- Mesaj completat în 28 Aug 2007 21:31 -------------Uite si pe link asta http://www.brgracing.com/ex500bellypan.html un model facut nu stiu ce sa zic cred ca fighter are cadru modificat(partea din spate) si sincer imi place mai mult cu masca de jos ceea din fabrica asta e ciudata rau ... Editat August 28, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 (editat) Am vazut link-urile, eu nu le gasisem. De obicei este studiata si rezistenta acestor buloane (sau prinderile lor), in sensul de a fi dintr-un material care cedeaza totusi inainte de a indoi cadrul... La ideea cu inlocuirea scaritelor de pe spate nici nu ma gandisem, desi e singura solutie, numai cele de pe fata nu sunt suficiente. Oricum, ma repet, sa n-ai nevoie de ele!!! Iar ca investitie, stiu si eu?! Parca te-a ajuns cam scump... Asfalt uscat numai sub roti! P.S. Da, fighterul ala sau ce-o fi, e urat rau!!! Editat August 29, 2007 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Am vazut link-urile, eu nu le gasisem. De obicei este studiata si rezistenta acestor buloane (sau prinderile lor), in sensul de a fi dintr-un material care cedeaza totusi inainte de a indoi cadrul... La ideea cu inlocuirea scaritelor de pe spate nici nu ma gandisem, desi e singura solutie, numai cele de pe fata nu sunt suficiente. Oricum, ma repet, sa n-ai nevoie de ele!!! Iar ca investitie, stiu si eu?! Parca te-a ajuns cam scump... Asfalt uscat numai sub roti! P.S. Da, fighterul ala sau ce-o fi, e urat rau!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 smok3, ce GPZ pericolos ti-ai facut mah Acum intrebare generala: Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva? Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 (editat) smok3, ce GPZ pericolos ti-ai facut mah Acum intrebare generala: Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva? Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara? Consum in afara cam 4% in viteza a 6 a la vreo 5000 de ture ,in oras cam 5% si cand merg balana 6% PS : ma bucur ca iti place gepezache meu Editat August 30, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sxx Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu un manual de reparatii ptr. un kawa GPZ 1100 uni-track model '83-'88 mai exact distributia......... URGENT...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ferodaktyl Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Care-s dimensiunile la baterie ,daca le stiti careva pe de rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) Acum intrebare generala: Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva? Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara? 4.7 l/100km cu pasager si bagaje, 5 l/100km in oras, la ambele cu incalzirea motorului la fiecare pornire (chiar daca este a 10-a din zi) pana ajunge acul la apa pe "verde". P.S. Eu tin robinetul permanent pe rezerva, nici nu l-am miscat de cand l-am luat... Editat Septembrie 10, 2007 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 In curand v`a trebui sa schimb cauciucul pe spate avetzi iedee sau daca stitzi careva daca a pus cineva caucic spate de 140(am inteles ca merge) oare are mobra un alt comportament,cum sta pe curbe e bine ce fac nu e bine ....daca poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ii multumesc din suflet si raman dator si cu o bere PS: ulei la catzi km schimbazti eu am bagat in al meu ulei sintetic mai gros 15w50 au zis ca e recomandat pt forja ...nu ca ar fi avzut mobra mea forja prea mare dar mi`a mai placut sa schim rareori pe rosu ! cam la cat sa schimb ulei ?avand in vedre ca cica e de calitate ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Bun atunci faptul ca am scos cam 6,3 -6,5 in oras oare ce sa fie? (deh, am mers si cu pasager cateva zeci de km sanatosi, am si tras de ea un pic, am fatzait-o numai prin oras. hmmm, am o scuza oarecum pentru consumul ala ) Si ca tot veni vorba de evenimente mai deosebite, iete ca mi se rupse si cablul de ambreiaj. Norocul meu CHIOR? Mi s-a rupt cand ma intorceam spre casa si am mers cu a doua frumos pana ce a trebuit sa franez si o murit motoru. Eram la 100 m de casa si vreo 300 m de garaj. Am impins-o asadar pana acolo Ah, btw, smok3, eu am 130 pe spate ca de 120 n-a gasit Bronto cauciuc deloc. Si asa am cumparat-o. Nu ma intreba cum am trecut la autentificare de ea, cert e ca n-am facut-o in Voluntari Din cate stiu, dupa '93 GPZul s-a ales cu 130 pe spate. Despre 140 nu stiu ce sa zic, presupun ca se incadreaza in intervalul de latime a gumelor gandit de ei. Cert e ca marirea aia au gandit-o si cu trecerea de la rotile de 16 la cele de 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Ah, btw, smok3, eu am 130 pe spate ca de 120 n-a gasit Bronto cauciuc deloc. Si asa am cumparat-o. Nu ma intreba cum am trecut la autentificare de ea, cert e ca n-am facut-o in Voluntari Din cate stiu, dupa '93 GPZul s-a ales cu 130 pe spate. Despre 140 nu stiu ce sa zic, presupun ca se incadreaza in intervalul de latime a gumelor gandit de ei. Cert e ca marirea aia au gandit-o si cu trecerea de la rotile de 16 la cele de 17. ok ms dar banuiesc ca ai mers o perioada si cu cuciucul de 120 pe spate ...Intrebare: simiti vreo diferenta intre asta de 120 si 130 care l`ai pus acum??? se comporta altfel,e ceva care nu te nemultumeste ,sta mai bine pe curbe,trage altfel motorul....??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Aaa, Bronto stie cel mai bine, eu cu cauciuc de 130 am luat-o de la el. Cand se intoarce am sa-l rog sa-ti raspunda aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 (editat) Aaa, Bronto stie cel mai bine, eu cu cauciuc de 130 am luat-o de la el. Cand se intoarce am sa-l rog sa-ti raspunda aici. Ok ma dar o intrunire intre GePeZisti cand faceam si noi la Arc (mai multi asa ) sa vb si noi de cheti tresti ,bem un stics ,mancam o cola... dastea asa....Ce zicetzi miercurea asta?...poate cu ocazia asta facem si cunostintza astia dupa forum Editat Septembrie 13, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscionut Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 salutare. caut comanda stinga cu totulde gpz 500s model 95 e al meu unde sa mai cautsi pe cine sa maiintreb ca inebunesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Sal'tare,am o problema cu GPZ-u meu...imi trebuie garnitura de chiuloasa(motoru e din 2000)....ma poate ajuta si pe mine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Ia cititi aici o discutie interesanta despre ce ulei de motor se baga in GPZ http://www.ex-500.com/index.php/topic,290.0.html Acestea ziind fise, ce ulei aveti in GPZ-urile voastre? Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Agip 10W40 sintetic. Mi se pare ok, nu stiu ce sa zic... Il am de vreo 7-800 km, asa ca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lady_crazy Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 salut baieti! sunt si eu o gpz-ista am si eu de 2 luni un kawa gpz de 500 din 92 detalii tehnice nu pot sa va dau sau un consum.... dar sunt multumita de el iulia ma numesc si poate o sa vin si eu pe la arc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Bun venit printre GPZisti On topic now: Fratilor, mi-a murit kilometraju A patit careva deja asta, sau sunt eu primul cu cablul de km cedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Mi`am vandut gpz`u unui preten tot incepator pot spune ca am avut norok si el la fel tot odata asa ca fratzi gepeziti se pare ca am sa scriu pt ultima oara la acest topic o sa imi fie dor de voi dar tot o sa ne mai vedem pe forum sau daca nu pe stradaaa Pt cei interesatzi mi`a ramas parbrziul original atata tot doar ca e negru l`am vopist pt ca a fost scos dupa el o matritza din fibra de sticla care a fost modificata si atunci mi s`a matuit ..... asa ca daca are cineva nevoie il ajut cu placere nu trebuie decat data o vopsea noua pe el ....sprayul meu nu a fost bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Many Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Pt cei interesatzi mi`a ramas parbrziul original atata tot doar ca e negru l`am vopist pt ca a fost scos dupa el o matritza din fibra de sticla care a fost modificata si atunci mi s`a matuit ..... asa ca daca are cineva nevoie il ajut cu placere nu trebuie decat data o vopsea noua pe el ....sprayul meu nu a fost bun Salutare! As avea eu nevoie de parbrizul ala de GPZ. Lasa te rog un numar de telefon sau da-mi un PM! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phantomas Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 salut baieti! sunt si eu o gpz-ista am si eu de 2 luni un kawa gpz de 500 din 92 detalii tehnice nu pot sa va dau sau un consum.... dar sunt multumita de el iulia ma numesc si poate o sa vin si eu pe la arc.... Buna, sunt Gabi si am si eu un GPZ din 92 pe care mi-am facut ucenicia, si pe care as vrea sa-l schimb. Cat ai dat tu pe motor? As vrea sa stiu cat pot sa cer pe el. Asfalt uscat si poate ne vedem la arc sau la intruniri. --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 16:04 -------------Salut, As vrea si eu sa stiu unde gasesc pt un GPZ 500S din '92 un releu de incarcare si maneta de frana (care e stramba); nu tin neaparat sa fie noi. Daca ma puteti ajuta, va raman dator pana ne vom vedea la o intrunire. Merci, G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Cum va spuneam a trebuit sa ma despart de GePeZache meu si mi`a ramas parbrizul original nu tocmai in stare perfecta si ma refer optik ....nu ar trebui decat un finisaj pe el si de ce nu o noua vopsea am sa pun si poze ...doritaorii ma pot contacta pe pm sau de ce nu pe mess... Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.